Buuh!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh... vriendin heeft toch geen kaartje voor Lowlands, hopen dat we er alsnog eentje kunnen regelenZe zou een kaartje overnemen van een vriendin,maar blijkbaar hebben we elkaar niet goed begrepen en kan het nu ineens toch niet meer
Baal er flink van
Als decolleté avondeten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuh!
Ga je mee geitenkaassalade eten met mij en Thijs?
quote:
Je maakt m'n hele dag goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]ja, dat!
Gooi ik wel even iets tussen m'n tieten, krijg jij een rietje
je had ook niet moeten terugbellenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Geen stille aanbidders, gewoon uitzendbureaus...zonder nieuws
Ja echt kut gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Wat balen van LL, Marijke
Wanneer is dat ook alweer?
dat hoop ik ook in zal voor je duimenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja echt kut gewoonMaar goed, heb een topic geopend in V&A, hopen dat ik van een lieve medefokker een kaartje over kan nemen voor haar
Dat is over een maandje
why?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt: When everything you think is incomplete, starts happening when you are cheek to cheek...
Caroquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
why?
wel minder Marijke'![]()
hopen dat je wat vind!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die foto's zijn niet geschikt voor hier. Zelfs op het randje of het wel kan in 128
...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh... vriendin heeft toch geen kaartje voor Lowlands, hopen dat we er alsnog eentje kunnen regelenZe zou een kaartje overnemen van een vriendin,maar blijkbaar hebben we elkaar niet goed begrepen en kan het nu ineens toch niet meer
Baal er flink van
Dat is wel zwaar klote zeg! Und jetzt?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
doehoeg, succes zometeenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Olle. het volgende:
mensuh ik ga naar huis!![]()
lator!voor de dames
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat hoop ik ook in zal voor je duimen
Dankje enquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
why?
wel minder Marijke'![]()
hopen dat je wat vind!
Liebchen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet geschikt voor hier. Zelfs op het randje of het wel kan in 128
...
[..]
Dat is wel zwaar klote zeg! Und jetzt?
Van hoe ik afgewerkt was. Althans, volgens DaMartquote:
quote:Ja, echt wel... Hopen op andermans kaartje zodat ze toch kan... Anders ga ik waarschijnlijk ook niet, want er gaat niemand die ik ken behalve jij, en om me nou meteen zo in jouw groepje te storten vind ik ook zo wat![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
Handig dat er airco in de trein zit. Maar dan mogen ze hem best aanzetten.
Ollequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Olle. het volgende:
mensuh ik ga naar huis!![]()
lator!voor de dames
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nu ga ik lekker even opschieten zodat ik zometeen Marijke uit mijn decolleté kan laten eten![]()
![]()
daar slijt die vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
wel gekekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Panda72 het volgende:
is hier trouwens niemand die de vierdaagse heeft gelopen.
Ikke niet wat ik ben lui
dat vind de ns veels te duur ze hebben liever dat hun passagiers smelten. En maar elke keer de prijs van het treinkaartje verhogen, maar geen service biedenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef DaMart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |