Dank je wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef ThaTim het volgende:
Tong, je hebt met dit topic wederom een achievement gehaald
Ik kon het de hulp in de huishouding niet aandoen om vanmiddag te poetsen.quote:
Door jou ?quote:
Gepostquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:42 schreef popolon het volgende:
Tong, je moet hier eens kijken, die van jou zou erg leuk kunnen worden.
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4
Trek je conclusie :quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Tong, hoe zit het met je urine. Nog steeds oranje?
ja dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trek je conclusie :
Mijn WK-kater wordt steeds groter.
Sorry, ik ga niet iedere keer truste TOng posten, dat is zo afgezaagd, en ik heb andere dingen aan mijn kop..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
Kom je eerder terug dan verwacht is er nog niemand die heeft gepost
Dat vroeg ik me juist af. Positieve dingen post je altijd. Andersom moeten we er naar vragen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet iedere keer truste TOng posten, dat is zo afgezaagd, en ik heb andere dingen aan mijn kop..
Ik heb weer wat gezondheidsklachten, maar meer wil ik er hier niet over kwijt. Vraag maar via PM/MSNquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me juist af. Positieve dingen post je altijd. Andersom moeten we er naar vragen.
Wat is er Bossie ?
Ok is goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gezondheidsklachten, maar meer wil ik er hier niet over kwijt. Vraag maar via PM/MSN
Mooi gesprek net Bossie.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi gesprek net Bossie.
Keep up the good work.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:43 schreef popolon het volgende:
Ugh, vrouw en kind in Canada, rijk alleen en dan toch om 6 uur wakker worden.
AAAAAHHHHH
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:02 schreef popolon het volgende:
We wonen er vlak naast. Nou goed, Ontario dan.Familie woont vlakbij Toronto, bijna naast de Niagara Falls.
Hools is voor mij net Ajax: ookal is de sfeer kut, komt niemand meer en is de situatie uitzichloos: ik kom toch.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot later.
Almooi dat je er bent in Hools tegenwoordig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hools is voor mij net Ajax: ookal is de sfeer kut, komt niemand meer en is de situatie uitzichloos: ik kom toch.
Ja is best leuk. Niet gegaan deze keer toch.quote:
Ik wel 2 miljoen schatten ze nuquote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef popolon het volgende:
Tjaaaa, 1,5 miljoen mensen. Ik kijk er niet van op.
Jij kijkt er van op dat zoiets fout kan gaan? Hmmz. Sorry maar ik niet.quote:
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij kijkt er van op dat zoiets fout kan gaan? Hmmz. Sorry maar ik niet.
Nee:quote:Op zondag 25 juli 2010 00:16 schreef popolon het volgende:
Bossie man, het is zaterdagavond! Mot je de koeien melken morgenochtend?
Dank jequote:Op zondag 25 juli 2010 08:20 schreef popolon het volgende:
Dat is vrij vervelend bosmans.
Niet dat ik de wijsheid met lepels gevreten heb heb maar ik heb een tijdje geleden, nog in NL, ook een periode gehad waar 't allemaal niks was. Hoe meer ik thuis zat en niks deed hoe minder energie en vrolijkheid ik had en zag. Ik hoop dat je wat kunt vinden 'om te doen'. Dat helpt echt.
Van thuiszitten en niks doen wordt het niet beter. Althans, dat was mijn ervaring.
Bos, kerel.
Oepsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen lieve hoolers en Bluezz en Popolon en Borisz en Bjoro en ole en againzender en Rubbereend en Bossie en ThaTim.
Heartbreakerquote:Op zondag 25 juli 2010 08:38 schreef popolon het volgende:
Kleine popo. En nog eentje.
Wat gaat het hard.
Bosquote:
Dagbesteding bij mij werkt dus niet, teminste niet te veel in een week, daarvan heb ik een terugslag gekregen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bos![]()
Ik las net een interview met een psychiater, en daarin vertelde hij dat in combi met medicijnen na een burnout en/of depressie blijkt dat een vorm van dagbesteding beter lijkt te werken dan alleen thuis zitten omdat je dan nog 'dieper' weg kan zakken in je depressie.
Ook zijn er resultaten na onderzoek bekend van sporten bij depressie, dat het een stofje aan zou maken wat ook weer een gunstig effect heeft.
Als ik hardloop en fiets kan ik wel altijd mijn gedachten eens goed op een rijtje zetten. Zijn voor mij de perfecte momenten om na te denken. Maar goed dat is persoonlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:13 schreef tong80 het volgende:
Hardlopen schijnt idd therapeutisch te werken.
Ik heb het vooral met in de tuin rommelen, mijn hoofd is dan een poosje echt 'leeg' geweest, achteraf stel ik dan altijd vast dat ik aan helemaal niets gedacht heb, terwijl ik normaal gesproken een notoire 'piekeraar' benquote:Op zondag 25 juli 2010 16:18 schreef borisz het volgende:
Als ik hardloop en fiets kan ik wel altijd mijn gedachten eens goed op een rijtje zetten. Zijn voor mij de perfecte momenten om na te denken. Maar goed dat is persoonlijk.
Helaas voor hem wel wat ja..quote:
gaat goed hier! wel vermoeiend, maar dat mag de pret niet drukken, al kan ik Axel en Marc af en toen wel achter het behang plakkenquote:
Willen zeker kleiner gaan wonen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef Againzender het volgende:
Mijn ouders gaan hun huis waarschijnlijk binnenkort te koop zetten. Toch een beetje raar idee, het huis waar je bent opgegroeid dat het verkocht wordt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |