Koel, niet op kamers dus of wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga International Event Management Studies doen in Rotterdam, op het Albeda.
Haagse hogeschool, voeding & dietetiek.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:12 schreef MouzurX het volgende:
Crack en wd wat voor school gaan jullie na de zomer dan doen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:11 schreef Crack_ het volgende:
Wie is Jagga eigenlijk?
En indd wd, dat scheelt zo veel.
Tsja iedereen die havo in 1 keer haalt is 17 wanneer hij/zij HBO gaat doen.quote:
Ik post hier net een jaar he, im sorryquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:14 schreef jagga het volgende:
[..]nouja verbaasd me niet echt dat je me niet kent
![]()
Tis al een flinke tijd geleden dat ik beetje actief gepost heb, en vooral in KLB SC dan..
Den haag is dat een leuke stad om uit te gaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haagse hogeschool, voeding & dietetiek.
je herkent me niet eens van het trollen met jitzzzze ? en gers uit oss ? en gupje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik post hier net een jaar he, im sorry.
Mn verhuurder zei van wel ja, geen idee. Daar komen we binnenkort achterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Den haag is dat een leuke stad om uit te gaan?
Fobo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef jagga het volgende:
@ wolvendagen uit vorige topic
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus kan neit oordelen. Wat ik bedoelde was dat je (ongeacht hoe je eruit ziet) het niet moete overdrijven omda tje dan als " picasso" bekend word, en das nou niet echt complimenteus ofzo
Jij had dan een andere ehh, usericon?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef jagga het volgende:
[..]
je herkent me niet eens van het trollen met jitzzzze ? en gers uit oss ? en gupje?
Den Haag is leuk om uit te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn verhuurder zei van wel ja, geen idee. Daar komen we binnenkort achter.
quote:
Hm, weet niet of hij hier nog ooit komt. Hij was echt ineens gestopt met hier postenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:19 schreef jagga het volgende:
[..]
nee
vraag jitz maar als je em tegenkomt![]()
vraag dan tevens hoe het is met zijn mariniers opleiding, en zijn chinese muur van papieren koffiebekers![]()
Dat is nogal lang geleden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef jagga het volgende:
[..]
je herkent me niet eens van het trollen met jitzzzze ? en gers uit oss ? en gupje?
Oke jij was niet in de tinychat denet maar ik en een maat zijn slaapplakken aan het uitstippellen door het hele land om na de zomer 's weekends te partycrashen... den haag hebben we nog niet. Kunnen we een keer langskomen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn verhuurder zei van wel ja, geen idee. Daar komen we binnenkort achter.
yuuuu ik weet het... things have come up...had echt geen tijd meer zowel thuis ls op mijn werk om actief te posten dusjah...quote:
Yea sure.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke jij was niet in de tinychat denet maar ik en een maat zijn slaapplakken aan het uitstippellen door het hele land om na de zomer 's weekends te partycrashen... den haag hebben we nog niet. Kunnen we een keer langskomen?
KLB SC is sowieso nu anders geworden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:23 schreef jagga het volgende:
[..]
yuuuu ik weet het... things have come up...had echt geen tijd meer zowel thuis ls op mijn werk om actief te posten dusjah...
Tevens KLB maakt een schijtverandering door met al die trolls/kloon e.d.
Oke.Beetje raar om bij bijna compleet onbekenden langs te gaan maar dat vinden we nou eig wel het leuke ervanquote:
Ik vind de klb sc nu veel gezelliger dan eerst.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KLB SC is sowieso nu anders geworden.
Okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke.Beetje raar om bij bijna compleet onbekenden langs te gaan maar dat vinden we nou eig wel het leuke ervanIk praat er na de zomer dan nog wel een keer met je over als je het dan nog wilt k?
ken ik jou niet ergens van?quote:
Bij vlagen wel, ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind de klb sc nu veel gezelliger dan eerst.
Haha nou het is niet voor direct na de zomer hoor .. oktober ofzo weet ik veel, moeten we nog allemaal plannen. Iig wel in het weekend zal het zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok. Nu heb ik de sleutels etc maar er staat nog niks, en je moet dan maar zeggen wat je wilt drinken want dan zal ik wel eventjes inkopen doen
.
mwoch ik kon destijds wel lachen met jitzzzze en noel_gallagher hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind de klb sc nu veel gezelliger dan eerst.
Ahh prima, nou laat me maar weten danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Haha nou het is niet voor direct na de zomer hoor .. oktober ofzo weet ik veel, moeten we nog allemaal plannen. Iig wel in het weekend zal het zijn.
Ik zeg dat heb bij vlagen gezellig is, dus niet dat het niet gezellig is.quote:
Oke mooi.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh prima, nou laat me maar weten dan.
nee maar je zegt dat het bij vlagen gezelliger is dan eerst, oftewel dat het toen veel vaker gezelliger was dan nu?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg dat heb bij vlagen gezellig is, dus niet dat het niet gezellig is.
Het kan niet altijd feest zijn.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke mooi.
Dan hebben we al:
2x A'dam
3x Eindhoven
2x Breda
3x Nijmegen
1x Enschede
1x Oestgeest
1x Utrecht
1x Den Haag
Waarom sommige steden zo vaak joh?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke mooi.
Dan hebben we al:
2x A'dam
3x Eindhoven
2x Breda
3x Nijmegen
1x Enschede
1x Oestgeest
1x Utrecht
1x Den Haag
Vroeger vond ik het wat gezelliger, neemt niet weg dat het nu niet gezellig is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee maar je zegt dat het bij vlagen gezelliger is dan eerst, oftewel dat het toen veel vaker gezelliger was dan nu?
moet je weer tot 3?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef jagga het volgende:
tevens heb ik een probleem...
mijn bier is op![]()
wtf moet ik nu drinken tot ik over 3 uur op moet staan?
Ja dat zijn slaapplekken, niet hoe vaak we er heen gaan.quote:
Noos_bloed,,,,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wat gezelliger, neemt niet weg dat het nu niet gezellig is.
Ik heb het idee dat er vroeger wat minder getrolled werd.
Hm.. NB was natuurlijk wel een grote troll.
Jordeeh was tenminste grappigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:44 schreef jagga het volgende:
[..]
Noos_bloed,,,,
een aantal anderen waren niet veel beter hoor...ik noem een NG, jordiii, dagdag
Ahh zo, i get itquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat zijn slaapplekken, niet hoe vaak we er heen gaan.
6 uur gaat de wekker fur die arbeitquote:
eerlijk waar ik kon dat kutventje wel schieten.... mega irritant ventje met zijn compleet onleesbare OP's...maarja op een gegeven moment groeit ie aan je...net als een schimmel ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:45 schreef MouzurX het volgende:
God dagdag, iedereen die user leuk vinden terwijl ik er in het begin echt een hekel aan had![]()
![]()
met zijn dagdagpunten![]()
![]()
Jij hebt personeel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:46 schreef jagga het volgende:
[..]
6 uur gaat de wekker fur die arbeit![]()
Nou boeit dat niet heel veel, al mijn personeel weet wat ze moeten doen, en zoveel heb ik niet te doen tot en met woensdag (donderdag bouwvak WOEHOEOEOEOEOEOEEO)
ja idd jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:47 schreef jagga het volgende:
[..]
eerlijk waar ik kon dat kutventje wel schieten.... mega irritant ventje met zijn compleet onleesbare OP's...maarja op een gegeven moment groeit ie aan je...net als een schimmel ofzo
noujaquote:
trustequote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga slapen met John Mayer op. Bye guys.
'quote:
Klinkt als een druk baantje, waar je goed sociaal voor moet zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:50 schreef jagga het volgende:
[..]
nouja
ik werk als assistent/vervanged uitvoerder bij BAM in Infratechniek.
Ik maak planning en geef leiding aan een team van ongeveer 25 mensen van diverse onderaannemers en 9 man eigen personeel.
Mijn werk bestaat uit regelen van vergunningen, klanten contact, planning , afrekeningen, en aansturen van alles.
Leuk baantje hoor
stress bestendig moet je vooral zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een druk baantje, waar je goed sociaal voor moet zijn.
'Sowieso zijn die lui een stel bosapenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:54 schreef jagga het volgende:
[..]
stress bestendig moet je vooral zijn
klein voorbeeldje.
halve finales van de WK half uur voordat het begint sloopt een ploeg van mij 2 stroomkabels waardoor ze 2 straten zonder stroom zetten![]()
erg hectischmaar wel een tof gevoel als je het eenmaal opgelost hebt
![]()
Idd erg sociaal.. 1e regel. altijd klantvriendelijk. Mensen betalen grof grof geld voor hun stroom/water/gas aansluiting en fouten en of afkeur van hun voorzieningen... worden niet echt gewaardeerd
Vooral niet tijdens het wkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:54 schreef jagga het volgende:
[..]
stress bestendig moet je vooral zijn
klein voorbeeldje.
halve finales van de WK half uur voordat het begint sloopt een ploeg van mij 2 stroomkabels waardoor ze 2 straten zonder stroom zetten![]()
erg hectischmaar wel een tof gevoel als je het eenmaal opgelost hebt
![]()
Idd erg sociaal.. 1e regel. altijd klantvriendelijk. Mensen betalen grof grof geld voor hun stroom/water/gas aansluiting en fouten en of afkeur van hun voorzieningen... worden niet echt gewaardeerd
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
'Sowieso zijn die lui een stel bosapenworden er 50% minder huizen opgeleverd.. doen ze 50% langer over het aansluiten van de huizen die WEL worden opgeleverd
![]()
![]()
nee idd...we kregen ook behoorlijk wat gezeik/klachten over datquote:
Ik woon in den haagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:59 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet in welk gebied jij gehuisvest bent, maar
de bouw van huizen is niet mijn pakkie aan. Mijn taak is zorgen voor water/elektra/gas/telecom/cai voor die mensen.
Ik zweer het je: vanaf januari heb ik slechts 2 aansluitingen waarmee we volledig de mist in zijn gegaan, en die mensen zijn netjes gecompenseerd![]()
dit was tijdens de periode dat het -12 was oid trouwens...ik ga mijn jongens niet verplichten te werken bij dat soort temperaturen
voor de toekomst:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik woon in den haaghet huis was klaar maar we moesten nog 6weken wachten op het aansluiten van g/w/l
Het was nieuwbouw.. dus wij hebben niets met aanvragen van aansluitingen te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:05 schreef jagga het volgende:
[..]
voor de toekomst:
zulke aanvragen duren gemiddeld 6 weken.
Dus eerder aanvragen
hangt er vanaf...sommige aannemers van de bouw laten de mensen zelf hun aansluitingen aanvragen (beetje vaag maargoed)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het was nieuwbouw.. dus wij hebben niets met aanvragen van aansluitingen te makenen de boel was al 4maanden uitgelopen
als we hem zelf moesten regelen lag die aansluiting er al 5maanden voordat het klaar wasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:13 schreef jagga het volgende:
[..]
hangt er vanaf...sommige aannemers van de bouw laten de mensen zelf hun aansluitingen aanvragen (beetje vaag maargoed)
Tevens nieuwbouw is het simpelste wat er is.. echt
Ja, deze week nog en nog de week van 23 augustus. Volgende week woensdag ben ik op vakantie. Jij dan?quote:
De bank?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:30 schreef Crack_ het volgende:
Niks, ik werd wakker op de bank en dacht, oh this is my place.
Nee, mn nek doet tyfus pijn. Thats the point.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een fijnere bank hebt dan hier staat.
Bowh, nu wakker gaan maken als ze nog niet wakker zijn dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mn nek doet tyfus pijn. Thats the point.
En mensen die dan zelf naar bed gaan maar niet jou wakker maken en zeggen tjoptjop ook naar bed toe.
Nee, lekker laten slapen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bowh, nu wakker gaan maken als ze nog niet wakker zijn dan.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:05 schreef Salatrel het volgende:
mogguh. ik ga mij zo ook maar eens rustig aan richting werk begeven.
Oh ben jij dat niet in je UI dan?quote:
Ja, straks gaat ie nog vertellen dat ie vrijdagavond een goed boek leest met een wijntje erbij.quote:
Niet op vrijdag. Heb ik gister al gedaan onder het genot van een rosétje. Ik ben er maar mooi achter gekomen wie nu de dader was in De Cock.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, straks gaat ie nog vertellen dat ie vrijdagavond een goed boek leest met een wijntje erbij.
kindersjampanjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, straks gaat ie nog vertellen dat ie vrijdagavond een goed boek leest met een wijntje erbij.
Nou, eigenlijk begane grond, maar de hoofdingang ligt hoger en dus is dat begane grond.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:17 schreef Salatrel het volgende:
oja jij zit altijd in de kelder op een thin client he
Baantjer. De Cock was het personage.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet op vrijdag. Heb ik gister al gedaan onder het genot van een rosétje. Ik ben er maar mooi achter gekomen wie nu de dader was in De Cock.
Hoi Tom/Maarten.quote:
2 seconde.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoelang heb je daarover na zitten denken?
Echt? Tom/Maarten was Chai dan?quote:
Ik dacht dat ik nog op 17k posts zat ofzo, ik heb er nu al 22k.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:22 schreef WillFerrell het volgende:
Verdomme, mijn 20k mark gepasseerd zonder het te hebben gemerkt.
Zie je wel, dat jullie het waren.quote:
Smerige nurd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog op 17k posts zat ofzo, ik heb er nu al 22k.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel, dat jullie het waren.Vuile flikkers. Vooral die chimeid van je.
Ik bewaar deze kwoot even voor als Chai straks hier is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zei je moeder en je ex ook toen ik ze vannacht helemaal de tering in heb geneukt.
Ik heb geen moeder.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zei je moeder en je ex ook toen ik ze vannacht helemaal de tering in heb geneukt.
Het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bewaar deze kwoot even voor als Chai straks hier is.
Haha, ik moest bijna lachen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder.Ik ben gehard in het Oost Nederlandse gebergte van de Sallandse Heuvelrug.
We zullen zien of zij er ook zo over denkt.quote:
Als je niet uit kijkt, dan kom ik vandaag nog even bij je langs.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We zullen zien of zij er ook zo over denkt.
Bio moet je banaanvraag nog even goedkeuren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:39 schreef Salatrel het volgende:
mijn topic is nog openmods zijn op vakantie ofzo?
Oh gezellig! Maar dan kan je beter vanavond komen, kunnen een MMV trio proberen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je niet uit kijkt, dan kom ik vandaag nog even bij je langs.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bio moet je banaanvraag nog even goedkeuren.
Hee hoi.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bewaar deze kwoot even voor als Chai straks hier is.
Ja ik wil niet stoken hoor, maar ik vind dat niet kunnen wat hij zegt.quote:
Vanavond, zal je bed branden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik wil niet stoken hoor, maar ik vind dat niet kunnen wat hij zegt.
Maar hoe kan ik slapen als mijn bed brandt?quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik wil niet stoken hoor, maar ik vind dat niet kunnen wat hij zegt.
Oh, hebben jullie zo'n relatie.quote:
Nee, je vindt het niet tof als je vriendin met een ander ligt te knallen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed dat ik niet op de avances van Chai ben ingegaan. Zulks een relatie zou ik niet hebben kunnen onderhouden.
Exactemundo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je vindt het niet tof als je vriendin met een ander ligt te knallen?
Kortzichtige egoïstische lul.quote:
Omdat jij je vriendin aan iedereen uitleent, betekend dat nog niet dat iedereen die dat niet doet kortzichtig is.quote:
Ik ben daar ook blij om. Jij had blijkbaar gelijk gedacht dat we een 'relatie' hadden dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed dat ik niet op de avances van Chai ben ingegaan. Zulks een relatie zou ik niet hebben kunnen onderhouden.
Nee, andersom. Ik op de avances van Chai.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:51 schreef Mozy het volgende:
Maargoed, gelukkig is Chai niet ingegaan op deavances
van WF, anders had hij kennismogen maken met mijn breekijzer. Die een enorme fixatie heeft op gezichten.
Noem me conservatief zelfverzekerd op dat punt.quote:
Okee, kortzichtig niet, maar wel egoïstisch. Al het goede voor jezelf willen houden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat jij je vriendin aan iedereen uitleent, betekend dat nog niet dat iedereen die dat niet doet kortzichtig is.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar ook blij om. Jij had blijkbaar gelijk gedacht dat we een 'relatie' hadden dan.
Dan ben ik maar een egoist, jullie mogen echt niks hebben van de delicious huge ass van Chai.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, kortzichtig niet, maar wel egoïstisch. Al het goede voor jezelf willen houden.Je moet leren delen in het leven.
En terecht. Zulke dingen doe je ook alleen maar als je een relatie hebt met iemand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een meisje in mijn klas, die zei ooit dat ze een relatie had met iemand. En ik kwam die iemand zo tegen en ik vroeg dat, en hij had zoiets van: "wat, LOL NEE"
Wat bleek was, ze hadden gezoend. Dus dat meisje ging er vanuit dat ze iets hadden.
En een paar maanden later ook weer, heeft ze met iemand gezoend. Denkt ze meteen dat ze wat hebben.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar ook blij om. Jij had blijkbaar gelijk gedacht dat we een 'relatie' hadden dan.
Nou, die trio vanavond gaat dus mooi niet door he.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een egoist, jullie mogen echt niks hebben van de delicious huge ass van Chai.
SEE ME CARE STEFAN.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, die trio vanavond gaat dus mooi niet door he.
Lekker met z'n 2en op 1 meisje raggen.quote:
Ik denk dat jij eerder die man in zijn kont neukt, en dat die flikkah jouw wijf weer neukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker met z'n 2en op 1 meisje raggen.
Ja, ik ga toch ook niet constant jouw echte naam hier zeggen.quote:
Ja omdat we dan niet weten tegen wie je het hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch ook niet constant jouw echte naam hier zeggen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder die man in zijn kont neukt, en dat die flikkah jouw wijf weer neukt.
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja omdat we dan niet weten tegen wie je het hebt.
hahaha.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee. De aandacht gaat naar de V, niet naar de andere M.
Nee Mozy, zo ben ik niet.quote:
ik las bieberquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:18 schreef jagga het volgende:
godsamme ik heb the typtyfus... verdomd kutbier
Nee, niet geheel accentloos, maar op zich wel goed. Tenminste, dat zei 1 van die Amerikanen daar toen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh oke.
Kan jij ook accentloos Engels spreken? Omdat je veel in Amerika komt.
?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:23 schreef BobbyB het volgende:
Allure is not amused door mijn Ke$ha opmerking.
Ik zei dat ze op Ke$ha leek op die nieuwe foto.quote:
Dat zeiden ze ook tegen mijn pa, die kan nog geen twee woorden achter elkaar foutloos uitspreken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, niet geheel accentloos, maar op zich wel goed. Tenminste, dat zei 1 van die Amerikanen daar toen.
Dat jouw pa nu faalt en dat ze tegen hem liegen omdat ie anders gekwetst wordt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen mijn pa, die kan nog geen twee woorden achter elkaar foutloos uitspreken.
In haar fobo.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:27 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik heb gedaan.
*Ik ben die rooie.
Bwhahaha zet in je fobo dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:27 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik heb gedaan.
*Ik ben die rooie.
Dan hebben die Amerikanen mensenkennis, want dan was ie inderdaad in ragemode gegaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jouw pa nu faalt en dat ze tegen hem liegen omdat ie anders gekwetst wordt.
quote:
Nee, dat staat er los van. Koala beertjes vind ik ook schattig, die geef ik ook niet.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat staat er los van. Koala beertjes vind ik ook schattig, die geef ik ook niet.
Ja, maar jij bent sowieso een beetje apart.quote:
Hey een kamelenteen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af of ze dat stiekem expres doen, want ineen gewoon broekje heb je het toch wel door als het zo zit.
Ik vraag me af waarom jij plaatjes van Nicky Hilton zoekt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af of ze dat stiekem expres doen, want ineen gewoon broekje heb je het toch wel door als het zo zit.
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij plaatjes van Nicky Hilton zoekt.
B& H Nicky Hilton?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.
Ik vraag me af waarom jij topics over Nicky Hilton zoekt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die zoek ik niet. Die kwam ik tegen in een topic.
Blokkeerknop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef Lamon. het volgende:
Heb ik een week geleden mijn hele msn geleegd, krijg ik nog spammailtjes van contacten.
Nu weer eentje die me probeert mijn hotmailwachtwoord in te laten invoeren.
Kutwijven.
Het was geen topic over haar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij topics over Nicky Hilton zoekt.
Zo onflatteus is't niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was geen topic over haar.
Celebs onflatteus op de kiek #86
Nice hips.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:51 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Die van "Leuke foto sta je op" zeker? Daar staat onze hele testadres vol mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef Lamon. het volgende:
Heb ik een week geleden mijn hele msn geleegd, krijg ik nog spammailtjes van contacten.
Nu weer eentje die me probeert mijn hotmailwachtwoord in te laten invoeren.
Kutwijven.
Ik plaag je maar, schat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was geen topic over haar.
Celebs onflatteus op de kiek #86
Jij postte het ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je zeggen tegen de mensen die t posten.
Hey Wise, ik zag Kristin Stewart in The Runaways. Eerlijk is eerlijk, ze deed het erg overtuigend.quote:
Al 3 keer gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al 3 keer gedaan.
Nu hoop ik ook niets meer te krijgen.
Oh, en wie dit wijf wil mag r hebben.
http://dating2000.nl/profile.php?ID=68098
Verwend worden met kado's, forget it.
Mijn vriendin kwam ook een keer met zo'n regenboog kapsel thuis.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
Maar ik ben dus vorige week naar de kapper geweest.
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Wise, ik zag Kristin Stewart in The Runaways. Eerlijk is eerlijk, ze deed het erg overtuigend.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Mooi. Dat kortere haar staat je goed schat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
helaas ik val niet binnen de age range.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al 3 keer gedaan.
Nu hoop ik ook niets meer te krijgen.
Oh, en wie dit wijf wil mag r hebben.
http://dating2000.nl/profile.php?ID=68098
Verwend worden met kado's, forget it.
Met carnaval zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin kwam ook een keer met zo'n regenboog kapsel thuis.
Ja bijna iedere vrijgezel hier is te jong voor haar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helaas ik val niet binnen de age range.
voor mensen die niet weten; das harper kid uit 2 and a half menquote:
werken en geld verdienenquote:
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn vriendin kwam ook een keer met zo'n regenboog kapsel thuis.
Niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:06 schreef Salatrel het volgende:
sinds wanneer is uit elkaar een burgelijke staat trouwens?
Nee, was dat maar zo.quote:
Half.quote:
Betaald FOK!ken.quote:
Misschien ben ik dat ook wel.quote:
Nederlands, net als ik.quote:
Oh god, je werkt toch bij mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er lopen hier geen indo's rond. alleen 2 surinamers en een anti
Haar inspiratie was Skye Sweetnam:quote:
Grapje zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar inspiratie was Skye Sweetnam:
[ afbeelding ]
Nope.quote:
owhja zijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar inspiratie was Skye Sweetnam:
[ afbeelding ]
Volgende week een iPhone 16GB voor $599.- excl. taxes.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Lamon. het volgende:
Abonnement 1-jarig 16GB iPhone 4 / (32GB)
i-150: ¤ 359,95 / (¤ 459,95)
i-300: ¤ 319,95 / (¤ 419,95)
i-500: ¤ 289,95 / (¤ 389,95)
i-1000: ¤ 199,95 / (¤ 299,95)
Oh my God!
en dan geen bereik hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Lamon. het volgende:
Abonnement 1-jarig 16GB iPhone 4 / (32GB)
i-150: ¤ 359,95 / (¤ 459,95)
i-300: ¤ 319,95 / (¤ 419,95)
i-500: ¤ 289,95 / (¤ 389,95)
i-1000: ¤ 199,95 / (¤ 299,95)
Oh my God!
Tegenwoordig ziet ze er zo uit.quote:
mja, het moet maarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet ze er zo uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik lekker mijn 2G hou, alles werkt nog prima.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgende week een iPhone 16GB voor $599.- excl. taxes.
Ik zou haar doen hoor.quote:
je krijgt er een hoesje bij hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
mensen die een iphone 4 willen hebben.
Hoe kom je aan die foto van ons nieuwe huis?quote:
oeh een hoesje zodat ik wel bereik heb als ik hem in mijn hand hebquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt er een hoesje bij hoorlekker handig past ie niet meer in de carkit
De versie die in Nederland uitkomt is zonder hoesje, en zonder problemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je krijgt er een hoesje bij hoorlekker handig past ie niet meer in de carkit
Internetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van ons nieuwe huis?
a) Het is in een select aantal gebieden, waar het bereik MINDER wordt als je hem op een bepaalde manier vasthoudtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oeh een hoesje zodat ik wel bereik heb als ik hem in mijn hand hebkanker toch op ze hadden dat ding pas na alle bugs gerepareerd te hebben op de markt moeten brengen, stelletje afzetters
mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef Salatrel het volgende:
dat zwembad ziet er niet praktisch uit. doe je een bommetje ligt je water in zee
'Razend populair'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
De versie die in Nederland uitkomt is zonder hoesje, en zonder problemen.
Lees je zelf in, homo.
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
a) Het is in een select aantal gebieden, waar het bereik MINDER wordt als je hem op een bepaalde manier vasthoudt
b) Met een select aantal toestellen
c) Het is niet het enige toestel
d) Het is wel jammer.
Ik las ergens anders dat de iPhones die in Negerland uitkwamen, dat probleem niet meer hadden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
'Razend populair'
Iedere koper krijgt, zoals door Apple bekendgemaakt op een persconferentie vorige week vrijdag, een gratis hoesje bij de iPhone 4 om het signaalverlies te verminderen.
Volgens T-Mobile, dat voor Nederland een exclusief leveringscontract met Apple voor de nieuwe smartphone heeft, loopt het al storm. ''Het toestel blijkt razend populair'', aldus een woordvoerster. In totaal kan de klant kiezen uit vier mogelijke abonnementen voor de iPhone.
Negerland.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat de iPhones die in Negerland uitkwamen, dat probleem niet meer hadden.
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.Tyf toch op.
De blackberry is overhyped, maar de iphone is de kanker van deze generatie.
Ik heb het ook met mijn N97 Mini, mijn N79, mijn E52 en mijn N78. Met Vodafone, T-Mobile én KPN.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die mongool zei ook dat de blackberry dat heeft. IK HEB NOG NOOIT VAN ZE LEVEN IEMAND GEHOORD DIE DAAR LAST VAN HAD.Tyf toch op.
De 2g werkt best hoor, ik heb em nu al 3 jaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En internet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
'Razend populair'
Iedere koper krijgt, zoals door Apple bekendgemaakt op een persconferentie vorige week vrijdag, een gratis hoesje bij de iPhone 4 om het signaalverlies te verminderen.
Volgens T-Mobile, dat voor Nederland een exclusief leveringscontract met Apple voor de nieuwe smartphone heeft, loopt het al storm. ''Het toestel blijkt razend populair'', aldus een woordvoerster. In totaal kan de klant kiezen uit vier mogelijke abonnementen voor de iPhone.
Well congratufuckinglations. Dus koop je er dus nog maar een stuk tyfus bij wat geen bereik heeft?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het ook met mijn N97 Mini, mijn N79, mijn E52 en mijn N78. Met Vodafone, T-Mobile én KPN.
En iChai.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso alles waar "i" voor staat, behalve iCarly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |