in dat geval zou ik denk ik eerder duidelijk zijn. Zoals iemand eerder al zei (Tessie?) dat je een hersteloperatie krijgt van nog na de bevalling en dat je daardoor afwezig bent. Dat laat geen -of in elk geval weinig- ruimte voor vragen en het geeft wel aan dat het iets is dat gevoelig ligt.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker verder vragen, daar kan ik de klok op gelijk zetten. Ik zit met allemaal jonge gasten die hoe dan ook gaan geinen, dan kan ik beter iets concreets verzinnen. Of het gewoon zeggen, dan kan ook nog wel, als ik het leuk verpak en er een grapje van maak.
Done!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Basboussa het volgende:
Allerliefste Orea, mag mijn datum verplaatst worden naar 16 januari...
Wist ik al een tijdje, maar was nog niet veranderd.
U bent geweldig!
Oh, ik dacht dat je het zelf wat vager wilde houden, verkeerd begrepenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker verder vragen, daar kan ik de klok op gelijk zetten. Ik zit met allemaal jonge gasten die hoe dan ook gaan geinen, dan kan ik beter iets concreets verzinnen. Of het gewoon zeggen, dan kan ook nog wel, als ik het leuk verpak en er een grapje van maak.
Orea bedankt voor t linkje.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef pessie het volgende:
Orea nog even wat betreft jouw linkje he. Wat ik me nu in het algemeen even afvraag, hoe kan het dat de perinatale sterfte in Nederland zoveel hoger ligt als in de rest van Europa, en de gevallen van wiegendood het laagst is in Europa?
Dat vind ik een goede. Ik zeg bijvoorbeeld dat ik een 'buikoperatie' heb gehad en dat is specifiek genoeg om informatief te zijn maar ook vaag genoeg om duidelijk te maken dat ik geen behoefte heb er veel meer dan dat over te vertellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef huuphuup het volgende:
ik sta in de OP![]()
[..]
in dat geval zou ik denk ik eerder duidelijk zijn. Zoals iemand eerder al zei (Tessie?) dat je een hersteloperatie krijgt van nog na de bevalling en dat je daardoor afwezig bent. Dat laat geen -of in elk geval weinig- ruimte voor vragen en het geeft wel aan dat het iets is dat gevoelig ligt.
Kijk hier eensquote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef pessie het volgende:
Orea nog even wat betreft jouw linkje he. Wat ik me nu in het algemeen even afvraag, hoe kan het dat de perinatale sterfte in Nederland zoveel hoger ligt als in de rest van Europa, en de gevallen van wiegendood het laagst is in Europa?
Ja dat ook nog eens ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik geloof dat het ook wel te maken had met het feit dat in NL bij zeer zware handicaps wat makkelijker besloten wordt om niet te behandelen terwijl men in andere landen hier nog wel actie in onderneemt. Dan leeft zo'n kindje uiteindelijk nog lang genoeg om niet meer onder de noemer perinataal te vallen... Maar er zijn meerdere redenen inderdaad...
tessie
HEERLIJK! Ik kon gewoon weer lekker mn man porren omdat ie lag te snurken... Jen lag nog te pitten toen ik naar mn werk ging.. Heerlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:45 schreef Leandra het volgende:
Lekker Tico![]()
Weer een beetje kunnen slapen in je eigen huis??
Je kan cerrazette gebruiken... minipil volgens mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:58 schreef Orea het volgende:
Heaui!![]()
Hier ook een dubbele senseo, maar dan wel zwart
Iemand tips om kussentjes rondom de muur bij de wc te monteren?heb vannacht geloof ik meer op de wc gezeten dan in bed gelegen! Naar mijn eigen gezeik luisteren
Mevrouw is lekker druk en dat brengt een hoop gerommel met zich mee... ondanks dat ik anticonceptie niet nodig heb, toch maar eens op zoek naar iets om straks zo min mogelijk ongesteld te worden, echt die krampen heb ik niet gemist zeg maar
Tico! Lekker joh, je zal er inderdaad wel aan toe zijn...
Flugel, heb je je woord gehouden en kun je ons een Willem tonen?
Nog 2 dagen hitte, dan wordt het weer wat minder.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:22 schreef Orea het volgende:
Het liefst gebruik ik ook geen hormonenmini-pil vraag ik me af of dat voor mij werkt. Zelfs bij de gewone pil 'vroegah' brak ik gewoon door... Maarja, om mijn cyclus stil te leggen zal ik waarschijnlijk toch wel aan die hormonen moeten..
Ik wil inderdaad borstvoeding geven, zo lang als mogelijk is (in elk geval het eerste jaar, als het me gegund is) en ja een 2e willen we waarschijnlijk toch wel vrij vlot (hopelijk weet mijn lichaam dan ook nog wat het moet doenwe hebben ook nog cryo's dus dat zijn geen zwaar belastende pogingen (op zich psychisch wel, maar geen hormonen troep enzo)) dus het speelt nu nog niet..
Maar misschien op termijn maar weer aan de implanon.. Die heb ik jaren terug gehad en daar werd ik echt minimaal ongesteld van..
Ziek zijn suckshopelijk knap je snel op want we krijgen weer een paar te warme dagen
![]()
Succes in het ziekenhuis Pessie!
Ja, nog een weekjequote:Op maandag 19 juli 2010 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
Het duurt toch nog maar een paar dagen tot je verlof, Ticootje? Of vergis ik me?
Echt waar joh? Toen vloeide ik nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
Hier ook 6 maanden volledige borstvoeding gegeven, maar 7 weken na de bevalling alweer ongesteld, en vanaf dat moment ook vrijwel direct weer de normale cyclus.
de google-link kwam niet van mij hèquote:Op maandag 19 juli 2010 09:15 schreef pessie het volgende:
Orea balen dat je zo slecht geslapen hebt.
Huup, ik had inderdaad het idee al dat het aan het verschillend interpreteren van cijfers lag.
En ja, ik weet hoe je moet googlelen.
Straks weer naar het ziekenhuis, CTG en echo maken.
Ja... het verbaasde mij ook; 12 november bevallen, en de eerste week van januari was het alweer raak.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt waar joh? Toen vloeide ik nog.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:47 schreef Ssserpente het volgende:
Flugel, ik vind het bij jou zo snel gaan!Ik kan me nog zo goed herinneren dat je zwanger probeerde te worden, het lijkt gisteren. En binnenkort heb je dan ineens een kindje! Ongelooflijk. Bij Vlidur had ik dat ook; die was voor mijn gevoel ook maar een paar weken zwanger.
Bij mezelf had ik het idee dat ik jaren zwanger was.
ik ook. Stinkslootquote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt waar joh? Toen vloeide ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |