Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat ligt er aan wie het meest zin in eten heeftquote:
bij tea time?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Wie gaat er vanmiddag mee met water spelen in het park?
(bij het koffie-/theehuis![]()
![]()
)
whahahahhaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ligt er aan wie het meest zin in eten heeft
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Wie gaat er vanmiddag mee met water spelen in het park?
(bij het koffie-/theehuis![]()
![]()
)
quote:
ik zet dit topic erbijquote:
De lijst met vorige topics in de OP.quote:
bij het earthshipquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij tea time?
en ik denk dat ik wel weet wie op dat moment het meeste zin in eten heeft![]()
Huh? Ik mis ff wat ofzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat dat gebruikelijk schijnt te zijn als je je laat afwerken? Of liet jij je er soms voor betalen?.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, gekke Limburgers ook altijdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:02 schreef DaMart het volgende:
Omdat dat gebruikelijk schijnt te zijn als je je laat afwerken? Of liet jij je er soms voor betalen?.
wokquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
tijd voor operatie stofwolk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
tijd voor operatie stofwolk
Neh, seks is echt zooooo overschatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef DaMart het volgende:
Ja, jij zegt dat je afgewerkt bent....
Maar het zal wel geen fijne ervaring zijn geweest, als je het nu al niet meer weet.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, gekke Limburgers ook altijd
quote:
Die wilde ik net zo graag negeren...quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, seks is echt zooooo overschat
heb je niet wat op marktplaats staan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben vandaag gebeld door mensen vanaf twee verschillende nummers die ik niet ken..spannend he?
Zal ik terugbellen?
uhm..nee, en daar zet ik mijn nummer ook nooit bijquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben vandaag gebeld door mensen vanaf twee verschillende nummers die ik niet ken..spannend he?
Zal ik terugbellen?
oeh, zouden het stille aanbidders zijn?quote:
als ze bellen is het niet echt meer stilquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, zouden het stille aanbidders zijn?
wel als ze ophangen voordat ik opneem..en dat was zo bij allebeiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ze bellen is het niet echt meer stil
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die wilde ik net zo graag negeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze bellen is het niet echt meer stil
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
ja hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wrijf het er maar in![]()
doehoeg![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
veel plezier!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor.
wrijf het er maar in![]()
doehoeg![]()
![]()
goede reis!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
En nu genoeg MPGeplaagd... tijd om huiswaarts te gaan![]()
.
laters DMquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef DaMart het volgende:
En nu genoeg MPGeplaagd... tijd om huiswaarts te gaan![]()
.
Als Thijs wakker isquote:
leuk!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs wakker is
Dat is denk ik ongeveer over een kwartiertje
Buuh!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh... vriendin heeft toch geen kaartje voor Lowlands, hopen dat we er alsnog eentje kunnen regelenZe zou een kaartje overnemen van een vriendin,maar blijkbaar hebben we elkaar niet goed begrepen en kan het nu ineens toch niet meer
Baal er flink van
Als decolleté avondeten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuh!
Ga je mee geitenkaassalade eten met mij en Thijs?
quote:
Je maakt m'n hele dag goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ja, dat!
Gooi ik wel even iets tussen m'n tieten, krijg jij een rietje
je had ook niet moeten terugbellenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Geen stille aanbidders, gewoon uitzendbureaus...zonder nieuws
Ja echt kut gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Wat balen van LL, Marijke
Wanneer is dat ook alweer?
dat hoop ik ook in zal voor je duimenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt kut gewoonMaar goed, heb een topic geopend in V&A, hopen dat ik van een lieve medefokker een kaartje over kan nemen voor haar
Dat is over een maandje
why?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt: When everything you think is incomplete, starts happening when you are cheek to cheek...
Caroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
why?
wel minder Marijke'![]()
hopen dat je wat vind!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die foto's zijn niet geschikt voor hier. Zelfs op het randje of het wel kan in 128
...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh... vriendin heeft toch geen kaartje voor Lowlands, hopen dat we er alsnog eentje kunnen regelenZe zou een kaartje overnemen van een vriendin,maar blijkbaar hebben we elkaar niet goed begrepen en kan het nu ineens toch niet meer
Baal er flink van
Dat is wel zwaar klote zeg! Und jetzt?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
doehoeg, succes zometeenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Olle. het volgende:
mensuh ik ga naar huis!![]()
lator!voor de dames
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat hoop ik ook in zal voor je duimen
Dankje enquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
why?
wel minder Marijke'![]()
hopen dat je wat vind!
Liebchen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet geschikt voor hier. Zelfs op het randje of het wel kan in 128
...
[..]
Dat is wel zwaar klote zeg! Und jetzt?
Van hoe ik afgewerkt was. Althans, volgens DaMartquote:
quote:Ja, echt wel... Hopen op andermans kaartje zodat ze toch kan... Anders ga ik waarschijnlijk ook niet, want er gaat niemand die ik ken behalve jij, en om me nou meteen zo in jouw groepje te storten vind ik ook zo wat![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
Handig dat er airco in de trein zit. Maar dan mogen ze hem best aanzetten.
Ollequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Olle. het volgende:
mensuh ik ga naar huis!![]()
lator!voor de dames
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nu ga ik lekker even opschieten zodat ik zometeen Marijke uit mijn decolleté kan laten eten![]()
![]()
daar slijt die vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
wel gekekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Panda72 het volgende:
is hier trouwens niemand die de vierdaagse heeft gelopen.
Ikke niet wat ik ben lui
dat vind de ns veels te duur ze hebben liever dat hun passagiers smelten. En maar elke keer de prijs van het treinkaartje verhogen, maar geen service biedenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
Vind ik wel ik kijk ook graag naar mensen die sportief bezig zijnquote:
heb ik ook met mensen die werkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vind ik wel ik kijk ook graag naar mensen die sportief bezig zijn
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat vind de ns veels te duur ze hebben liever dat hun passagiers smelten. En maar elke keer de prijs van het treinkaartje verhogen, maar geen service bieden
Tot strakjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nu ga ik lekker even opschieten zodat ik zometeen Marijke uit mijn decolleté kan laten eten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Van hoe ik afgewerkt was. Althans, volgens DaMart.
[..]
. Dan hoop k herel hard mee op een aanbieding....
Want, want... Mijn feestje, wat doe je?![]()
![]()
Enne, spring er maar gewoon tussen hoor. Meer dames erbij vinden ze echt niet erg
![]()
![]()
.
en je bent op tijd op je bestemmingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt goedkoper dan de trein. Hell, mijn auto rijdt zelfs goedkoper dan het kortingstarief van de trein.
Hierquote:
Dat sowieso!quote:Ja, want want want ze moet mee
quote:Echt?![]()
Dan ga ik het misschien overwegen, wij houden toch wel een beetje van dezelfde muziek enzo
Maar slaap je dan wel bij in m'n tentje, anders ben ik zo alleen
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je bent op tijd op je bestemming![]()
vinden ze het raar dat ze geen mensen de trein in krijgen
met de trein had je waarschijnlijk vertraging gehadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Iig een stuk sneller. Dat dat net niet op tijd was, kwam door de file op de A50.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de trein had je waarschijnlijk vertraging gehad
Je hebt gelijk, dat hoort meer thuis in KPDquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier? Maar... maar...
[..]
Dat sowieso!
[..]
Deal
![]()
.
Wel hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat hoort meer thuis in KPD![]()
![]()
quote:![]()
Dan durf ik ook wel alleen en dan met jou en je vrienden mee als dat zou moeten
Want alleen is wel heel alleen daar
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Van hoe ik afgewerkt was. Althans, volgens DaMart.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
quote:
En dat is zonde? .quote:
Iets hebben wat je niet gebruikt is pas zonde van je centenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat vind de ns veels te duur ze hebben liever dat hun passagiers smelten. En maar elke keer de prijs van het treinkaartje verhogen, maar geen service bieden
Maar in de auto kom ik weer in dequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt goedkoper dan de trein. Hell, mijn auto rijdt zelfs goedkoper dan het kortingstarief van de trein.
hahahaha dat is ook leuk helaas moet ik werken ik ben niet als Paris Hilton geboren jammer genoeg. Niet dat ik Paris Hilton leuk vind want ik vind het een draak. Maar ik vind het geld van Paris wel intressantquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik ook met mensen die werken![]()
kan ik uren naar kijken
kennelijkquote:
preciesquote:
preciesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Panda72 het volgende:
Ja dat is zo maar ik reis toch liever met de auto dan met de trein. Ik heb heel lang met de trein gereist en ik had elke dag vertraging, de treinen waren overvol en mensen stinken.
Dan ga ik liever met de auto. Ondanks de mensen die maar niet willen begrijpen dat de linkerrijbaan van de snelweg niet bestemd is om 80 km te rijden, ondanks dat er van die mensen zijn die niet begrijpen dat je niet kunt ruiken dat ze van baan wisselen en daarbij zonder richting aan te geven, ondanks dat ik wel eens in de file sta,
Heerlijk in mijn autootje met een muziekje op, airco aan en gaan met die banaan.
ruilen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Geen stille aanbidders, gewoon uitzendbureaus...zonder nieuws
als hij vraagt voor de zeep........quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruilen?
wij werden net gebeld door een goede vriendin![]()
dat ze bij d'r man weg is.![]()
16 jaar samen 2 kindjes en hij heeft meer oog voor mannen dan voor zijn vrouw, of vrouwen in het algemeen
Ja dat is zo maar ik reis toch liever met de auto dan met de trein. Ik heb heel lang met de trein gereist en ik had elke dag vertraging, de treinen waren overvol en mensen stinken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:19 schreef Panda72 het volgende:[q]
Maar in de auto kom ik weer in defile
terecht... allemaal mensen voor me die niet weten dat ze sneller op hun bestemming zijn als ze gas geven
.
En niemand heeft ooit iets aan hem gemerkt. Ik heb het vaker gehoord. Ze zal zich wel belazerd voelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruilen?
wij werden net gebeld door een goede vriendin![]()
dat ze bij d'r man weg is.![]()
16 jaar samen 2 kindjes en hij heeft meer oog voor mannen dan voor zijn vrouw, of vrouwen in het algemeen
tja, het ergste is dat ik hem al meer dan 20 jaar ken, en vroeger pesten we hem er mee dat ie homo was.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij vraagt voor de zeep........
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het normaal gesproken juist heerlijk in de trein. Boek erbij, laptop erbij en ik ben sneller op mijn werk dan met de auto, omdat ik een half uur tot een uur file mis.
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En niemand heeft ooit iets aan hem gemerkt. Ik heb het vaker gehoord. Ze zal zich wel belazerd voelen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit last van files gelukkig.
owh dus misschien is hij getrouwd omdat hij het tegendeel wilde bewijzen? Of dat hij nog niet uit de kast wilde komen? Meestal zie ik wel als een man een homo is(het lijkt wel of ik het kan ruiken) maar ja dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, het ergste is dat ik hem al meer dan 20 jaar ken, en vroeger pesten we hem er mee dat ie homo was.
tot hij trouwde. maar dus toch....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet achtereenvolgens eerst door Haarlem (normaal 20 minuten, maar als het tegenzit zo 25-40), vervolgens de A9 op, de A2 (met snelheden van een N-weg) en dan de A12)... op alle drie die wegen zijn ze bezig
.
Het alternatief is binnendoor via Alphen en Bodegraven, maar dan kom ik dus ook middenin de werkzaamheden op de A12 terecht.
hij durfde nou pas uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, het ergste is dat ik hem al meer dan 20 jaar ken, en vroeger pesten we hem er mee dat ie homo was.
tot hij trouwde. maar dus toch....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gezelligdan kan je inderdaad beter met de trein reizen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij durfde nou pas uit de kast te komen.
ik heb het al vaker gehoord en meegemaakt.
hij zoekt op internet en heeft een profiel op een gay site, maar verder ontkent hij allesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
owh dus misschien is hij getrouwd omdat hij het tegendeel wilde bewijzen? Of dat hij nog niet uit de kast wilde komen? Meestal zie ik wel als een man een homo is(het lijkt wel of ik het kan ruiken) maar ja dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn natuurlijk.
tjonge jongequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij zoekt op internet en heeft een profiel op een gay site, maar verder ontkent hij alles
Ik gebruik geen woorden oneigenlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je woorden oneigenlijk gebruikt... dan krijgen mensen hele rare gedachten over wat je doet.
Whehequote:[..]
In de tweede trein vonden ze het ook al niet nodig.
Gelukkig stond buiten wel de airco aan... en mooi dat ik alle ramen en deuren voorlopig even dicht houd in huis... 22,5 graden.
[..]
Provinciaal Waterleidingbedrijf Noord-Holland was wel iets waar ik in de trein aan dacht, inderdaad... koud water.
Ja.quote:[..]
En dat is zonde? .
Zoals een spoorbaan waarmee je niet eens van A naar B kunt reizen?quote:[..]
Iets hebben wat je niet gebruikt is pas zonde van je centen.
quote:[..]
Maar in de auto kom ik weer in defile
terecht... allemaal mensen voor me die niet weten dat ze sneller op hun bestemming zijn als ze gas geven
.
Ja maar je snapt toch wel als jij hier post dat jij afgewerkt bent dat sommige mensen(waaronder ik) iets anders denken dan dat jij bedoeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik geen woorden oneigenlijk.
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar je snapt toch wel als jij hier post dat jij afgewerkt bent dat sommige mensen(waaronder ik) iets anders denken dan dat jij bedoeld
cool. Ik houd van dat soort humor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en juist daarom post ik het ook. En Mart is dan weer iemand die er over door blijft gaan. Haphaphap
.
Tuurlijk ga ik erover door... altijd leuk om jou te pesten en jou te zien happenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en juist daarom post ik het ook. En Mart is dan weer iemand die er over door blijft gaan. Haphaphap
.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik erover door... altijd leuk om jou te pesten en jou te zien happen.
Uhm nee... jij hapt steeds. Of dacht je echt dat ik ook maar één moment serieus was?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm, Mart, JIJ bent degene die hapt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm nee... jij hapt steeds. Of dacht je echt dat ik ook maar één moment serieus was?.
De enige reden waarom ik door blijf gaan op je afwerkplek, is omdat jij dan weer reageert.
En de enige reden dat ik telkens meld dat ik afgewerkt ben, is omdat jij er dan meteen bovenop zit met een bijdehante opmerking over afwerkplekken en er schijnbaar voor betalen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
En de enige reden dat ik telkens meld dat ik afgewerkt ben, is omdat jij er dan meteen bovenop zit met een bijdehante opmerking over afwerkplekken en er schijnbaar voor betalen ofzo.
Woordgrapjes![]()
.
En dat doe ik dus om jou te pesten.
O en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woordgrapjes![]()
.
En dat doe ik dus om jou te pesten.
O en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Lolquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
Snel, doneer allemaal sushi aan Pheno, voor het te laat is!.
Ik maak wel sushi voor emquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel sushi voor em
[ afbeelding ]
Ik wil oooookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Salatmillionar het volgende:
Marijke? Ich habe ein kleines Geschenk für Dich.
Ein kleines kaltwasserbad um beim Strandvilla ab zu kuhlen!
[ afbeelding ]
Super tux maar dan andersquote:
Danke Herr Salatmillionarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Salatmillionar het volgende:
Marijke? Ich habe ein kleines Geschenk für Dich.
Ein kleines kaltwasserbad um beim Strandvilla ab zu kuhlen!
[ afbeelding ]
Auch für dich ein badschen denn... Leider haben wir nur ja kein wasser mehr... das ist alles im Dompelbad gegangen.quote:
Sushi is niet zo goed voor Pinquins hoor.(zucht sommige mensen moet je ook alles uitleggen)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
Voor deze pinguin welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sushi is niet zo goed voor Pinquins hoor.(zucht sommige mensen moet je ook alles uitleggen)wij kunnen beter een emmer haring of andere rauwe vis doneren
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak wel sushi voor em
[ afbeelding ]
Ach ja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:
Of alleen het beertje wat dit zegt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Panda's houden ook van Sushi
Das war mein Schwimmbad fur meinem Ferrienwohnung im Ardennen. Aber das ist zu weit von dir um oft zu bleiben, und das ist weil Ich das Schwimmbad nach hier uberfliegen lassen habe.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Danke Herr SalatmillionarAber warum is das ein Belgisches schwimmbad?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Auch für dich ein badschen denn... Leider haben wir nur ja kein wasser mehr... das ist alles im Dompelbad gegangen.
[ afbeelding ]
quote:
steenkool duitsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Das war mein Schwimmbad fur meinem Ferrienwohnung im Ardennen. Aber das ist zu weit von dir um oft zu bleiben, und das ist weil Ich das Schwimmbad nach hier uberfliegen lassen habe.
shit ondektquote:
Inderdaadquote:
Fixedquote:
quote:
Kom maar hier heenquote:
Zo moeilijk was het nietquote:
Ich habe heute noch einem gehabt! Rudi, mein Chefkoch, hat sehr gute Steaks gemachtquote:
Die Barbecue war mit Steinkohl gefeuert, jaquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar hier heen![]()
[..]
Zo moeilijk was het niet
* Trevland gaat nu lekker van de bbq genietenen in het zwembadje zitten
Kan die ook hamburgers bakken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Ich habe heute noch einem gehabt! Rudi, mein Chefkoch, hat sehr gute Steaks gemacht.
[..]
Die Barbecue war mit Steinkohl gefeuert, ja.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar hier heen![]()
[..]
Zo moeilijk was het niet
* Trevland gaat nu lekker van de bbq genietenen in het zwembadje zitten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Ich habe heute noch einem gehabt! Rudi, mein Chefkoch, hat sehr gute Steaks gemacht.
[..]
Die Barbecue war mit Steinkohl gefeuert, ja.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oi, dat zwembad moet je wel delen he! We willen er allemaal in toerbeurt een kwartier in zitten!
Is goed, jij nog extra geluk dat hier de tv buiten staat en een dvd recorder met hdd de toer nu afspeeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oi, dat zwembad moet je wel delen he! We willen er allemaal in toerbeurt een kwartier in zitten!
Ist das vielleicht Rudi Carrel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
[..]
quote:
Je moet niet douchen hoor je kan ook gewoon lekker blijven zwetenquote:
heb ik net gedaanquote:
Nouquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je moet niet douchen hoor je kan ook gewoon lekker blijven zweten
Aber naturlich! Rudi ist ein wares Held mit Fleisch! Er hat auch selbst Hühnensate gemacht und ein frisches Eis- und Frucktetischquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
En wat is spelen met Thijs en jou toch leuk!
ja, maar ik heb al een heleboel gegeten netquote:
Aber naturlich Herr Salatmillionarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Aber naturlich! Rudi ist ein wares Held mit Fleisch! Er hat auch selbst Hühnensate gemacht und ein frisches Eis- und Frucktetisch.
Und jetzt gehe ich wieder. Zeit für meinem Massage mit Salatdressung. Kommst du auch, Marijke?.
Ghihihiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Komt omdat JIJ zo leuk bent om mee te spelen![]()
wok was niet in de buurtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je hebt toch niet de zeep op het verkeerde moment opgepakt he
er is niks mis met sommige zwetende mannen hoor. Oke behalve dan dat hij een beetje dom kijkt maar dat neem ik wel voor liefquote:
En je vroeg gewoon of je kon helpen bij het ergste poep-ongeluk sinds tijdenquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
er is niks mis met sommige zwetende mannen hoor. Oke behalve dan dat hij een beetje dom kijkt maar dat neem ik wel voor lief
[ afbeelding ]
Ja maar, ja maar, jijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je vroeg gewoon of je kon helpen bij het ergste poep-ongeluk sinds tijden
weet ik niet gevonden via google. Het is niet mijn buurman mocht je dat soms denkenquote:
nee, als dat je buurman was, dan was het nu je buurman niet meer, toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik niet gevonden via google. Het is niet mijn buurman mocht je dat soms denken
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, als dat je buurman was, dan was het nu je buurman niet meer, toch?
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, als dat je buurman was, dan was het nu je buurman niet meer, toch?
Ghihihi. Jij ook echt: ehm, hij heeft gepoept. En hoe zie ik dat? Nou, aan zijn kont. EN aan die steen waar hij op zatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja maar, ja maar, jijen Thijs
Dan kan daar prima poep bij, kan ik wel hebben
Ik heb veel meer spierenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
er is niks mis met sommige zwetende mannen hoor. Oke behalve dan dat hij een beetje dom kijkt maar dat neem ik wel voor lief
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihihi. Jij ook echt: ehm, hij heeft gepoept. En hoe zie ik dat? Nou, aan zijn kont. EN aan die steen waar hij op zat
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb veel meer spieren
Alleen hebben ze bij mij nog een andere vorm en samenstelling
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik niet gevonden via google. Het is niet mijn buurman mocht je dat soms denken
Maakt niet uit, voor de gezelligheid is het ook goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik heb al een heleboel gegeten net
Maar het was ook echt zoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihihi. Jij ook echt: ehm, hij heeft gepoept. En hoe zie ik dat? Nou, aan zijn kont. EN aan die steen waar hij op zat
OMG OMG OMG OMG, waar!!!???quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je vroeg gewoon of je kon helpen bij het ergste poep-ongeluk sinds tijden
zit je nou nog steeds niet met je kont in dat badje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
Maakt niet uit, voor de gezelligheid is het ook goed
Heb er net even in gezeten maar alleen is het ook zo saaiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zit je nou nog steeds niet met je kont in dat badje?
quote:
Uhm. In mijn maagquote:OMG OMG OMG OMG, waar!!!???
Het was anders doldwaas komischquote:
Of had je ook een poepincident?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb er net even in gezeten maar alleen is het ook zo saai
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar het klonk zo leuk
![]()
[..]
Uhm. In mijn maag
ja die zijn ook lekker. Ik heb vandaag 3 festini's aardbei op. De perensmaak was uitverkocht en de sinaasappelsmaak bestaat niet meerquote:
oh, dan is het nu vast te laat om je te vertellen dat je dan vooral niet verder moet lezen?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of had je ook een poepincident?.
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan is het nu vast te laat om je te vertellen dat je dan vooral niet verder moet lezen?
quote:
astuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb er net even in gezeten maar alleen is het ook zo saai
Badeendjesquote:
Bij Kruidvatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar, waar haal je die dan?
Dankjequote:
Als die er inzitten kom jij er dan ook bij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BadeendjesIk ben dol op badeendjes
astuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BadeendjesIk ben dol op badeendjes
werk ze MPGquote:
Werkzequote:
Die heeft overal snot en poep steedsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met je kleine krullebol
afwerk zequote:
Heeft hij er verder last van? Ik bedoel niet hangerig en zo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
die heeft overal snot en poep steeds![]()
Maar verder goed
Hoe is het met jouw mannen?
Nee hoor, hij was me vanmiddag samen met Marijke heel enthousiast aan het natgooienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft hij er verder last van? Ik bedoel niet hangerig en zo?
Met mijn mannen gaat het wel goed hoor
ahhh liefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was me vanmiddag samen met Marijke heel enthousiast aan het natgooien![]()
![]()
Fijn
Ja, dat is HEET gezelligquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
Om het hier heet gezellig te maken heb ik ook de vuurkorf aangestoken
je had het koudquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
Jij nog niet als je in je blote kont in een berg sneeuw zit volgens mijquote:
Denk het dan wel, ga het ook niet uit proberenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij nog niet als je in je blote kont in een berg sneeuw zit volgens mij
En als je echt heel erg geluk hebt, kan je nog wat uit mijn decolleté etenquote:
*Jaloers op DM isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je echt heel erg geluk hebt, kan je nog wat uit mijn decolleté eten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je echt heel erg geluk hebt, kan je nog wat uit mijn decolleté eten
Tosti, salade, vanille-ijs-smaak en watermeloen-mentos, alles met een snufje zoutquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tosti, salade, vanille-ijs-smaak en watermeloen-mentos, alles met een snufje zout
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Heet er nog iemand wat leuks te vertellen?
Ik heb nog wel een heel leuke anekdote over een poep-incidentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
Ik weet waar het is, volg mij maarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ga douchen en daarna mijn bed eens opzoeken.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
In jouw ogen dan blijkbaar nietquote:
feliquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In jouw ogen dan blijkbaar niet![]()
ik heb een nieuwe baan, morgen begin ik![]()
je doet blijquote:
Trustequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je doet blij![]()
![]()
![]()
dan kan ik nu met een gerust hart naar bed![]()
Dat komt helemaal goed, nu zekerquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je doet blij![]()
![]()
![]()
Gevonden? Anders moet je 112 bellen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
slaap zequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
Feliquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In jouw ogen dan blijkbaar niet![]()
ik heb een nieuwe baan, morgen begin ik![]()
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je doet blij![]()
![]()
![]()
Ollequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 goldfinger1963
02. 069 suikertaartje
03. 047 Panda72
04. 030 DaMart
05. 029 Trevland
06. 028 MPG
07. 027 Marijkezwolle
08. 023 wel.o.k
09. 022 Olle.
10. 016 LovelyLady
11. 014 Giertje
12. 011 marcb1974
13. 006 DevilsWhore
14. 005 Salatmillionar
15. 005 es70
16. 001 TJDoornbos
17. 001 Fha
quote:Top 100 van dinsdag 20 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 338 goldfinger1963
96. 069 suikertaartje
waarom geen snelweg?quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:28 schreef DaMart het volgende:
Met een voorspelling voor opnieuw veel te warm en ook broeierig weer, heb ik mezelf vanochtend maar even verzekerd van airco voor op de terugweg, en heb ik de auto weer eens gepakt. Meteen een nieuwe route genomen, waarbij ik geen meter snelweg nodig heb. Is 9 km korter dan via snelweg, maar ook 5 minuten trager... heel veel verkeerslichten die zijn ingesteld op een regenbooggolf.
daagquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:28 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
en gelijk tot laterrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom geen snelweg?
het is vakantietijden daardoor vond ik mezelf op de rechterbaan van de A2 met 160 terug
![]()
met 15 minuten op het werk
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde deze route eens proberen... kijken of het net zo snel is of niet, ik was toch op tijd weg.
En op de A9 zijn ze ook bezig, dus dat vertraagt de boel ook weer.
Waar op de A2 ben je trouwens geweest? Ik zag net namelijk dat tussen Utrecht en Amsterdam, ter hoogte van het Shellstation bij Breukelen een flitser staat... niet fijn om daar dan met 160 langs te scheuren.
Ik sta op nummer 3 hihiquote:
spammerquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik sta op nummer 3 hihi
mogguh trouwens lieve fokkertjes.
Ja dat komt ervan als je(ik) geen sociaal leven hebt.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig gemist
![]()
ik kom er bij vinkeveen op en dan door naar de A9, eerste afslag.
ik heb nog nooit zo dicht bij huis gewerkt.![]()
behalve dan bij slagerij om de hoek, vroeger, toen ik nog jong was
PMS, Probleem dat Maandelijks Seurtquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef Panda72 het volgende:
oeh oeh ik heb weer eens een geniale gedachte(daar barst ik natuurlijk van want ik ben superintelligent).PMS is in mijn geval geen Pre Menstrueel Syndroom. Maar Panda's Menstrueel Syndroom(darn i'm good)
ik was half acht al op bestemmingquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom meestal vanaf de andere kant en ga er dan bij Breukelen af en binnendoor verder (is net zo snel als doorrijden naar A12). Maar nu ben ik vlak voor Vinkeveen afgeslagen (straks reed je nog voor of achter me
).
GFquote:
gierquote:
Toen sliep ik nogquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, toen reed ik net bij Hoofddorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |