Laatst toen het zo warm was moest ik helpen op een beurs en daar was zo'n trieste oude gozer die echt tegen iedereen ging zeggen: 'Warm hè?' Om maar een gesprek/contact met mensen te kunnen hebben.quote:
+ je ziet er ook goed uit. Wat ik van de webcam mee piktequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Dqod het volgende:
Ik voel me goeeeeeed!
Ik had een tijdelijke brainfreeze van al die Raketjes die ik naar binnen heb gesmikkeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat was een inkoppertje, dat had je kunnen bedenken.
Dat is toch geen lunchquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had een tijdelijke brainfreeze van al die Raketjes die ik naar binnen heb gesmikkeld.
Whahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
+ je ziet er ook goed uit. Wat ik van de webcam mee pikte
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahaha.
Ik vind t s'avonds, als het donker is beter
Overbelichting
Maar goed, hoe is t hier dan..quote:
hier rustig. en blij? mwa, aan het werk.quote:
Moet ook gebeuren.. Ik moet straks nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hier rustig. en blij? mwa, aan het werk.
Jezus, dat is echt triestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst toen het zo warm was moest ik helpen op een beurs en daar was zo'n trieste oude gozer die echt tegen iedereen ging zeggen: 'Warm hè?' Om maar een gesprek/contact met mensen te kunnen hebben.
over 4 uur klaarquote:
Ghehe lekker..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |