Da's wat te ver wegquote:
Zienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, bij de een staat een pak of overhemd beter dan bij de ander.
Ik wil mezelf geen kwaliteiten toedichten, maar bij mij staat een overhemd of iig iets met kraag ook wel vaak iets beter dan alleen een shirt. Maarja met dit weer!
Én ik heb nu steed smeer de naam van "jij bent toch die internetjongen met die metalshirts?". #branding
ik zei niet "goed", he, beter...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wat te ver wegCool!
![]()
Ik krijg voor m'n verjaardag (morgen![]()
) kaartjes voor Kontrust hier in Zwolle
![]()
[..]
Zien![]()
quote:
oh die moet ik nog luisteren...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
Edguy.
Laatste Avantasia albums zijn trouwens wel weer erg goed.
Geen piratemetalstrandfeestje dus?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:27 schreef BOKA het volgende:
Strand is tof, alleen jammer dat het vuur uit moest.
Zelfs geen rum.quote:
Matigquote:
Ha! Da's van mijn generatiequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:58 schreef Tokus het volgende:
heb je Felix gepijpt voor de positieverhoging?
Dan ben je al best een ouwe zakquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Ha! Da's van mijn generatieHeb ergens Live for the weekend op een bandje en ze staan ook nog op een Metal Massacre plaat.
Zegt de vader van Jezus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:10 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dan ben je al best een ouwe zak![]()
Om te compenseren had ik net een bandje van "in the nightside eclipse" in de auto.quote:
Echt wel, stok oud! Die arme man/vrouwquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
God is oneindig en wat oneindig is kan niet oud worden
Echt wel! In mijn tijd speelden alle bands akoestisch, omdat de electriciteit nog niet was uitgevonden.quote:
Omdat ik komquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Tokus het volgende:
het is gratis, je woont er bij in de buurt, en misschien leer je wat leuks kennen. Dus waarom zou je niet gaan?
Dat.quote:
Hehequote:
Lekkere muziek inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had niet eens door dat we al weer in deel CCXLII zaten!
Zit nu Bohren & der club of Gore te luisteren, geniale muziek voor dit tijdstip!
Present! Sodom!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Wie gaat er hier naar Baroeg Open Air? Ik twijfel. De bands zijn niet echt bands waar ik heen zou gaan..
Ik kom ook al nietquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:34 schreef GimmeGore het volgende:
En ik kom misschien toch wel, er zijn kennelijk mensen die heel graag willen dat ik kom
Die lui sporen niet
Ja en?quote:
Dat kan dus echt niet. Ketterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben mezelf nu schuldig aan het maken aan hardcore en screamo.
Idd! En 50 van je beste vriendenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef ThE_ED het volgende:
Roconach as donderdag!
Vriendin moet mee...
Jammer, niks mis met een goede pot hardcore.quote:
lol, preciesquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd! En 50 van je beste vrienden.
Hardcore kan heel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan dus echt niet. KetterOp de brandstapel ermee.
Ik ga van donderdag tot zondag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:41 schreef lifeblind het volgende:
Zo, nog een paar dagen en dan van maandag tot zondag naar Wacken! Van het weekend toch maar eens een plannetje maken met wat ik wil zien, op een paar bands na heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee
21h in de Exit in 010quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:41 schreef Darkestrah het volgende:
Hmm, ik ben wel vrij morgen. Hoe laat is het, en waar?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja wij gaan all inclusive met generator en Senseo apparaat
Ik ga morgen (ja echt) naar Rotterdam om kleren te kopen... In mn eentje.(quote:
Helpt wel de zaal vol te krijgen als een kwart van de zaal al uit jou bestaat met je tassenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ga morgen (ja echt) naar Rotterdam om kleren te kopen... In mn eentje.()
Dan kan je me gelijk herkennen als ik daar in het publiek sta: 20 tassen onder mn arm en een splinternieuw shirt.
Geen idee, ik kom met fiets.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:16 schreef BOKA het volgende:
Vrijdag naar Onheil en Chainsaw in De Bazart in Den Haag.
Weet iemand of daar ook een beetje te parkeren is?
Ja, je hebt voor de deur langs de straat prima parkeermogelijkheden. Wel betaald tot een bepaald uur meen ik (20? 21?).quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:16 schreef BOKA het volgende:
Vrijdag naar Onheil en Chainsaw in De Bazart in Den Haag.
Weet iemand of daar ook een beetje te parkeren is?
Met drie auto's.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Met de auto of de trein/ander openbaar vervoer?
Tsja, de rest kan niet eerder en naar het terrein lopen doe je 1x heen en 1x terug per dag. Dat is best te doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:06 schreef GimmeGore het volgende:
Veel plezier met vanaf de achterste camping naar het festival terrein lopen dan
Haha inderdaad. Als je op donderdag aankomt sta je echt keiver. Vorig jaar waren we ook op maandag er, en waren we binnen 5 minuten bij die voorplaats met die tafels vanaf onze tentquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:06 schreef GimmeGore het volgende:
Veel plezier met vanaf de achterste camping naar het festival terrein lopen dan
Mja dan moet het schema wel dat toelaten, ik ga meestal niet 5 uur mezelf vervelen als er voor mij helemaal niks boeiends speelt. Op dat soort momenten wordt het verder pilzen op de camping bij ons altijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tsja, de rest kan niet eerder en naar het terrein lopen doe je 1x heen en 1x terug per dag. Dat is best te doen.
Dan kom ik toch gewoon bij jullie pilsen, 'probleem' opgelost.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja dan moet het schema wel dat toelaten, ik ga meestal niet 5 uur mezelf vervelen als er voor mij helemaal niks boeiends speelt. Op dat soort momenten wordt het verder pilzen op de camping bij ons altijd
Ik heb ook begrepen dat wij dit jaar een uitgebreide collectie deense likeur hebben (iemand van ons groepje komt uit Denemarken namelijk)quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kom ik toch gewoon bij jullie pilsen, 'probleem' opgelost.
Neem ook wat mee voor weer thuis dan doen we een rondjequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat wij dit jaar een uitgebreide collectie deense likeur hebben (iemand van ons groepje komt uit Denemarken namelijk)
Als het maar met mate blijftquote:
Dat bepaal ik nog altijd zelf wel ja?quote:
Healing Through Fire is wel een vet album jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef A-mineur het volgende:
Ben nu gezellig dit aan het luisteren hier op de zaak.
Gave bandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef Mark het volgende:
Heb net Electro Quarter Staff zitten luisteren: wel aardig, maar geen blijvertje.
Nu maar eens terug in de tijd met Hallow's Eve - Tales of Terror
Check.quote:
Maar niet in een toffe zaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef GimmeGore het volgende:
Dinsdag naar Wacken, dan zie ik Slayer van de week wel ergens
Mja, ze traden nu op met de drummer van Kampfar, misschien dat dat scheelde?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef GimmeGore het volgende:
Mondvolland goed?Hebben ze een nieuwe line up dan?
Heb ze een aantal keer in Arnhem gezien, maar het was toch echt gruwelijk saai, clichématig en al 10x eerder gedaan en 10x beter gedaan
Ja joh, drumt Ask nu daar? Hij moet toch wat nu hij toch in Arnhem zitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:03 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ze traden nu op met de drummer van Kampfar, misschien dat dat scheelde?
Het was ook niet heel eg origineel, maar zeker niet slecht.
Zeker! Vind dit wel het leukste album. Technisch gezien niet het beste, maar wel het leukstequote:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=de+pul,+uden&sll=52.111934,6.387708&sspn=0.459635,1.352692&ie=UTF8&hq=de+pul,&hnear=Uden,+Noord-Brabant&ll=51.684902,5.451279&spn=0.22137,0.676346&z=11&iwloc=Aquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:56 schreef Witchfynder het volgende:
Woohoo! 10 oktober Annihilator in De Pul in Uden (waar de neuk?).
http://www.annihilatormetal.com/index.php?page=229.
Uit welke jaren zijn ze en waar kan ik het eventueel ophalen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:42 schreef Mark het volgende:
Iemand nog interesse in een grote stapel (>50) oude Rock Tribunes? Anders gaan ze met het oud papier mee.
Kan je gelijk vechten met emokidquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ga je met de bus? Ik stap in in Enschede.
Nee johquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kan je gelijk vechten met emokid
Okequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:56 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, ik ga met de auto, voor het eerst sinds 2007 weer
quote:
Ja kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef GimmeGore het volgende:
2 jaar terug met de bus vanuit Nijmegen gegaan, was wel ontzettend gezellig.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niet dat ik weet in ieder geval.
De oudste is van juni 2005, de laatste van deze maand. Vanaf 2006 zo'n beetje compleet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef BOKA het volgende:
[..]
Uit welke jaren zijn ze en waar kan ik het eventueel ophalen?
Ik kom zelden in de buurt van Nijmegen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:24 schreef Mark het volgende:
[..]
De oudste is van juni 2005, de laatste van deze maand. Vanaf 2006 zo'n beetje compleet.
Ophalen in Nijmegen, of we moeten iets af kunnen spreken als ik toch ergens in de buurt ben.
Mensen nog meer tips om iets te gaan kijken op Wackenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef BOKA het volgende:
En naar Atrocity, een vriendin van mij moet daar het licht doen.
GVD waarom moeten mijn ouders zonodig vieren dat getrouwd zijn die dag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik lees nu dat Black Sun Empire in Bibelot komt op 11 september, misschien ga ik dat dan verkiezen boven BOA.
Tsja je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef Darkestrah het volgende:
Maar het 'leuke' op BOA komt juist 's avonds.
ook geen Slayer in het naprogramma van wat in de plaats van The Haunted kwamquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef BOKA het volgende:
Geen The Haunted in het voorprogramma van Slayer.
Volgens de site van de 013 gaat het vanavond wel doorquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef -Peach het volgende:
Godmiljaar. Hoe lang duurt zo'n ziekenhuisopname voor uitdrogingsverschijnselen gemiddeld?? Als hij vandaag pas is opgenomen dan vraag ik me af of ze morgen spelen...
Ik durf niet zo hard te hopen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens de site van de 013 gaat het vanavond wel door
Voor mijn werkquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik kom zelden in de buurt van Nijmegen..
Ben je wel eens in de randstad?
Je kan ze 1 voor 1 meenemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Voor mijn werk
Maar ik ga met de trein
mn schoonzus heeft ook gewonnen. ik ga met haar mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef BOKA het volgende:
Haha, win ik zomaar een prijsvraag hier op FOK! en mag ik a.s. maandag naar Monster Magnet in de Melkweg.
LOA is wel tof ja, die heb ik ooit op Lowlands gezien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren naar Papa Roach en Life of Agony in de 013 geweest. Ik moet zeggen dat LOA mij verbaasde het was een erg leuk optreden dat zij gaven. De hele avond was trouwens erg geslaagd vond ik.
Monster Magnet is niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOA is wel tof ja, die heb ik ooit op Lowlands gezien.
Ik ga maandag naar Monster Magnet in de MelkwegBen erg benieuwd, heb ze nog niet eerder gezien...
Thanks!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Monster Magnet is niet echt mijn ding.Veel plezier iig.
Ja volgende vrijdag naar de band van lifeblind(Faal) kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks!
Heb jij nog andere leuke dingen op het programma staan?
Dat is als vragen of Dave Mustaine nog bij Megadeth zitquote:
Mijn schuld, ik had iets verkeerd onthouden en zei het 'm een beetje bezopen. Al was ik op dat moment nuchter. Blond moment zullen we maar denken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is als vragen of Dave Mustaine nog bij Megadeth zit
Dit is het meer tegenwoordigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:13 schreef BOKA het volgende:
Slayer was fukking gaaf.
Helaas wel een beetje kort, maragoed, het is niet alsof ze regelmatig 3 uur durende shows geven.
Waar ga jij maandag dan heen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik had iets verkeerd onthouden en zei het 'm een beetje bezopen. Al was ik op dat moment nuchter. Blond moment zullen we maar denken.
Zin in maandag
ik las een keer interview met hem, dat hij niet meer zou touren, vandaar dat ik het even vroeg...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is als vragen of Dave Mustaine nog bij Megadeth zit
Ook Monster Magnet. Kaartjes winnen is tof.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar ga jij maandag dan heen?![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook Monster Magnet. Kaartjes winnen is tof.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook Monster Magnet. Kaartjes winnen is tof.
Thanks! En misschien wel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool!
Feli dan
En wie weet zie ik je maandag
Ja ja, slijmerd. Doe maar biertje voor me kopen.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thanks! En misschien wel!
[..]
Ja ja, slijmerd. Doe maar biertje voor me kopen.
Op de 1ste na goeie namen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef Tokus het volgende:
Wacken Open Air 2011, de 1e namen:
Blind Guardian
Apocalyptica
Suicidal Tendencies
Avantasia
Ach, 1 was wel genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is het meer tegenwoordig.
Dat dus, ik ga zo lekker naar bed. Mijn rug is toe aan een matrasquote:
Ik snap ook niet hoe ze die band boven bands als Secrets of the Moon en Solstafir durven te zetten. En nota bene nog vóór Ihsahn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
The devils bloodWat is dat een zielig bandje zeg. Ik vind ze op cd/mp3 geweldig. Maar heb ze live gezien op Wacken.. blegh. na elk nummer hoor je serieus 10 minuten lang gejank van een gitaar 'PIEEEEEEEEEP".
Maar uiteraard kwijl je daarvoor niet, zeker leuke line up
Apocalyptica was dit jaar ook op Wacken.
Sólstafir <3 GE-WEL-DIG. Aanrader van een vriend van me. Ging er dus (gister?) heen. en Holy shit man. i'm sold. Jammer dat ze maar 2 shirts hadden en éen ervan is lelijk en de andere had een vriend al van mequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ze die band boven bands als Secrets of the Moon en Solstafir durven te zetten. En nota bene nog vóór Ihsahn.
Ik zal het aan de gitarist doorgevenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
The devils bloodWat is dat een zielig bandje zeg. Ik vind ze op cd/mp3 geweldig. Maar heb ze live gezien op Wacken.. blegh. na elk nummer hoor je serieus 10 minuten lang gejank van een gitaar 'PIEEEEEEEEEP".
Jij bent verliehiefd, jij bent verliehiefd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:55 schreef lifeblind het volgende:
Ook weer terug van wacken, ook aardig dood![]()
Ik vind het altijd wel een mooie afsluiter, dan weet je zeker dat je daarna iig goed slaapt, wat een saaie vertoning zeg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de 1ste na goeie slechte namen.
Volgend jaar.. volgend jaar!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Kwijl. Ook nog eens in Bergen, dat maakt het wel extra speciaal. (en extra onmogelijk om heen te gaan)
Volgende zomer ga ik naar Noorwegen met vrienden, maar niet metalgerelateerd ofzo. Lijkt me wel leuk om naar Bergen te gaan, maar ik ga niet naar Helvete ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef heartwork het volgende:
[..]
Volgend jaar.. volgend jaar!
Echt, het maakt me geen donder uit wat daar dan komt, maar ik Moet er nu eens heen.
Tot nu toe nooit gegaan omdat ik te weinig geld had, maar sinds ik weer salaris krijg..
Concerten/festival overkill.. here I come
M'n vriend en ik gaan juist metal gerelateerd op vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgende zomer ga ik naar Noorwegen met vrienden, maar niet metalgerelateerd ofzo. Lijkt me wel leuk om naar Bergen te gaan, maar ik ga niet naar Helvete ofzo.
hoe moeten we ons dat voorstellen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef heartwork het volgende:
Al zijn we dit jaar transformer gericht op vakantie geweest.![]()
Verzamelbeurzen in NL, België en Duitsland, verder heel veel toys r us (Frankrijk) winkels afgaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
hoe moeten we ons dat voorstellen?
Langs alle plekken waar Megatron langsgeweest is?
wat is er mis met harry potter?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef heartwork het volgende:
ja. echt begrijpen doe ik het ook niet, maar er zijn echt veel beurzen per jaar.
moet je voor de grap eens kijken op ebay hoeveel er voor oude transformers gevraagd wordt.
ach ja verzamelingen.
mijn beste vrienden hebben allemaal zwakke punten, haha.
met als dieptepunt *(ook de meest grappige...) harry potter.
Inderdaad, heartwork is flink aan het halen op ons aller favoriete tovenaartje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat is er mis met harry potter?
iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Inderdaad, heartwork is flink aan het halen op ons aller favoriete tovenaartje!
Dat zijn echt de 3 dingen in de wereld die het minst met elkaar samenhangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef heartwork het volgende:
Ik ben meer van de wicky de viking, little britain, arthouse enzo.
Dat kan toch best?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat zijn echt de 3 dingen in de wereld die het minst met elkaar samenhangen.Dit vat dus wel ongeveer je smaak samen?
Met deze post werd je over de streep getrokken om tóch maar te posten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan toch best?
Ja hallo, ik lurk al een tijdje mee, maar kom nu toch maar posten
Het naspelen van films en series van Eek! was echt altijd supergeweldig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef Mark het volgende:
* Mark is altijd een groot liefhebber geweest van cynische tekenfilms als Eek! en Mad Jack the Pirate
Jee, it never hurts to help.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef Mark het volgende:
* Mark is altijd een groot liefhebber geweest van cynische tekenfilms als Eek! en Mad Jack the Pirate
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:11 schreef ethiraseth het volgende:
Volgens mij houdt elke metalfan van David Bowie om de een of andere reden.
Wat is er met zijn auto dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:38 schreef Tokus het volgende:
als sebbo nou even z'n auto wast en er ook heen wil, ben ik er ook.
On topic? Is deze reeks ooit on topic voor meer dan 5 posts na elkaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef heartwork het volgende:
en nu weer on topic. lul weer veel te veel.
QFT!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
On topic? Is deze reeks ooit on topic voor meer dan 5 posts na elkaar?
Én Eek had een mooie spinoff, the Terrible Thunderlizards, met een introriffje door Dee Snider.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef Mark het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Én Eek had een mooie spinoff, the Terrible Thunderlizards, met een introriffje door Dee Snider.
The pain, the horror, the agony... when does the hurting stop!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Én Eek had een mooie spinoff, the Terrible Thunderlizards, met een introriffje door Dee Snider.
Zie de post boven jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Darkestrah het volgende:
Die Thunderlizards ken ik nog wel, ja. Hoe heetten die 2 prehistorische gasten ook alweer? Beetje een pinky-and-the-brain-verhouding.
Overigens ken ik Eek alleen maar in het Nederlands, ik kon toen nog geen engels.
Bill en Scooter dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Darkestrah het volgende:
Die Thunderlizards ken ik nog wel, ja. Hoe heetten die 2 prehistorische gasten ook alweer? Beetje een pinky-and-the-brain-verhouding.
Overigens ken ik Eek alleen maar in het Nederlands, ik kon toen nog geen engels.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bill en Scooter dus![]()
Nederlandse vertalingen bij dit soort series vind ik persoonlijk altijd zo bagger
Ja, eigenlijk welquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welDexter, Two stupid dogs, Eek te Cat, Cow and Chicken dat soort dingen kun je niet goed vertalen, de grapjes kloppen de helft van de tijd dan niet meer
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eh? Heb je die later toegevoegd of heb ik gewoon overheen gelezen?
Dat laatste is toch het belangrijkstequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Overheen gelezenTijnbrein wees je er ook al op
Even ontopic dan maarMonster Magnet vond ik vies tegenvallen
Het geluid was echt slecht... Maar ach, heb een leuke middag gehad in A'dam
Hoe was Karma to Burn? Daar kan in principe niks aan fout gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Overheen gelezenTijnbrein wees je er ook al op
Even ontopic dan maarMonster Magnet vond ik vies tegenvallen
Het geluid was echt slecht... Maar ach, heb een leuke middag gehad in A'dam
Ze speelden erg goed en het klonk ook echt heel goed, maar ik vond het erg eentonig... Kwam voornamelijk door het grotendeels ontbreken van zang en het meermalen herhalen van een riedeltje in een nummer... Het riedeltje is 1 keer tof, 2 keer tof, de derde keer dacht ik alweer en de vierde keer had ik het wel gehoord zeg maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoe was Karma to Burn? Daar kan in principe niks aan fout gaan
Ja dat is het jammere aan K2B, na een concert ken je het welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze speelden erg goed en het klonk ook echt heel goed, maar ik vond het erg eentonig... Kwam voornamelijk door het grotendeels ontbreken van zang en het meermalen herhalen van een riedeltje in een nummer... Het riedeltje is 1 keer tof, 2 keer tof, de derde keer dacht ik alweer en de vierde keer had ik het wel gehoord zeg maarDus niet echt mijn ding, al zou het wel lekkere boeken-lees-muziek zijn
Ik mis heel Party San.quote:
U koopt LP's?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb net contact opgenomen met iemand die The Key en Thresholds van Nocturnus op LP heeft en wil verkopen, ik ben tevreden![]()
Net als je Nederlands?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Darkestrah het volgende:
Af en toe, jaquote:
Wtf, dat koop je toch als eerste?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Af en toe, ja
Ik moet nog wel een platenspeler kopen, maar ik ben druk op marktplaats aan het kijken![]()
Ik ben de platenspeler toch aan het kopen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wtf, dat koop je toch als eerste?
Ik heb de mijnes in Breda bij een speciaalzaak gekocht, 80 euro, compleet nieuw
Au.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Pff. Ik kan engels is toch redelijk goed nederlands? Ik kan » Ik kon.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:59 schreef heartwork het volgende:
[..]
Au.
ja. op de een of andere manier dacht ik aan het werkwoord kennen haha
Snoepje erop?
Zouden er platen zijn van Faal of Akelei?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goed nieuws voor lifeblind die zo bezorgd was over mijn platenspeler:
Ik heb er eentje voor 17 euro incl. op de kop getikt op marktplaats
Hmm, Abhorrence-Salvation op LP lijkt me zeker vet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden er platen zijn van Faal of Akelei?
Ik heb er nog wel eentje staanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Af en toe, ja
Ik moet nog wel een platenspeler kopen, maar ik ben druk op marktplaats aan het kijken![]()
Helaas, ik heb er al eentje op de kop getiktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje staanEen pioneer, alleen moet er een nieuwe naald in, en zou niet weten wat dat kost
Ik heb trouwens nog een gesigneerde LP van Altar![]()
En een groene marmeren LP van Samael
Tof tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er al eentje op de kop getikt
In de nabije toekomst was dat wel de bedoeling dat die plaat op vinyl uit gaat komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hmm, Abhorrence-Salvation op LP lijkt me zeker vet!
Was? Wat is er met dat plan gebeurt dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In de nabije toekomst was dat wel de bedoeling dat die plaat op vinyl uit gaat komen.
is danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was? Wat is er met dat plan gebeurt dan?
Ik houd het wel bij de cdquote:
Hier ligt ook anders van alles, van Herman van Veen tot Grand Funk Railroadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Darkestrah het volgende:
Heb op zolder ook nog wat liggen, kan eens kijken of er iets voor je bij zit. Denk het niet though, aangezien de plaat die bovenop ligt van Doe Maar is.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben op wacken bewust weggebleven van de (betaalde) metalmarket.
Heb alleen wat cd's uit de 3 euro back van de Nuclear Blast stand gevist.
(ook al weer 50 cent per cd duurder geworden...)
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
Die geluidjes zijn te fake.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geweldig
Ik ben zelf fan van virtual bubble wrap
Ja, een beetje wel he?quote:
Och, verrek, inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vrijdag de 13e![]()
En wat een prachtige dag is het weer
Shitquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef RoW_0 het volgende:
Eindhoven metal meeting early bird tickets uitverkochtDaar gaan 10 biertjes.
Tell me about itquote:
Ik was trouwens wel van plan om te gaan naar EMMquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tell me about it
Weet iemand of Nargaroth nou wel komt naar Sathanas in Gloriam? Nu hoor ik dat het gecancelled is ofzo.
Klinkt uiteraard heel logisch wat je zegt hoor, maar er staan 5 posters op de myspace. waarvan wel Nargaroth en dan weer niet. het is heel vervelendquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was trouwens wel van plan om te gaan naar EMM![]()
Check de site van Baroeg of Nargaroth
Gewoon dan zie je het vanzelf welquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Klinkt uiteraard heel logisch wat je zegt hoor, maar er staan 5 posters op de myspace. waarvan wel Nargaroth en dan weer niet. het is heel vervelend
Ik heb bij de betaalde markt dit gevondenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben op wacken bewust weggebleven van de (betaalde) metalmarket.
Heb alleen wat cd's uit de 3 euro back van de Nuclear Blast stand gevist.
Nargarothquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tell me about it
Weet iemand of Nargaroth nou wel komt naar Sathanas in Gloriam? Nu hoor ik dat het gecancelled is ofzo.
Paris Hiltonquote:
Kanwulf? René bedoel je? Die woont in 1 huis met een goede vriend van me.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Paris Hilton
Jij bent zeker zo'n tr00 black metal persoon dat haat heeft aan ome kanwulf omdat hij heeft gezegd dat de nieuwe BM scene kut is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |