Op de 1ste na goeie namen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef Tokus het volgende:
Wacken Open Air 2011, de 1e namen:
Blind Guardian
Apocalyptica
Suicidal Tendencies
Avantasia
Ach, 1 was wel genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is het meer tegenwoordig.
Dat dus, ik ga zo lekker naar bed. Mijn rug is toe aan een matrasquote:
Ik snap ook niet hoe ze die band boven bands als Secrets of the Moon en Solstafir durven te zetten. En nota bene nog vóór Ihsahn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
The devils bloodWat is dat een zielig bandje zeg. Ik vind ze op cd/mp3 geweldig. Maar heb ze live gezien op Wacken.. blegh. na elk nummer hoor je serieus 10 minuten lang gejank van een gitaar 'PIEEEEEEEEEP".
Maar uiteraard kwijl je daarvoor niet, zeker leuke line up
Apocalyptica was dit jaar ook op Wacken.
Sólstafir <3 GE-WEL-DIG. Aanrader van een vriend van me. Ging er dus (gister?) heen. en Holy shit man. i'm sold. Jammer dat ze maar 2 shirts hadden en éen ervan is lelijk en de andere had een vriend al van mequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ze die band boven bands als Secrets of the Moon en Solstafir durven te zetten. En nota bene nog vóór Ihsahn.
Ik zal het aan de gitarist doorgevenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
The devils bloodWat is dat een zielig bandje zeg. Ik vind ze op cd/mp3 geweldig. Maar heb ze live gezien op Wacken.. blegh. na elk nummer hoor je serieus 10 minuten lang gejank van een gitaar 'PIEEEEEEEEEP".
Jij bent verliehiefd, jij bent verliehiefd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:55 schreef lifeblind het volgende:
Ook weer terug van wacken, ook aardig dood![]()
Ik vind het altijd wel een mooie afsluiter, dan weet je zeker dat je daarna iig goed slaapt, wat een saaie vertoning zeg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de 1ste na goeie slechte namen.
Volgend jaar.. volgend jaar!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Kwijl. Ook nog eens in Bergen, dat maakt het wel extra speciaal. (en extra onmogelijk om heen te gaan)
Volgende zomer ga ik naar Noorwegen met vrienden, maar niet metalgerelateerd ofzo. Lijkt me wel leuk om naar Bergen te gaan, maar ik ga niet naar Helvete ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef heartwork het volgende:
[..]
Volgend jaar.. volgend jaar!
Echt, het maakt me geen donder uit wat daar dan komt, maar ik Moet er nu eens heen.
Tot nu toe nooit gegaan omdat ik te weinig geld had, maar sinds ik weer salaris krijg..
Concerten/festival overkill.. here I come
M'n vriend en ik gaan juist metal gerelateerd op vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgende zomer ga ik naar Noorwegen met vrienden, maar niet metalgerelateerd ofzo. Lijkt me wel leuk om naar Bergen te gaan, maar ik ga niet naar Helvete ofzo.
hoe moeten we ons dat voorstellen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:17 schreef heartwork het volgende:
Al zijn we dit jaar transformer gericht op vakantie geweest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |