owh lawdyquote:
Een Dacia is itt een iPhone wel een goed functionerend product.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Salatrel het volgende:
een dacia verkoopt ook beter dan een ferrari.
is dat niet altijd al zo geweest?quote:
Ik snap het prima. Jij bent zulks verzuurd dat je ook maar iets moet hebben om af te zeiken. Dat ik niet verzaak in hersenloos gescheld (HAHAH KANKER DIT KANKER DAT) is iets anders. Jammer dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij snapt het niet meer en voelt je opgejaagd omdat iedereen je passie afzeikt.
Nee want aids, tering en tyfus zijn wel leuke ziektes om te hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Chai het volgende:
Jullie met jullie gekanker. Ronduit respectloos.![]()
[..]
Neuh hoor, ik ben helemaal niet verzuurd en ik hoef helemaal niks af te zeiken. Maar come on, de iPhone is nou eenmaal een dikke faal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Jij bent zulks verzuurd dat je ook maar iets moet hebben om af te zeiken. Dat ik niet verzaak in hersenloos gescheld (HAHAH KANKER DIT KANKER DAT) is iets anders. Jammer dan.
damn je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een Dacia is itt een iPhone wel een goed functionerend product.
Weet niet, maar het is wel zielig dat zo'n meisje dat bijna doodgaat zich met zulke achterlijke acties bezig houdt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee want aids, tering en tyfus zijn wel leuke ziektes om te hebben. En godverdomme is zeker niet kwetsbaar voor christenen?
Kom dan eens met onderbouwde argumenten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neuh hoor, ik ben helemaal niet verzuurd en ik hoef helemaal niks af te zeiken. Maar come on, de iPhone is nou eenmaal een dikke faal.
ja maar het is nu even wat meer hatequote:
Lees dan eens de posts van Bobby.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kom dan eens met onderbouwde argumenten.
Ja, Toyota's worden ook massaal verkocht. Zegt dus helemaal niks over de kwaliteit. Als de iPhone een lelijk apparaat was geweest, maar wel goed, had niemand dat ding gekocht.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is juist logischer om het verband te leggen dat als iets vaker verkocht wordt, de kwaliteit daarbij ook wel snor zal zitten, dan de onlogica dat iedereen iets koopt omdat het hip is.
bijna net zo erg als mensen die zondag als rustdag op willen dringen aan hun burenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, maar het is wel zielig dat zo'n meisje dat bijna doodgaat zich met zulke achterlijke acties bezig houdt.
Ik heb geen onderbouwde argumenten nodig voor een mening, ik vind het een waardeloze, overhypte telefoon die niet doet wat je wilt als je hem in je jatten hebt. Ja, dat weet ik want ik heb vriendinnen die achterlijk zijn en een abonnement nemen op zo'n ding en vervolgens een tweede abonnement afsluiten omdat hun iPhone zo waardeloos is en werkt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alsof onderbouwde argumenten zin hebben tegen een Apple fanboy, ze grabbelen even in de Apple-marketingargumententon en trololo'en er mee in het rond.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
mja, begrijp het ook niet helemaal. Vrienden van mij hebben ook een iphone. Ziet er goed uit en werkt ook nog eens snel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Asbest werd vroeger ook gebruikt voor alles en nog wat, het is dat het zo handig was, jammer van die vreselijke vezels.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Toyota's worden ook massaal verkocht. Zegt dus helemaal niks over de kwaliteit. Als de iPhone een lelijk apparaat was geweest, maar wel goed, had niemand dat ding gekocht.
Right.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen onderbouwde argumenten nodig voor een mening, ik vind het een waardeloze, overhypte telefoon die niet doet wat je wilt als je hem in je jatten hebt. Ja, dat weet ik want ik heb vriendinnen die achterlijk zijn en een abonnement nemen op zo'n ding en vervolgens een tweede abonnement afsluiten omdat hun iPhone zo waardeloos is en werkt.
Good day to you sir.
Weerleg die eens dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, want ik wil het graag van WD horen. Want dat zou iets nieuws zijn voor haar.
En nog is het niet goed voor meneer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wilde gewoon uiteindelijk zo'n post als reactie geef het maar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |