Koel, niet op kamers dus of wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga International Event Management Studies doen in Rotterdam, op het Albeda.
Haagse hogeschool, voeding & dietetiek.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:12 schreef MouzurX het volgende:
Crack en wd wat voor school gaan jullie na de zomer dan doen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:11 schreef Crack_ het volgende:
Wie is Jagga eigenlijk?
En indd wd, dat scheelt zo veel.
Tsja iedereen die havo in 1 keer haalt is 17 wanneer hij/zij HBO gaat doen.quote:
Ik post hier net een jaar he, im sorryquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:14 schreef jagga het volgende:
[..]nouja verbaasd me niet echt dat je me niet kent
![]()
Tis al een flinke tijd geleden dat ik beetje actief gepost heb, en vooral in KLB SC dan..
Den haag is dat een leuke stad om uit te gaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haagse hogeschool, voeding & dietetiek.
je herkent me niet eens van het trollen met jitzzzze ? en gers uit oss ? en gupje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik post hier net een jaar he, im sorry.
Mn verhuurder zei van wel ja, geen idee. Daar komen we binnenkort achterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Den haag is dat een leuke stad om uit te gaan?
Fobo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef jagga het volgende:
@ wolvendagen uit vorige topic
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus kan neit oordelen. Wat ik bedoelde was dat je (ongeacht hoe je eruit ziet) het niet moete overdrijven omda tje dan als " picasso" bekend word, en das nou niet echt complimenteus ofzo
Jij had dan een andere ehh, usericon?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef jagga het volgende:
[..]
je herkent me niet eens van het trollen met jitzzzze ? en gers uit oss ? en gupje?
Den Haag is leuk om uit te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn verhuurder zei van wel ja, geen idee. Daar komen we binnenkort achter.
quote:
Hm, weet niet of hij hier nog ooit komt. Hij was echt ineens gestopt met hier postenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:19 schreef jagga het volgende:
[..]
nee
vraag jitz maar als je em tegenkomt![]()
vraag dan tevens hoe het is met zijn mariniers opleiding, en zijn chinese muur van papieren koffiebekers![]()
Dat is nogal lang geleden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:16 schreef jagga het volgende:
[..]
je herkent me niet eens van het trollen met jitzzzze ? en gers uit oss ? en gupje?
Oke jij was niet in de tinychat denet maar ik en een maat zijn slaapplakken aan het uitstippellen door het hele land om na de zomer 's weekends te partycrashen... den haag hebben we nog niet. Kunnen we een keer langskomen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn verhuurder zei van wel ja, geen idee. Daar komen we binnenkort achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |