Ik denk dat ik lekker mijn 2G hou, alles werkt nog prima.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgende week een iPhone 16GB voor $599.- excl. taxes.
Ik zou haar doen hoor.quote:
je krijgt er een hoesje bij hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
mensen die een iphone 4 willen hebben.
Hoe kom je aan die foto van ons nieuwe huis?quote:
oeh een hoesje zodat ik wel bereik heb als ik hem in mijn hand hebquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt er een hoesje bij hoorlekker handig past ie niet meer in de carkit
De versie die in Nederland uitkomt is zonder hoesje, en zonder problemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt er een hoesje bij hoorlekker handig past ie niet meer in de carkit
Internetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van ons nieuwe huis?
a) Het is in een select aantal gebieden, waar het bereik MINDER wordt als je hem op een bepaalde manier vasthoudtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oeh een hoesje zodat ik wel bereik heb als ik hem in mijn hand hebkanker toch op ze hadden dat ding pas na alle bugs gerepareerd te hebben op de markt moeten brengen, stelletje afzetters
mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef Salatrel het volgende:
dat zwembad ziet er niet praktisch uit. doe je een bommetje ligt je water in zee
'Razend populair'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
De versie die in Nederland uitkomt is zonder hoesje, en zonder problemen.
Lees je zelf in, homo.
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
a) Het is in een select aantal gebieden, waar het bereik MINDER wordt als je hem op een bepaalde manier vasthoudt
b) Met een select aantal toestellen
c) Het is niet het enige toestel
d) Het is wel jammer.
Ik las ergens anders dat de iPhones die in Negerland uitkwamen, dat probleem niet meer hadden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
'Razend populair'
Iedere koper krijgt, zoals door Apple bekendgemaakt op een persconferentie vorige week vrijdag, een gratis hoesje bij de iPhone 4 om het signaalverlies te verminderen.
Volgens T-Mobile, dat voor Nederland een exclusief leveringscontract met Apple voor de nieuwe smartphone heeft, loopt het al storm. ''Het toestel blijkt razend populair'', aldus een woordvoerster. In totaal kan de klant kiezen uit vier mogelijke abonnementen voor de iPhone.
Negerland.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat de iPhones die in Negerland uitkwamen, dat probleem niet meer hadden.
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.Tyf toch op.
De blackberry is overhyped, maar de iphone is de kanker van deze generatie.
Ik heb het ook met mijn N97 Mini, mijn N79, mijn E52 en mijn N78. Met Vodafone, T-Mobile én KPN.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.Tyf toch op.
De 2g werkt best hoor, ik heb em nu al 3 jaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En internet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
'Razend populair'
Iedere koper krijgt, zoals door Apple bekendgemaakt op een persconferentie vorige week vrijdag, een gratis hoesje bij de iPhone 4 om het signaalverlies te verminderen.
Volgens T-Mobile, dat voor Nederland een exclusief leveringscontract met Apple voor de nieuwe smartphone heeft, loopt het al storm. ''Het toestel blijkt razend populair'', aldus een woordvoerster. In totaal kan de klant kiezen uit vier mogelijke abonnementen voor de iPhone.
Well congratufuckinglations. Dus koop je er dus nog maar een stuk tyfus bij wat geen bereik heeft?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het ook met mijn N97 Mini, mijn N79, mijn E52 en mijn N78. Met Vodafone, T-Mobile én KPN.
En iChai.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |