quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die hellingproef nog niet helemaal in de vingersIk stond nu ook op een lastige plek om even te oefenen/klooien, met een stoep en een drukke weg achter me, volgende keer beter. En een aanrijdinkje voor me gezien, twee keer afgesneden, dat is toch wel weer goed voor de ego. Ik ben dus niet de enige die als een mongool rijdt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Vaak is er ergens wel een verzekeraar die dat wil doen, je mag er alleen wel een tweede en een derde bijbaan bij gaan zoeken.
En leer jezelf beheersen,. 220pk is gewoon veel en zelfs voor ervaren bestuurders kan zoveel al teveel zij. Wat voor auto is het?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef mstr het volgende:
Zo, net even wat V-power in m'n auto gegooid, ben benieuwd of ik verschil ga merken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Verzekering is in principe geregeld. Ik weet dat 220pk erg veel is maar ik weet van mezelf dat ik niet continu tot het uiterste ga. De huidige auto die ik gebruik heeft ook iets van 160/170pk en daar maak ik het ook niet te gek mee. Het is een Alfa romeo 155 met een 3.0 12v blok erin.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:02 schreef mstr het volgende:
Ik ga m'n auto zo maar eens op de gevoelige plaat zetten denk ik.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde ik ook al doen, maar eerst wassendie van mij hè, niet die van jou
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:27 schreef mstr het volgende:
[..]
De mijne moet ook gewassen worden, maar ik ga eerst even kijken of ik wat leuks kan doen met de plaats die ik in gedachte heb. En ik heb geen zin om hem te wassen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook al weer spijt van, tijdens het opdrogen zat ie al weer vol met zandMoet 'm eigenlijk afdrogen, maar dat is veel te veel werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat![]()
En de bonusvraag: waar zit de aansluiting voor m'n sleepoog? Foto 1 Foto 2
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:59 schreef jacobras het volgende:
Is dat jouw auto, mstr? Mooie auto, en professionele foto's! Hoe kom je aan zo'n blauwe lucht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:59 schreef jacobras het volgende:
Ik kom hier ook alvast even om het hoekje kijken, vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs. Maandag aanvragen (waarschijnlijk met spoed), dan volgende week lekker genieten van het rijden!
Is dat jouw auto, mstr? Mooie auto, en professionele foto's! Hoe kom je aan zo'n blauwe lucht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef Empathologica het volgende:
Leuk autootje
Waar zijn die foto's genomen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:47 schreef Purdey het volgende:
Ik vind jou auto echt heel leuk Piles! Waanzinnige kleur ook
Mooie foto's Mstr! Vind een 206 zelf ook wel leuk, maar zijn nog best prijzig..Van welk jaar is die van jou?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Oktober 2000, dus hij wordt bijna 10 jaar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Die blauwe lucht is toch niet zo speciaal? Tenminste, als ik hier naar buiten kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |