Nee, dat staat er los van. Koala beertjes vind ik ook schattig, die geef ik ook niet.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat staat er los van. Koala beertjes vind ik ook schattig, die geef ik ook niet.
Ja, maar jij bent sowieso een beetje apart.quote:
Hey een kamelenteen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af of ze dat stiekem expres doen, want ineen gewoon broekje heb je het toch wel door als het zo zit.
Ik vraag me af waarom jij plaatjes van Nicky Hilton zoekt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af of ze dat stiekem expres doen, want ineen gewoon broekje heb je het toch wel door als het zo zit.
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij plaatjes van Nicky Hilton zoekt.
B& H Nicky Hilton?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.
Ik vraag me af waarom jij topics over Nicky Hilton zoekt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.
Blokkeerknop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef Lamon. het volgende:
Heb ik een week geleden mijn hele msn geleegd, krijg ik nog spammailtjes van contacten.
Nu weer eentje die me probeert mijn hotmailwachtwoord in te laten invoeren.
Kutwijven.
Het was geen topic over haar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij topics over Nicky Hilton zoekt.
Zo onflatteus is't niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was geen topic over haar.
Celebs onflatteus op de kiek #86
Nice hips.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Die van "Leuke foto sta je op" zeker? Daar staat onze hele testadres vol mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef Lamon. het volgende:
Heb ik een week geleden mijn hele msn geleegd, krijg ik nog spammailtjes van contacten.
Nu weer eentje die me probeert mijn hotmailwachtwoord in te laten invoeren.
Kutwijven.
Ik plaag je maar, schat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was geen topic over haar.
Celebs onflatteus op de kiek #86
Jij postte het ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je zeggen tegen de mensen die t posten.
Hey Wise, ik zag Kristin Stewart in The Runaways. Eerlijk is eerlijk, ze deed het erg overtuigend.quote:
Al 3 keer gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al 3 keer gedaan.
Nu hoop ik ook niets meer te krijgen.
Oh, en wie dit wijf wil mag r hebben.
http://dating2000.nl/profile.php?ID=68098
Verwend worden met kado's, forget it.
Mijn vriendin kwam ook een keer met zo'n regenboog kapsel thuis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
Maar ik ben dus vorige week naar de kapper geweest.
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Wise, ik zag Kristin Stewart in The Runaways. Eerlijk is eerlijk, ze deed het erg overtuigend.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Mooi. Dat kortere haar staat je goed schat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
helaas ik val niet binnen de age range.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al 3 keer gedaan.
Nu hoop ik ook niets meer te krijgen.
Oh, en wie dit wijf wil mag r hebben.
http://dating2000.nl/profile.php?ID=68098
Verwend worden met kado's, forget it.
Met carnaval zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin kwam ook een keer met zo'n regenboog kapsel thuis.
Ja bijna iedere vrijgezel hier is te jong voor haar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helaas ik val niet binnen de age range.
voor mensen die niet weten; das harper kid uit 2 and a half menquote:
werken en geld verdienenquote:
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin kwam ook een keer met zo'n regenboog kapsel thuis.
Niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:06 schreef Salatrel het volgende:
sinds wanneer is uit elkaar een burgelijke staat trouwens?
Nee, was dat maar zo.quote:
Half.quote:
Betaald FOK!ken.quote:
Misschien ben ik dat ook wel.quote:
Nederlands, net als ik.quote:
Oh god, je werkt toch bij mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er lopen hier geen indo's rond. alleen 2 surinamers en een anti
Haar inspiratie was Skye Sweetnam:quote:
Grapje zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar inspiratie was Skye Sweetnam:
[ afbeelding ]
Nope.quote:
owhja zijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar inspiratie was Skye Sweetnam:
[ afbeelding ]
Volgende week een iPhone 16GB voor $599.- excl. taxes.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Lamon. het volgende:
Abonnement 1-jarig 16GB iPhone 4 / (32GB)
i-150: ¤ 359,95 / (¤ 459,95)
i-300: ¤ 319,95 / (¤ 419,95)
i-500: ¤ 289,95 / (¤ 389,95)
i-1000: ¤ 199,95 / (¤ 299,95)
Oh my God!
en dan geen bereik hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Lamon. het volgende:
Abonnement 1-jarig 16GB iPhone 4 / (32GB)
i-150: ¤ 359,95 / (¤ 459,95)
i-300: ¤ 319,95 / (¤ 419,95)
i-500: ¤ 289,95 / (¤ 389,95)
i-1000: ¤ 199,95 / (¤ 299,95)
Oh my God!
Tegenwoordig ziet ze er zo uit.quote:
mja, het moet maarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet ze er zo uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik lekker mijn 2G hou, alles werkt nog prima.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgende week een iPhone 16GB voor $599.- excl. taxes.
Ik zou haar doen hoor.quote:
je krijgt er een hoesje bij hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
mensen die een iphone 4 willen hebben.
Hoe kom je aan die foto van ons nieuwe huis?quote:
oeh een hoesje zodat ik wel bereik heb als ik hem in mijn hand hebquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt er een hoesje bij hoorlekker handig past ie niet meer in de carkit
De versie die in Nederland uitkomt is zonder hoesje, en zonder problemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt er een hoesje bij hoorlekker handig past ie niet meer in de carkit
Internetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van ons nieuwe huis?
a) Het is in een select aantal gebieden, waar het bereik MINDER wordt als je hem op een bepaalde manier vasthoudtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oeh een hoesje zodat ik wel bereik heb als ik hem in mijn hand hebkanker toch op ze hadden dat ding pas na alle bugs gerepareerd te hebben op de markt moeten brengen, stelletje afzetters
mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef Salatrel het volgende:
dat zwembad ziet er niet praktisch uit. doe je een bommetje ligt je water in zee
'Razend populair'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
De versie die in Nederland uitkomt is zonder hoesje, en zonder problemen.
Lees je zelf in, homo.
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
a) Het is in een select aantal gebieden, waar het bereik MINDER wordt als je hem op een bepaalde manier vasthoudt
b) Met een select aantal toestellen
c) Het is niet het enige toestel
d) Het is wel jammer.
Ik las ergens anders dat de iPhones die in Negerland uitkwamen, dat probleem niet meer hadden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
'Razend populair'
Iedere koper krijgt, zoals door Apple bekendgemaakt op een persconferentie vorige week vrijdag, een gratis hoesje bij de iPhone 4 om het signaalverlies te verminderen.
Volgens T-Mobile, dat voor Nederland een exclusief leveringscontract met Apple voor de nieuwe smartphone heeft, loopt het al storm. ''Het toestel blijkt razend populair'', aldus een woordvoerster. In totaal kan de klant kiezen uit vier mogelijke abonnementen voor de iPhone.
Negerland.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat de iPhones die in Negerland uitkwamen, dat probleem niet meer hadden.
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.Tyf toch op.
De blackberry is overhyped, maar de iphone is de kanker van deze generatie.
Ik heb het ook met mijn N97 Mini, mijn N79, mijn E52 en mijn N78. Met Vodafone, T-Mobile én KPN.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.Tyf toch op.
De 2g werkt best hoor, ik heb em nu al 3 jaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En internet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
'Razend populair'
Iedere koper krijgt, zoals door Apple bekendgemaakt op een persconferentie vorige week vrijdag, een gratis hoesje bij de iPhone 4 om het signaalverlies te verminderen.
Volgens T-Mobile, dat voor Nederland een exclusief leveringscontract met Apple voor de nieuwe smartphone heeft, loopt het al storm. ''Het toestel blijkt razend populair'', aldus een woordvoerster. In totaal kan de klant kiezen uit vier mogelijke abonnementen voor de iPhone.
Well congratufuckinglations. Dus koop je er dus nog maar een stuk tyfus bij wat geen bereik heeft?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het ook met mijn N97 Mini, mijn N79, mijn E52 en mijn N78. Met Vodafone, T-Mobile én KPN.
En iChai.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |