Meen je het of ben je ironisch ?quote:
Ja de andere 11miljoen feestvierders haken na de finale ook af. De echte liefhebbers blijven over met hun kater.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:03 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben er niet echt mee bezig eigenlijk.
Aan die kans denk ik vaak terug. Als.......Arma alsquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:05 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat laatst de matrix te kijken. Op een gegeven moment ziet Neo een kat en ziet hem daarna weer en doet precies het zelfde.
Die net niet goal van Robben, had gewoon een goal moeten zijn. Maar ja, een glitch in the matrix.
Ben ook bang. Je weet het nooit. De jonkies denken 'Ach over 4 jaar weer een kans'quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:09 schreef Armageddon het volgende:
Mijn kater is net zo groot hoor tong. Ik zit er ook nog steeds stuk van. Ik heb zelfs staan janken na de wedstrijd.
WK finale haal je nooit meer. Niet in mijn leven in ieder geval.
Nee ik ben een reälist plus romanticus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef FopNegert het volgende:
jij trekt ouwe runderen uit het water. iedereen was het een beetje aan het vergeten en nu komt alles weer naar boven. KUT WEBB
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:54 schreef F.M.D. het volgende:
ik ben er allang overheen. heb alweer zin in het club voetbal, de club is me toch wel meer waard dan het nationale elftal.
Clubvoetbal komt niet eens in de buurt bij mij. Clubvoetbal is interessant, landenvoetbal maakt echt iets bij me losquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:54 schreef F.M.D. het volgende:
ik ben er allang overheen. heb alweer zin in het club voetbal, de club is me toch wel meer waard dan het nationale elftal.
als je niet echt supporter ben van een voetbalclub dan snap ik dat welquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Clubvoetbal komt niet eens in de buurt bij mij. Clubvoetbal is interessant, landenvoetbal maakt echt iets bij me los
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |