Sjezus en ik maar blij als ik eens 1:14 haal!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef L0we het volgende:
Dat haalt die van mij ook meestal wel, behalve als ik hem flink op zn staart trap, dan blijft hij steken bij 1 op 18
Hehe, doe ik het nog beter met mn 1.6quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Dubish het volgende:
Ik heb ook geen een snelheidsmonster, 1.4 motortje
Tsja, dat merk je zo vaak, dat men te lui is om even fatsoenlijk te sturen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Empathologica het volgende:
Toch maar met de auto gegaanWas in 1e instantie met de fiets, maar toen moest ik ff naar huis en ben toen met de auto terug gegaan. Kwam goed uit want oma moest naar huis gebracht worden en ik was de enige nuchtere met rijbewijs..
En godallemachtig, er is hier een S-bochtje en daar fietste ik (gewoon netjes op het fietspad) komt er zo'n blonde snol die het leuk vindt de binnenbocht te nemen, net waar ik fiets. Toen ik d'r straks op diezelfde weg terug reed met de auto ging ik is kijken, en als je gewoon ff afremt en terugschakelt, hoef je daar helemaal niet aan de andere kant van de weg over het fietspad te scheuren. Maar oooh wat was ik woest, is al de zoveelste keer dat ik daar de bosjes in geduwd wordt. Is het nou zo moeilijk om vooruit te kijken en die bocht aan te zien komen?
Hehe, maar jii rijdt benzine neem ik aan? dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Sjezus en ik maar blij als ik eens 1:14 haal!
Neem niet alles zo serieus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Puala het volgende:
[..]
VooroordelenAltijd alles op vrouwen afschuiven
Mannen zo af en toe
![]()
Ik rijd 75 km per dag en doe dat op de snelheid met de gemiddelde snelheid van 127 km/u op de snelweg. Dus dat is 7 km te hard. En die keren dat ik moet afremmen is omdat er een of andere kerel in een prius vind dat ie 'm naar links moet pleuren![]()
1:10 is denk ik wel de gemiddelde van de auto's hier in nl. Vooral de dikke audi's , Bmw, Mercedes die verbruiken gemiddeld 1:7quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Sjezus en ik maar blij als ik eens 1:14 haal!
Yep 90pkquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Hehe, doe ik het nog beter met mn 1.6al verwacht ik wel dat die van jou iets meer vermogen heeft. Die van mij heeft maar 54 pk
Nou, ik ook wel! Het probleem is dat je dr eigenlijk gewoon helemaal niets tegen begint. Iedereen doet maar wat, en als je dr wat van zegt krijg je alles net zo hard terug...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan die weg he, er is daar op dezelfde weg bij de basisschool een wegversmalling. Als je van mijn huis af komt heb je voorrang, toch mensen die hem er voor gooien. M'n broer reed óp de versmalling, iemand anders douwt door, broer rijdt de struiken in. En die ander rijdt door, kijkt niet op of om. Hoe fucking aso ben je dan?
Kan me daar echt pissig over lopen maken
Verschil moet er wezenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef Dubish het volgende:
[..]
1:10 is denk ik wel de gemiddelde van de auto's hier in nl. Vooral de dikke audi's , Bmw, Mercedes die verbruiken gemiddeld 1:7
[..]
Yep 90pk
quote:
Haha supervet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:18 schreef L0we het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omgebouwd tot mini-campertje
Ik weet het niet eens! Het is een 1.3, ik weet niet eens of die voorwiel of 4wiel aangedreven is. Lancers zijn toch best sterk vertegenwoordig in rally's enzo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Hehe, doe ik het nog beter met mn 1.6al verwacht ik wel dat die van jou iets meer vermogen heeft. Die van mij heeft maar 54 pk
Deze?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens! Het is een 1.3, ik weet niet eens of die voorwiel of 4wiel aangedreven is. Lancers zijn toch best sterk vertegenwoordig in rally's enzo!
Bijna, deze!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Deze?
Is gewoon voorwiel aangedreven. Voor een rally wordt er weinig origineel gehouden van een auto! Alleen de naam is zo ongeveer nog intact
Hou je niet voor mogelijk wat er allemaal aan gedaan wordtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bijna, deze!
Ik wist dat er heel wat uitgehaald werd om gewicht te besparen, rolkooien en sterkere motor maar aandrijving is voor de weg dus ook gewoon aangepast. 75pk dus, ben ik tevreden mee!
Hehe, die moet ik nog maar eens gaan bekijken danquote:[edit] En je minicampertje ziet er een stuk comfortabeler uit dan de misbrouwsels waar Clarkson, Hammond & May afgelopen zondag mee aan kwamen zetten.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef L0we het volgende:
Hehe, die moet ik nog maar eens gaan bekijken dan
Nou, bij de Mitusbishi's uit die tijd is dat wel anders hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Deze?
Is gewoon voorwiel aangedreven. Voor een rally wordt er weinig origineel gehouden van een auto! Alleen de naam is zo ongeveer nog intact
Gelukkig hebben we daar in België niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus.
En je hebt het wel over mannen in een Prius, zegt dat niet genoeg? PRIUS.
EVO'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 05:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, bij de Mitusbishi's uit die tijd is dat wel anders hoor.
EVO's zijn gewoon rallyauto's met een een interieur en iets minder vermogen.
http://www.autofix-carimports.nl/?p=5
Die grijze EVO3 is van dezelfde serie als die 1.3 match die jij liet zien
Hangt er erg vanaf hoe jij bent, maar ik vind het vrij veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Henkhimself het volgende:
Overigens zit ik met een klein dilemma. Maar om er geen enorm verhaal van te maken : Is het verstandig als 18 jarige die net z'n rijbewijs heeft( woensdag 3 weken) om een auto te kopen met 220pk? Het is zeg maar de buitenkans van de eeuw maar ik weet niet wat de rest van de familie ervan vindt
Gewoon DOEN!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
EVO'sWil er ooit nog een keer eentje bezitten.
Overigens zit ik met een klein dilemma. Maar om er geen enorm verhaal van te maken : Is het verstandig als 18 jarige die net z'n rijbewijs heeft( woensdag 3 weken) om een auto te kopen met 220pk? Het is zeg maar de buitenkans van de eeuw maar ik weet niet wat de rest van de familie ervan vindt
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar in België niet zo'n last van.
Ik heb met mijn Prius eigenlijk nog nooit een andere Prius voorbij gestoken die abnormaal traag reed.
(En zelf rij ik ook bijna altijd te snel)
Ik zou eerst eens uitzoeken of je als beginnend bestuurder zoveel paardjes wel verzekerd krijgt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Puala het volgende:
VooroordelenAltijd alles op vrouwen afschuiven
Mannen zo af en toe
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Vaak is er ergens wel een verzekeraar die dat wil doen, je mag er alleen wel een tweede en een derde bijbaan bij gaan zoeken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens uitzoeken of je als beginnend bestuurder zoveel paardjes wel verzekerd krijgt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die hellingproef nog niet helemaal in de vingersIk stond nu ook op een lastige plek om even te oefenen/klooien, met een stoep en een drukke weg achter me, volgende keer beter. En een aanrijdinkje voor me gezien, twee keer afgesneden, dat is toch wel weer goed voor de ego. Ik ben dus niet de enige die als een mongool rijdt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Vaak is er ergens wel een verzekeraar die dat wil doen, je mag er alleen wel een tweede en een derde bijbaan bij gaan zoeken.
En leer jezelf beheersen,. 220pk is gewoon veel en zelfs voor ervaren bestuurders kan zoveel al teveel zij. Wat voor auto is het?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef mstr het volgende:
Zo, net even wat V-power in m'n auto gegooid, ben benieuwd of ik verschil ga merken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Verzekering is in principe geregeld. Ik weet dat 220pk erg veel is maar ik weet van mezelf dat ik niet continu tot het uiterste ga. De huidige auto die ik gebruik heeft ook iets van 160/170pk en daar maak ik het ook niet te gek mee. Het is een Alfa romeo 155 met een 3.0 12v blok erin.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:02 schreef mstr het volgende:
Ik ga m'n auto zo maar eens op de gevoelige plaat zetten denk ik.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde ik ook al doen, maar eerst wassendie van mij hè, niet die van jou
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:27 schreef mstr het volgende:
[..]
De mijne moet ook gewassen worden, maar ik ga eerst even kijken of ik wat leuks kan doen met de plaats die ik in gedachte heb. En ik heb geen zin om hem te wassen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook al weer spijt van, tijdens het opdrogen zat ie al weer vol met zandMoet 'm eigenlijk afdrogen, maar dat is veel te veel werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat![]()
En de bonusvraag: waar zit de aansluiting voor m'n sleepoog? Foto 1 Foto 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |