quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:59 schreef jacobras het volgende:
Is dat jouw auto, mstr? Mooie auto, en professionele foto's! Hoe kom je aan zo'n blauwe lucht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:59 schreef jacobras het volgende:
Ik kom hier ook alvast even om het hoekje kijken, vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs. Maandag aanvragen (waarschijnlijk met spoed), dan volgende week lekker genieten van het rijden!
Is dat jouw auto, mstr? Mooie auto, en professionele foto's! Hoe kom je aan zo'n blauwe lucht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef Empathologica het volgende:
Leuk autootje
Waar zijn die foto's genomen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:47 schreef Purdey het volgende:
Ik vind jou auto echt heel leuk Piles! Waanzinnige kleur ook
Mooie foto's Mstr! Vind een 206 zelf ook wel leuk, maar zijn nog best prijzig..Van welk jaar is die van jou?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Oktober 2000, dus hij wordt bijna 10 jaar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Die blauwe lucht is toch niet zo speciaal? Tenminste, als ik hier naar buiten kijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:56 schreef CherryLips het volgende:
De auto waar ik hem naast wilde zetten stond ook scheef, dus ik had helemaal zoiets van WTF HOE MOET DIT, dacht helemaal dat het aan mij lag.
Trouwens, ik heb altijd geleerd dat je het stuur niet mag draaien als je stilstaat omdat dat slecht is voor de banden, maar daar had ik net dus ook weer mot over.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, hoort ook niet. Maar heel af en toe (met heel krap fileparkeren) kun je niet anders. Bij een gewoon parkeervak alleen draaien als je rolt.
Dan nog, alleen draaien als je rolt. Maar veel vrouwen doen dat niet, valt gewoon opquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest nu ook drie, vier keer steken om uit dat parkeervak te komen zonder een andere auto en de heg achter me te raken
Ha, deed ik het dus toch goedquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan nog, alleen draaien als je rolt. Maar veel vrouwen doen dat niet, valt gewoon op
Late reactie, klopt! Echter is het wel mogelijk een 3.0 uit bijvoorbeeld een gtv of een 166 te halen. Deze motor komt geloof ik uit een GTV.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, ik kan het mis hebben, de 155 is toch allen 'maar' met een 2.5 V6 geleverd?
Ook wel bekend als droog sturen. Je staat alles heel zwaar te belasten, en de banden ga je wringen. En ook de stuurpomp, stuurhuis enz enz.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Officieel mag je niet sturen hé, als je stilstaat? Dat vond ik met parkeren nog weleens verleidelijk, maar werd keihard afgestraft. Waarom mag het eigenlijk niet? Slecht voor de auto? Zoals schakelen zonder koppeling?
@House: Ahh, gelukkig is Bambi still alive!Dat jij trouwens herten tegenkomt
Het laatste hert wat ik hier heb gezien lag verpakt in plastic bij super de boer
Aha, het klinkt eigenlijk heel logischquote:Op zondag 25 juli 2010 10:17 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Ook wel bekend als droog sturen. Je staat alles heel zwaar te belasten, en de banden ga je wringen. En ook de stuurpomp, stuurhuis enz enz.
Je merkt het meestal als je het probeert. Alles voelt heel zwaar aan als je stilstaat maar als je al een beetje rolt merk je al dat het veel soepeler gaat.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Aha, het klinkt eigenlijk heel logischMaar niet doen dan
Ik had het ook nooit verwacht.. je ziet die bordjes overal wel altijd maar ik heb nog nooit in m'n leven zo'n beest op de weg gezien. Zou 't vakantietripje ook mooi verpesten als ik 'm zou raken, en de afterparty ook nog.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Officieel mag je niet sturen hé, als je stilstaat? Dat vond ik met parkeren nog weleens verleidelijk, maar werd keihard afgestraft. Waarom mag het eigenlijk niet? Slecht voor de auto? Zoals schakelen zonder koppeling?
@House: Ahh, gelukkig is Bambi still alive!Dat jij trouwens herten tegenkomt
Het laatste hert wat ik hier heb gezien lag verpakt in plastic bij super de boer
Die bordjes zijn niet alleen voor herten hèquote:Op zondag 25 juli 2010 15:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik had het ook nooit verwacht.. je ziet die bordjes overal wel altijd maar ik heb nog nooit in m'n leven zo'n beest op de weg gezien. Zou 't vakantietripje ook mooi verpesten als ik 'm zou raken, en de afterparty ook nog.
Ahhh, wat zielig voor dat beestjequote:Op zondag 25 juli 2010 15:57 schreef SinofEnvy het volgende:
Ha, ik vond al dat er een topicreeks ontbrak in MyAt. Deze dus.
Over herten gesproken.. Twee nachten geleden (rond een uur of 3) een aanrijding gehad met een ree... Ik reed ~60 km/u, heb nog deels uitgeweken maar heb hem met mijn rechtervoorkant geraakt.
Eindstand, ree dood (ingewanden lagen er grootendeels uit), "chrome" accenten (kunststof dus) aan de rechtervoorkant van m'n C30 eraf en allemaal platen uit hun plaats geschoten.
Kutbeesten.
Dat beest lag met ingewanden en al dood aan de kant, dus ik heb de politie gebeld (is verplicht..) en er is een dierenambulance gekomen. Het beest was al morsdood.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhh, wat zielig voor dat beestjeEn natuurlijk ook voor je auto, sorry..Wat heb je met hem gedaan?
![]()
Ik had het van de week andersomquote:Op zondag 25 juli 2010 18:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ohja, nog meer gepruts van vannacht!In plaats van groot licht kreeg ik het telkens voor elkaar om m'n ruit te besproeien.
Wat netjes van je! Hoeveel zouden er niet gewoon klakkeloos zijn doorgereden? Ik wist trouwens al niet eens dat je verplicht bent de politie te bellenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Dat beest lag met ingewanden en al dood aan de kant, dus ik heb de politie gebeld (is verplicht..) en er is een dierenambulance gekomen. Het beest was al morsdood.
Haha, ik moest hardop lachenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ohja, nog meer gepruts van vannacht!In plaats van groot licht kreeg ik het telkens voor elkaar om m'n ruit te besproeien.
Deze wist ik ook niet! Goed om te wetenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef Purdey het volgende:
Wat netjes van je! Hoeveel zouden er niet gewoon klakkeloos zijn doorgereden? Ik wist trouwens al niet eens dat je verplicht bent de politie te bellenIk ben dan ook een verwend stadskind
![]()
En dat terwijl ik vannacht weer moet rijden.quote:
Haha, ik moest hardop lachen![]()
Geen nachtelijke ritjes meer voor House, voordat er echte slachtoffers gaan vallen
En over wat voor traject praten we dan House? Dan kijk ik of er nog strobalen neergelegd kunnen wordenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Deze wist ik ook niet! Goed om te weten![]()
[..]
En dat terwijl ik vannacht weer moet rijden.
hahaha enschede -> raaltequote:Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
En over wat voor traject praten we dan House? Dan kijk ik of er nog strobalen neergelegd kunnen worden
Ah, gelukkig, je rijdt naar huis. Lijkt me voor iedereen het beste, zelfs voor de herten onder onsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |