abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:57:59 #101
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84267912
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Weerleg die eens dan.
a) Overhyped. Onmogelijk volgens het begrip van hype.
b) Wat doet ie niet dan?
c) Waarom ga je met achterlijke mensen om?
d) Ik, bijv., heb ook wel twee abbo's lopen. Niet omdat mijn telefoons het niet doen hoor.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84267918
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef TheKC het volgende:

[..]

Alsof onderbouwde argumenten zin hebben tegen een Apple fanboy, ze grabbelen even in de Apple-marketingargumententon en trololo'en er mee in het rond.
Ja, zelfs alle mankementen weten ze goed te lullen. Moet het ze nageven hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:59:04 #103
289055 WillFerrell
pi_84267965
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij wilde gewoon uiteindelijk zo'n post als reactie geef het maar toe.
Nee, het is precies de reactie die ik verwachte, want WD loopt altijd te rellen, te klagen en te zaniken over andermans. Owee als je de spiegel er voor zet, dan breekt de hel los.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84267981
Oja ik heb ook een grafhekel aan touch screen. Maar WF, accepteer nou maar gewoon dat ik nooit zo'n ding hoef en dat ik het drie keer waardeloos vind.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_84267997
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, het is precies de reactie die ik verwachte, want WD loopt altijd te rellen, te klagen en te zaniken over andermans. Owee als je de spiegel er voor zet, dan breekt de hel los.
Vreemd, nooit last van bij Wd.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:00:12 #106
289055 WillFerrell
pi_84268018
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee hoor, anders had ik ook allang een iPhone gehad. Multitasking had er in moeten zitten, net zoals het deathgrip probleem erg slordig is. Ook had de case van mijn MacBook White wel wat steviger mogen zijn, want ik heb er ook een scheurtje in zitten.
Allure_
Crack_
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:00:40 #107
289055 WillFerrell
pi_84268041
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef wolvendagen het volgende:
Oja ik heb ook een grafhekel aan touch screen. Maar WF, accepteer nou maar gewoon dat ik nooit zo'n ding hoef en dat ik het drie keer waardeloos vind.
Smeer ik het je aan dan ofzo. Ik dacht trouwens dat je naar loods 5 ging en een leven ging hebben.
Allure_
Crack_
pi_84268075
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Smeer ik het je aan dan ofzo. Ik dacht trouwens dat je naar loods 5 ging en een leven ging hebben.
Ja, maar ze zei ook dat ze in de auto verder ging.
pi_84268076
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Vreemd, nooit last van bij Wd.
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:01:42 #110
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84268081
loods 5¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:01:49 #111
289055 WillFerrell
pi_84268088
Ik ga eten.
Allure_
Crack_
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:01:57 #112
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84268093
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.
en ik
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_84268117
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga eten.
doner express is onderweg
pi_84268130
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wise het volgende:

[..]

en ik
Nee, ik mag jou wel.
pi_84268134
quote:

[..]

NG is gewoon een verzuurd pindarotsje geworden sinds hij gestopt is. Beter blijft ie weg tot ie is afgekickt of gaat ie gewoon weer roken etc.
pi_84268150
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zal me niks verbazen dat ie een iPhone 4 koopt en straks zit te janken dat ie hem niet in NL kan gebruiken, kutbereik heeft, hem laat vallen waardoor ie honderden euro's aan reparatiekosten heeft, etc.
pi_84268163
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nee, ik mag jou wel.
What happened between you two?
pi_84268183
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wise het volgende:
loods 5¿
Soort Ikea, maar dan anders. Ik zit trouwens nog lange niet in de auto.
pi_84268218
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nothing. Wise en ik spelen een spelletje door elkaar te pesten.
pi_84268272
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nothing. Wise en ik spelen een spelletje door elkaar te pesten.
Oh.
pi_84268302
Ok en waar gaan we nu over zeiken nu WF weg is? Twilight?
pi_84268309
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oh.
Maar jij bent natuurlijk mijn kleine Boobie.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:07:15 #123
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84268323
god...

ik post weer es iets actiever in KLB en zit meteen in discussie met een gast over vrijheid en dood

het zal es niet...
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_84268345
de dood is de ultieme vrijheid.

opgelost
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:08:27 #125
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84268368
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:02 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nee, ik mag jou wel.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:08:50 #126
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84268391
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef BobbyB het volgende:

[..]

we weten elkaars plek nu
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:09:06 #127
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84268399
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:07 schreef Salatrel het volgende:
de dood is de ultieme vrijheid.

opgelost
want?

dit is dus precies die discussie, ik vind dat zulke bullshit
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:09:14 #128
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84268405
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef BobbyB het volgende:
Ok en waar gaan we nu over zeiken nu WF weg is? Twilight?
mond dicht over twilight he
VIVA LA ASSANGE¡
pi_84268429
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:09 schreef wise het volgende:

[..]

mond dicht over twilight he
zit jij bij team edward of team jacob?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:11:47 #130
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84268526
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zit jij bij team edward of team jacob?
lulz, bij bella

niet dat ik fan ben, maar slecht vind ik de films niet. + muse komt in de soundtrack voorbij die overigens ook niet slecht is
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:14:24 #131
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84268664
iemand nog met een uitgesproken mening wat betreft dood= vrijheid?

je bent welkom in dat topic
pi_84268800
quote:
Het is niet te geloven dat de producten van Apple pas nu, op bladzijde 53, aan bod komen. Het zou de voorliefdes van de witte mensen recht doen als de komende pakweg tien lemma's aan verschillende hebbedingetjes van Apple zouden worden besteed.
Witte mensen vinden Apple niet zomaar goed, ze vinden Apple het beste wat er bestaat en hebben Apple nodig om goed te kunnen functioneren.
Op het eerste gezicht kun je je afvragen hoe het komt dat witte mensen zo gek zijn op een miljardenbedrijf dat aan massaproductie doet, fabrieken in China heeft en door zijn productie een consumentenelektronica enorm bijdraagt aan de wereldwijde vervuiling. Het antwoord daarop is heel simpel: met spullen van Apple vertel je de wereld dat je creatief en uniek bent. Het zijn exclusieve producten, uitsluitend gebruikt door alle witte studenten, ontwerpers, schrijvers, leraren Engelse literatuur en hedendaagse hippies.
Een eeuwigheid geleden waren Macs verschrikkelijk in trek onder grafisch ontwerpers en lay-outers. Toen ontwikkelde Apple Final Cut Pro, waardoor het zich onmisbaar maakte in de filmindustrie. Het gevolg is dat er in veel creatieve bedrijfstakken computers van Apple in plaats van pc's gebruikt worden. Langzaam maar zeker drong de link tussen Apple en creatief tot de bovenwereld door en sindsdien moeten witte mensen per se een Mac hebben.
Als je ze naar hun Mac vraagt, hebben ze hun antwoord klaar. 'O, een Apple is zoveel beter dan een pc', 'Ach hij is gewoon veel makkelijker in het gebruik', 'Weet je, Apple is tenminste echt vernieuwend'. Het gekke is dat witte mensen wel voortdurend met mensen met Windows om zich heen nodig hebben om de uitgave van vijfhonderd dollar extra voor een mooi uitziend apparaatje te rechtvaardigen.
Je moet witte Apple-houders vooral ook op hun creativiteit wijzen. Zonder Mac kun je namelijk niet creatief je e-mail ophalen, creatief op internet surfen of creatief in de trein naar een film kijken.
Witte mensen hebben ook een grote behoefte aan iPods, iPhones, Apple tv, Airport en alles wat Apple verder nog op de markt smijt, want daarmee drukken zij uit dat zij uniek zijn: wie koopt er verder immers iets waar in elke grote stad speciale winkels voor bestaan?
Bij spullen van Apple krijg je ook altijd stickers. Die kun je op je computer of op je raam plakken, maar om je er als een echte witte te mee onderscheiden moet je je Apple-sticker op de achterruit van je Prius, BMW, Landrover of Audi plakken. Rij dan naar het dichstbijzijnde café, parkeer je auto pal voor de deur en ga op het terras zitten. Het mooie is dat het logo van Apple in het deonker ook nog te zien is, want het reflecteert! Dus ook 's avons kunnen de andere cafébezoekers zien hoe creatief en uniek jij bent - net als die andere mensen naast je op het terras die net vanavond op hetzelfde idee zijn gekomen.
Kennis van Apple-producten kan in het soicale verkee om diverse redenen van pas komen. Als jij een wit iemand met een Mac ziet, zijn er een paar standaardvragen die indruk maken: 'Is dat nu een Powerbook?' 'Welke OS heb jij? 'De eigenaar van die computer kan nu losbarsten, en na vijf minuutjes verplichte figuren kun je hem met een gerust hart voor de vertoning van een documentaire uitnodigen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:17:32 #133
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84268802
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef jagga het volgende:
iemand nog met een uitgesproken mening wat betreft dood= vrijheid?

je bent welkom in dat topic
hoezo is dood vrijheid? Weet je wat er na komt? nee.

Stel je voor, dalijk bestaat de hemel en hel wel.

En je gaat naar de hel, dan is je dood dus niet echt vrijheid.

Dus dood=vrijheid, nee dat kan je niet weten en ook nooit kunnen.

/thread
VIVA LA ASSANGE¡
pi_84268854
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat boek heb ik je cadeau gegeven.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:19:09 #135
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84268864
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Chai het volgende:

[..]

mensen moeten niet zoveel aantrekken wat andere mensen er van vinden. Zolang je er zelf maar gelukkig mee bent en je ding er mee kan doen. Boeiend wat buurman henk, tante anita, of schoolvrienden jeroen en paul er van denken

geldt overigens niet alleen voor apple producten.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_84269003
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Maar jij bent natuurlijk mijn kleine Boobie.
I know!
pi_84269030
kebab op
pi_84269109
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[Thema]

[ afbeelding ]

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

[ afbeelding ]

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Bobbeh, heb jij mij weer in de OP geplaatst?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_84269324
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bobbeh, heb jij mij weer in de OP geplaatst?
Was je eruit dan? Dit is gewoon de oude OP hoor.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:29:15 #140
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84269329
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef wise het volgende:

[..]

hoezo is dood vrijheid? Weet je wat er na komt? nee.

Stel je voor, dalijk bestaat de hemel en hel wel.

En je gaat naar de hel, dan is je dood dus niet echt vrijheid.

Dus dood=vrijheid, nee dat kan je niet weten en ook nooit kunnen.

/thread
lees het topic

dood is ook niet vrijheid imo, maar vind die gast dus van wel. dus discussie

deze dus : Auto net schoon en dan ineens dit....
pi_84269341
Heeft iemand al met de nieuwe postzegels gewerkt?

Nederland 1 en Nederland 2, heten die dingen nu.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_84269369
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Ja, dat is zodat ze makkelijker de prijzen kunnen ophogen.
pi_84269370
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Was je eruit dan? Dit is gewoon de oude OP hoor.
Ja, dat was een plaatje van tinypic van waarschijnlijk mijn vorige avatar en nu staat die cavia erin.
pi_84269390
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Slaat nergens op die nieuwe postzegels. hoezo niet gewoon het bedrag er op .Stelletje falende droeftoeters.
pi_84269391
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik kan nou niet zeggen dat ik ervan sta te juichen...
Waarom nou weer twee verschillende postzegels.
pi_84269402
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, dat was een plaatje van tinypic van waarschijnlijk mijn vorige avatar en nu staat die cavia erin.
Oh, ik heb niks veranderd verder. Denk dat je niet in de OP van lakitu en zo zit.
pi_84269407
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef TheKC het volgende:

[..]

Slaat nergens op die nieuwe postzegels. hoezo niet gewoon het bedrag er op .Stelletje falende droeftoeters.
Ja, dat dus.
pi_84269422
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef TheKC het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

pi_84269442
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oh, ik heb niks veranderd verder. Denk dat je niet in de OP van lakitu en zo zit.
Daar kan ik wel mee leven.
pi_84269454
Ze hoeven dan immers niet meer nieuwe postzegels te maken met de nieuwe prijs erop, die kunnen ze nu aanpassen wanneer ze willen.
pi_84269489
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
Ze hoeven dan immers niet meer nieuwe postzegels te maken met de nieuwe prijs erop, die kunnen ze nu aanpassen wanneer ze willen.
"Hallo, doet u mij maar een velletje Nederland 1 zegels."
pi_84269563
ik wil graag een velletje sbs zegels
pi_84269573
Hai
pi_84269588
aloha
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:35:18 #155
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84269603
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef L0t.. het volgende:
Hai
hi l0t
VIVA LA ASSANGE¡
pi_84269624
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, dat dus.
pi_84269657
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

"Hallo, doet u mij maar een velletje Nederland 1 zegels."
Misschien hebben wij die al. Mijn vader besteld zie via internet en dan worden ze gelijk hier afgedrukt met zo'n stickerding. Ik ga straks ff kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2010 12:36:34 ]
pi_84269672
Vooralsnog zijn Nederland 1 zegels: 44 ct en Nederland 2 zegels 88 ct.
Binnenkort dus meer
pi_84269712
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien hebben wij die al. Mijn vader besteld zie via internet en dan worden ze gelijk hier afgedrukt met zo'n stickerding. Ik ga straks ff kijken.
pi_84269731
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ze zijn er nog niet.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:38:58 #161
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84269774
gaan we het nu echt over stickers hebben
VIVA LA ASSANGE¡
pi_84269785
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef wise het volgende:
gaan we het nu echt over stickers hebben
Nee, postzegels.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:39:49 #163
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84269809
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef TheKC het volgende:

[..]

Nee, postzegels.
bedoel ik
VIVA LA ASSANGE¡
pi_84269825
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
pi_84269868
onze ICT afdeling

krijg ik een mailtje of iedereen outlook af wil sluiten ivm onderhoud aan de server. ze sturen een mail zodra we er weer in mogen ____!
pi_84269893
Heh, wat is er met nieuwe postzegels?
pi_84269903
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze zijn er nog niet.
Verdorie.
pi_84269907
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Salatrel het volgende:
onze ICT afdeling

krijg ik een mailtje of iedereen outlook af wil sluiten ivm onderhoud aan de server. ze sturen een mail zodra we er weer in mogen ____!
"Your keyboard isn't working, press a to continue."
pi_84269915
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Salatrel het volgende:
onze ICT afdeling

Ik heb ooit eens gezegd dat iemand moest bellen wanneer die weer problemen had met de telefoon .
pi_84269927
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef L0t.. het volgende:
Nederland 1 en Nederland 2
pi_84269931
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef L0t.. het volgende:
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.

zo kan TNT de prijs omhoog gooien wanneer zij dit willen zonder dat ze nieuwe zegels hoeven te drukken
pi_84269978
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zo kan TNT de prijs omhoog gooien wanneer zij dit willen zonder dat ze nieuwe zegels hoeven te drukken
Oké dan
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:46:41 #173
289055 WillFerrell
pi_84270086
quote:

[..]

please, GET REAL
Allure_
Crack_
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:47:15 #174
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84270107
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

VIVA LA ASSANGE¡
pi_84270139
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:46 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

please, GET REAL
Je doet het verkeerdom.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:48:49 #176
289055 WillFerrell
pi_84270178
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef TheKC het volgende:

[..]

Je doet het verkeerdom.
ןɐǝɹ ʇǝƃ 'ǝsɐǝןd
Allure_
Crack_
pi_84270280
het is toch puhlease?
pi_84270284
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

ןɐǝɹ ʇǝƃ 'ǝsɐǝןd
pi_84270312
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

ןɐǝɹ ʇǝƃ 'ǝsɐǝןd
Is je getz alweer heel?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:52:39 #180
289055 WillFerrell
pi_84270334
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef TheKC het volgende:

[..]

Is je getz alweer heel?
Was ie kapot dan?
Allure_
Crack_
pi_84270456
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:52 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Was ie kapot dan?
De bestuurder ja.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:55:51 #182
289055 WillFerrell
pi_84270484
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef TheKC het volgende:

[..]

De bestuurder ja.
YEAH NOOOOOO.
Allure_
Crack_
pi_84270525
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

YEAH NOOOOOO.
Dat was een inkoppertje, dat had je kunnen bedenken .
pi_84270537
Warm hier
pi_84270564
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef L0t.. het volgende:
Warm hier
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:59:00 #186
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84270608
Ik voel me goeeeeeed!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_84270623
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef TheKC het volgende:

[..]

Laatst toen het zo warm was moest ik helpen op een beurs en daar was zo'n trieste oude gozer die echt tegen iedereen ging zeggen: 'Warm hè?' Om maar een gesprek/contact met mensen te kunnen hebben.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:59:48 #188
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84270644
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Dqod het volgende:
Ik voel me goeeeeeed!
+ je ziet er ook goed uit. Wat ik van de webcam mee pikte
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:00:00 #189
289055 WillFerrell
pi_84270648
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dat was een inkoppertje, dat had je kunnen bedenken .
Ik had een tijdelijke brainfreeze van al die Raketjes die ik naar binnen heb gesmikkeld.
Allure_
Crack_
pi_84270657
hoi Chai,

warm he?

groetjes, Salatrel
pi_84270659
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik had een tijdelijke brainfreeze van al die Raketjes die ik naar binnen heb gesmikkeld.
Dat is toch geen lunch
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:01:21 #192
289055 WillFerrell
pi_84270703
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dat is toch geen lunch
Nee, ik had pizza.
Allure_
Crack_
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:02:15 #193
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84270739
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef wise het volgende:

[..]

+ je ziet er ook goed uit. Wat ik van de webcam mee pikte
Whahaha .
Ik vind t s'avonds, als het donker is beter
Overbelichting
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:03:28 #194
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84270781
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Dqod het volgende:

[..]

Whahaha .
Ik vind t s'avonds, als het donker is beter
Overbelichting
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:05:40 #195
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84270853
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:03 schreef wise het volgende:

[..]

Maar goed, hoe is t hier dan..
Ook blij?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:07:02 #196
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84270905
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef Dqod het volgende:

[..]

Maar goed, hoe is t hier dan..
Ook blij?
hier rustig. en blij? mwa, aan het werk.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:08:08 #197
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84270947
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:07 schreef wise het volgende:

[..]

hier rustig. en blij? mwa, aan het werk.
Moet ook gebeuren.. Ik moet straks nog
pi_84271022
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Laatst toen het zo warm was moest ik helpen op een beurs en daar was zo'n trieste oude gozer die echt tegen iedereen ging zeggen: 'Warm hè?' Om maar een gesprek/contact met mensen te kunnen hebben.
Jezus, dat is echt triest en ook wel een beetje zielig
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:11:28 #199
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84271048
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:08 schreef Dqod het volgende:

[..]

Moet ook gebeuren.. Ik moet straks nog
over 4 uur klaar en dan sporten
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:12:57 #200
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_84271097
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef wise het volgende:

[..]

over 4 uur klaar en dan sporten
Ghehe lekker..
Ik sport wel als ik er heen fiets straks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')