abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84446061
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moest nu ook drie, vier keer steken om uit dat parkeervak te komen zonder een andere auto en de heg achter me te raken
Dan nog, alleen draaien als je rolt. Maar veel vrouwen doen dat niet, valt gewoon op
pi_84446132
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:00 schreef Piles het volgende:

[..]

Dan nog, alleen draaien als je rolt. Maar veel vrouwen doen dat niet, valt gewoon op
Ha, deed ik het dus toch goed
Tap tap tap
pi_84454431
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 04:16 schreef JJH het volgende:

[..]

_O_

Maar, ik kan het mis hebben, de 155 is toch allen 'maar' met een 2.5 V6 geleverd?
Late reactie, klopt! Echter is het wel mogelijk een 3.0 uit bijvoorbeeld een gtv of een 166 te halen. Deze motor komt geloof ik uit een GTV.
pi_84459164
Bijna bambi net aangereden, beestje keek ook helemaal niet uit en kreeg de schrik van z'n leven. Goed afgelopen gelukkig door vakkundig stuurwerk ( :D ).

En net even m'n moeders auto verschoven omdat ze heel asociaal geparkeerd stond en ik er niet tussen kon. En maar commentaar geven op hoe ik parkeer :{w
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 25 juli 2010 @ 10:14:01 #280
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84460676
Officieel mag je niet sturen hé, als je stilstaat? Dat vond ik met parkeren nog weleens verleidelijk, maar werd keihard afgestraft. Waarom mag het eigenlijk niet? Slecht voor de auto? Zoals schakelen zonder koppeling?

@House: Ahh, gelukkig is Bambi still alive! O+ Dat jij trouwens herten tegenkomt :') Het laatste hert wat ik hier heb gezien lag verpakt in plastic bij super de boer ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84460716
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Officieel mag je niet sturen hé, als je stilstaat? Dat vond ik met parkeren nog weleens verleidelijk, maar werd keihard afgestraft. Waarom mag het eigenlijk niet? Slecht voor de auto? Zoals schakelen zonder koppeling?

@House: Ahh, gelukkig is Bambi still alive! O+ Dat jij trouwens herten tegenkomt :') Het laatste hert wat ik hier heb gezien lag verpakt in plastic bij super de boer ;)
Ook wel bekend als droog sturen. Je staat alles heel zwaar te belasten, en de banden ga je wringen. En ook de stuurpomp, stuurhuis enz enz.
pi_84460744
Volgens mij draai je gewoon je banden naar de klote dan. Bedoel pak maar is een skatewieletje en ga dan gewoon rond draaien, schaaft kapot, terwijl als je rolt en dan draait ie gewoon meedraait. Beetje lastig uit te leggen maar daar doet het mij aan denken. En ik denk dat het ook niet zo goed is voor waar de banden aan vast zitten, omdat je veel meer kracht er op moet zetten dan wanneer je rolt.
  zondag 25 juli 2010 @ 10:22:06 #283
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84460776
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:17 schreef Henkhimself het volgende:

[..]

Ook wel bekend als droog sturen. Je staat alles heel zwaar te belasten, en de banden ga je wringen. En ook de stuurpomp, stuurhuis enz enz.
Aha, het klinkt eigenlijk heel logisch :) Maar niet doen dan ;)
pi_84464913
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef Purdey het volgende:

[..]

Aha, het klinkt eigenlijk heel logisch :) Maar niet doen dan ;)
Je merkt het meestal als je het probeert. Alles voelt heel zwaar aan als je stilstaat maar als je al een beetje rolt merk je al dat het veel soepeler gaat.

Ben net terug van een rondje rijden samen met m'n broer was echt geweldig! Het weer was alleen wat minder maar we hebben genoeg stukken even kunnen planken :9~
pi_84469571
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:

Ik had het ook nooit verwacht.. je ziet die bordjes overal wel altijd maar ik heb nog nooit in m'n leven zo'n beest op de weg gezien. Zou 't vakantietripje ook mooi verpesten als ik 'm zou raken, en de afterparty ook nog. }:|
pi_84469837
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik had het ook nooit verwacht.. je ziet die bordjes overal wel altijd maar ik heb nog nooit in m'n leven zo'n beest op de weg gezien. Zou 't vakantietripje ook mooi verpesten als ik 'm zou raken, en de afterparty ook nog. }:|
Die bordjes zijn niet alleen voor herten hè _O-
pi_84470006
Ha, ik vond al dat er een topicreeks ontbrak in MyAt. Deze dus. :D

Over herten gesproken.. Twee nachten geleden (rond een uur of 3) een aanrijding gehad met een ree... Ik reed ~60 km/u, heb nog deels uitgeweken maar heb hem met mijn rechtervoorkant geraakt.

Eindstand, ree dood (ingewanden lagen er grootendeels uit), "chrome" accenten (kunststof dus) aan de rechtervoorkant van m'n C30 eraf en allemaal platen uit hun plaats geschoten.

Kutbeesten. -O-
  zondag 25 juli 2010 @ 16:15:34 #288
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84470539
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:57 schreef SinofEnvy het volgende:
Ha, ik vond al dat er een topicreeks ontbrak in MyAt. Deze dus. :D

Over herten gesproken.. Twee nachten geleden (rond een uur of 3) een aanrijding gehad met een ree... Ik reed ~60 km/u, heb nog deels uitgeweken maar heb hem met mijn rechtervoorkant geraakt.

Eindstand, ree dood (ingewanden lagen er grootendeels uit), "chrome" accenten (kunststof dus) aan de rechtervoorkant van m'n C30 eraf en allemaal platen uit hun plaats geschoten.

Kutbeesten. -O-
Ahhh, wat zielig voor dat beestje ;( En natuurlijk ook voor je auto, sorry..Wat heb je met hem gedaan? :@

@House: Ja, die borden ken ik wel van vakanties als ik in Gelderland was. De enige borden die je hier af en toe ziet zijn de 'Pas op voor ganzen' borden. En een keer besloot er een hele familie eend over te steken, dat was zo lief O+ Moeder-eend voorop, en daarachter 7 kleine eendjes O+
pi_84471938
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ahhh, wat zielig voor dat beestje ;( En natuurlijk ook voor je auto, sorry..Wat heb je met hem gedaan? :@
Dat beest lag met ingewanden en al dood aan de kant, dus ik heb de politie gebeld (is verplicht..) en er is een dierenambulance gekomen. Het beest was al morsdood.
  zondag 25 juli 2010 @ 18:14:32 #290
62419 CherryLips
chocoholic
pi_84474416
Bambi's moeder ;(

Hier zie je die borden regelmatig, je moet hier ook uitkijken voor wilde zwijnen enzo :D .
Tap tap tap
pi_84475571
Wij hebben hier hoogstens een verdwaald schaap :{
pi_84475611
Tellen verdwaalde Duitse toeristen ook?

nee, nog nooit geraakt :')
pi_84476017
Ohja, nog meer gepruts van vannacht! :') In plaats van groot licht kreeg ik het telkens voor elkaar om m'n ruit te besproeien. _O-
pi_84476063
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ohja, nog meer gepruts van vannacht! :') In plaats van groot licht kreeg ik het telkens voor elkaar om m'n ruit te besproeien. _O-
Ik had het van de week andersom :@
pi_84476198
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik had het van de week andersom :@
We moeten van auto ruilen dus :D
  zondag 25 juli 2010 @ 19:12:27 #296
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84476594
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Dat beest lag met ingewanden en al dood aan de kant, dus ik heb de politie gebeld (is verplicht..) en er is een dierenambulance gekomen. Het beest was al morsdood.
Wat netjes van je! Hoeveel zouden er niet gewoon klakkeloos zijn doorgereden? Ik wist trouwens al niet eens dat je verplicht bent de politie te bellen :@ Ik ben dan ook een verwend stadskind :P

quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Haha, ik moest hardop lachen _O-
Geen nachtelijke ritjes meer voor House, voordat er echte slachtoffers gaan vallen :')
pi_84477766
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef Purdey het volgende:
Wat netjes van je! Hoeveel zouden er niet gewoon klakkeloos zijn doorgereden? Ik wist trouwens al niet eens dat je verplicht bent de politie te bellen :@ Ik ben dan ook een verwend stadskind :P
Deze wist ik ook niet! Goed om te weten ^O^

quote:

Haha, ik moest hardop lachen _O-
Geen nachtelijke ritjes meer voor House, voordat er echte slachtoffers gaan vallen :')
En dat terwijl ik vannacht weer moet rijden. :')
  zondag 25 juli 2010 @ 19:44:58 #298
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84477943
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Deze wist ik ook niet! Goed om te weten ^O^
[..]

En dat terwijl ik vannacht weer moet rijden. :')
En over wat voor traject praten we dan House? Dan kijk ik of er nog strobalen neergelegd kunnen worden ;)
pi_84478504
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef Purdey het volgende:

[..]

En over wat voor traject praten we dan House? Dan kijk ik of er nog strobalen neergelegd kunnen worden ;)
hahaha enschede -> raalte
  zondag 25 juli 2010 @ 20:02:11 #300
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84478594
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

hahaha enschede -> raalte
Ah, gelukkig, je rijdt naar huis. Lijkt me voor iedereen het beste, zelfs voor de herten onder ons ;)
Dat is een behoorlijk stuk, geen idee of er op dit uur en deze dag nog zoveel strobalen beschikbaar zijn. Doe voorzichtig :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')