ik hoor het als ik hier langs de douche loopquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze dat allemaal zeggen
als je toch langs loopt, kan jij die zeep aangeven?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoor het als ik hier langs de douche loop
*proestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je toch langs loopt, kan jij die zeep aangeven?
Hihihihiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
als je toch langs loopt, kan jij die zeep aangeven?
gfquote:
het is te doenquote:
iddquote:
marijkequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
Wat is het vandaag bloody hotIk ben geen happy camper... Bij wie mag ik komen afkoelen?
![]()
![]()
Bij mij wel, of samen naar het park in de airco-auto?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
Wat is het vandaag bloody hotIk ben geen happy camper... Bij wie mag ik komen afkoelen?
![]()
![]()
Hai gf!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
[..]
marijke![]()
ik heb nog plaats
oeh oeh oeh, als ik wat minder stuk ben dan wil ik wel in jouw reusachtige zwembadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij wel, of samen naar het park in de airco-auto?
En daar dan met water spelen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm. Mijn reusachtige zwembad ligt in de schuurquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai gf!
Dat is me iets te ver![]()
[..]
oeh oeh oeh, als ik wat minder stuk ben dan wil ik wel in jouw reusachtige zwembad
Dus Emiel, Willibrord en Pieter zijn daar vandaag?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef DaMart het volgende:
Je mag wel even komen dobberen in de zee vanavond... en als je dan langs Woerden komt, kun je mij meteen oppikken.
Waarschuwing: er staat vandaag een oostelijke wind, dus in zee dobberen nu niet alleen mensen... maar ook Dui... kwallen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus Emiel, Willibrord en Pieter zijn daar vandaag?
Sorry, dat is ook te ver rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel even komen dobberen in de zee vanavond... en als je dan langs Woerden komt, kun je mij meteen oppikken.
Waarschuwing: er staat vandaag een oostelijke wind, dus in zee dobberen nu niet alleen mensen... maar ook Dui... kwallen.
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm. Mijn reusachtige zwembad ligt in de schuur![]()
Is een kinderbadje ook goed?
Dat mag ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
OhBummer
Dan maar gewoon een koude douche
je moet er wel iets voor over hebbenquote:
STquote:
MZquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik daarvoor betalenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een vermogen uitgegeven voor een wilde nacht?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |