Nee, je vindt het niet tof als je vriendin met een ander ligt te knallen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed dat ik niet op de avances van Chai ben ingegaan. Zulks een relatie zou ik niet hebben kunnen onderhouden.
Exactemundo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je vindt het niet tof als je vriendin met een ander ligt te knallen?
Kortzichtige egoïstische lul.quote:
Omdat jij je vriendin aan iedereen uitleent, betekend dat nog niet dat iedereen die dat niet doet kortzichtig is.quote:
Ik ben daar ook blij om. Jij had blijkbaar gelijk gedacht dat we een 'relatie' hadden dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed dat ik niet op de avances van Chai ben ingegaan. Zulks een relatie zou ik niet hebben kunnen onderhouden.
Nee, andersom. Ik op de avances van Chai.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:51 schreef Mozy het volgende:
Maargoed, gelukkig is Chai niet ingegaan op deavances
van WF, anders had hij kennismogen maken met mijn breekijzer. Die een enorme fixatie heeft op gezichten.
Noem me conservatief zelfverzekerd op dat punt.quote:
Okee, kortzichtig niet, maar wel egoïstisch. Al het goede voor jezelf willen houden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat jij je vriendin aan iedereen uitleent, betekend dat nog niet dat iedereen die dat niet doet kortzichtig is.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar ook blij om. Jij had blijkbaar gelijk gedacht dat we een 'relatie' hadden dan.
Dan ben ik maar een egoist, jullie mogen echt niks hebben van de delicious huge ass van Chai.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, kortzichtig niet, maar wel egoïstisch. Al het goede voor jezelf willen houden.Je moet leren delen in het leven.
En terecht. Zulke dingen doe je ook alleen maar als je een relatie hebt met iemand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een meisje in mijn klas, die zei ooit dat ze een relatie had met iemand. En ik kwam die iemand zo tegen en ik vroeg dat, en hij had zoiets van: "wat, LOL NEE"
Wat bleek was, ze hadden gezoend. Dus dat meisje ging er vanuit dat ze iets hadden.
En een paar maanden later ook weer, heeft ze met iemand gezoend. Denkt ze meteen dat ze wat hebben.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben daar ook blij om. Jij had blijkbaar gelijk gedacht dat we een 'relatie' hadden dan.
Nou, die trio vanavond gaat dus mooi niet door he.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een egoist, jullie mogen echt niks hebben van de delicious huge ass van Chai.
SEE ME CARE STEFAN.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, die trio vanavond gaat dus mooi niet door he.
Lekker met z'n 2en op 1 meisje raggen.quote:
Ik denk dat jij eerder die man in zijn kont neukt, en dat die flikkah jouw wijf weer neukt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker met z'n 2en op 1 meisje raggen.
Ja, ik ga toch ook niet constant jouw echte naam hier zeggen.quote:
Ja omdat we dan niet weten tegen wie je het hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch ook niet constant jouw echte naam hier zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |