Bijna, deze!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Deze?
Is gewoon voorwiel aangedreven. Voor een rally wordt er weinig origineel gehouden van een auto! Alleen de naam is zo ongeveer nog intact
Hou je niet voor mogelijk wat er allemaal aan gedaan wordtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bijna, deze!
Ik wist dat er heel wat uitgehaald werd om gewicht te besparen, rolkooien en sterkere motor maar aandrijving is voor de weg dus ook gewoon aangepast. 75pk dus, ben ik tevreden mee!
Hehe, die moet ik nog maar eens gaan bekijken danquote:[edit] En je minicampertje ziet er een stuk comfortabeler uit dan de misbrouwsels waar Clarkson, Hammond & May afgelopen zondag mee aan kwamen zetten.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef L0we het volgende:
Hehe, die moet ik nog maar eens gaan bekijken dan
Nou, bij de Mitusbishi's uit die tijd is dat wel anders hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Deze?
Is gewoon voorwiel aangedreven. Voor een rally wordt er weinig origineel gehouden van een auto! Alleen de naam is zo ongeveer nog intact
Gelukkig hebben we daar in België niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus.
En je hebt het wel over mannen in een Prius, zegt dat niet genoeg? PRIUS.
EVO'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 05:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, bij de Mitusbishi's uit die tijd is dat wel anders hoor.
EVO's zijn gewoon rallyauto's met een een interieur en iets minder vermogen.
http://www.autofix-carimports.nl/?p=5
Die grijze EVO3 is van dezelfde serie als die 1.3 match die jij liet zien
Hangt er erg vanaf hoe jij bent, maar ik vind het vrij veelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Henkhimself het volgende:
Overigens zit ik met een klein dilemma. Maar om er geen enorm verhaal van te maken : Is het verstandig als 18 jarige die net z'n rijbewijs heeft( woensdag 3 weken) om een auto te kopen met 220pk? Het is zeg maar de buitenkans van de eeuw maar ik weet niet wat de rest van de familie ervan vindt
Gewoon DOEN!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
EVO'sWil er ooit nog een keer eentje bezitten.
Overigens zit ik met een klein dilemma. Maar om er geen enorm verhaal van te maken : Is het verstandig als 18 jarige die net z'n rijbewijs heeft( woensdag 3 weken) om een auto te kopen met 220pk? Het is zeg maar de buitenkans van de eeuw maar ik weet niet wat de rest van de familie ervan vindt
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar in België niet zo'n last van.
Ik heb met mijn Prius eigenlijk nog nooit een andere Prius voorbij gestoken die abnormaal traag reed.
(En zelf rij ik ook bijna altijd te snel)
Ik zou eerst eens uitzoeken of je als beginnend bestuurder zoveel paardjes wel verzekerd krijgt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Puala het volgende:
VooroordelenAltijd alles op vrouwen afschuiven
Mannen zo af en toe
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Vaak is er ergens wel een verzekeraar die dat wil doen, je mag er alleen wel een tweede en een derde bijbaan bij gaan zoeken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens uitzoeken of je als beginnend bestuurder zoveel paardjes wel verzekerd krijgt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die hellingproef nog niet helemaal in de vingersIk stond nu ook op een lastige plek om even te oefenen/klooien, met een stoep en een drukke weg achter me, volgende keer beter. En een aanrijdinkje voor me gezien, twee keer afgesneden, dat is toch wel weer goed voor de ego. Ik ben dus niet de enige die als een mongool rijdt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Vaak is er ergens wel een verzekeraar die dat wil doen, je mag er alleen wel een tweede en een derde bijbaan bij gaan zoeken.
En leer jezelf beheersen,. 220pk is gewoon veel en zelfs voor ervaren bestuurders kan zoveel al teveel zij. Wat voor auto is het?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef mstr het volgende:
Zo, net even wat V-power in m'n auto gegooid, ben benieuwd of ik verschil ga merken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
Verzekering is in principe geregeld. Ik weet dat 220pk erg veel is maar ik weet van mezelf dat ik niet continu tot het uiterste ga. De huidige auto die ik gebruik heeft ook iets van 160/170pk en daar maak ik het ook niet te gek mee. Het is een Alfa romeo 155 met een 3.0 12v blok erin.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:02 schreef mstr het volgende:
Ik ga m'n auto zo maar eens op de gevoelige plaat zetten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |