abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84266741

[Thema]

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_84266748
pi_84266751
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_84266779
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef Chai het volgende:
Wat?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_84266791
goeie TT gemacht
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:35:19 #7
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84266805
doen we tegenwoordig geen fatsoenlijke OP meer posten?

luie donders
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_84266818
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat?
Niets.
pi_84266824
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef wolvendagen het volgende:
Wd, sluit jij dit topic weer? Dan wisselen we elkaar goed af.
pi_84266828
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef jagga het volgende:

luie donders
Nee, hoeft niet meer en dat was teveel werk.
pi_84266851
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als ik dan al terug ben van Loods 5 wel, want dat weet ik nog niet.
pi_84266857
Hoi iVrienden in de iSC van iFok.

iChai, iWD, iBobbyB

iDERP
pi_84266871
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef jagga het volgende:

luie donders
Zeikerd. Jij je zin.
pi_84266878
iSuck.
pi_84266907
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
iSuck.
iKnow.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:37:43 #16
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_84266916
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef Salatrel het volgende:
de enige fix die ik voorbij heb zien komen was een software fix zodat er meer streepjes zichtbaar zijn terwijl signaalsterkte hetzelfde was
Nee, met iOS 1 en de originele iPhone waren er klachten over de weergave van het bereik en dat is toen veranderd met een update. Nu is dat weer teruggezet.
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:32 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Well congratufuckinglations. Dus koop je er dus nog maar een stuk tyfus bij wat geen bereik heeft?
AT&T vergelijken met klasbak netwerken hier en het feit dat de iPhone 4 minder signaalverlies heeft/verloren gesprekken dan de 3GS en dat slechts een aantal toestellen last heeft van de deathgrip. Boehoe, de Galaxy S heeft het ook. Daar hoor je niemand over.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_84266932
quote:
iSuck.
iWant.
pi_84266948
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, met iOS 1 en de originele iPhone waren er klachten over de weergave van het bereik en dat is toen veranderd met een update. Nu is dat weer teruggezet.
[..]

AT&T vergelijken met klasbak netwerken hier en het feit dat de iPhone 4 minder signaalverlies heeft/verloren gesprekken dan de 3GS en dat slechts een aantal toestellen last heeft van de deathgrip. Boehoe, de Galaxy S heeft het ook. Daar hoor je niemand over.
Niemand koopt dan ook een Galaxy S. Dat is zowaar nog een pauperdere telefoon dan de iPhone
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:38:28 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84266955
quote:
iSuck.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_84266962
quote:

[..]

[..]

Neemt niet weg dat de iPhone een iKankerding is.
pi_84266990
quote:

[..]

blablablabla *apple pijpt
[..]

blablablabla *apple pijpt
Samenvatting.
pi_84267008
Jullie met je phones. Ik heb nog gewoon een KPN Swing.

dinsdag 20 juli 2010 @ 11:39:40 #23
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84267012
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Zeikerd. Jij je zin.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_84267014
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef BobbyB het volgende:

[..]

pi_84267016
WillFerrel zou Apple echt keihard deeptroathen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')