a) Overhyped. Onmogelijk volgens het begrip van hype.quote:
Ja, zelfs alle mankementen weten ze goed te lullen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alsof onderbouwde argumenten zin hebben tegen een Apple fanboy, ze grabbelen even in de Apple-marketingargumententon en trololo'en er mee in het rond.
Nee, het is precies de reactie die ik verwachte, want WD loopt altijd te rellen, te klagen en te zaniken over andermans. Owee als je de spiegel er voor zet, dan breekt de hel los.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon uiteindelijk zo'n post als reactie geef het maar toe.
Vreemd, nooit last van bij Wd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, het is precies de reactie die ik verwachte, want WD loopt altijd te rellen, te klagen en te zaniken over andermans. Owee als je de spiegel er voor zet, dan breekt de hel los.
Nee hoor, anders had ik ook allang een iPhone gehad. Multitasking had er in moeten zitten, net zoals het deathgrip probleem erg slordig is. Ook had de case van mijn MacBook White wel wat steviger mogen zijn, want ik heb er ook een scheurtje in zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zelfs alle mankementen weten ze goed te lullen.Moet het ze nageven hoor.
Smeer ik het je aan dan ofzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef wolvendagen het volgende:
Oja ik heb ook een grafhekel aan touch screen. Maar WF, accepteer nou maar gewoon dat ik nooit zo'n ding hoef en dat ik het drie keer waardeloos vind.
Ja, maar ze zei ook dat ze in de auto verder ging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Smeer ik het je aan dan ofzo.Ik dacht trouwens dat je naar loods 5 ging en een leven ging hebben.
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.quote:
en ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.
NG is gewoon een verzuurd pindarotsje geworden sinds hij gestopt is. Beter blijft ie weg tot ie is afgekickt of gaat ie gewoon weer roken etc.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.
Zal me niks verbazen dat ie een iPhone 4 koopt en straks zit te janken dat ie hem niet in NL kan gebruiken, kutbereik heeft, hem laat vallen waardoor ie honderden euro's aan reparatiekosten heeft, etc.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zelfs alle mankementen weten ze goed te lullen.Moet het ze nageven hoor.
What happened between you two?quote:
Soort Ikea, maar dan anders. Ik zit trouwens nog lange niet in de auto.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wise het volgende:
loods 5¿
Nothing. Wise en ik spelen een spelletje door elkaar te pesten.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nothing. Wise en ik spelen een spelletje door elkaar te pesten.
Maar jij bent natuurlijk mijn kleine Boobie.quote:
quote:
we weten elkaars plek nuquote:
want?quote:
mond dicht over twilight hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef BobbyB het volgende:
Ok en waar gaan we nu over zeiken nu WF weg is? Twilight?
lulz, bij bellaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zit jij bij team edward of team jacob?
quote:Het is niet te geloven dat de producten van Apple pas nu, op bladzijde 53, aan bod komen. Het zou de voorliefdes van de witte mensen recht doen als de komende pakweg tien lemma's aan verschillende hebbedingetjes van Apple zouden worden besteed.
Witte mensen vinden Apple niet zomaar goed, ze vinden Apple het beste wat er bestaat en hebben Apple nodig om goed te kunnen functioneren.
Op het eerste gezicht kun je je afvragen hoe het komt dat witte mensen zo gek zijn op een miljardenbedrijf dat aan massaproductie doet, fabrieken in China heeft en door zijn productie een consumentenelektronica enorm bijdraagt aan de wereldwijde vervuiling. Het antwoord daarop is heel simpel: met spullen van Apple vertel je de wereld dat je creatief en uniek bent. Het zijn exclusieve producten, uitsluitend gebruikt door alle witte studenten, ontwerpers, schrijvers, leraren Engelse literatuur en hedendaagse hippies.
Een eeuwigheid geleden waren Macs verschrikkelijk in trek onder grafisch ontwerpers en lay-outers. Toen ontwikkelde Apple Final Cut Pro, waardoor het zich onmisbaar maakte in de filmindustrie. Het gevolg is dat er in veel creatieve bedrijfstakken computers van Apple in plaats van pc's gebruikt worden. Langzaam maar zeker drong de link tussen Apple en creatief tot de bovenwereld door en sindsdien moeten witte mensen per se een Mac hebben.
Als je ze naar hun Mac vraagt, hebben ze hun antwoord klaar. 'O, een Apple is zoveel beter dan een pc', 'Ach hij is gewoon veel makkelijker in het gebruik', 'Weet je, Apple is tenminste echt vernieuwend'. Het gekke is dat witte mensen wel voortdurend met mensen met Windows om zich heen nodig hebben om de uitgave van vijfhonderd dollar extra voor een mooi uitziend apparaatje te rechtvaardigen.
Je moet witte Apple-houders vooral ook op hun creativiteit wijzen. Zonder Mac kun je namelijk niet creatief je e-mail ophalen, creatief op internet surfen of creatief in de trein naar een film kijken.
Witte mensen hebben ook een grote behoefte aan iPods, iPhones, Apple tv, Airport en alles wat Apple verder nog op de markt smijt, want daarmee drukken zij uit dat zij uniek zijn: wie koopt er verder immers iets waar in elke grote stad speciale winkels voor bestaan?
Bij spullen van Apple krijg je ook altijd stickers. Die kun je op je computer of op je raam plakken, maar om je er als een echte witte te mee onderscheiden moet je je Apple-sticker op de achterruit van je Prius, BMW, Landrover of Audi plakken. Rij dan naar het dichstbijzijnde café, parkeer je auto pal voor de deur en ga op het terras zitten. Het mooie is dat het logo van Apple in het deonker ook nog te zien is, want het reflecteert! Dus ook 's avons kunnen de andere cafébezoekers zien hoe creatief en uniek jij bent - net als die andere mensen naast je op het terras die net vanavond op hetzelfde idee zijn gekomen.
Kennis van Apple-producten kan in het soicale verkee om diverse redenen van pas komen. Als jij een wit iemand met een Mac ziet, zijn er een paar standaardvragen die indruk maken: 'Is dat nu een Powerbook?' 'Welke OS heb jij? 'De eigenaar van die computer kan nu losbarsten, en na vijf minuutjes verplichte figuren kun je hem met een gerust hart voor de vertoning van een documentaire uitnodigen.
hoezo is dood vrijheid? Weet je wat er na komt? nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef jagga het volgende:
iemand nog met een uitgesproken mening wat betreft dood= vrijheid?
je bent welkom in dat topic
quote:
I know!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar jij bent natuurlijk mijn kleine Boobie.
Bobbeh, heb jij mij weer in de OP geplaatst?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Was je eruit dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bobbeh, heb jij mij weer in de OP geplaatst?![]()
lees het topicquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo is dood vrijheid? Weet je wat er na komt? nee.
Stel je voor, dalijk bestaat de hemel en hel wel.
En je gaat naar de hel, dan is je dood dus niet echt vrijheid.
Dus dood=vrijheid, nee dat kan je niet weten en ook nooit kunnen.
/thread
Ja, dat is zodat ze makkelijker de prijzen kunnen ophogen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft iemand al met de nieuwe postzegels gewerkt?
Nederland 1 en Nederland 2, heten die dingen nu.
Ja, dat was een plaatje van tinypic van waarschijnlijk mijn vorige avatar en nu staat die cavia erin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was je eruit dan?Dit is gewoon de oude OP hoor.
Slaat nergens op die nieuwe postzegels. hoezo niet gewoon het bedrag er opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft iemand al met de nieuwe postzegels gewerkt?
Nederland 1 en Nederland 2, heten die dingen nu.
Ik kan nou niet zeggen dat ik ervan sta te juichen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is zodat ze makkelijker de prijzen kunnen ophogen.
Oh, ik heb niks veranderd verder. Denk dat je niet in de OP van lakitu en zo zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was een plaatje van tinypic van waarschijnlijk mijn vorige avatar en nu staat die cavia erin.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Slaat nergens op die nieuwe postzegels. hoezo niet gewoon het bedrag er op![]()
![]()
.Stelletje falende droeftoeters.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Slaat nergens op die nieuwe postzegels. hoezo niet gewoon het bedrag er op![]()
![]()
.Stelletje falende droeftoeters.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is zodat ze makkelijker de prijzen kunnen ophogen.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik heb niks veranderd verder. Denk dat je niet in de OP van lakitu en zo zit.
"Hallo, doet u mij maar een velletje Nederland 1 zegels."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
Ze hoeven dan immers niet meer nieuwe postzegels te maken met de nieuwe prijs erop, die kunnen ze nu aanpassen wanneer ze willen.
hi l0tquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef L0t.. het volgende:
Hai
Misschien hebben wij die al. Mijn vader besteld zie via internet en dan worden ze gelijk hier afgedrukt met zo'n stickerding. Ik ga straks ff kijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo, doet u mij maar een velletje Nederland 1 zegels."
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien hebben wij die al. Mijn vader besteld zie via internet en dan worden ze gelijk hier afgedrukt met zo'n stickerding. Ik ga straks ff kijken.
bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
Ze hoeven dan immers niet meer nieuwe postzegels te maken met de nieuwe prijs erop, die kunnen ze nu aanpassen wanneer ze willen.
Verdorie.quote:
"Your keyboard isn't working, press a to continue."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Salatrel het volgende:
onze ICT afdeling
krijg ik een mailtje of iedereen outlook af wil sluiten ivm onderhoud aan de server. ze sturen een mail zodra we er weer in mogen____!
Ik heb ooit eens gezegd dat iemand moest bellen wanneer die weer problemen had met de telefoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Salatrel het volgende:
onze ICT afdeling
krijg ik een mailtje of iedereen outlook af wil sluiten ivm onderhoud aan de server. ze sturen een mail zodra we er weer in mogen____!
Nederland 1 en Nederland 2quote:
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.quote:
Oké danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.
zo kan TNT de prijs omhoog gooien wanneer zij dit willen zonder dat ze nieuwe zegels hoeven te drukken
please, GET REALquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.
zo kan TNT de prijs omhoog gooien wanneer zij dit willen zonder dat ze nieuwe zegels hoeven te drukken
Laatst toen het zo warm was moest ik helpen op een beurs en daar was zo'n trieste oude gozer die echt tegen iedereen ging zeggen: 'Warm hè?' Om maar een gesprek/contact met mensen te kunnen hebben.quote:
+ je ziet er ook goed uit. Wat ik van de webcam mee piktequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Dqod het volgende:
Ik voel me goeeeeeed!
Ik had een tijdelijke brainfreeze van al die Raketjes die ik naar binnen heb gesmikkeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat was een inkoppertje, dat had je kunnen bedenken.
Dat is toch geen lunchquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had een tijdelijke brainfreeze van al die Raketjes die ik naar binnen heb gesmikkeld.
Whahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
+ je ziet er ook goed uit. Wat ik van de webcam mee pikte
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha.
Ik vind t s'avonds, als het donker is beter
Overbelichting
Maar goed, hoe is t hier dan..quote:
hier rustig. en blij? mwa, aan het werk.quote:
Moet ook gebeuren.. Ik moet straks nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hier rustig. en blij? mwa, aan het werk.
Jezus, dat is echt triestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst toen het zo warm was moest ik helpen op een beurs en daar was zo'n trieste oude gozer die echt tegen iedereen ging zeggen: 'Warm hè?' Om maar een gesprek/contact met mensen te kunnen hebben.
over 4 uur klaarquote:
Ghehe lekker..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |