quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohhaha nouja, misschien een tip voor n ander dan
![]()
Leuk Leandra! Wij konden inderdaad met die met 21 weken het meest zien. Beentjes, handjes, hele gezichtje enzo (en ook schaamlippen groot op beeld, welja) en met die van 31 weken was minder te zien. Het ging nog wel maar toch lastiger.
De blauwe is met groene details. Maar niet echt groen nee, hoofdkleuren zijn blauw en rose voor die ander.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hebben ze die doosjes ook in het groen?
We hebben wel veel gehoord van Chilla, en ze heeft meldplicht. Hebben we haar misschien ergens over het hoofd gezien? Zou ze misschien al bevallen zijn?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:17 schreef Orea het volgende:
[..]dat vond ik nu laatst zo bizar! Met 16 weken natuurlijk de geslachtsecho gehad en daar waren het echt de 3 streepjes! En laatst zette de gyn de echo erop en was het echt overduidelijk! En zo'n verschil met die echo van 16 weken
Hoe zou het eigenlijk met Sanger en ChillayD gaan? Daar horen we ook niet zoveel van, toch?
Dat mag ook bij zo'n kliniek of geboortehuis.. Daar mag je je hele bevalling vertoeven.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef pessie het volgende:
Nu ik trouwens die afleveringen van 60 baby's per uur heb gezien ben ik heel blij dat ik me (te) goed heb voorbereid. Vooral dat meisje van 20 had volgens mij geen idee waar ze aan begon...
Wat me trouwens ook opvalt, het lijkt net alsof ze bij de eerste wee al naar de kraamkliniek gaan.
aha! Op die manier...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat mag ook bij zo'n kliniek of geboortehuis.. Daar mag je je hele bevalling vertoeven.
Je moet het ook zien als een verplaatste thuisbevalling..quote:
Die van de aflevering die vorige week uitgezonden is? Wat op het laatste moment een KS werd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef pessie het volgende:
Nu ik trouwens die afleveringen van 60 baby's per uur heb gezien ben ik heel blij dat ik me (te) goed heb voorbereid. Vooral dat meisje van 20 had volgens mij geen idee waar ze aan begon...
Wat me trouwens ook opvalt, het lijkt net alsof ze bij de eerste wee al naar de kraamkliniek gaan.
Het was een BB- momentje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van de aflevering die vorige week uitgezonden is? Wat op het laatste moment een KS werd?
Gut wat een drama was dat kind zeg, zelfs haar moeder leek verbaasd.
Goedzoquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:27 schreef huuphuup het volgende:
8<knip>8
Mijn kraamzorg is akkoord gekomen, zowel van verzekering als van Careyn woehoe!![]()
het kan maar weer geregeld zijn
oh ja, jij bevalt in de zomer hè? dan is het vaak hectischer qua uren geloof ik. Ik beval in de winter en mijn verzekering zei gewoon gelijk oh ja prima, das akkoord haha. Ik dacht nog van hm? misschien eerst even bericht van Careyn afwachten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Goedzobeter te vroeg dan te laat (en tegen woordig zou je bijwijze van spreke al voor je conceptie kraamzorg al moeten regelen haha )
En over Careyn had ik ook nog even getwijfeld, tot dat ze me niet de garantie konden geven dat ze de uren konden leveren.. toen maar gekozen voor PKZ die dit wel kon.
Dat vond ik dus ook! En door de montage leek het alsof ze 1 enorme wee had die 3 kwartier duurde. Je hoorde haar gewoon de hele aflevering op de achtergrond schreeuwen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van de aflevering die vorige week uitgezonden is? Wat op het laatste moment een KS werd?
Gut wat een drama was dat kind zeg, zelfs haar moeder leek verbaasd.
Momentje?? Ik kan eerlijk gezegd niet beoordelen of ze daar nou 15 of 51 uur is geweest, en hoe erg het werkelijk was, maar echt.... op de toneelschool was ze een geweldige leerling geweest.quote:
Het is wel hun 4de kind dus op zich hebben ze ervaring. Hij ziet er ook absoluut niet uit alsof hij het spannend vind ofzo. Hij verveelt zich alleen te pletter. Niet dat ik het goedpraat, maar aan het einde raakt ie toch nog wel even bezorgd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:25 schreef Orea het volgende:
Oh my ik zit het nu te kijken
Die eerste aflevering ook, die ventals die van mij dat doet dat krijgt ie toch een rotschop!
Bedoel, de deur op slot draaien? Terwijl je vrouw weer tegen een wee aan zit?
Ik zou Priscil of Jen ook absoluut niet bij de bevalling willen hebben. Maar wel direct erna.. Gewoon dat zij als eerste hun zusje kunnen zien, aanraken, enz... voordat anderen buiten het gezin langskomen zeg maar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is wel hun 4de kind dus op zich hebben ze ervaring. Hij ziet er ook absoluut niet uit alsof hij het spannend vind ofzo. Hij verveelt zich alleen te pletter. Niet dat ik het goedpraat, maar aan het einde raakt ie toch nog wel even bezorgd.
Note to self: Als we naar het ziekenhuis moeten boek meenemen voor manlief.
Zou niet mn zoon van 17/18 mee laten kijken bij de bevalling
Ik vind al die vrouwen eigenlijk behoorlijke aanstellers.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:24 schreef pessie het volgende:
Ik dacht al dat het aan mijn hormonen lag. Maar ik geloof niet dat dit mijn serie isquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind al die vrouwen eigenlijk behoorlijke aanstellers.De vrouw waarbij de bevalling werd ingeleid begon te gillen als er een pilletje werd ingebracht. Dat stelde bij mij nou echt niet veel voor. En die houding, zo negatief. Ze lag er alleen maar tegen haar man aan te klagen. Ik had me voorbereid op een lange zit, dus ik had puzzelboekjes mee, een iPod met tv-series en we zijn samen wezen lunchen. Het was gewoon een prima tijd.
Het viel mij trouwens juist op dat die vrouwen gewoon tijd tussen de weeen in hadden zitten! Dat had ik pas tijdens de laatste paar uren. Ik vind het daarom ook zo moeilijk om te begrijpen waar het zat zijn van de pijn vandaan komt. Ik was het zat omdat ik gewoon helemaal geen rust had.
Oh, daar zorgt mijn inner-viswijf wel voor dat als het me niet bevalt dat elke actie vanaf zijn kant snel klaar is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Orea het volgende:
Prima dat ie zich verveeld, maar zij geeft een aantal keer aan dat ie dat niet moet doen, midden in een wee. Die van mij had echt een rotschop gekregen!
Die aflevering heb ik op tv gezien. Mr.DML kwam op dat moment binnen lopen en ik heb 'm verteld dat als hij dat fliktquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:25 schreef Orea het volgende:
Oh my ik zit het nu te kijken
Die eerste aflevering ook, die ventals die van mij dat doet dat krijgt ie toch een rotschop!
Bedoel, de deur op slot draaien? Terwijl je vrouw weer tegen een wee aan zit?
Ik heb ook de indruk dat ze er de bevallingen uit hebben gepikt die op een of andere manier uitzonderlijk zijn. Een 'gewone' bevalling met 'gewone' mensen is vast niet interessant genoeg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mijn hormonen lag. Maar ik geloof niet dat dit mijn serie isik zit me alleen maar te ergeren (en oké, ik moet nog bevallen, misschien heb ik nog geen recht van spreken... maar dan nog...)
Ik ben redelijk vriendelijk gebleven, maar heb wel mn verloskunidge een flinke trap verkocht...quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat ze er de bevallingen uit hebben gepikt die op een of andere manier uitzonderlijk zijn. Een 'gewone' bevalling met 'gewone' mensen is vast niet interessant genoeg.
Ik ben best trots op mezelf als ik zo'n serie zie. Ik was ondanks mijn pijn nog vriendelijk tegen de verpleegkundigen, ik heb niet geschreeuwd, niet paniekerig gedaan.
Oeh is dat verhaal terug te lezenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vriendelijk gebleven, maar heb wel mn verloskunidge een flinke trap verkocht...
Vast wel ergens...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oeh is dat verhaal terug te lezen
Ja, hier zit iedereen meteen in het hospitaal, maar dat moet eigenlijk altijd. Voel je de baby niet (meer) etc. dan bel je niet de vk, maar moet je meteen naar het ziekenhuis ed. En dan moet je vervolgens wachten of er plaats is, of je al ver genoeg bent enzo. Anders sturen ze je naar beneden om in de Tim Horton's maar even een bakkie te doen. Al zuchtend en steunend.... Zit ik liever thuis, volgens mij!quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:27 schreef huuphuup het volgende:
Denk dat je zo'n kraamkliniek meer moet zien als een soort geboortehotel, daar ga je ook relatief vroeg heen.
In die landen (VS en UK) is nu eenmaal geen thuisbevalcultuur dus als de bevalling begint, ga je gewoon naar het ziekenhuis en niet eerst thuis 6 cm afwachten.
Hoewel ze daar ook wel moeten wachten geloof ik tot ze weeën om de zoveel minuten hebben minstens een uur lang ofzo, dat dan weer wel.
Ik had ook geen idee hoe ik de weeen in mn benen moest opvangen... De buik en rugweeen gingen nog aardig. Niet liggend, maar de randjes in mn gang waren mijn grote vriend, precies de goede hoogte om aan te hangen... Maar toen de weeen in mn benen zaten wist ik echt van gekkigheid niet meer wat ik moest doen en raakte ik ook best wel een beetje in paniek en ik heb gejankt als een klein kind...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
Ik had dus al een beetje het idee dat dit niet echt weergaf hoe het meestal gaat, maar net als Orea dacht ik dat ik misschien nog te naïef was. Maar Claudia, dank je voor je commentaar. Zijn dus echt aanstellers. En zelfs al zou ik niet de hele bevalling aardig zijn en zou ik mn verloskundige een trap verkopen, dan nog verwacht ik niet dat ik 12 uur lang ga zitten gillen.
Viel het jullie ook op dat dat meisje van 20 niet wist hoe ze een wee op moest vangen? Als het op je rug niet lukt, ga je toch desnoods op je kop staan als dat beter is? Maar ze bleef maar liggen en hijgen in dat lachgas apparaat (waarvan ik het idee had dat het echt geen donder doet).
Oh ja, en Ed maakte de situatie er inderdaad niet beter op. Moeder wel trouwens.
Vond het grappig te zien dat de moeder van 4 op dr knieën in bed zat.
Begrijp me niet verkeerd, ik had manlief ook een mep verkocht nadat de wee over was gegaan als hij zoiets uit zou halen nadat ik gezegd had dat niet te doen. Punt is, ik heb niet zo'n man die dat soort dingen doet of ooit zou doen, waarschijnlijk had ze het al wel aan zien komen.
Nou ik denk niet dat ik naïef ben als het op bevallen aankomt hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
Ik had dus al een beetje het idee dat dit niet echt weergaf hoe het meestal gaat, maar net als Orea dacht ik dat ik misschien nog te naïef was.
Babybytes...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:10 schreef Orea het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ik naïef ben als het op bevallen aankomt hoor
Maar dit was wel een beetje over de top zeg maar. Veel pijn hebben ala, maar je dan zó onbehoorlijk gedragen als sommigen in deze serie doen... Jemig wat hadden ze verwacht dan? Plop, hoi baby klaar?
Ja, en op het moment dat mama de deur uitloopt en nog tegen Ed zegt dat ze niet mag schreeuwen tegen iedereen begint ze weer. En Ed laat het maar toe. Hij helpt haar totaal niet te concentreren, weeën op te vangen, relativeren etc... Alsof ie geen flauw idee heeft wat ze daar aan het doen zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat herkende ik wel, pessie, dat niet weten hoe je een wee op moet vangen. Vooral als je bevalling ineens heel heftig begint kan dat lastig zijn (en al helemaal als je tussendoor geen rust krijgt). Maar haar houding was wel funest. Je zag ook dat het beter ging als ze zich op haar moeder concentreerde en probeerde om haar situatie te accepteren.
Gevondenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vast wel ergens...
Het was niet expres ofzo... Ze probeerde mn been vast te houden tijdens een wee... Maar ik was flink wat sterker..
Doe es linken. Hoef ik niet te zoekenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Je zegt daar nog dat die bevalling echt een eenmalig ding is![]()
Maar zonder gekheid, ik hoop dat je het dit keer wat draaglijker vindt allemaal.
Volgens mij snapt niemand dat hier. Ik zie niet hoe het helpt namelijk, behalve dat op het moment dat ze lachgas ademen ze niet kunnen gillen en de verpleegsters even rust aan hun hoofd hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap dat lachgas aan die serie niet waarom ze daar zo massaal aanzitten en al zo vroeg
Bevallingsverhalen deel 6quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Doe es linken. Hoef ik niet te zoeken
Al had Ed zijn best gedaan, dan had missy echt niet naar hem geluisterd... Het zat niet in die jongen zijn karakter om haar eens stevig aan te pakken. Wat had hij moeten doen dan? Haar een klap in haar gezicht moeten geven? Het was duidelijk dat niemand anders als haar moeder haar had kunnen bedaren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja, en op het moment dat mama de deur uitloopt en nog tegen Ed zegt dat ze niet mag schreeuwen tegen iedereen begint ze weer. En Ed laat het maar toe. Hij helpt haar totaal niet te concentreren, weeën op te vangen, relativeren etc... Alsof ie geen flauw idee heeft wat ze daar aan het doen zijn.
Ik kan begrijpen dat ze er doorheen zit, maar daarom heb je toch mensen naast je bed staan? Om je aan te moedigen en om je te helpen in zoverre ze dat kunnen? Vond het daarom ook meer dan terecht dat moeders mee de OK in ging, aan Ed had ze echt niets gehad. Maar das mijn mening...
Lachgas is zo leuk spul.. zou ik ook doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap dat lachgas aan die serie niet waarom ze daar zo massaal aanzitten en al zo vroeg
geschreeuwd heb k niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat ze er de bevallingen uit hebben gepikt die op een of andere manier uitzonderlijk zijn. Een 'gewone' bevalling met 'gewone' mensen is vast niet interessant genoeg.
Ik ben best trots op mezelf als ik zo'n serie zie. Ik was ondanks mijn pijn nog vriendelijk tegen de verpleegkundigen, ik heb niet geschreeuwd, niet paniekerig gedaan.
Niets bijzonders eigenlijk, ik heb gewoon de verzekering gebeld en gezegd dat ik een zwangerschap wilde doorgeven. Toen verbonden ze me door met een speciale kraamzorg-afdeling en daar moest ik wat vragen beantwoorden en mn voorkeur voor kraamzorgverlener doorgeven.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tessie, ik snappumJammer wel. Was dat bij Graeme ook zo? Of lag de placenta toen gunstiger.
Huup wat heb jij gemeld bij je verzekering over kraamzorg dan? Toen ik me inschreef bij Careyn hadden zij het ook over aan je verzekering melden maar ik kan op de site van de FBTO echt helemaal niks vinden over kraamzorg melden.
Toen ze mij Jen wilde aangeven wilde ik haar niet aanpakken omdat ik haar vies vondquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef tessie het volgende:
Oh ja dat hysterische meisje uit die serie. Ik dacht dat ik me ook zo gedragen had, maar mijn Lief zei dat ik langggg niet zo erg was. Gelukkig maar haha! Mijn herinnering is echt nogal troebel, ik denk door die pethidine enzo, dus ik kan me zelf neit meer zo goed herinneren hoe hysterisch ik was. Kan me nog wel heel goed herinneren dat toen zo'n lieve verpleegster me wou kalmeren en zei: denk aan waar je het voor doet, je baby!, ik riep: ik hoef die baby niet meer!
Oh daar was ik vantevoren bang voor! Omdat ik net geboren baby's er altijd wel wat viezig uit vind zienquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen ze mij Jen wilde aangeven wilde ik haar niet aanpakken omdat ik haar vies vond. Echt wat een kneus was ik.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Dat ze het kind op mn buik willen leggen en ik zeg: ga alsjeblieft weg met dat vieze gedrochtquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen ze mij Jen wilde aangeven wilde ik haar niet aanpakken omdat ik haar vies vond. Echt wat een kneus was ik.
De verloskundige vroeg aan mij heel lief of ik de baby op mn buik wilde hebben na de geboorte, ik zei ja uiteraard, maar nu achteraf vraag ik me wel af waar ze de baby anders had willen latenquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vorig jaar had FBTO nog geen contracten met kraamzorginstanties en kon je dus gewoon zelf een bureau uitzoeken. ik weet niet of dat nog zo is. Het kan voordelig zijn, maar ook nadelig, want ik werd pas bij het vierde bureau aangenomen; de rest had al te veel aanmeldingen van patienten van verzekeringen waarmee ze een contract hadden, dus die namen geen anderen meer aan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tessie, ik snappumJammer wel. Was dat bij Graeme ook zo? Of lag de placenta toen gunstiger.
Huup wat heb jij gemeld bij je verzekering over kraamzorg dan? Toen ik me inschreef bij Careyn hadden zij het ook over aan je verzekering melden maar ik kan op de site van de FBTO echt helemaal niks vinden over kraamzorg melden.
Bij FBTO mag je nog steeds je eigen kraamzorg uitzoeken, en hoef je ook verder niet door te geven aan FBTO, alleen aan je kraamzorginstelling.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vorig jaar had FBTO nog geen contracten met kraamzorginstanties en kon je dus gewoon zelf een bureau uitzoeken. ik weet niet of dat nog zo is. Het kan voordelig zijn, maar ook nadelig, want ik werd pas bij het vierde bureau aangenomen; de rest had al te veel aanmeldingen van patienten van verzekeringen waarmee ze een contract hadden, dus die namen geen anderen meer aan.
Betekent dit dat een 3Decho überhaupt geen zin heeft als je placenta voor ligt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:56 schreef tessie het volgende:
Oh ja, DML, bij Graeme lag mijn placenta gewoon aan de achterkant, maar toen lag Graeme daar ook met zn neus in haha! Maar toen mochtend we nog een andere keer terug komen, en toen lag hij wel goed. Maar nu zou het niet zoveel uitmaken hoe Anna zou liggen, het zou toch niet veel beter worden.
Maar de placenta van je vrouw kan nog alle kanten op, als hij nu aan de voorkant ligt hoeft dat niet te betekenen dat hij daar blijft. Doordat de baarmoeder groeit trekt het de placenta als het ware mee omhoog.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:48 schreef Vanyel het volgende:
Das mooi. Anders zou ik hier iemand heel erg moeten teleurstellen.
oh excuus! ik had begrepen dat je vrouw zwanger was en dat jij hier mee posttequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Mijn placenta hebben we het hier over hoor!
De mijne ligt vrij laag voor, nog niks gehoord over verplaatsen, alleen over hoe ik daardoor ws. later beweging zou gaan voelen en mijn vrouw nog veel later.
Er zijn mensen die het doen, maar ik zou niet weten wat ik had gemoeten als de mijne geen ontbijt op bed had kunnen maken of in het algemeen zo'n beetje alles zou doen in huis op het moment. Brrrrrr.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:48 schreef Troeta het volgende:
ja, mij ook, ik schrok ervan!! Maar het zou wel grappig zijn eigenlijk!
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het doen, maar ik zou niet weten wat ik had gemoeten als de mijne geen ontbijt op bed had kunnen maken of in het algemeen zo'n beetje alles zou doen in huis op het moment. Brrrrrr.
inderdaad oefquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het doen, maar ik zou niet weten wat ik had gemoeten als de mijne geen ontbijt op bed had kunnen maken of in het algemeen zo'n beetje alles zou doen in huis op het moment. Brrrrrr.
Ik heb ook gekeken. Ik ben het volledig met je eens. Heb manlief erbij gehaald en verteld dat als ie dat zou doen op dat moment ik hem ter plekke op zou knopen (hij had een of andere gymband in zn hand). Hij was het met me eens dat die man echt dom bezig was.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef Saffier het volgende:
Mijn hemelIk zit nu op sbs dat programma te kijken maar het commentaar wat die vent levert
ik had 'm al lang en breed naar huis geschopt/gescholden, dit is niet echt helpen
dat dacht ik ook van te voren... maar pfff.. toen ik erop zat was het echt prut! Dat was snel weg dat ding.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef pessie het volgende:
[..]
En ik ga nog steeds voor mn baarkrukje
Dat dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook bevallen op mijn rug met mijn benen in de beugels en dat ging heel prima. Ik wilde niet eens iets anders dan op mijn rug liggen. En die beugels waren wel gemakkelijk, konden mijn benen even rusten voor ik ze weer naar me toe moest trekken en was de afstand niet zo groot
haha ja, een kijkdoosquote:
ooooohquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, volgens mij doelt Vanyel op jouw overpeinzing hoe je terug in bed bent gekomen met het hoofdje halverwege het geboortekanaal. En dat was vast met je benen wijd
books, wat jammer nou dat je dit post. Ik dacht hetzelfde, maar dacht; laten we niet weer beginnen over pessie en het ziekenhuisquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef Books het volgende:
Tessie, Pessie wil bevallen zonder te bevallen zeg maar. Maar wat er in zit zal er toch uitmoeten denk ik maar dan.
Stel nou dat je wel in het ziekenhuis terecht komt en je na twee uur persen echt je benen niet meer op kunt houden dan ben je blij met beugels/steunen. Kruk heb ik ook geprobeerd maar toen zat mijn kind vast dus was ook geen optie, rug en zij evenmin maar dat terzijde en ja ze is toch echt geboren.
Dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook bevallen op mijn rug met mijn benen in de beugels en dat ging heel prima. Ik wilde niet eens iets anders dan op mijn rug liggen. En die beugels waren wel gemakkelijk, konden mijn benen even rusten voor ik ze weer naar me toe moest trekken en was de afstand niet zo groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |