a) Overhyped. Onmogelijk volgens het begrip van hype.quote:
Ja, zelfs alle mankementen weten ze goed te lullen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alsof onderbouwde argumenten zin hebben tegen een Apple fanboy, ze grabbelen even in de Apple-marketingargumententon en trololo'en er mee in het rond.
Nee, het is precies de reactie die ik verwachte, want WD loopt altijd te rellen, te klagen en te zaniken over andermans. Owee als je de spiegel er voor zet, dan breekt de hel los.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon uiteindelijk zo'n post als reactie geef het maar toe.
Vreemd, nooit last van bij Wd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, het is precies de reactie die ik verwachte, want WD loopt altijd te rellen, te klagen en te zaniken over andermans. Owee als je de spiegel er voor zet, dan breekt de hel los.
Nee hoor, anders had ik ook allang een iPhone gehad. Multitasking had er in moeten zitten, net zoals het deathgrip probleem erg slordig is. Ook had de case van mijn MacBook White wel wat steviger mogen zijn, want ik heb er ook een scheurtje in zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zelfs alle mankementen weten ze goed te lullen.Moet het ze nageven hoor.
Smeer ik het je aan dan ofzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef wolvendagen het volgende:
Oja ik heb ook een grafhekel aan touch screen. Maar WF, accepteer nou maar gewoon dat ik nooit zo'n ding hoef en dat ik het drie keer waardeloos vind.
Ja, maar ze zei ook dat ze in de auto verder ging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Smeer ik het je aan dan ofzo.Ik dacht trouwens dat je naar loods 5 ging en een leven ging hebben.
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.quote:
en ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.
NG is gewoon een verzuurd pindarotsje geworden sinds hij gestopt is. Beter blijft ie weg tot ie is afgekickt of gaat ie gewoon weer roken etc.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niemand. Alleen WF omdat hij de confrontaties opzoekt. En NG maar die heeft gewoon zand in zn kut.
Zal me niks verbazen dat ie een iPhone 4 koopt en straks zit te janken dat ie hem niet in NL kan gebruiken, kutbereik heeft, hem laat vallen waardoor ie honderden euro's aan reparatiekosten heeft, etc.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zelfs alle mankementen weten ze goed te lullen.Moet het ze nageven hoor.
What happened between you two?quote:
Soort Ikea, maar dan anders. Ik zit trouwens nog lange niet in de auto.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef wise het volgende:
loods 5¿
Nothing. Wise en ik spelen een spelletje door elkaar te pesten.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nothing. Wise en ik spelen een spelletje door elkaar te pesten.
Maar jij bent natuurlijk mijn kleine Boobie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |