"Hallo, doet u mij maar een velletje Nederland 1 zegels."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
Ze hoeven dan immers niet meer nieuwe postzegels te maken met de nieuwe prijs erop, die kunnen ze nu aanpassen wanneer ze willen.
hi l0tquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef L0t.. het volgende:
Hai
Misschien hebben wij die al. Mijn vader besteld zie via internet en dan worden ze gelijk hier afgedrukt met zo'n stickerding. Ik ga straks ff kijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hallo, doet u mij maar een velletje Nederland 1 zegels."
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien hebben wij die al. Mijn vader besteld zie via internet en dan worden ze gelijk hier afgedrukt met zo'n stickerding. Ik ga straks ff kijken.
bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef BobbyB het volgende:
Ze hoeven dan immers niet meer nieuwe postzegels te maken met de nieuwe prijs erop, die kunnen ze nu aanpassen wanneer ze willen.
Verdorie.quote:
"Your keyboard isn't working, press a to continue."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Salatrel het volgende:
onze ICT afdeling
krijg ik een mailtje of iedereen outlook af wil sluiten ivm onderhoud aan de server. ze sturen een mail zodra we er weer in mogen____!
Ik heb ooit eens gezegd dat iemand moest bellen wanneer die weer problemen had met de telefoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Salatrel het volgende:
onze ICT afdeling
krijg ik een mailtje of iedereen outlook af wil sluiten ivm onderhoud aan de server. ze sturen een mail zodra we er weer in mogen____!
Nederland 1 en Nederland 2quote:
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.quote:
Oké danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.
zo kan TNT de prijs omhoog gooien wanneer zij dit willen zonder dat ze nieuwe zegels hoeven te drukken
please, GET REALquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ipv een bedrag op de zegel komt er nu een 1 of een 2 op te staan.
zo kan TNT de prijs omhoog gooien wanneer zij dit willen zonder dat ze nieuwe zegels hoeven te drukken
Laatst toen het zo warm was moest ik helpen op een beurs en daar was zo'n trieste oude gozer die echt tegen iedereen ging zeggen: 'Warm hè?' Om maar een gesprek/contact met mensen te kunnen hebben.quote:
+ je ziet er ook goed uit. Wat ik van de webcam mee piktequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Dqod het volgende:
Ik voel me goeeeeeed!
Ik had een tijdelijke brainfreeze van al die Raketjes die ik naar binnen heb gesmikkeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat was een inkoppertje, dat had je kunnen bedenken.
Dat is toch geen lunchquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had een tijdelijke brainfreeze van al die Raketjes die ik naar binnen heb gesmikkeld.
Whahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
+ je ziet er ook goed uit. Wat ik van de webcam mee pikte
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha.
Ik vind t s'avonds, als het donker is beter
Overbelichting
Maar goed, hoe is t hier dan..quote:
hier rustig. en blij? mwa, aan het werk.quote:
Moet ook gebeuren.. Ik moet straks nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hier rustig. en blij? mwa, aan het werk.
Jezus, dat is echt triestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst toen het zo warm was moest ik helpen op een beurs en daar was zo'n trieste oude gozer die echt tegen iedereen ging zeggen: 'Warm hè?' Om maar een gesprek/contact met mensen te kunnen hebben.
over 4 uur klaarquote:
Ghehe lekker..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |