quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde ik ook al doen, maar eerst wassendie van mij hè, niet die van jou
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:27 schreef mstr het volgende:
[..]
De mijne moet ook gewassen worden, maar ik ga eerst even kijken of ik wat leuks kan doen met de plaats die ik in gedachte heb. En ik heb geen zin om hem te wassen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook al weer spijt van, tijdens het opdrogen zat ie al weer vol met zandMoet 'm eigenlijk afdrogen, maar dat is veel te veel werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat![]()
En de bonusvraag: waar zit de aansluiting voor m'n sleepoog? Foto 1 Foto 2
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:59 schreef jacobras het volgende:
Is dat jouw auto, mstr? Mooie auto, en professionele foto's! Hoe kom je aan zo'n blauwe lucht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:59 schreef jacobras het volgende:
Ik kom hier ook alvast even om het hoekje kijken, vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs. Maandag aanvragen (waarschijnlijk met spoed), dan volgende week lekker genieten van het rijden!
Is dat jouw auto, mstr? Mooie auto, en professionele foto's! Hoe kom je aan zo'n blauwe lucht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef Empathologica het volgende:
Leuk autootje
Waar zijn die foto's genomen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:47 schreef Purdey het volgende:
Ik vind jou auto echt heel leuk Piles! Waanzinnige kleur ook
Mooie foto's Mstr! Vind een 206 zelf ook wel leuk, maar zijn nog best prijzig..Van welk jaar is die van jou?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Oktober 2000, dus hij wordt bijna 10 jaar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Die blauwe lucht is toch niet zo speciaal? Tenminste, als ik hier naar buiten kijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:56 schreef CherryLips het volgende:
De auto waar ik hem naast wilde zetten stond ook scheef, dus ik had helemaal zoiets van WTF HOE MOET DIT, dacht helemaal dat het aan mij lag.
Trouwens, ik heb altijd geleerd dat je het stuur niet mag draaien als je stilstaat omdat dat slecht is voor de banden, maar daar had ik net dus ook weer mot over.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, hoort ook niet. Maar heel af en toe (met heel krap fileparkeren) kun je niet anders. Bij een gewoon parkeervak alleen draaien als je rolt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |