Nee, dat staat er los van. Koala beertjes vind ik ook schattig, die geef ik ook niet.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat staat er los van. Koala beertjes vind ik ook schattig, die geef ik ook niet.
Ja, maar jij bent sowieso een beetje apart.quote:
Hey een kamelenteen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af of ze dat stiekem expres doen, want ineen gewoon broekje heb je het toch wel door als het zo zit.
Ik vraag me af waarom jij plaatjes van Nicky Hilton zoekt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af of ze dat stiekem expres doen, want ineen gewoon broekje heb je het toch wel door als het zo zit.
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij plaatjes van Nicky Hilton zoekt.
B& H Nicky Hilton?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.
Ik vraag me af waarom jij topics over Nicky Hilton zoekt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.
Blokkeerknop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef Lamon. het volgende:
Heb ik een week geleden mijn hele msn geleegd, krijg ik nog spammailtjes van contacten.
Nu weer eentje die me probeert mijn hotmailwachtwoord in te laten invoeren.
Kutwijven.
Het was geen topic over haar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij topics over Nicky Hilton zoekt.
Zo onflatteus is't niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was geen topic over haar.
Celebs onflatteus op de kiek #86
Nice hips.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Die van "Leuke foto sta je op" zeker? Daar staat onze hele testadres vol mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef Lamon. het volgende:
Heb ik een week geleden mijn hele msn geleegd, krijg ik nog spammailtjes van contacten.
Nu weer eentje die me probeert mijn hotmailwachtwoord in te laten invoeren.
Kutwijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |