Ik durf niet zo hard te hopen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens de site van de 013 gaat het vanavond wel door
Voor mijn werkquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik kom zelden in de buurt van Nijmegen..
Ben je wel eens in de randstad?
Je kan ze 1 voor 1 meenemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Voor mijn werk
Maar ik ga met de trein
mn schoonzus heeft ook gewonnen. ik ga met haar mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef BOKA het volgende:
Haha, win ik zomaar een prijsvraag hier op FOK! en mag ik a.s. maandag naar Monster Magnet in de Melkweg.
LOA is wel tof ja, die heb ik ooit op Lowlands gezien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren naar Papa Roach en Life of Agony in de 013 geweest. Ik moet zeggen dat LOA mij verbaasde het was een erg leuk optreden dat zij gaven. De hele avond was trouwens erg geslaagd vond ik.
Monster Magnet is niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOA is wel tof ja, die heb ik ooit op Lowlands gezien.
Ik ga maandag naar Monster Magnet in de MelkwegBen erg benieuwd, heb ze nog niet eerder gezien...
Thanks!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Monster Magnet is niet echt mijn ding.Veel plezier iig.
Ja volgende vrijdag naar de band van lifeblind(Faal) kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks!
Heb jij nog andere leuke dingen op het programma staan?
Dat is als vragen of Dave Mustaine nog bij Megadeth zitquote:
Mijn schuld, ik had iets verkeerd onthouden en zei het 'm een beetje bezopen. Al was ik op dat moment nuchter. Blond moment zullen we maar denken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is als vragen of Dave Mustaine nog bij Megadeth zit
Dit is het meer tegenwoordigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:13 schreef BOKA het volgende:
Slayer was fukking gaaf.
Helaas wel een beetje kort, maragoed, het is niet alsof ze regelmatig 3 uur durende shows geven.
Waar ga jij maandag dan heen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik had iets verkeerd onthouden en zei het 'm een beetje bezopen. Al was ik op dat moment nuchter. Blond moment zullen we maar denken.
Zin in maandag
ik las een keer interview met hem, dat hij niet meer zou touren, vandaar dat ik het even vroeg...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is als vragen of Dave Mustaine nog bij Megadeth zit
Ook Monster Magnet. Kaartjes winnen is tof.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar ga jij maandag dan heen?![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook Monster Magnet. Kaartjes winnen is tof.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook Monster Magnet. Kaartjes winnen is tof.
Thanks! En misschien wel!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool!
Feli dan
En wie weet zie ik je maandag
Ja ja, slijmerd. Doe maar biertje voor me kopen.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thanks! En misschien wel!
[..]
Ja ja, slijmerd. Doe maar biertje voor me kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |