Nee, het is wel degelijk een soort verbastering van iets. De bandnaam is zo'n beetje op dezelfde manier ontstaan als die van de trockener kecks..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:37 schreef ranja het volgende:
de eerste letters van de namen van de bandleden
Inderdaad. Helaas voor jou was Gehenna je net voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:53 schreef Inocentii het volgende:
Dat was toch omdat ze VISION op z'n kop/omgedraaid/eventueel beide zagen staan? En het toen op NOISIA leek?
Nope. Wel uit hetzelfde tijdperk.quote:
Sterker nog, het is Dog Eat Dog.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:39 schreef Inocentii het volgende:
Ook niet.
is een Nederlandse metalband met invloeden uit de Gothic/Trash/Dark metal.
En hier wat liedjes
The Storyteller
Heaven’s Gate of Freedom
(The Whispering Of) A Nameless Fear
Extra info:
De muziekstijl rond die tijd was vergelijkbaar met de stijl van Nightwish gecombineerd met Iced Earth, maar instrumentaal gezien bevatte de stijl meer Thrash/Dark metal elementen. Om meer bij de stijl van de muziek te passen werd besloten om de naam van de band te veranderen in. In die line-up werd in september 2001 de eerste studio demo genaamd Enigma of Life uitgebracht. In juni 2002 werd de eerste live demo uitgebracht genaamd Goddess of Delight.
friekin_ +1 Eens, Storytellerquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
WEERTMijn woonplaats
Wings of fury
Ik had toch wel verwacht dat jij wist wie Lou Reed was, Noobie. Moet je echt eens iets van luisteren...quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen idee, maar rechts is zijn vrouw Laurie Anderson.
Thnx, ik zal er eens aan gaan beginnen als m'n Velvet Underground cd af isquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat jij wist wie Lou Reed was, Noobie. Moet je echt eens iets van luisteren...
Links lijkt op Bud Bundy.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:24 schreef friekin_ het volgende:
Rechter man lijkt op Herman Dune.
Ah zien ze er zo uit..Funeral vind ik wel een retegoed nummer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Band Of Horses![]()
heerlijke muziek
Je kan beter zeggen: Het was de bassist van Slipknot...quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:49 schreef timbob het volgende:
Is het de basist van slipknot?
(geen idee wat z'n naam is, maar ze hebben nummers in die band, toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |