abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84323852
of vanaf buiten voelen bedoel je zeker!
pi_84323979
Gelukkig van buiten voelen ja. Met zn tweeën zwanger lijkt me de hel op aarde.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84324094
ja, mij ook, ik schrok ervan!! Maar het zou wel grappig zijn eigenlijk!
pi_84324104
Ik weet nog helemaal niet hoe mijn placenta ligt

Ik ga het wel merken met de geslachtsecho met 16 weken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84324195
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:48 schreef Troeta het volgende:
ja, mij ook, ik schrok ervan!! Maar het zou wel grappig zijn eigenlijk!
Er zijn mensen die het doen, maar ik zou niet weten wat ik had gemoeten als de mijne geen ontbijt op bed had kunnen maken of in het algemeen zo'n beetje alles zou doen in huis op het moment. Brrrrrr.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84324332
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Er zijn mensen die het doen, maar ik zou niet weten wat ik had gemoeten als de mijne geen ontbijt op bed had kunnen maken of in het algemeen zo'n beetje alles zou doen in huis op het moment. Brrrrrr.
Nou inderdaad!
Ik geloof dat jij en ik ons een beetje hetzelfde voelen momenteel en als de meneer niet heel veel deed zou het hier een pokke zooi zijn, niet normaal.
The way you rock'n'roll
pi_84324579
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]

inderdaad oef
moet je wachten tot de een uitgespuugd is op de wc voordat de ander kan

DML ik wist het ook niet hoor! Het is dat de vk het toevallig zei bij de laatste echo anders had ik het ook niet geweten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:05:48 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84329488
Mijn hemel Ik zit nu op sbs dat programma te kijken maar het commentaar wat die vent levert ik had 'm al lang en breed naar huis geschopt/gescholden, dit is niet echt helpen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84330480
Ah, nog niemand bevallen gelukkig. Flugeltje....dit topic misschien?
Wanneer is de beste tijd trouwens om een afspraak te maken voor 3d echo? Want ik ben nog nieuwsgieriger naar ons kleintje nu ik de 20 weken echo heb gehad.
Het is nu weer lekker bewegelijk in m'n buik...wat zijn die schopjes toch heerlijk! Van de week voelde m'n lief het ook duidelijk, dat was zo'n mooi moment...
/egopost
Back in business.
pi_84331080
Ik vind die schopjes ook zo lief
Aan de ene kant ook heel herkenbaar van Lotte en toch ook weer niet
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:54:23 #86
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84331741
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef Saffier het volgende:
Mijn hemel Ik zit nu op sbs dat programma te kijken maar het commentaar wat die vent levert ik had 'm al lang en breed naar huis geschopt/gescholden, dit is niet echt helpen
Ik heb ook gekeken. Ik ben het volledig met je eens. Heb manlief erbij gehaald en verteld dat als ie dat zou doen op dat moment ik hem ter plekke op zou knopen (hij had een of andere gymband in zn hand). Hij was het met me eens dat die man echt dom bezig was.
Ik was onder de indruk van die vrouw. Gewoon doorgaan terwijl je zo gedemotiveerd wordt .
Snappen jullie trouwens dat uitdrijven op je rug met je benen in de beugels? Ben zo blij dat ik thuis geen beugels heb...
En ik ga nog steeds voor mn baarkrukje
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 22:00:24 #87
5428 crew  miss_sly
pi_84332144
Ik ben ook bevallen op mijn rug met mijn benen in de beugels en dat ging heel prima. Ik wilde niet eens iets anders dan op mijn rug liggen. En die beugels waren wel gemakkelijk, konden mijn benen even rusten voor ik ze weer naar me toe moest trekken en was de afstand niet zo groot
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:04:37 #88
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84332387
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef pessie het volgende:

[..]
En ik ga nog steeds voor mn baarkrukje
dat dacht ik ook van te voren... maar pfff.. toen ik erop zat was het echt prut! Dat was snel weg dat ding.
pi_84333133
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook bevallen op mijn rug met mijn benen in de beugels en dat ging heel prima. Ik wilde niet eens iets anders dan op mijn rug liggen. En die beugels waren wel gemakkelijk, konden mijn benen even rusten voor ik ze weer naar me toe moest trekken en was de afstand niet zo groot
Dat dus.
Na anderhalf uur kon ik mn benen niet meer behoorlijk zelf omhoog houden dus ik was best blij met die steunen (wij hadden geen beugels maar een soort voetsteunen waar ik mn voeten in kon zetten.)

Baarkruk heb ik ook gehad, uit noodzaak, vond het best prettig persen (alsof je op de wc zit ) maar echt comfortabel is anders, en je moet toch op bed gaan liggen uiteindelijk. En ik herinner me nog steeds niet hoe ik weer op bed terug ben gekomen met een hoofd halverwege geboortekanaal
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84333322
Met je benen heel wijd?
pi_84333480
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Met je benen heel wijd?
haha ja, een kijkdoos

nee joh die steunen stonden gewoon euh, ja aan het voeteneind zeg maar. Wel een stukje uit elkaar, maar ik kon met gemak met mn knieën tegen elkaar zitten zonder dat het er heel spastisch uitzag
overigens kon het me op dat moment roesten hoe het eruit zag en met je benen wijd zit je toch wel tijdens het persen terwijl er drie man in je doos kijkt naar waar het hoofdje toch blijft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84333506
Wat snap je daar niet aan dan pessie?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84333657
Huup, volgens mij doelt Vanyel op jouw overpeinzing hoe je terug in bed bent gekomen met het hoofdje halverwege het geboortekanaal. En dat was vast met je benen wijd
The way you rock'n'roll
pi_84333753
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, volgens mij doelt Vanyel op jouw overpeinzing hoe je terug in bed bent gekomen met het hoofdje halverwege het geboortekanaal. En dat was vast met je benen wijd
oooooh
ja ongetwijfeld
nah t hing dr nog niet uit hè dus dat scheelt.

Maar gewoon, ik weet het echt niet meer, dat stukje is gewoon helemaal weg. Ik weet wel nog dat de verpleegster me van het bed afgetrokken heeft, ongetwijfeld heeft ze me er ook weer opgekregen maar t is gewoon weg.
Zo gek maar goed niet zo gek ook want ik was moe als een malle
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:32:11 #95
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84333806
Tessie, Pessie wil bevallen zonder te bevallen zeg maar. Maar wat er in zit zal er toch uitmoeten denk ik maar dan.

Stel nou dat je wel in het ziekenhuis terecht komt en je na twee uur persen echt je benen niet meer op kunt houden dan ben je blij met beugels/steunen. Kruk heb ik ook geprobeerd maar toen zat mijn kind vast dus was ook geen optie, rug en zij evenmin maar dat terzijde en ja ze is toch echt geboren.
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 22:34:25 #96
5428 crew  miss_sly
pi_84333925
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef Books het volgende:
Tessie, Pessie wil bevallen zonder te bevallen zeg maar. Maar wat er in zit zal er toch uitmoeten denk ik maar dan.

Stel nou dat je wel in het ziekenhuis terecht komt en je na twee uur persen echt je benen niet meer op kunt houden dan ben je blij met beugels/steunen. Kruk heb ik ook geprobeerd maar toen zat mijn kind vast dus was ook geen optie, rug en zij evenmin maar dat terzijde en ja ze is toch echt geboren.
books, wat jammer nou dat je dit post. Ik dacht hetzelfde, maar dacht; laten we niet weer beginnen over pessie en het ziekenhuis

toevoeging: ik denk namelijk een beetje dat pessie daarom die post plaatste, om toch weern daarop uit te komen. En het is gewoon aan dovemansoren gericht allemaal, dus tja...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84333979
Volgens mij bevallen de meeste vrouwen op hun rug met opgetrokken benen. Wat maakt het dan nog uit of er steunen bij zijn of niet? Toen ik in het ziekenhuis lag te bevallen, moest ik ook steeds zelf mijn benen vastpakken, maar toen ze gingen knippen voor de vacuumpomp, kwamen toch die steunen tevoorschijn. Vond het alleen maar prettiger en makkelijker, hoefde ik tenminste niet zelf mijn benen meer vast te houden, kon ik mijn energie tenminste helemaal op het persen richten. Ik snap niet wat daar nou ook alweer raar aan zou zijn volgens pessie hoor.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84334024
Inderdaad, het is toch fijn als je al 2 uur aant persen bent dat je, je benen even kunt laten "rusten"
Ik denk dat ik niet meer omhoog kom als ik op die baarkruk zit..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84334065
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat dus
En eerlijk? Ik zou zelfs niet weten hoe je anders moet bevallen Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn benen al zo vaak in die beugels had gezet bij de gynaecologe dat ik het de normaalste zaak van de wereld vond

Echt, pessie, soms snap ik niet hoe je denkt over bepaalde zaken

Ik herinner me zelfs dat ik net voor het persen nog tegen de vroedvrouw heb gezegd dat ik het al zo raar vond dat ik die beugels nog niet had gezien. Het bed waarop ik al de hele tijd lag werd namelijk pas net voor het persen omgebouwd. En ik tijdens de weeën maar zoeken achter het bed met de beugels Toch fijn als je je gedachten kunt richten op zo'n onbenulligheden
pi_84334122
Joh die beugels die zitten er voor niks, niemand die ze ooit gebruikt
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')