Opgezocht. En arme jij, waarom doe je dat jezelf aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Kan de video van het origineel hier niet bekijken, maar ik weet wel dat die stukken langzamer was dan de remix versie die de Top 40 haalde...
Ik ga vanavond naar de Melkweg om een CD-presentatie bij te wonen.
Van wie?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Opgezocht. En arme jij, waarom doe je dat jezelf aan
Omdat Hazes niet meer optreedt...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Opgezocht. En arme jij, waarom doe je dat jezelf aan
Goed, het is dus Miss Montreal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, dan ga je naar zoiets toe. Tussen het 3fm grut. (subtiele hint mag)
Het was niet zo lullig bedoeld. Sorry, ik was niet aan het trollen oid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed, het is dus Miss Montreal.
Je hebt geen idee waarom ik daar naar toe ga en ik ben een beetje klaar met dat elitaire gelul hier af en toe.
Klaar...
Niet om elitair te doen, maar er is natuurlijk wel een kern van waarheid. Ik sta zo'n 3 keer per week in Doornroosje, en toen ik een keer moest draaien bij Miss Montreal stond de hele zaal ineens vol met mensen die je anders zelden bij concerten ziet... Oud-collega's die ik al jaren niet had gezien en zo doken ineens op uit het niets.quote:
Ik ken jou niet, jij kent mij niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mag best leren excuses te aanvaarden.
Ik dacht dat je misschien een journalist was. Anyhoes. Mug en olifant, door!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet.
Ik kan best tegen een geintje, geen probleem, maar het gaat hier om een muziekkwis en ik heb geen behoefte om be-/veroordeeld te worden op datgene wat ik op muziekgebied doe of laat, zeker als je niet weet waarom...
En nee, ik heb geen banden met Slankie, wel (ver weg) met één van de bandleden van Miss Montreal en ben er dus op uitnodiging omdat ze in Amsterdam die presentatie hebben...
Is dat Nico Dijkshoorn, Wilfried de Jong en Ocobar?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef ranja het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
Ik heb afgelopen zondag een van de optredens van de Zombeatles mogen aanschouwen op de Parade in Utrecht. Welke band heeft zich voor de gelegenheid zo genoemd?
the madd! Heb dat gelezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef ranja het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
Ik heb afgelopen zondag een van de optredens van de Zombeatles mogen aanschouwen op de Parade in Utrecht. Welke band heeft zich voor de gelegenheid zo genoemd?
het was gaaf, ze speelden nummers van oa Q65, Het, ZZ en de Maskers, The Outsiders (met orginele gitarist als gast) en The Zipps (met orginele zanger + gitarist als gasten).quote:
Uhh... Welke vrouw heeft als eerste een echte personage in Guitar Hero World Tour??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef ranja het volgende:
[..]
het was gaaf, ze speelden nummers van oa Q65, Het, ZZ en de Maskers, The Outsiders (met orginele gitarist als gast) en The Zipps (met orginele zanger + gitarist als gasten).
Amnistia +1 en nieuwe vraag
Haley Williams dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Uhh... Welke vrouw heeft als eerste een echte personage in Guitar Hero World Tour??
quote:heeft voor onder andere Tiga, Para One, Leslie Feist, Kreeps, Depeche Mode en Justice remixes gemaakt, maar hij heeft ook populaire indie-nummers geremixt, waaronder "Banquet" van Bloc Party en "Everyday I Love You Less and Less" van Kaiser Chiefs.
nummers en remixes worden onder andere gedraaid door DJ's als Erol Alkan,Dr. Lektroluv, Mat Payne, 2 Many DJ's en Tiga.
quote:is een Duitse electro/techno producer en DJ, genaamd Alexander Ridha.is ook de naam van Ridha's label,
Records, opgericht in 2005.
heeft nummers uitgebracht onder het Franse label Kitsuné Music, Tiga's Turbo Records label en onder DJ Hell's International DeeJay Gigolo Records.
DJ Noizequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef friekin_ het volgende:
Zijn naam refereert aan herrie.
Een verbastering van nausea?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef cafca het volgende:
Ja, wel es van gehoord, maar daar houdt het ook mee op.
Vervolgvraag: Hoe komt de band Noisia aan zijn naam?
Nee, en ook niet omdat ze pokkeherrie maken.quote:
Nee, het is wel degelijk een soort verbastering van iets. De bandnaam is zo'n beetje op dezelfde manier ontstaan als die van de trockener kecks..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:37 schreef ranja het volgende:
de eerste letters van de namen van de bandleden
Inderdaad. Helaas voor jou was Gehenna je net voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:53 schreef Inocentii het volgende:
Dat was toch omdat ze VISION op z'n kop/omgedraaid/eventueel beide zagen staan? En het toen op NOISIA leek?
Nope. Wel uit hetzelfde tijdperk.quote:
Sterker nog, het is Dog Eat Dog.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:39 schreef Inocentii het volgende:
Ook niet.
is een Nederlandse metalband met invloeden uit de Gothic/Trash/Dark metal.
En hier wat liedjes
The Storyteller
Heaven’s Gate of Freedom
(The Whispering Of) A Nameless Fear
Extra info:
De muziekstijl rond die tijd was vergelijkbaar met de stijl van Nightwish gecombineerd met Iced Earth, maar instrumentaal gezien bevatte de stijl meer Thrash/Dark metal elementen. Om meer bij de stijl van de muziek te passen werd besloten om de naam van de band te veranderen in. In die line-up werd in september 2001 de eerste studio demo genaamd Enigma of Life uitgebracht. In juni 2002 werd de eerste live demo uitgebracht genaamd Goddess of Delight.
friekin_ +1 Eens, Storytellerquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
WEERTMijn woonplaats
Wings of fury
Ik had toch wel verwacht dat jij wist wie Lou Reed was, Noobie. Moet je echt eens iets van luisteren...quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee, maar rechts is zijn vrouw Laurie Anderson.
Thnx, ik zal er eens aan gaan beginnen als m'n Velvet Underground cd af isquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat jij wist wie Lou Reed was, Noobie. Moet je echt eens iets van luisteren...
Links lijkt op Bud Bundy.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef friekin_ het volgende:
Rechter man lijkt op Herman Dune.
Ah zien ze er zo uit..Funeral vind ik wel een retegoed nummer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Band Of Horses![]()
heerlijke muziek
Je kan beter zeggen: Het was de bassist van Slipknot...quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:49 schreef timbob het volgende:
Is het de basist van slipknot?
(geen idee wat z'n naam is, maar ze hebben nummers in die band, toch?)
Bovenste deel tattoo (neem ik aan), onderste deel Photoshop copyright schaap001 (omdat daar z'n naam stond; dit is ook de hoes van z'n eerste solo-album)quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is er met z'n rechterarm gebeurd?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee, maar rechts is zijn vrouw Laurie Anderson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je toch eens uitleggen hoe je deze opgezocht hebt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:18 schreef 8108139dpths het volgende:
Opgezocht, de naam van die meneer zegt me helemaal niets.
tineyequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je toch eens uitleggen hoe je deze opgezocht hebt.
quote:(born September 30, 1973) is an American musician. He is the vocalist for the rock band Ours.
and Brian May recorded a duet, "Someone to Die For" for the Spider-Man 2 soundtrack. The song is a cover of Chris Cornell's original.
also contributed on the track Our Final Hymn from Neverending White Lights' debut album, Act 1: Goodbye Friends of the Heavenly Bodies and also the track "Dove Coloured Sky" from their second album Act 2: The Blood and the Life Eternal.
lent his voice to a Kohl's fall 2006 commercial, singing a cover of Big Country's titular "Big Country."
is releasing his debut solo effort, entitled The Heart, on July 20th, 2010 via indie label Bright Antenna.
ja, een (licht) psychedelische inslag hebben ze zo nu en dan wel jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:48 schreef Manono het volgende:
die maken toch van die hippie 70's muziek..
beetje folk ook, like the corrs
kan er ff nie opkomen
zeker! Ik zou ze persoonlijk waaschijnlijk niet herkend hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:32 schreef peaceman het volgende:
The Coral?
Ja sorry... meestal wordt er wel geantwoord zonder te qouten vandaar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Pas voortaan svp even de url van de afbeelding aan.
Wilde antwoorden (verkeerd antwoorden dus...) en zag de url en dus de naam van de band...
Ze hebben muziek gemaakt, misschien is dat het...quote:
Ik heb de naam ook mogen zien, komt met niet bekend voor zeg naar..quote:Wie zijn dit ook alweer?
Toch wel...quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef ranja het volgende:
Het zal toch niet gewoon de Bluetones zijn, zoals op die posters achter hun staat te lezen
Toch een record gezet dan!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is dit een record 'langst openstaande vraag waarbij het antwoord in de vraag te lezen is'.
Will Smith??quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is dit een record 'langst openstaande vraag waarbij het antwoord in de vraag te lezen is'.
Nieuwe vraag. Van wie is dit de album-discografie?
F
MIB
MFTEOH (alleen usa)
TF
Niet Men in Blackquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef Amnistia het volgende:
Will Smith??
Er staat MIB (men in black)
gezien de moeilijkheid van de vraag zou dat ook wel terecht zijn, echter, 0 reactiesquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef Gehenna het volgende:
edit: woeps, ik dacht dat die vorige geraden was inmiddels![]()
Ik herkende de MFTEOH idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:55 schreef ranja het volgende:
[..]
8108139dpths +1
Fantastic
Make it Big
Music from The Edge of Heaven (usa uitgave)
The Final
De gitarist van Billy Idol --> Steve Stevensquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Er is nogal eens verwarring over ontstaan, en volgens mij is het velen nog steeds niet duidelijk...
Wie is de gitarist die samen met Harold Faltermeyer verantwoordelijk is voor de soundtrack van de film Top Gun?
WeezerButler +1quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:05 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De gitarist van Billy Idol --> Steve Stevens
And Justice for all ;quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef Gehenna het volgende:
Big Star
Big Black
Big Brother & The Holding Company
Notorious B.I.G.
Big Daddy Kane
Big Mama Thorton![]()
Big Pun(insher)
edit: woeps, ik dacht dat die vorige geraden was inmiddels![]()
Dat was dus gewoon een vervolgvraagquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:09 schreef cafca het volgende:
Ik herkende make it big dankzij weezerbutler's vraag....
nummer van wie?quote:Call my name
Through the cream
And I'll hear you
Scream again
Hoe kun je een foto van tinypic zonder omschrijving nou opzoekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Je bent op de goeie weg I guess, wederom opgezocht en het zegt me he-le-maal niets.
Ik ben een held in zoeken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hoe kun je een foto van tinypic zonder omschrijving nou opzoekenAnyway, het is trouwens wel een nieuwe mode om meteen maar iets op te zoeken. Het zou toch best kunnen dat je met een paar hints, meer foto's of-wat-dan-ook het alsnog weet? Is toch ook een onderdeel van het spel?
En wat deze heer betreft: sorry hoor, maar dit is echt een grote jongen in de muziekwereld, dus ik vraag me af of je wel het goede hebt opgezocht, aangezien het je "he-le-maal niets" zegt....
Ik heb soms het idee dat er alleen wordt opgezocht om vol trots te kunnen posten 'nooit van gehoord'quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef schaap001 het volgende:
Hoe kun je een foto van tinypic zonder omschrijving nou opzoekenAnyway, het is trouwens wel een nieuwe mode om meteen maar iets op te zoeken. Het zou toch best kunnen dat je met een paar hints, meer foto's of-wat-dan-ook het alsnog weet? Is toch ook een onderdeel van het spel?
zeg dat nou maar niet te hard hierquote:
een producer dusquote:En ja, ik weet 100% zeker dat ik de juiste heb. Ik ben gewoon niet al te bekend met namen van producers.
Ja, da's waar, maar als je in de eerste post na de vraag al roept `opgezocht´, dan ontneem je jezelf de kans om het met wat hints en gokjes van andere spelers, alsnog zelf te weten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Grobbel het volgende:
Och, degenen die dat doen zijn tenminste nog eerlijk in hun acties. Ik heb ook sterk het vermoeden dat er vragen worden opgezocht waarbij desbetreffende personen wel doodleuk het antwoord vervolgens neerplempen om het punt te claimen.
quote:Throughout the '90s and beyond,has established himself as one of the premiere rock producers. His distinctive touch, epitomized by guitars that push the needle into the red and a massive drum and bass sound, has helped propel albums by Pearl Jam, Soundgarden, Korn, Stone Temple Pilots, the Black Crowes, Matthew Sweet, Train and Rage Against the Machine (just to name a few) to great success.
nee, die heeft een bijzonder herkenbaar voorkomenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef friekin_ het volgende:
Het zal toch niet Rick Rubin zijn?
Schaap001 + 1quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:03 schreef schaap001 het volgende:
Soundgarden - Black Hole Sun
Slechtste nummer van Superunknown
quote:Albums produced:
Call of the Wild - The Swinging Richards (1985)
Doug - The Coolies (1988)
You - Uncle Green (1990)
The Big House of Time - Anne Richmond Boston (1990)
Undertown - Right as Rain (1990)
What an Experiment His Head Was - Uncle Green (1991)
Love Songs for the Hearing Impaired - Dan Baird (1991)
Stop! Look & Listen - Right as Rain (1991)
Follow for Now - Follow for Now (1991)
Johnny Law - Johnny Law (1991)
Down Fall the Good Guys - Wolfsbane (1991)
Core - Stone Temple Pilots (1992)
Book of Bad Thoughts - Uncle Green (1992)
Jackyl - Jackyl (1992)
Let It Rock: The Best of the Georgia Satellites - The Georgia Satellites (1993)
Vs. - Pearl Jam (1993)
Dynamite Monster Boogie Concert - Raging Slab (1993)
Bob Dylan's Greatest Hits Volume 3 - Bob Dylan (1993)
Dogman - King's X (1994)
Necktie Second - Pete Droge (1994)
Purple - Stone Temple Pilots (1994)
Vulture - 3 lb. thrill (1994)
Vitalogy - Pearl Jam (1994)
100% Fun - Matthew Sweet (1995)
Vulture - 3 lb. Thrill (1995)
Deadly Nightshade - The Deadly Nightshades (1995)
Mirror Ball - Neil Young with Pearl Jam (1995)
Point - Ernie Dale (1995)
Unshaven: Live at Smith's Olde Bar - Billy Joe Shaver (1995)
Buffalo Nickel - Dan Baird (1996)
Eventually - Paul Westerberg (1996)
Evil Empire - Rage Against the Machine (1996)
Find a Door - Pete Droge and the Sinners (1996)
No Code - Pearl Jam (1996)
Tiny Music... Songs from the Vatican Gift Shop - Stone Temple Pilots (1996)
Blue Sky on Mars - Matthew Sweet (1997)
Resigned - Michael Penn (1997)
Spacey & Shakin' - Pete Droge (1997)
Yield - Pearl Jam (1998)
Dangerman - Dangerman (1998)
No. 4 - Stone Temple Pilots (1999)
Issues - KoЯn (1999)
The Battle of Los Angeles - Rage Against the Machine (1999)
Bachelor No. 2 - Aimee Mann (2000)
Conspiracy Of One - The Offspring (2000)
Shangri-La Dee Da - Stone Temple Pilots (2001)
Drops of Jupiter - Train (2001)
Tragic Show - Brand New Immortals (2001)
Waste of Skin - Spike 1000 (2001)
The Flying Tigers - Flying Tigers (2002)
Future Shock - Sinisstar (2002)
Jinx - Quarashi (2002)
Great Ocean Road - Ether (2002)
lovehatetragedy - Papa Roach (2002)
The Rising - Bruce Springsteen (2002)
Flooze - Your Name Here... (2002)
My Private Nation - Train (2003)
Splinter - The Offspring (2003)
The Thorns - The Thorns (2003)
A Crow Left of the Murder - Incubus (2004)
Alive at Red Rocks - Incubus (2004)
Drive - Graham Colton Band (2004)
Welcome to the North - The Music (2004)
Devils and Dust - Bruce Springsteen (2005)
Rebel, Sweetheart - The Wallflowers (2005)
All the Stars and Boulevards - Augustana (2005)
Shine - Trey Anastasio (2005)
For Me, It's You - Train (2006)
Revelations - Audioslave (2006)
Light Grenades - Incubus (2006)
One Man Revolution - The Nightwatchman (2007)
The Sun and the Moon - The Bravery (2007)
Libertad - Velvet Revolver (2007)
Magic - Bruce Springsteen (2007)
The Fabled City - Tom Morello: The Nightwatchman (2008)
Sweat It Out - The Pink Spiders (2008)
No Regrets - Set it Off (2008)
Black Ice - AC/DC (2008)
Working on a Dream - Bruce Springsteen (2009)
Monuments and Melodies - Incubus (2009)
Crack the Skye - Mastodon (2009)
Billy Talent III - Billy Talent (2009)
Killswitch Engage - Killswitch Engage (2009)[1]
Flamingo - Brandon Flowers
Backspacer - Pearl Jam (2009)[2]
Dark is the Way, Light is a Place - Anberlin (2010)[3]
TBA - Aerosmith (2010)[4]
TBA - My Chemical Romance (2010)[5]
TBA - Seether (2010)[6]
Albums mixed:
Rhino Bucket - Rhino Bucket (1991)
Blood Sugar Sex Magik - Red Hot Chili Peppers (with Rick Rubin) (1991)
Hollywood Town Hall - The Jayhawks (1992)
Jackyl - Jackyl (1992)
Get a Grip - Aerosmith (1993)
14 Songs - Paul Westerberg (1993)
Shame - Brad (1993)
Superunknown - Soundgarden (1994)
No Code - Pearl Jam (1996)
Interiors - Brad (1997)
Follow the Leader - Korn (1998)
Fallout - The Mayfield Four (1998)
Yield - Pearl Jam (1998)
Significant Other - Limp Bizkit (1999)
Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water - Limp Bizkit (2000)
No Name Face - Lifehouse (2000)
Spiritual Machines - Our Lady Peace (2000)
Binaural - Pearl Jam (2000)
An Education in Rebellion - The Union Underground (2000)
Trust No One - Dave Navarro (2001)
Riot Act - Pearl Jam (2002)
Stanley Climbfall - Lifehouse (2002)
Lost Dogs - Pearl Jam (2003)
Results May Vary - Limp Bizkit (2003)
truANT - Alien Ant Farm (2003)
Vulture Street - Powderfinger (2003)
rearviewmirror (Greatest Hits 1991–2003) - Pearl Jam (2004)
Wire - Third Day (2004)
All the Stars and Boulevards - Augustana (2005)
Out Of Exile - Audioslave (2005)
A Crow Left of the Murder - Incubus (2004)
Light Grenades - Incubus (2006)
White Noise - The Living End (2008)
Working on a Dream - Bruce Springsteen (2009)
Ten Redux - Pearl Jam (2009)
Backspacer - Pearl Jam (2009)
Dark is the Way, Light is a Place - Anberlin (2010)
3quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:42 schreef schaap001 het volgende:
huppatee, tel maar eens voor de gein hoeveel je albums je van/met/door hem op de plank hebt staan:
[..]
Brendan O' Brien ookwel, maar....quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef brother52 het volgende:
Ah, de huisproducer van STP
Brendan O'Brian
produced 3, mixed 2.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:42 schreef schaap001 het volgende:
huppatee, tel maar eens voor de gein hoeveel je albums je van/met/door hem op de plank hebt staan:
quote:
en bananaramaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef bartrid het volgende:
fun boy three?
Produced: Vs & Vitalogyquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:42 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Burnett...surely..Brad??quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
Produced: Vs & Vitalogy
Mixed: Blood, Sugar, Sex, Magik & Superunknown
quote:
En mijn 90s held Matthew Sweet niet te vergeten!!! Blue Sky on marsquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
Produced: Vs & Vitalogy
Mixed: Blood, Sugar, Sex, Magik & Superunknown
Matthew Sweet is heel vet inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
En mijn 90s held Matthew Sweet niet te vergeten!!! Blue Sky on mars![]()
Alhoewel die niet in de buurt komt van Altered Beast, een Rick Dashut productue
Sorry, had ff een ubernerd momentje na een borrel met allemaal marketeers![]()
volgens rym ook, dus: continue.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:29 schreef iggyinthehouse het volgende:
da's bo diddley volgens mij
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:07 schreef WeezerButler het volgende:
two door cinema club
De helft daarvan zegt me al niks. Definitie van hit is ook betrekkelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:36 schreef peaceman het volgende:
Zeg me dat het niet zo is
Zwart wit
Linda
Verjaardagsfeest
Kronenburg park
Paradijs
De verzoening
1 miljoen sterren
Pff 10 is wel erg veel.
Welkom in Utopiaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef lubje25 het volgende:
Utopia, schiet mij nog te binnen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:51 schreef Mark het volgende:
Volgens Wiki heeft hij uberhaupt maar 11 singles in de top 40 gehad, waarvan er maar 1 in de top 10 is terechtgekomen. De vraagstelling had dus beter over singles dan over hits kunnen gaan
Kan me wel in de kritiek vinden, was te veel van het goede.....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:36 schreef peaceman het volgende:
Zeg me dat het niet zo is
Zwart wit
Linda
Verjaardagsfeest
Kronenburg park
Paradijs
De verzoening
1 miljoen sterren
Pff 10 is wel erg veel.
Ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef Beregd het volgende:
ik ken er wel tien, maar je bedoelt wsch in Nederland
Ranja +1quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef ranja het volgende:
Liefde voor muziek
Cha Cha Cha
Je veux de l'amour
Ja, als zelfs ik een Raymond van het Groenewoud vraag kan beantwoorden...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef peaceman het volgende:
Te makkelijk dus..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:19 schreef Gehenna het volgende:
elle bandita?
die hoofdletter heeft je genektquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die hoofdletter heeft je genekt
Burnett + 1
lichtelijke vervolg vraag:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=5208
dat klopt, ik quote dan ook jou en gaf burnett de puntenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Daar staat het ook met hoofdletter
zitten 22 posts tussen, zal wel iets meer zijnquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
dat klopt, ik quote dan ook jou en gaf burnett de punten
Waar kan je dat zien?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
zitten 22 posts tussen, zal wel iets meer zijn
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef Mark het volgende:
[..]
zitten 22 posts tussen, zal wel iets meer zijn
Dus heeft die hoofdletter je niet genektquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Burnett: vrijdag 23 juli 2010 @ 12:01:19
PF: vrijdag 23 juli 2010 @ 12:01:43 `a la het zijn seconden ipv tienden maar toch
Nee, daarom juistquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Mark doet 25 seconden over het indrukken van de Shift-toets?
Wat van wie?quote:There's all kinds of music, everywhere you go
Some folks like it fast, and some like it slow
Some like it hot, some like it blue
Uh some like it old, and some like it new
Nee, het is een beetje voortborduren op de discussie voorafgaande aan deze vraag...quote:
quote:Now I'm not liking country, and I'm not rappin' rap
You can make a man swing, just say my thing
No, I'm talkin' to dig, my step
The only thing that turns me on
Is when I hear a soulful song
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:04 schreef Gambolputty het volgende:
Tower of Power - Soul with a CAPITAL s
oja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:04 schreef Gambolputty het volgende:
Tower of Power - Soul with a CAPITAL s
Willem Breuker is zelfs overleden...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:19 schreef Gambolputty het volgende:
Geen vervolgvraag maar actualiteit:
"Zanger (bandnaam) in elkaar gezakt op podium"
quote:
En Andy Hummel van Big Starquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Willem Breuker is zelfs overleden...
Het is geen goed Big Star jaarquote:
quote:here comes my faith to carry me on
a faith not of grade
i fight to to stay strong so i
stand accused of playing numb
quote:
Wist hem niet en kon niets vinden in iTunes, dus opgezocht. maar nee Pink_Floyd, niet Mellon Collie and the Infinite Sadnessquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Mmm, iets van SP/Billy dus,
Mellon Collie and the Infinite Sadness?
Ik wil niet de moraalridder uithangen, hoor: maar dat had ook als opzoeken gegolden (stel dat je wel iets had gevonden in i-tunes). We pretenderen hier uit te gaan van parate kennis.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Inocentii het volgende:
[..]
Wist hem niet en kon niets vinden in iTunes, dus opgezocht.
Ja, zelfs mijn initialen hingen er als welkomsgroet:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Gambolputty het volgende:
Miss Montreal sliploos tijdens presentatie
Leuke CD-presentatie gehad, MM?
Bijzonder fideel van ze.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zelfs mijn initialen hingen er als welkomsgroet:
[ afbeelding ]
Is sowieso een instrumentaal nummer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Inocentii het volgende:
[..]
Wist hem niet en kon niets vinden in iTunes, dus opgezocht. maar nee Pink_Floyd, niet Mellon Collie and the Infinite Sadness
Nee, Johnny stond er bij te murmelen als een kneus en wist zich geen houding te geven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Bijzonder fideel van ze.Was Johnny nog een beetje om aan te horen als backing?
Het is een leuk mens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Nee, Johnny stond er bij te murmelen als een kneus en wist zich geen houding te geven.
Maar de songs en de uitvoering vielen me 100% mee en ik heb Sanne na afloop nog even backstage meegemaakt.
Weet niet of ze wel of geen slip aan had, hoewel ze aan het begin van de set wel vroeg of niemand onder haar rokje kon kijken en en toen niemand 'Ja!!!' riep, reageerde ze toen met: 'Jammer'...
Toevallig hadden we daar in het vorige topic nog een discussie over; er was nog sprake van een update van de regels, maar ik denk dat belsen er nog niet aan toe is gekomen. Alleen parate kennis telt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Inocentii het volgende:
"Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen..." Stond er in de uitgebreide regelsen met iTunes bedoel ik natuurlijk mijn eigen muziekcollectie.
http://www.belsen.net/Triviasounds/spelregelsfmt.htm
Tsja, over die specifieke spelregel hebben we al vaker gebakkeleid. Persoonlijk vind ik (op de vraag "wie produceerde Born In The USA", ik geef maar ff een voorbeeld) naar je platenkast lopen om dat op te zoeken, dus ook opzoeken. Maar ja; daar zijn de meningen over verdeeld...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Inocentii het volgende:
"Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen..." Stond er in de uitgebreide regelsen met iTunes bedoel ik natuurlijk mijn eigen muziekcollectie.
http://www.belsen.net/Triviasounds/spelregelsfmt.htm
Tussen SP en zijn soloalbum heeft Billy nog een ander bandje gehadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Mmm, iets van SP/Billy dus,
Mellon Collie and the Infinite Sadness?
quote:
Iets met lyrics?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef brother52 het volgende:
De titel zou suggereren dat het antwoord is opgezocht.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:03 schreef WeezerButler het volgende:
Goedemorgen !!
World Party
best of is toch gewoon Goodbye Jumbo![]()
eens!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:05 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... oftewel World Party, maar da's natuurlijk eigenlijk gewoon een solo-project.
Bijzonder goeie artiest/band: nieuw werk zou zeer geapprecieerd worden van mijn kant (laatste album uit 2006).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |