in dat geval zou ik denk ik eerder duidelijk zijn. Zoals iemand eerder al zei (Tessie?) dat je een hersteloperatie krijgt van nog na de bevalling en dat je daardoor afwezig bent. Dat laat geen -of in elk geval weinig- ruimte voor vragen en het geeft wel aan dat het iets is dat gevoelig ligt.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker verder vragen, daar kan ik de klok op gelijk zetten. Ik zit met allemaal jonge gasten die hoe dan ook gaan geinen, dan kan ik beter iets concreets verzinnen. Of het gewoon zeggen, dan kan ook nog wel, als ik het leuk verpak en er een grapje van maak.
Done!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Basboussa het volgende:
Allerliefste Orea, mag mijn datum verplaatst worden naar 16 januari...
Wist ik al een tijdje, maar was nog niet veranderd.
U bent geweldig!
Oh, ik dacht dat je het zelf wat vager wilde houden, verkeerd begrepenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker verder vragen, daar kan ik de klok op gelijk zetten. Ik zit met allemaal jonge gasten die hoe dan ook gaan geinen, dan kan ik beter iets concreets verzinnen. Of het gewoon zeggen, dan kan ook nog wel, als ik het leuk verpak en er een grapje van maak.
Orea bedankt voor t linkje.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef pessie het volgende:
Orea nog even wat betreft jouw linkje he. Wat ik me nu in het algemeen even afvraag, hoe kan het dat de perinatale sterfte in Nederland zoveel hoger ligt als in de rest van Europa, en de gevallen van wiegendood het laagst is in Europa?
Dat vind ik een goede. Ik zeg bijvoorbeeld dat ik een 'buikoperatie' heb gehad en dat is specifiek genoeg om informatief te zijn maar ook vaag genoeg om duidelijk te maken dat ik geen behoefte heb er veel meer dan dat over te vertellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef huuphuup het volgende:
ik sta in de OP![]()
[..]
in dat geval zou ik denk ik eerder duidelijk zijn. Zoals iemand eerder al zei (Tessie?) dat je een hersteloperatie krijgt van nog na de bevalling en dat je daardoor afwezig bent. Dat laat geen -of in elk geval weinig- ruimte voor vragen en het geeft wel aan dat het iets is dat gevoelig ligt.
Kijk hier eensquote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef pessie het volgende:
Orea nog even wat betreft jouw linkje he. Wat ik me nu in het algemeen even afvraag, hoe kan het dat de perinatale sterfte in Nederland zoveel hoger ligt als in de rest van Europa, en de gevallen van wiegendood het laagst is in Europa?
Ja dat ook nog eens ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik geloof dat het ook wel te maken had met het feit dat in NL bij zeer zware handicaps wat makkelijker besloten wordt om niet te behandelen terwijl men in andere landen hier nog wel actie in onderneemt. Dan leeft zo'n kindje uiteindelijk nog lang genoeg om niet meer onder de noemer perinataal te vallen... Maar er zijn meerdere redenen inderdaad...
tessie
HEERLIJK! Ik kon gewoon weer lekker mn man porren omdat ie lag te snurken... Jen lag nog te pitten toen ik naar mn werk ging.. Heerlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:45 schreef Leandra het volgende:
Lekker Tico![]()
Weer een beetje kunnen slapen in je eigen huis??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |