Er zijn mensen die het doen, maar ik zou niet weten wat ik had gemoeten als de mijne geen ontbijt op bed had kunnen maken of in het algemeen zo'n beetje alles zou doen in huis op het moment. Brrrrrr.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:48 schreef Troeta het volgende:
ja, mij ook, ik schrok ervan!! Maar het zou wel grappig zijn eigenlijk!
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het doen, maar ik zou niet weten wat ik had gemoeten als de mijne geen ontbijt op bed had kunnen maken of in het algemeen zo'n beetje alles zou doen in huis op het moment. Brrrrrr.
inderdaad oefquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het doen, maar ik zou niet weten wat ik had gemoeten als de mijne geen ontbijt op bed had kunnen maken of in het algemeen zo'n beetje alles zou doen in huis op het moment. Brrrrrr.
Ik heb ook gekeken. Ik ben het volledig met je eens. Heb manlief erbij gehaald en verteld dat als ie dat zou doen op dat moment ik hem ter plekke op zou knopen (hij had een of andere gymband in zn hand). Hij was het met me eens dat die man echt dom bezig was.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef Saffier het volgende:
Mijn hemelIk zit nu op sbs dat programma te kijken maar het commentaar wat die vent levert
ik had 'm al lang en breed naar huis geschopt/gescholden, dit is niet echt helpen
dat dacht ik ook van te voren... maar pfff.. toen ik erop zat was het echt prut! Dat was snel weg dat ding.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef pessie het volgende:
[..]
En ik ga nog steeds voor mn baarkrukje
Dat dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook bevallen op mijn rug met mijn benen in de beugels en dat ging heel prima. Ik wilde niet eens iets anders dan op mijn rug liggen. En die beugels waren wel gemakkelijk, konden mijn benen even rusten voor ik ze weer naar me toe moest trekken en was de afstand niet zo groot
haha ja, een kijkdoosquote:
ooooohquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, volgens mij doelt Vanyel op jouw overpeinzing hoe je terug in bed bent gekomen met het hoofdje halverwege het geboortekanaal. En dat was vast met je benen wijd
books, wat jammer nou dat je dit post. Ik dacht hetzelfde, maar dacht; laten we niet weer beginnen over pessie en het ziekenhuisquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef Books het volgende:
Tessie, Pessie wil bevallen zonder te bevallen zeg maar. Maar wat er in zit zal er toch uitmoeten denk ik maar dan.
Stel nou dat je wel in het ziekenhuis terecht komt en je na twee uur persen echt je benen niet meer op kunt houden dan ben je blij met beugels/steunen. Kruk heb ik ook geprobeerd maar toen zat mijn kind vast dus was ook geen optie, rug en zij evenmin maar dat terzijde en ja ze is toch echt geboren.
Dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook bevallen op mijn rug met mijn benen in de beugels en dat ging heel prima. Ik wilde niet eens iets anders dan op mijn rug liggen. En die beugels waren wel gemakkelijk, konden mijn benen even rusten voor ik ze weer naar me toe moest trekken en was de afstand niet zo groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |