Dan ben je al best een ouwe zakquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Ha! Da's van mijn generatieHeb ergens Live for the weekend op een bandje en ze staan ook nog op een Metal Massacre plaat.
Zegt de vader van Jezus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:10 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dan ben je al best een ouwe zak![]()
Om te compenseren had ik net een bandje van "in the nightside eclipse" in de auto.quote:
Echt wel, stok oud! Die arme man/vrouwquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
God is oneindig en wat oneindig is kan niet oud worden
Echt wel! In mijn tijd speelden alle bands akoestisch, omdat de electriciteit nog niet was uitgevonden.quote:
Omdat ik komquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Tokus het volgende:
het is gratis, je woont er bij in de buurt, en misschien leer je wat leuks kennen. Dus waarom zou je niet gaan?
Dat.quote:
Hehequote:
Lekkere muziek inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had niet eens door dat we al weer in deel CCXLII zaten!
Zit nu Bohren & der club of Gore te luisteren, geniale muziek voor dit tijdstip!
Present! Sodom!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Wie gaat er hier naar Baroeg Open Air? Ik twijfel. De bands zijn niet echt bands waar ik heen zou gaan..
Ik kom ook al nietquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:34 schreef GimmeGore het volgende:
En ik kom misschien toch wel, er zijn kennelijk mensen die heel graag willen dat ik kom
Die lui sporen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |