Verzamelbeurzen in NL, België en Duitsland, verder heel veel toys r us (Frankrijk) winkels afgaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
hoe moeten we ons dat voorstellen?
Langs alle plekken waar Megatron langsgeweest is?
wat is er mis met harry potter?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef heartwork het volgende:
ja. echt begrijpen doe ik het ook niet, maar er zijn echt veel beurzen per jaar.
moet je voor de grap eens kijken op ebay hoeveel er voor oude transformers gevraagd wordt.
ach ja verzamelingen.
mijn beste vrienden hebben allemaal zwakke punten, haha.
met als dieptepunt *(ook de meest grappige...) harry potter.
Inderdaad, heartwork is flink aan het halen op ons aller favoriete tovenaartje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat is er mis met harry potter?
iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Inderdaad, heartwork is flink aan het halen op ons aller favoriete tovenaartje!
Dat zijn echt de 3 dingen in de wereld die het minst met elkaar samenhangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef heartwork het volgende:
Ik ben meer van de wicky de viking, little britain, arthouse enzo.
Dat kan toch best?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat zijn echt de 3 dingen in de wereld die het minst met elkaar samenhangen.Dit vat dus wel ongeveer je smaak samen?
Met deze post werd je over de streep getrokken om tóch maar te posten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan toch best?
Ja hallo, ik lurk al een tijdje mee, maar kom nu toch maar posten
Het naspelen van films en series van Eek! was echt altijd supergeweldig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef Mark het volgende:
* Mark is altijd een groot liefhebber geweest van cynische tekenfilms als Eek! en Mad Jack the Pirate
Jee, it never hurts to help.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef Mark het volgende:
* Mark is altijd een groot liefhebber geweest van cynische tekenfilms als Eek! en Mad Jack the Pirate
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:11 schreef ethiraseth het volgende:
Volgens mij houdt elke metalfan van David Bowie om de een of andere reden.
Wat is er met zijn auto dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:38 schreef Tokus het volgende:
als sebbo nou even z'n auto wast en er ook heen wil, ben ik er ook.
On topic? Is deze reeks ooit on topic voor meer dan 5 posts na elkaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef heartwork het volgende:
en nu weer on topic. lul weer veel te veel.
QFT!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
On topic? Is deze reeks ooit on topic voor meer dan 5 posts na elkaar?
Én Eek had een mooie spinoff, the Terrible Thunderlizards, met een introriffje door Dee Snider.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef Mark het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Én Eek had een mooie spinoff, the Terrible Thunderlizards, met een introriffje door Dee Snider.
The pain, the horror, the agony... when does the hurting stop!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Én Eek had een mooie spinoff, the Terrible Thunderlizards, met een introriffje door Dee Snider.
Zie de post boven jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Darkestrah het volgende:
Die Thunderlizards ken ik nog wel, ja. Hoe heetten die 2 prehistorische gasten ook alweer? Beetje een pinky-and-the-brain-verhouding.
Overigens ken ik Eek alleen maar in het Nederlands, ik kon toen nog geen engels.
Bill en Scooter dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Darkestrah het volgende:
Die Thunderlizards ken ik nog wel, ja. Hoe heetten die 2 prehistorische gasten ook alweer? Beetje een pinky-and-the-brain-verhouding.
Overigens ken ik Eek alleen maar in het Nederlands, ik kon toen nog geen engels.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bill en Scooter dus![]()
Nederlandse vertalingen bij dit soort series vind ik persoonlijk altijd zo bagger
Ja, eigenlijk welquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welDexter, Two stupid dogs, Eek te Cat, Cow and Chicken dat soort dingen kun je niet goed vertalen, de grapjes kloppen de helft van de tijd dan niet meer
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eh? Heb je die later toegevoegd of heb ik gewoon overheen gelezen?
Dat laatste is toch het belangrijkstequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Overheen gelezenTijnbrein wees je er ook al op
Even ontopic dan maarMonster Magnet vond ik vies tegenvallen
Het geluid was echt slecht... Maar ach, heb een leuke middag gehad in A'dam
Hoe was Karma to Burn? Daar kan in principe niks aan fout gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Overheen gelezenTijnbrein wees je er ook al op
Even ontopic dan maarMonster Magnet vond ik vies tegenvallen
Het geluid was echt slecht... Maar ach, heb een leuke middag gehad in A'dam
Ze speelden erg goed en het klonk ook echt heel goed, maar ik vond het erg eentonig... Kwam voornamelijk door het grotendeels ontbreken van zang en het meermalen herhalen van een riedeltje in een nummer... Het riedeltje is 1 keer tof, 2 keer tof, de derde keer dacht ik alweer en de vierde keer had ik het wel gehoord zeg maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoe was Karma to Burn? Daar kan in principe niks aan fout gaan
Ja dat is het jammere aan K2B, na een concert ken je het welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze speelden erg goed en het klonk ook echt heel goed, maar ik vond het erg eentonig... Kwam voornamelijk door het grotendeels ontbreken van zang en het meermalen herhalen van een riedeltje in een nummer... Het riedeltje is 1 keer tof, 2 keer tof, de derde keer dacht ik alweer en de vierde keer had ik het wel gehoord zeg maarDus niet echt mijn ding, al zou het wel lekkere boeken-lees-muziek zijn
Ik mis heel Party San.quote:
U koopt LP's?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb net contact opgenomen met iemand die The Key en Thresholds van Nocturnus op LP heeft en wil verkopen, ik ben tevreden![]()
Net als je Nederlands?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Darkestrah het volgende:
Af en toe, jaquote:
Wtf, dat koop je toch als eerste?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Af en toe, ja
Ik moet nog wel een platenspeler kopen, maar ik ben druk op marktplaats aan het kijken![]()
Ik ben de platenspeler toch aan het kopen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wtf, dat koop je toch als eerste?
Ik heb de mijnes in Breda bij een speciaalzaak gekocht, 80 euro, compleet nieuw
Au.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Pff. Ik kan engels is toch redelijk goed nederlands? Ik kan » Ik kon.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:59 schreef heartwork het volgende:
[..]
Au.
ja. op de een of andere manier dacht ik aan het werkwoord kennen haha
Snoepje erop?
Zouden er platen zijn van Faal of Akelei?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goed nieuws voor lifeblind die zo bezorgd was over mijn platenspeler:
Ik heb er eentje voor 17 euro incl. op de kop getikt op marktplaats
Hmm, Abhorrence-Salvation op LP lijkt me zeker vet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden er platen zijn van Faal of Akelei?
Ik heb er nog wel eentje staanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Af en toe, ja
Ik moet nog wel een platenspeler kopen, maar ik ben druk op marktplaats aan het kijken![]()
Helaas, ik heb er al eentje op de kop getiktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje staanEen pioneer, alleen moet er een nieuwe naald in, en zou niet weten wat dat kost
Ik heb trouwens nog een gesigneerde LP van Altar![]()
En een groene marmeren LP van Samael
Tof tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er al eentje op de kop getikt
In de nabije toekomst was dat wel de bedoeling dat die plaat op vinyl uit gaat komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hmm, Abhorrence-Salvation op LP lijkt me zeker vet!
Was? Wat is er met dat plan gebeurt dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In de nabije toekomst was dat wel de bedoeling dat die plaat op vinyl uit gaat komen.
is danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was? Wat is er met dat plan gebeurt dan?
Ik houd het wel bij de cdquote:
Hier ligt ook anders van alles, van Herman van Veen tot Grand Funk Railroadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef Darkestrah het volgende:
Heb op zolder ook nog wat liggen, kan eens kijken of er iets voor je bij zit. Denk het niet though, aangezien de plaat die bovenop ligt van Doe Maar is.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben op wacken bewust weggebleven van de (betaalde) metalmarket.
Heb alleen wat cd's uit de 3 euro back van de Nuclear Blast stand gevist.
(ook al weer 50 cent per cd duurder geworden...)
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
Die geluidjes zijn te fake.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geweldig
Ik ben zelf fan van virtual bubble wrap
Ja, een beetje wel he?quote:
Och, verrek, inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vrijdag de 13e![]()
En wat een prachtige dag is het weer
Shitquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:49 schreef RoW_0 het volgende:
Eindhoven metal meeting early bird tickets uitverkochtDaar gaan 10 biertjes.
Tell me about itquote:
Ik was trouwens wel van plan om te gaan naar EMMquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tell me about it
Weet iemand of Nargaroth nou wel komt naar Sathanas in Gloriam? Nu hoor ik dat het gecancelled is ofzo.
Klinkt uiteraard heel logisch wat je zegt hoor, maar er staan 5 posters op de myspace. waarvan wel Nargaroth en dan weer niet. het is heel vervelendquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was trouwens wel van plan om te gaan naar EMM![]()
Check de site van Baroeg of Nargaroth
Gewoon dan zie je het vanzelf welquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Klinkt uiteraard heel logisch wat je zegt hoor, maar er staan 5 posters op de myspace. waarvan wel Nargaroth en dan weer niet. het is heel vervelend
Ik heb bij de betaalde markt dit gevondenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben op wacken bewust weggebleven van de (betaalde) metalmarket.
Heb alleen wat cd's uit de 3 euro back van de Nuclear Blast stand gevist.
Nargarothquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tell me about it
Weet iemand of Nargaroth nou wel komt naar Sathanas in Gloriam? Nu hoor ik dat het gecancelled is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |