Jij weet wat Leandra krijgtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:12 schreef Jore het volgende:
Ha hoi, ik heb ook weer eens even tijd om achter een computer te zitten. Ik heb allemaal leuke onderwerpen gemist zag ik. Nog een voor de stats: ik werd na een jaar - 5 dagen pas weer ongesteld. Heerlijk! Ik heb wel heel lang (een) nachtvoeding(en) gegeven, toen dat ophield was het rap over met de pret.
Wij hebben vandaag de 20-weken echo, met 19 weken en 4 dagen al. Ik zit hier de klok om te kijken, ik vind het zo spannend! De vorige keer hadden we al een geslachtsbepaling gedaan met 18 weken, nu niet i.v.m. vakantie en het feit dat de echo relatief vroeg is. Vanmiddag kan ik dus gericht gaan shoppen, mits ik niet bewzijk in de hitte
Huup vandaag ook een echo, spannend! Hopelijk zie je een mooi stuiterkindje
Leandra, gelukkig heb ik je voorgevoel onthouden, wat leuk!
Oh, ik schijn me veel te druk te hebben gemaakt en dat schijnt ook niet goed te zijn... En of je kraam weet van borstvoeding hangt een beetje af welk kraambureau je hebt. Borstvoeding kan de eerste weken nogal een uitdaging zijn en als je kraam daar niet al te handig mee is kun je eerder besluiten over te stappen dan je zou willen. Mocht je je nog in willen lezen: Borstvoeding van Stefan Kleintjes. Heb alleen nog geen praktijkervaring, maar ik vond dat het makkelijk las, en duidelijk was. Over een paar weken laat ik wel even weten of het in de praktijk ook een goed boek is!quote:ik laat het druk maken om de kolf en de borstvoeding weer ff zitten, ik zie wel hoe het gaat. Neem aan dat een kraamverzorgster en een verloskundige wel weten hoe en wat en anders mogen de oma's op pad.
Kheb nu alleen het gevoel dat ik me nergens druk om maak, heb geen zwangerschapscursus en bekijk op het moment zelf of ik thuis wil bevallen of naar het ziekenhuis ga, het voelt allemaal zo onvoorbereid.
In Delft?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, nog iets over kolven: ik heb mijn kolf bij een borstvoedingscentrum gekocht en ik mocht de verschillende kolven gratis uitproberen voor ik er een aanschafte! Er zit toch best veel verschil in elektrische kolven qua 'gevoel'.
Nee, in Amsterdam! Ze zitten nog vrijwel bij me om de hoek ook.quote:
Oh ik liet mn motor vaak op mn werk staan en nam alleen de schilden en flesjes steeds mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, nog iets over kolven: ik heb mijn kolf bij een borstvoedingscentrum gekocht en ik mocht de verschillende kolven gratis uitproberen voor ik er een aanschafte! Er zit toch best veel verschil in elektrische kolven qua 'gevoel'.
De kolf die ik in de kraamweek meekreeg (Medela Symphony) om mijn productie op te krikken vond ik de allerfijnste kolf, maar als je een plaatje ziet dan begrijp je waarom het geen optie is om die dagelijks mee te nemen naar je werk:
[ afbeelding ]
![]()
Ja ik twijfel tussen die en de PISA..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens deze kolf (kan ik tussendoor nog even een glaasje wijn drinken):
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik de Pump-in-Style niet heb genomen. Misschien hadden ze die niet in voorraad. Ik weet niet of je de Freestyle wel eens hebt gebruikt, maar die trilt behoorlijk. Ik moest er echt aan wennen, vooral omdat de Symphony zoveel zachter te werk ging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik twijfel tussen die en de PISA..
Trillen? De motor? Of de schilden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer waarom ik de Pump-in-Style niet heb genomen. Misschien hadden ze die niet in voorraad. Ik weet niet of je de Freestyle wel eens hebt gebruikt, maar die trilt behoorlijk. Ik moest er echt aan wennen, vooral omdat de Symphony zoveel zachter te werk ging.
Verder vind ik het een superkolf. Ik hoop dat ik hem deze keer langer kan gebruiken.
Allebei. Bij het kolven krijg je een sterk vibrerende sensatie. Iemand anders omschrijft dat hier treffender: "freestyle is quieter and maybe tickles more. that sounds so weird the pumps just feel very different. ameda is pure suction and freestyle sort of vibrates as it sucks."quote:
Daar is wel eerder dit jaar een nieuw borstvoedingscentrum geopend. Eentje is een kennis van mij. Kundige mensenquote:
Ja en een stoppen met roken topic in lif... Dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |