Wat?quote:
Wd, sluit jij dit topic weer? Dan wisselen we elkaar goed af.quote:
Nee, hoeft niet meer en dat was teveel werk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef jagga het volgende:
doen we tegenwoordig geen fatsoenlijke OP meer posten?
luie donders
Als ik dan al terug ben van Loods 5 wel, want dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd, sluit jij dit topic weer? Dan wisselen we elkaar goed af.
Zeikerd. Jij je zin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef jagga het volgende:
doen we tegenwoordig geen fatsoenlijke OP meer posten?
luie donders
Nee, met iOS 1 en de originele iPhone waren er klachten over de weergave van het bereik en dat is toen veranderd met een update. Nu is dat weer teruggezet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Salatrel het volgende:
de enige fix die ik voorbij heb zien komen was een software fix zodat er meer streepjes zichtbaar zijn terwijl signaalsterkte hetzelfde was
AT&T vergelijken met klasbak netwerken hier en het feit dat de iPhone 4 minder signaalverlies heeft/verloren gesprekken dan de 3GS en dat slechts een aantal toestellen last heeft van de deathgrip. Boehoe, de Galaxy S heeft het ook. Daar hoor je niemand over.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Well congratufuckinglations. Dus koop je er dus nog maar een stuk tyfus bij wat geen bereik heeft?
iWant.quote:
Niemand koopt dan ook een Galaxy S. Dat is zowaar nog een pauperdere telefoon dan de iPhonequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, met iOS 1 en de originele iPhone waren er klachten over de weergave van het bereik en dat is toen veranderd met een update. Nu is dat weer teruggezet.
[..]
AT&T vergelijken met klasbak netwerken hier en het feit dat de iPhone 4 minder signaalverlies heeft/verloren gesprekken dan de 3GS en dat slechts een aantal toestellen last heeft van de deathgrip. Boehoe, de Galaxy S heeft het ook. Daar hoor je niemand over.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
iSuck.
Neemt niet weg dat de iPhone een iKankerding is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, met iOS 1 en de originele iPhone waren er klachten over de weergave van het bereik en dat is toen veranderd met een update. Nu is dat weer teruggezet.
[..]
AT&T vergelijken met klasbak netwerken hier en het feit dat de iPhone 4 minder signaalverlies heeft/verloren gesprekken dan de 3GS en dat slechts een aantal toestellen last heeft van de deathgrip. Boehoe, de Galaxy S heeft het ook. Daar hoor je niemand over.
Samenvatting.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
blablablabla *apple pijpt
[..]
blablablabla *apple pijpt
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wd, sluit jij dit topic weer? Dan wisselen we elkaar goed af.
Daarom best verkochte toestel van de laatste jaren onder de smartphones.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de iPhone een iKankerding is.
Die heb ik ook nog. Een groene.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef BobbyB het volgende:
Jullie met je phones.Ik heb nog gewoon een KPN Swing.
![]()
[ afbeelding ]
van afgelopen donderdag: http://tweakers.net/nieuw(...)oeten-verhelpen.htmlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat het het best verkocht, wil niet zeggen dat het een prima telefoon is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daarom best verkochte toestel van de laatste jaren onder de smartphones.
Ben je kankerdom ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat het het best verkocht, wil niet zeggen dat het een prima telefoon is.
quote:
Begin jij met je kankerbek tegen me te houden.quote:
Jammer dat het geen smartphone is, eerder een dumbphone.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begin jij met je kankerbek tegen me te houden.
Oh wacht, die logica gaat WD nu even uitleggen waarom mensen al 3 toestelgeneraties lang het ding kopen en het toch bagger blijkt te zijn. Ik wacht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen koopt het omdat het hip en Apple is. Mensen kopen ook massaal bagger muziek, wil ook niet zeggen dat het goede muziek is. Mensen gaan ook massaal naar Twilight terwijl het bagger films zijn. etc etc.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klinkt meer als jou. Met je constante gemuik op alles en iedereen wat nog eens nergens op slaat ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja he![]()
Met je opmerkingen die kant noch wal raken
DEZE MANquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen koopt het omdat het hip en Apple is. Mensen kopen ook massaal bagger muziek, wil ook niet zeggen dat het goede muziek is. Mensen gaan ook massaal naar Twilight terwijl het bagger films zijn. etc etc.
Mensen stemden ook massaal op hitler en dat wil ook nog niet zeggen dat..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen koopt het omdat het hip en Apple is. Mensen kopen ook massaal bagger muziek, wil ook niet zeggen dat het goede muziek is. Mensen gaan ook massaal naar Twilight terwijl het bagger films zijn. etc etc.
dat klopt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Blackberry's zijn hipquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh wacht, die logica gaat WD nu even uitleggen waarom mensen al 3 toestelgeneraties lang het ding kopen en het toch bagger blijkt te zijn. Ik wacht.
Bobby deed het voor me.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij dingen bagger vindt, wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk slecht is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ho ho ho, dat gaat wel even te ver hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef BobbyB het volgende:
Mensen gaan ook massaal naar Twilight terwijl het bagger films zijn. etc etc.
Dat jij dingen extreem uitmuntend vindt, wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk extreem uitmuntend is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat jij dingen bagger vindt, wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk slecht is.
Ik krijg een kankerdikkequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klinkt meer als jou. Met je constante gemuik op alles en iedereen wat nog eens nergens op slaat ook.
Nee Apple's marketing heeft totaal geen invloed op de verkopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat jij dingen bagger vindt, wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk slecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |