Net als je Nederlands?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Darkestrah het volgende:
Die Thunderlizards ken ik nog wel, ja. Hoe heetten die 2 prehistorische gasten ook alweer? Beetje een pinky-and-the-brain-verhouding.
Overigens ken ik Eek alleen maar in het Nederlands, ik kon toen nog geen engels.
Af en toe, jaquote:
Wtf, dat koop je toch als eerste?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Af en toe, ja
Ik moet nog wel een platenspeler kopen, maar ik ben druk op marktplaats aan het kijken![]()
Ik ben de platenspeler toch aan het kopen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wtf, dat koop je toch als eerste?
Ik heb de mijnes in Breda bij een speciaalzaak gekocht, 80 euro, compleet nieuw
Au.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Pff. Ik kan engels is toch redelijk goed nederlands? Ik kan » Ik kon.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:59 schreef heartwork het volgende:
[..]
Au.
ja. op de een of andere manier dacht ik aan het werkwoord kennen haha
Snoepje erop?
Zouden er platen zijn van Faal of Akelei?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goed nieuws voor lifeblind die zo bezorgd was over mijn platenspeler:
Ik heb er eentje voor 17 euro incl. op de kop getikt op marktplaats
Hmm, Abhorrence-Salvation op LP lijkt me zeker vet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden er platen zijn van Faal of Akelei?
Ik heb er nog wel eentje staanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Af en toe, ja
Ik moet nog wel een platenspeler kopen, maar ik ben druk op marktplaats aan het kijken![]()
Helaas, ik heb er al eentje op de kop getiktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje staanEen pioneer, alleen moet er een nieuwe naald in, en zou niet weten wat dat kost
Ik heb trouwens nog een gesigneerde LP van Altar![]()
En een groene marmeren LP van Samael
Tof tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er al eentje op de kop getikt
In de nabije toekomst was dat wel de bedoeling dat die plaat op vinyl uit gaat komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hmm, Abhorrence-Salvation op LP lijkt me zeker vet!
Was? Wat is er met dat plan gebeurt dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In de nabije toekomst was dat wel de bedoeling dat die plaat op vinyl uit gaat komen.
is danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was? Wat is er met dat plan gebeurt dan?
Ik houd het wel bij de cdquote:
Hier ligt ook anders van alles, van Herman van Veen tot Grand Funk Railroadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Darkestrah het volgende:
Heb op zolder ook nog wat liggen, kan eens kijken of er iets voor je bij zit. Denk het niet though, aangezien de plaat die bovenop ligt van Doe Maar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |