ja, maar ik heb al een heleboel gegeten netquote:
Aber naturlich Herr Salatmillionarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Aber naturlich! Rudi ist ein wares Held mit Fleisch! Er hat auch selbst Hühnensate gemacht und ein frisches Eis- und Frucktetisch.
Und jetzt gehe ich wieder. Zeit für meinem Massage mit Salatdressung. Kommst du auch, Marijke?.
Ghihihiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Komt omdat JIJ zo leuk bent om mee te spelen![]()
wok was niet in de buurtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je hebt toch niet de zeep op het verkeerde moment opgepakt he
er is niks mis met sommige zwetende mannen hoor. Oke behalve dan dat hij een beetje dom kijkt maar dat neem ik wel voor liefquote:
En je vroeg gewoon of je kon helpen bij het ergste poep-ongeluk sinds tijdenquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
er is niks mis met sommige zwetende mannen hoor. Oke behalve dan dat hij een beetje dom kijkt maar dat neem ik wel voor lief
[ afbeelding ]
Ja maar, ja maar, jijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je vroeg gewoon of je kon helpen bij het ergste poep-ongeluk sinds tijden
weet ik niet gevonden via google. Het is niet mijn buurman mocht je dat soms denkenquote:
nee, als dat je buurman was, dan was het nu je buurman niet meer, toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik niet gevonden via google. Het is niet mijn buurman mocht je dat soms denken
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, als dat je buurman was, dan was het nu je buurman niet meer, toch?
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, als dat je buurman was, dan was het nu je buurman niet meer, toch?
Ghihihi. Jij ook echt: ehm, hij heeft gepoept. En hoe zie ik dat? Nou, aan zijn kont. EN aan die steen waar hij op zatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja maar, ja maar, jijen Thijs
Dan kan daar prima poep bij, kan ik wel hebben
Ik heb veel meer spierenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
er is niks mis met sommige zwetende mannen hoor. Oke behalve dan dat hij een beetje dom kijkt maar dat neem ik wel voor lief
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihihi. Jij ook echt: ehm, hij heeft gepoept. En hoe zie ik dat? Nou, aan zijn kont. EN aan die steen waar hij op zat
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb veel meer spieren
Alleen hebben ze bij mij nog een andere vorm en samenstelling
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
weet ik niet gevonden via google. Het is niet mijn buurman mocht je dat soms denken
Maakt niet uit, voor de gezelligheid is het ook goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik heb al een heleboel gegeten net
Maar het was ook echt zoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihihi. Jij ook echt: ehm, hij heeft gepoept. En hoe zie ik dat? Nou, aan zijn kont. EN aan die steen waar hij op zat
OMG OMG OMG OMG, waar!!!???quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je vroeg gewoon of je kon helpen bij het ergste poep-ongeluk sinds tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |