Dank je wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef ThaTim het volgende:
Tong, je hebt met dit topic wederom een achievement gehaald
Ik kon het de hulp in de huishouding niet aandoen om vanmiddag te poetsen.quote:
Door jou ?quote:
Gepostquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:42 schreef popolon het volgende:
Tong, je moet hier eens kijken, die van jou zou erg leuk kunnen worden.
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4
Trek je conclusie :quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Tong, hoe zit het met je urine. Nog steeds oranje?
ja dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trek je conclusie :
Mijn WK-kater wordt steeds groter.
Sorry, ik ga niet iedere keer truste TOng posten, dat is zo afgezaagd, en ik heb andere dingen aan mijn kop..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
Kom je eerder terug dan verwacht is er nog niemand die heeft gepost
Dat vroeg ik me juist af. Positieve dingen post je altijd. Andersom moeten we er naar vragen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet iedere keer truste TOng posten, dat is zo afgezaagd, en ik heb andere dingen aan mijn kop..
Ik heb weer wat gezondheidsklachten, maar meer wil ik er hier niet over kwijt. Vraag maar via PM/MSNquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me juist af. Positieve dingen post je altijd. Andersom moeten we er naar vragen.
Wat is er Bossie ?
Ok is goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gezondheidsklachten, maar meer wil ik er hier niet over kwijt. Vraag maar via PM/MSN
Mooi gesprek net Bossie.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi gesprek net Bossie.
Keep up the good work.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:43 schreef popolon het volgende:
Ugh, vrouw en kind in Canada, rijk alleen en dan toch om 6 uur wakker worden.
AAAAAHHHHH
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:02 schreef popolon het volgende:
We wonen er vlak naast. Nou goed, Ontario dan.Familie woont vlakbij Toronto, bijna naast de Niagara Falls.
Hools is voor mij net Ajax: ookal is de sfeer kut, komt niemand meer en is de situatie uitzichloos: ik kom toch.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot later.
Almooi dat je er bent in Hools tegenwoordig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hools is voor mij net Ajax: ookal is de sfeer kut, komt niemand meer en is de situatie uitzichloos: ik kom toch.
Ja is best leuk. Niet gegaan deze keer toch.quote:
Ik wel 2 miljoen schatten ze nuquote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef popolon het volgende:
Tjaaaa, 1,5 miljoen mensen. Ik kijk er niet van op.
Jij kijkt er van op dat zoiets fout kan gaan? Hmmz. Sorry maar ik niet.quote:
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij kijkt er van op dat zoiets fout kan gaan? Hmmz. Sorry maar ik niet.
Nee:quote:Op zondag 25 juli 2010 00:16 schreef popolon het volgende:
Bossie man, het is zaterdagavond! Mot je de koeien melken morgenochtend?
Dank jequote:Op zondag 25 juli 2010 08:20 schreef popolon het volgende:
Dat is vrij vervelend bosmans.
Niet dat ik de wijsheid met lepels gevreten heb heb maar ik heb een tijdje geleden, nog in NL, ook een periode gehad waar 't allemaal niks was. Hoe meer ik thuis zat en niks deed hoe minder energie en vrolijkheid ik had en zag. Ik hoop dat je wat kunt vinden 'om te doen'. Dat helpt echt.
Van thuiszitten en niks doen wordt het niet beter. Althans, dat was mijn ervaring.
Bos, kerel.
Oepsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen lieve hoolers en Bluezz en Popolon en Borisz en Bjoro en ole en againzender en Rubbereend en Bossie en ThaTim.
Heartbreakerquote:Op zondag 25 juli 2010 08:38 schreef popolon het volgende:
Kleine popo. En nog eentje.
Wat gaat het hard.
Bosquote:
Dagbesteding bij mij werkt dus niet, teminste niet te veel in een week, daarvan heb ik een terugslag gekregen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bos![]()
Ik las net een interview met een psychiater, en daarin vertelde hij dat in combi met medicijnen na een burnout en/of depressie blijkt dat een vorm van dagbesteding beter lijkt te werken dan alleen thuis zitten omdat je dan nog 'dieper' weg kan zakken in je depressie.
Ook zijn er resultaten na onderzoek bekend van sporten bij depressie, dat het een stofje aan zou maken wat ook weer een gunstig effect heeft.
Als ik hardloop en fiets kan ik wel altijd mijn gedachten eens goed op een rijtje zetten. Zijn voor mij de perfecte momenten om na te denken. Maar goed dat is persoonlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:13 schreef tong80 het volgende:
Hardlopen schijnt idd therapeutisch te werken.
Ik heb het vooral met in de tuin rommelen, mijn hoofd is dan een poosje echt 'leeg' geweest, achteraf stel ik dan altijd vast dat ik aan helemaal niets gedacht heb, terwijl ik normaal gesproken een notoire 'piekeraar' benquote:Op zondag 25 juli 2010 16:18 schreef borisz het volgende:
Als ik hardloop en fiets kan ik wel altijd mijn gedachten eens goed op een rijtje zetten. Zijn voor mij de perfecte momenten om na te denken. Maar goed dat is persoonlijk.
Helaas voor hem wel wat ja..quote:
gaat goed hier! wel vermoeiend, maar dat mag de pret niet drukken, al kan ik Axel en Marc af en toen wel achter het behang plakkenquote:
Willen zeker kleiner gaan wonen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef Againzender het volgende:
Mijn ouders gaan hun huis waarschijnlijk binnenkort te koop zetten. Toch een beetje raar idee, het huis waar je bent opgegroeid dat het verkocht wordt....
Nu al gewledigquote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef borisz het volgende:
Zomergasten begonnen met de grote kale leider.
beetje eerder dan gedacht. Vroeger stond het bedrijf achter het huis. Bedrijf moest weg voor Leidsche Rijn en is naar de buurgemeente verhuisd. De bedrijfswoning daar werd door mijn zusje en haar man (hij was partner in het bedrijf) betrokken. Maar nu is mijn zwager uit het bedrijf gestapt, en moet mijn vader (64 jaar) nu wel erg vaak heen en weer reizen naar de zaak.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Willen zeker kleiner gaan wonen?
Mijn opa en oma hebben dat een paar jaar geleden ook gedaan.
Herkenbaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat goed hier! wel vermoeiend, maar dat mag de pret niet drukken, al kan ik Axel en Marc af en toen wel achter het behang plakken
Reclame reclame reclamequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:28 schreef borisz het volgende:
Het ultieme tong80 recept--> http://www.smulweb.nl/266878/koken/recept/Magnetron-menu
heeft geholpenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:25 schreef borisz het volgende:voor Roel. Stuurt positieve vibes naar huize AZ.
*zet de overige wekkers op morgenochtend extra vroegquote:Op maandag 26 juli 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft geholpenheeft een erg rustige nacht gehad
welja, het is maar mijn verjaardag....quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef borisz het volgende:
[..]
*zet de overige wekkers op morgenochtend extra vroeg.
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
welja, het is maar mijn verjaardag....
hoeft totaal geen probleem te zijn..... alleen moeten ze niet voor de love parade een festivalterrein willen gebruiken waar maar een kwart miljoen mensen op kunnen en waar maar één toegangstunnel naar toe is.Dat is gewoon misdadig.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef popolon het volgende:
Tjaaaa, 1,5 miljoen mensen. Ik kijk er niet van op.
Geweldig!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef borisz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)na_een_doelpunt.html
Plus een leuke wedstrijd op eurosport.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:15 schreef borisz het volgende:
Vijf uur en tong meldt zich. Dan gaat het goed met tong.
mitt! tijd geleden volgens mij?quote:
Bloessiequote:
Tja ik heb geen andere zwaai smiley voorhanden anders zou ik echt welquote:
quote:Doel Michel Vorm (FC Utrecht), Piet Velthuizen (Vitesse)
Verdediging Vurnon Anita (Ajax), Jeffrey Bruma (Chelsea), Urby Emanuelson (Ajax), Glenn Loovens (Celtic), Erik Pieters (PSV), Ronnie Stam (FC Twente), Ron Vlaar (Feyenoord),
Middenveld Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente), Orlando Engelaar (PSV), Theo Janssen (FC Twente), Siem de Jong (Ajax), David Mendes da Silva (Red Bull Salzburg),
Aanval Roy Beerens (sc Heerenveen), Jeremain Lens (PSV), Ricky van Wolfswinkel (FC Utrecht).
tataaaaaaaaaquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik heb geen andere zwaai smiley voorhanden anders zou ik echt welmet handje gepost hebben.
quote:
In dit geval ben ik ook voor Ajaxquote:
Mooiquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In dit geval ben ik ook voor Ajax
hup hup!quote:
Hoor je ze ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hup hup!
Griekse buurman heeft PAOK fans in huis
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hup hup!
Griekse buurman heeft PAOK fans in huis
vliegende borden?quote:
Ja maar Paok speelt thuis in de Arena zo te horenquote:
*Knuffelt*quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Anyway heb ik een zware dag achter de rug. Ik ga dus op bed liggen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Anyway heb ik een zware dag achter de rug. Ik ga dus op bed liggen.
Wat dat betreft zoeken we meer een Petterson of Litmanen. Mannen die kunnne scoren, maar ook anderen laten scoren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:02 schreef rubbereend het volgende:
Ik kijk nu al uit naar hoe el Ham, Suarez en Mido voor de goal gaan staan vechten wie er mag scoren straks
neuh, heel rustig hier naast. Is nieuwbouw (2003) en de ramen zijn dicht, dat kan ook helpen natuurlijkquote:
omg 1-1quote:
Type de Ridder bedoel jequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat dat betreft zoeken we meer een Petterson of Litmanen. Mannen die kunnne scoren, maar ook anderen laten scoren.
nederlandse voetbal inderdaad, als Twente aan de toekomst wil bouwen hebben ze daar meer aan dan die 5 miljoen meer als Ajax verlies.tquote:Op donderdag 29 juli 2010 04:31 schreef Neleos het volgende:
voor het nederlandse voetbal ofzo?
ik hoop echt dat ze dr uitvliegen. ik weet zeker dat munsterman vanavond ook met zn calculator in de hand de wedstrijd heeft bekeken.
Die moet je me echt even uitlleggen. Ik zie t gewoon zo. Ajax geen CL > Twente 5 d`r bij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 04:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nederlandse voetbal inderdaad, als Twente aan de toekomst wil bouwen hebben ze daar meer aan dan die 5 miljoen meer als Ajax verlies.t
Sowieso ben ik altijd voor Nederlandse clubs in Europa.
Alleen maar centrale topics. Weet niet waar te posten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:29 schreef Robinhoo het volgende:
Zo voel ik het niet Tong. Ik als Twente supportert hoop dat Ajax de CL haalt.
Maar ik had nog een vraag voor jou open staan, waarom kom je niet meer zo vaak op dat andere forum?
Nou Tong als ik even het niveau vergelijk het hier en het voetbalforum van de andere kant, moet je toch je conclusies trekken..quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen maar centrale topics. Weet niet waar te posten.
In actueel hebben ze besloten een centraal Tong topic te maken.
Ik post daar in, maar verder wordt er niks actueels gepost op dat forum.
En nu ga ik weer plassen, ik bedoel slapen.
Trusten Robinhoo, en andere Hoolers natuurlijk.
Nog verderquote:
Dan kun je beter gaan slapen, denk ik danquote:Op donderdag 29 juli 2010 05:44 schreef Robinhoo het volgende:
goedemorgen bos![]()
ik ben nog opik twijfel of doorhalen of zo slapen..
alleen doorhalen gaat niet lukken zonder drugs (die ik niet heb atm)
quote:
WBquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef appelsientje het volgende:
Ola
weer terug van de vakantie
Wat een kut weer is het hier..
Je hebt die zon niet mee terug genomen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:48 schreef appelsientje het volgende:
Ola
weer terug van de vakantie
Wat een kut weer is het hier..
quote:
Zal best ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Net op de Belg een hele heldere docu over het drama bij de Loveparade..... dat was heftig
Ik weet niet wie het is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is.Ja zal bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het is het broertje van Robert Jensen. Heeft alleen een andere radionaam om niet op zijn broer te lijken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:08 schreef tong80 het volgende:
Schitterende prestatie van die tienkamper.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef tong80 het volgende:
Hij is pas 23 dus zal alleen nog maar beter worden.
Schitterend idd. Dat je zo alround kunt zijn.Ook mooi is hoe ze onderling met elkaar omgaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind dat altijd mooi, de tienkamp.
Mwa niet echt. de begeleiding hier gaat proberen om vandaag nog naar de psychiater te kunnen, dat zegt al veel denk ikquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:45 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
Kut nieuws gehoord, mijn pa heeft chronische leukemie. Hij voelde zich al een tijdje moe.. paar weken geleden werd hij opgenomen in het ziekenhuis omdat hij uitval verschijnselen kreeg.. en na onderzoek bleek dat hij het MDS syndroom heeft (de voorloper van acute leukemie, waarmee je nog jaren kunt doorgaan zonder behandeling), gisteren bleek echter dat hij dus chronische leukemie heeft. Oktober moet hij aan de chemo (zware) en krijgt daarna een stamcel transplantatie.....
bah kut kanker
Ja joh, hopelijk is het een goed gesprek.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:25 schreef Bos81 het volgende:
Mwa niet echt. de begeleiding hier gaat proberen om vandaag nog naar de psychiater te kunnen, dat zegt al veel denk ik
Jemig Bos.. jij ook veel sterkte!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa niet echt. de begeleiding hier gaat proberen om vandaag nog naar de psychiater te kunnen, dat zegt al veel denk ik
Dat is hij toch altijd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:16 schreef tong80 het volgende:
Ik moest om jullie op te vrolijken van SCH zeggen dat ie aan de diaree is.
Nu je het zegt.quote:
Nu al naar het Gooiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:59 schreef Bjoro het volgende:
was ff gezellig met Maudje in de grootste speeltuin van Europa
Hij hoort nauwelijks wat ze zegtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:15 schreef borisz het volgende:
Tong zal zo zeker het sportjournaal gaan kijken.
Maar het is nog biet begonnenquote:
Ja permbanquote:
Dat bedoel ik.quote:
Hij heeft een IP ban, dus kan zelfs niks meer lezen hier (vanaf zijn werk geloof ik wel dan, maar hij is helemaal ontfokt)quote:
Liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:30 schreef Bjoro het volgende:
Knuffelt ook ff mee.....voor iedereen die het denkt nodig te hebben of kan gebruiken !
Was het maar eens zoverquote:
Respect voor de sportman borisz. Als ik ergens niet de beste in kan zijn begin ik er niet aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Was het maar eens zover. Al heeft mijn goede fiets wel weer eens een goede onderhoudsbeurt nodig.
. De fiets die ik nu heb is al weer acht jaar oud.
Sportman is overdrevenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Respect voor de sportman borisz. Als ik ergens niet de beste in kan zijn begin ik er niet aan.
Jij houdt ook alles bij hè ?quote:
Maar toont Danny dit keer helemaal geen genade meer ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft een IP ban, dus kan zelfs niks meer lezen hier (vanaf zijn werk geloof ik wel dan, maar hij is helemaal ontfokt)
Al zou Danny genaden tonen. Dan komt SCH nog nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar toont Danny dit keer helemaal geen genade meer ?
Idd, hij is er helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:25 schreef borisz het volgende:
Al zou Danny genaden tonen. Dan komt SCH nog niet.
Ik mis hem welquote:
Martin was in zijn periode als semi-prof bij Haarlem onze postbodequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lief
Bjoro ze raadden Martin Haar pas na twee dagen in het sportkwis topic.
zelfs ikquote:
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik niet
Ja, maar hier op FOK was hij toch een soort van cultfiguur als je het mij vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja ik mis hem eigenlijk ook wel...quote:
* Ofyles2 het tijd vindt dat zoiets geprofessionaliseerd wordt. Maar dan moet hij geen procrastinatie meer vertonen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hou veel bij. Vooral dit soort toernooien.
Ik ben voor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 het tijd vindt dat zoiets geprofessionaliseerd wordt. Maar dan moet hij geen procrastinatie meer vertonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |