ik hoor het als ik hier langs de douche loopquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze dat allemaal zeggen
als je toch langs loopt, kan jij die zeep aangeven?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoor het als ik hier langs de douche loop
*proestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je toch langs loopt, kan jij die zeep aangeven?
Hihihihiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
als je toch langs loopt, kan jij die zeep aangeven?
gfquote:
het is te doenquote:
iddquote:
marijkequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
Wat is het vandaag bloody hotIk ben geen happy camper... Bij wie mag ik komen afkoelen?
![]()
![]()
Bij mij wel, of samen naar het park in de airco-auto?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
Wat is het vandaag bloody hotIk ben geen happy camper... Bij wie mag ik komen afkoelen?
![]()
![]()
Hai gf!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
[..]
marijke![]()
ik heb nog plaats
oeh oeh oeh, als ik wat minder stuk ben dan wil ik wel in jouw reusachtige zwembadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij wel, of samen naar het park in de airco-auto?
En daar dan met water spelen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm. Mijn reusachtige zwembad ligt in de schuurquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai gf!
Dat is me iets te ver![]()
[..]
oeh oeh oeh, als ik wat minder stuk ben dan wil ik wel in jouw reusachtige zwembad
Dus Emiel, Willibrord en Pieter zijn daar vandaag?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef DaMart het volgende:
Je mag wel even komen dobberen in de zee vanavond... en als je dan langs Woerden komt, kun je mij meteen oppikken.
Waarschuwing: er staat vandaag een oostelijke wind, dus in zee dobberen nu niet alleen mensen... maar ook Dui... kwallen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus Emiel, Willibrord en Pieter zijn daar vandaag?
Sorry, dat is ook te ver rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel even komen dobberen in de zee vanavond... en als je dan langs Woerden komt, kun je mij meteen oppikken.
Waarschuwing: er staat vandaag een oostelijke wind, dus in zee dobberen nu niet alleen mensen... maar ook Dui... kwallen.
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm. Mijn reusachtige zwembad ligt in de schuur![]()
Is een kinderbadje ook goed?
Dat mag ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
OhBummer
Dan maar gewoon een koude douche
je moet er wel iets voor over hebbenquote:
STquote:
MZquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik daarvoor betalenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een vermogen uitgegeven voor een wilde nacht?
quote:
hij zal dat gewend zijnquote:
quote:
Liebchenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai gf!
Dat is me iets te ver![]()
[..]
oeh oeh oeh, als ik wat minder stuk ben dan wil ik wel in jouw reusachtige zwembad
geen brandwonden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
Festini ijsjes zijn best lekker. Collegaatje trakeerde op aardbeiensmaak. Ze liet alleen een stuk ijs in haar decollete vallen.Vond ze zelf niet zo heel prettig. Maar ja ik heb een keer de hete vulling van een kaassouffle in mijn decollete laten vallen en dat is toch een stuk minder prettig dan een stuk ijs.
dat sowieso daarom is het ook lekker koel hierquote:
mijn huid was wel erg rood(en deed zeer) maar gelukkig geen brandwondquote:
heb je geluk mee gehadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mijn huid was wel erg rood(en deed zeer) maar gelukkig geen brandwond
Wat daar altijd allemaal in verdwijnt, ik kan aan het eind van de dag gewoon uit mijn decolleté avondetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
Festini ijsjes zijn best lekker. Collegaatje trakeerde op aardbeiensmaak. Ze liet alleen een stuk ijs in haar decollete vallen.Vond ze zelf niet zo heel prettig. Maar ja ik heb een keer de hete vulling van een kaassouffle in mijn decollete laten vallen en dat is toch een stuk minder prettig dan een stuk ijs.
dat doen ze gewoon expressquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom gaan jullie altijd zo snel als ik net even niet oplet?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat daar altijd allemaal in verdwijnt, ik kan aan het eind van de dag gewoon uit mijn decolleté avondeten
sorryquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom gaan jullie altijd zo snel als ik net even niet oplet?
Ik denk het ookquote:
[..]
Wat daar altijd allemaal in verdwijnt, ik kan aan het eind van de dag gewoon uit mijn decolleté avondeten
doet me denken aan een "ongelukje" van wokkin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
ik niet ik kruip dadelijk lekker in me zwembadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Wie gaat er vanmiddag mee met water spelen in het park?
(bij het koffie-/theehuis![]()
![]()
)
Ik zou wel willen als je in de buurt woondequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Wie gaat er vanmiddag mee met water spelen in het park?
(bij het koffie-/theehuis![]()
![]()
)
[..]
doe je dat zelf? of laat je dat doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
autsjquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doet me denken aan een "ongelukje" van wokkin.
blouse gestreken en aangetrokken, zat de kraag niet helemaal netjes ter hoogte van haar decolleté, pakt ze de strijkbout en zet hem op de vouw
ik ga ook badderen vanavond na de sport!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet ik kruip dadelijk lekker in me zwembad
auwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doet me denken aan een "ongelukje" van wokkin.
blouse gestreken en aangetrokken, zat de kraag niet helemaal netjes ter hoogte van haar decolleté, pakt ze de strijkbout en zet hem op de vouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |