Da's wat te ver wegquote:
Zienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, bij de een staat een pak of overhemd beter dan bij de ander.
Ik wil mezelf geen kwaliteiten toedichten, maar bij mij staat een overhemd of iig iets met kraag ook wel vaak iets beter dan alleen een shirt. Maarja met dit weer!
Én ik heb nu steed smeer de naam van "jij bent toch die internetjongen met die metalshirts?". #branding
ik zei niet "goed", he, beter...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wat te ver wegCool!
![]()
Ik krijg voor m'n verjaardag (morgen![]()
) kaartjes voor Kontrust hier in Zwolle
![]()
[..]
Zien![]()
quote:
oh die moet ik nog luisteren...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
Edguy.
Laatste Avantasia albums zijn trouwens wel weer erg goed.
Geen piratemetalstrandfeestje dus?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:27 schreef BOKA het volgende:
Strand is tof, alleen jammer dat het vuur uit moest.
Zelfs geen rum.quote:
Matigquote:
Ha! Da's van mijn generatiequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:58 schreef Tokus het volgende:
heb je Felix gepijpt voor de positieverhoging?
Dan ben je al best een ouwe zakquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Ha! Da's van mijn generatieHeb ergens Live for the weekend op een bandje en ze staan ook nog op een Metal Massacre plaat.
Zegt de vader van Jezus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:10 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dan ben je al best een ouwe zak![]()
Om te compenseren had ik net een bandje van "in the nightside eclipse" in de auto.quote:
Echt wel, stok oud! Die arme man/vrouwquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
God is oneindig en wat oneindig is kan niet oud worden
Echt wel! In mijn tijd speelden alle bands akoestisch, omdat de electriciteit nog niet was uitgevonden.quote:
Omdat ik komquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Tokus het volgende:
het is gratis, je woont er bij in de buurt, en misschien leer je wat leuks kennen. Dus waarom zou je niet gaan?
Dat.quote:
Hehequote:
Lekkere muziek inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had niet eens door dat we al weer in deel CCXLII zaten!
Zit nu Bohren & der club of Gore te luisteren, geniale muziek voor dit tijdstip!
Present! Sodom!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Wie gaat er hier naar Baroeg Open Air? Ik twijfel. De bands zijn niet echt bands waar ik heen zou gaan..
Ik kom ook al nietquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:34 schreef GimmeGore het volgende:
En ik kom misschien toch wel, er zijn kennelijk mensen die heel graag willen dat ik kom
Die lui sporen niet
Ja en?quote:
Dat kan dus echt niet. Ketterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben mezelf nu schuldig aan het maken aan hardcore en screamo.
Idd! En 50 van je beste vriendenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef ThE_ED het volgende:
Roconach as donderdag!
Vriendin moet mee...
Jammer, niks mis met een goede pot hardcore.quote:
lol, preciesquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd! En 50 van je beste vrienden.
Hardcore kan heel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan dus echt niet. KetterOp de brandstapel ermee.
Ik ga van donderdag tot zondag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:41 schreef lifeblind het volgende:
Zo, nog een paar dagen en dan van maandag tot zondag naar Wacken! Van het weekend toch maar eens een plannetje maken met wat ik wil zien, op een paar bands na heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee
21h in de Exit in 010quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:41 schreef Darkestrah het volgende:
Hmm, ik ben wel vrij morgen. Hoe laat is het, en waar?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja wij gaan all inclusive met generator en Senseo apparaat
Ik ga morgen (ja echt) naar Rotterdam om kleren te kopen... In mn eentje.(quote:
Helpt wel de zaal vol te krijgen als een kwart van de zaal al uit jou bestaat met je tassenquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ga morgen (ja echt) naar Rotterdam om kleren te kopen... In mn eentje.()
Dan kan je me gelijk herkennen als ik daar in het publiek sta: 20 tassen onder mn arm en een splinternieuw shirt.
Geen idee, ik kom met fiets.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:16 schreef BOKA het volgende:
Vrijdag naar Onheil en Chainsaw in De Bazart in Den Haag.
Weet iemand of daar ook een beetje te parkeren is?
Ja, je hebt voor de deur langs de straat prima parkeermogelijkheden. Wel betaald tot een bepaald uur meen ik (20? 21?).quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:16 schreef BOKA het volgende:
Vrijdag naar Onheil en Chainsaw in De Bazart in Den Haag.
Weet iemand of daar ook een beetje te parkeren is?
Met drie auto's.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Met de auto of de trein/ander openbaar vervoer?
Tsja, de rest kan niet eerder en naar het terrein lopen doe je 1x heen en 1x terug per dag. Dat is best te doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:06 schreef GimmeGore het volgende:
Veel plezier met vanaf de achterste camping naar het festival terrein lopen dan
Haha inderdaad. Als je op donderdag aankomt sta je echt keiver. Vorig jaar waren we ook op maandag er, en waren we binnen 5 minuten bij die voorplaats met die tafels vanaf onze tentquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:06 schreef GimmeGore het volgende:
Veel plezier met vanaf de achterste camping naar het festival terrein lopen dan
Mja dan moet het schema wel dat toelaten, ik ga meestal niet 5 uur mezelf vervelen als er voor mij helemaal niks boeiends speelt. Op dat soort momenten wordt het verder pilzen op de camping bij ons altijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tsja, de rest kan niet eerder en naar het terrein lopen doe je 1x heen en 1x terug per dag. Dat is best te doen.
Dan kom ik toch gewoon bij jullie pilsen, 'probleem' opgelost.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja dan moet het schema wel dat toelaten, ik ga meestal niet 5 uur mezelf vervelen als er voor mij helemaal niks boeiends speelt. Op dat soort momenten wordt het verder pilzen op de camping bij ons altijd
Ik heb ook begrepen dat wij dit jaar een uitgebreide collectie deense likeur hebben (iemand van ons groepje komt uit Denemarken namelijk)quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kom ik toch gewoon bij jullie pilsen, 'probleem' opgelost.
Neem ook wat mee voor weer thuis dan doen we een rondjequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat wij dit jaar een uitgebreide collectie deense likeur hebben (iemand van ons groepje komt uit Denemarken namelijk)
Als het maar met mate blijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |