yuuuu ik weet het... things have come up...had echt geen tijd meer zowel thuis ls op mijn werk om actief te posten dusjah...quote:
Yea sure.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke jij was niet in de tinychat denet maar ik en een maat zijn slaapplakken aan het uitstippellen door het hele land om na de zomer 's weekends te partycrashen... den haag hebben we nog niet. Kunnen we een keer langskomen?
KLB SC is sowieso nu anders geworden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:23 schreef jagga het volgende:
[..]
yuuuu ik weet het... things have come up...had echt geen tijd meer zowel thuis ls op mijn werk om actief te posten dusjah...
Tevens KLB maakt een schijtverandering door met al die trolls/kloon e.d.
Oke.Beetje raar om bij bijna compleet onbekenden langs te gaan maar dat vinden we nou eig wel het leuke ervanquote:
Ik vind de klb sc nu veel gezelliger dan eerst.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KLB SC is sowieso nu anders geworden.
Okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke.Beetje raar om bij bijna compleet onbekenden langs te gaan maar dat vinden we nou eig wel het leuke ervanIk praat er na de zomer dan nog wel een keer met je over als je het dan nog wilt k?
ken ik jou niet ergens van?quote:
Bij vlagen wel, ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind de klb sc nu veel gezelliger dan eerst.
Haha nou het is niet voor direct na de zomer hoor .. oktober ofzo weet ik veel, moeten we nog allemaal plannen. Iig wel in het weekend zal het zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok. Nu heb ik de sleutels etc maar er staat nog niks, en je moet dan maar zeggen wat je wilt drinken want dan zal ik wel eventjes inkopen doen
.
mwoch ik kon destijds wel lachen met jitzzzze en noel_gallagher hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind de klb sc nu veel gezelliger dan eerst.
Ahh prima, nou laat me maar weten danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Haha nou het is niet voor direct na de zomer hoor .. oktober ofzo weet ik veel, moeten we nog allemaal plannen. Iig wel in het weekend zal het zijn.
Ik zeg dat heb bij vlagen gezellig is, dus niet dat het niet gezellig is.quote:
Oke mooi.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh prima, nou laat me maar weten dan.
nee maar je zegt dat het bij vlagen gezelliger is dan eerst, oftewel dat het toen veel vaker gezelliger was dan nu?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg dat heb bij vlagen gezellig is, dus niet dat het niet gezellig is.
Het kan niet altijd feest zijn.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke mooi.
Dan hebben we al:
2x A'dam
3x Eindhoven
2x Breda
3x Nijmegen
1x Enschede
1x Oestgeest
1x Utrecht
1x Den Haag
Waarom sommige steden zo vaak joh?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke mooi.
Dan hebben we al:
2x A'dam
3x Eindhoven
2x Breda
3x Nijmegen
1x Enschede
1x Oestgeest
1x Utrecht
1x Den Haag
Vroeger vond ik het wat gezelliger, neemt niet weg dat het nu niet gezellig is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee maar je zegt dat het bij vlagen gezelliger is dan eerst, oftewel dat het toen veel vaker gezelliger was dan nu?
moet je weer tot 3?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef jagga het volgende:
tevens heb ik een probleem...
mijn bier is op![]()
wtf moet ik nu drinken tot ik over 3 uur op moet staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |