zit je nou nog steeds niet met je kont in dat badje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
Maakt niet uit, voor de gezelligheid is het ook goed
Heb er net even in gezeten maar alleen is het ook zo saaiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zit je nou nog steeds niet met je kont in dat badje?
quote:
Uhm. In mijn maagquote:OMG OMG OMG OMG, waar!!!???
Het was anders doldwaas komischquote:
Of had je ook een poepincident?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb er net even in gezeten maar alleen is het ook zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar het klonk zo leuk
![]()
[..]
Uhm. In mijn maag
ja die zijn ook lekker. Ik heb vandaag 3 festini's aardbei op. De perensmaak was uitverkocht en de sinaasappelsmaak bestaat niet meerquote:
oh, dan is het nu vast te laat om je te vertellen dat je dan vooral niet verder moet lezen?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of had je ook een poepincident?.
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan is het nu vast te laat om je te vertellen dat je dan vooral niet verder moet lezen?
quote:
astuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb er net even in gezeten maar alleen is het ook zo saai
Badeendjesquote:
Bij Kruidvatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar, waar haal je die dan?
Dankjequote:
Als die er inzitten kom jij er dan ook bij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BadeendjesIk ben dol op badeendjes
astuquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BadeendjesIk ben dol op badeendjes
werk ze MPGquote:
Werkzequote:
Die heeft overal snot en poep steedsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met je kleine krullebol
afwerk zequote:
Heeft hij er verder last van? Ik bedoel niet hangerig en zo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
die heeft overal snot en poep steeds![]()
Maar verder goed
Hoe is het met jouw mannen?
Nee hoor, hij was me vanmiddag samen met Marijke heel enthousiast aan het natgooienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft hij er verder last van? Ik bedoel niet hangerig en zo?
Met mijn mannen gaat het wel goed hoor
ahhh liefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was me vanmiddag samen met Marijke heel enthousiast aan het natgooien![]()
![]()
Fijn
Ja, dat is HEET gezelligquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
Om het hier heet gezellig te maken heb ik ook de vuurkorf aangestoken
je had het koudquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
Om het hier heet gezellig te maken heb ik ook de vuurkorf aangestoken
Jij nog niet als je in je blote kont in een berg sneeuw zit volgens mijquote:
Denk het dan wel, ga het ook niet uit proberenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij nog niet als je in je blote kont in een berg sneeuw zit volgens mij
En als je echt heel erg geluk hebt, kan je nog wat uit mijn decolleté etenquote:
*Jaloers op DM isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je echt heel erg geluk hebt, kan je nog wat uit mijn decolleté eten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je echt heel erg geluk hebt, kan je nog wat uit mijn decolleté eten
Tosti, salade, vanille-ijs-smaak en watermeloen-mentos, alles met een snufje zoutquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tosti, salade, vanille-ijs-smaak en watermeloen-mentos, alles met een snufje zout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |