"Hallo, doet u mij maar een velletje Nederland 1 zegels."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
Ze hoeven dan immers niet meer nieuwe postzegels te maken met de nieuwe prijs erop, die kunnen ze nu aanpassen wanneer ze willen.
hi l0tquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef L0t.. het volgende:
Hai
Misschien hebben wij die al. Mijn vader besteld zie via internet en dan worden ze gelijk hier afgedrukt met zo'n stickerding. Ik ga straks ff kijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo, doet u mij maar een velletje Nederland 1 zegels."
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien hebben wij die al. Mijn vader besteld zie via internet en dan worden ze gelijk hier afgedrukt met zo'n stickerding. Ik ga straks ff kijken.
bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
Ze hoeven dan immers niet meer nieuwe postzegels te maken met de nieuwe prijs erop, die kunnen ze nu aanpassen wanneer ze willen.
Verdorie.quote:
"Your keyboard isn't working, press a to continue."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Salatrel het volgende:
onze ICT afdeling
krijg ik een mailtje of iedereen outlook af wil sluiten ivm onderhoud aan de server. ze sturen een mail zodra we er weer in mogen____!
Ik heb ooit eens gezegd dat iemand moest bellen wanneer die weer problemen had met de telefoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Salatrel het volgende:
onze ICT afdeling
krijg ik een mailtje of iedereen outlook af wil sluiten ivm onderhoud aan de server. ze sturen een mail zodra we er weer in mogen____!
Nederland 1 en Nederland 2quote:
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.quote:
Oké danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.
zo kan TNT de prijs omhoog gooien wanneer zij dit willen zonder dat ze nieuwe zegels hoeven te drukken
please, GET REALquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.
zo kan TNT de prijs omhoog gooien wanneer zij dit willen zonder dat ze nieuwe zegels hoeven te drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |