Laatste keer regen in Spa gaf een toffe race!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:28 schreef Googolplexian het volgende:
Wordt trouwens een lekker nat weekendje als het zo doorgaatop Spa notabene!
Mjah ... selectief lezen & denken en een gebrek aan logica schijnt ook een deugd te zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Selectief quoten kunnen we allemaal: uit het bericht.
[..]
Er is volgens mij nooit iets anders gezegd door de Schumacherfans. Of fanaten.
Leugen 2 :quote:What helps us in developing the car is that we have pretty similar requests, ” said Schumacher.
LOGICA:quote:Rosberg : No, definitely not. We drive exactly the same way me and Michael, so it is not that you can build something that suits him better than me. The only fact is that I really struggle with understeer, which we have in the car at the moment. But we are looking into that to try to improve it because for sure it is not a good thing for Michael either. It is a bad thing for both of us, and that could be the only thing where I might struggle a bit more in the end.
quote:There we go again folks.When he was struggling in the first four races,they said he’s done.When his fortunes start turning around,they say he’s being favoured by Mercedes at the expense of his teammate. I guess when it comes to Schumi,some people just loose their cool
quote:Mercedes needs the name Schumacher! It is a brand in itself and if anyone knows anything about marketing… it costs a lot of money to build such a brand.
So if push came to shove… do you think Mercedes would not put more effort into pleasing Schumacher? If he is beat at every race by Rosberg do you think he would hand around in year 2 and 3 of his contract??? come on.
quote:Clearly the conspiracy theories are mistaken; it would only make sense to use Schumacher’s time at Mercedes to build brand as well as a racing car for the future. Who is better placed to help Mercedes enter F1 at the front? Is there anybody else alive who would be better at getting the car happening, and from the driver’s seat?
If he doesn’t win championships then so be it, but his influence upon the team will in time prove to be pivotal.
Opmerkingen uit slechts 1 (één) James Allen draadje. Quotes uit de eerste vier races zeggen wellicht meer maar ach ... ik kan zo wel doorgaan maar je zult altijd mensen hebben die ervoor kiezen slechts één kant van het verhaal te lezen / horen.quote:Right…I hate this…Why does everyone hold something against Schu? Even if Mercedes had “hurt” Rosberg to help Schu, what is wrong with that? He is a 7 time WDC…does he not deserve it?
Anyway this is completely untrue, go on the following link and you’ll know what im talking about. Rosberg made a disasterous decision on set-up, which was the main cause for his lack of pace AND because Shumi found his “sparkle”!
Mercedes REALLY needs to push on development!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/83555
quote:Apparently, it’s all a big coincidence that the changes all make the car better for Schumacher. Whether you believe that or not, it is clear that Schumacher was always going to assert his seniority at some point.
En dat is een probleem, want...? Je trekt een 7-voudig wereldkampioen nou niet eenmaal zo maar uit zijn pensioen zonder dat je (een paar van) zijn eisen inwilligt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... selectief lezen & denken en een gebrek aan logica schijnt ook een deugd te zijn.
Maargoed :
LIEGEN:
Leugen 1 :
[..]
Leugen 2 :
[..]
LOGICA:
Resultaten teamgenoten tijdens Schamacher's tijd @ Ferrari ("I achieved that with Ferrari")
plus
Het OF Rosberg OF Schumacher verhaal in behaalde resultaten bij Merc
plus
De eerder genoemde leugentjes
plus
Het ervan uitgaan van Schumacher (bevestid door Brawn) dat de auto -net als bij Ferrari- om hem heen gebouwd zal worden
plus
Rosberg stond ooit in 2010 tweede in het kampioenschap (goh ... net voor Spanje)
is ???
Nou ... in ieder geval in mijn boekje voortrekkerij.
QUOTES: (Voor als je zelf geen internet hebt
[..]
[..]
[..]
[..]
Opmerkingen uit slechts 1 (één) James Allen draadje. Quotes uit de eerste vier races zeggen wellicht meer maar ach ... ik kan zo wel doorgaan maar je zult altijd mensen hebben die ervoor kiezen slechts één kant van het verhaal te lezen / horen.
Waar het uiteindelijk op neerkomt is dit :
[..]
Het is een probleem WANT dat hadden ze dan ook wel in de eerste helft van het jaar eerlijk kunnen toegeven, of niet? Zeker als het allemaal zo logisch is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dat is een probleem, want...? Je trekt een 7-voudig wereldkampioen nou niet eenmaal zo maar uit zijn pensioen zonder dat je (een paar van) zijn eisen inwilligt...
Als Schumacher in de auto van volgend jaar en/of het daaropvolgend jaar nog steeds geen potten kan breken tov zijn teamgenoot, dan praten we hier nog wel 's over.
Wie zijn ze dan? Heb je het nou over Mercedes, over Schumacher, over Rosberg, over Schumacher fanaten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het is een probleem WANT dat hadden ze dan ook wel in de eerste helft van het jaar eerlijk kunnen toegeven, of niet? Zeker als het allemaal zo logisch is.
Wat van het lange bovenstaande verhaal en bijgaande quotes is aan je voorbij gegaan? Quote ik het nog een keer. De (Schumacher-)fans lullen gewoon mee met de status quo zoals het hun uitpakt. Een verwaarloosbare factor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wie zijn ze dan? Heb je het nou over Mercedes, over Schumacher, over Rosberg, over Schumacher fanaten?
Ik denk dat Fisichella en Badoer daar heel anders over denken. Logischer.quote:Ik had ook graag gezien dat Schumacher gelijk vanaf moment 1 vooraan reed en races won, terwijl hij zelf al vanaf race 1 elke verwachting temperde.
Tja, ik ben een Schumacher fan, maar ik probeer alles objectief te zien en lul niet mee zoals het mij uitpakt; volgens mij kun je al jaren van mij eenzelfde verhaal horen over hem en andere coureurs.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat van het lange bovenstaande verhaal en bijgaande quotes is aan je voorbij gegaan? Quote ik het nog een keer. De (Schumacher-)fans lullen gewoon mee met de status quo zoals het hun uitpakt. Een verwaarloosbare factor.
[..]
Ik denk dat Fisichella en Badoer daar heel anders over denken. Logischer.
Waar ik het grootste probleem mee heb zijn de overduidelijke mis-informatie en PR fratsen die aan de ene kant zo ongeloveloos doorzichtig zijn maar aan de andere kant altijd steun vinden van subjectievelingen.
Het lijkt bijna onmogelijk kritiek te hebben op een coureur of een team (zie team-orders zeer recentelijk, maar ook Schumi's actie tegen Barrichello) ook al krijg je een paar uren / dagen / weken later confirmatie in de vorm van officiële uitspraken, bekentenissen of gewoon een U-bocht in de PR.
Voorlopig start Schumi in Spa -10 plaatsen op de grid door iets wat met hand en tand verdedigd werd door ... tsja... vul maar in. Nu nog Ferrari een vette straf voor team-orders en Rosberg vet boven Schumi in het kampioenschap eind dit jaar en alles is weer wat eerlijker.
Nee ... ik ben geen Rosberg fan. Ja, ik gun Schumi wat hij zou verdienen.
Crap .... zit ik gewoon met een oerechte Schumi-fan te praten. Nou, nog 1 zinloze poging dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja, ik ben een Schumacher fan, maar ik probeer alles objectief te zien en lul niet mee zoals het mij uitpakt; volgens mij kun je al jaren van mij eenzelfde verhaal horen over hem en andere coureurs.
Ik ga niet over de straffen, maar vond de actie van Schumacher ook gevaarlijk. Daarbij teken ik wel aan dat hij niet de enige en eerste is, geillustreerd door het voorbeel van Webber die zoiets drie jaar geleden ook deed bij Massa, bij hogere snelheid en in de regen (!). Daar waren de reacties van menigeen totaal anders
- Massa werd voor gek verklaard dat ie door ging met zijn actie (terwijl Rubens ook al over de witte lijn was toen ie nog niet halverwege Schumacher was)
- Webber kreeg geen straf.
Verder kun je vast nog wel het incident met Raikkonen en Hamilton herinneren twee jaar geleden in Spa. Toen stond je ook van de daken te schreeuwen FIARRARI, maar kreeg Hamilton straf en hoon van zijn medecoureurs.
Als de straf van Schumacher nu een argument van je is dat hij wel degelijk fout zat, had je diezelfde argumentatie ook toen moeten gebruiken. Selectiviteit is jou ook niet vreemd, blijkbaar.
Zoals ik al eerder zei : gesprek met jou heeft geen zin.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik durf hem wel aan; je spoort niet.
Geen argumenten en op de man spelen. Je bent een kind van 10 met het intellect van een kleuter van 3. Met bijpassende F1-kennis.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei : gesprek met jou heeft geen zin.
Veel fun dus met het baden in je eigen realiteit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geen argumenten en op de man spelen. Je bent een kind van 10 met het intellect van een kleuter van 3. Met bijpassende F1-kennis.
Dwaas.
Toch doorgaan in een zinloze discussie getuigt inderdaad van consistentie die zijn weerga niet kent. Je weet van voren echt niet wat er zich van achter bij je afspeelt he?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Aan je argumentatie te horen had ik je pa kunnen zijn ... maar ga door! Zo ken ik je weer.
Kom op ... meer van dat! Je koos ervoor om jezelf voor schut te zetten in deze dus ik laat je totaal de vrije baan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Toch doorgaan in een zinloze discussie getuigt inderdaad van consistentie die zijn weerga niet kent. Je weet van voren echt niet wat er zich van achter bij je afspeelt he?![]()
Om maar te zwijgen van de zelfverklaarde mensenkennis: DSM-IV is nog niet in staat om jou te categoriseren. Maar met 'selectieve dwaas met het F1-intellect van een kind van 3' komen we een heel eind.
In ieder geval speel ik niet op de man, zoals het dwaasje Googol doet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kom op ... meer van dat! Je koos ervoor om jezelf voor schut te zetten in deze dus ik laat je totaal de vrije baan.
DSM-Iv heb ik trouwens moeten opzoeken. Je zal er wel beroepsmatig mee te maken hebben gehad, hoop ik
..........................................................................................................................quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In ieder geval speel ik niet op de man, zoals het dwaasje Googol doet.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik durf hem wel aan; je spoort niet.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je bent een kind van 10 met het intellect van een kleuter van 3. Met bijpassende F1-kennis.
Dwaas.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Om maar te zwijgen van de zelfverklaarde mensenkennis: DSM-IV is nog niet in staat om jou te categoriseren. Maar met 'selectieve dwaas met het F1-intellect van een kind van 3' komen we een heel eind.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik geef toe: ik kan me niet verlagen tot het dwazenniveau van Googol. Geen wonder dat ie 'Think Harder' heeft staan; het zal wel een cue voor zichzelf zijn.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Past wel bij je F1-kennis. Dwaas.
Ah, nog zo'n een met emoticons ipv argumenten: prima niveau hier. Googol zal het vast met je kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
..........................................................................................................................
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
je ziet zelf niet in dat je reacties een beetje belachelijk zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n een met emoticons ipv argumenten: prima niveau hier. Googol zal het vast met je kunnen vinden.
Nou ... jouw objectiviteit is bij deze wel bewezen, lijkt me zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
In ieder geval speel ik niet op de man, zoals het dwaasje Googol doet.
En die beroepsmatigheid klopt. Alleen niet op die manier die jij denkt. Die mensenkennis van je faalt keer op keer.
Past wel bij je F1-kennis. Dwaas.
Lol @ het laatste! Want 'nul' bestaat niet zeker in jouw wereld? Een WC-tegel opmerking; niks meer, niks minder. Dat past wel bij je niveau, want logisch nadenken lijkt je echt totaal vreemd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... jouw objectiviteit is bij deze wel bewezen, lijkt me zo.
Ik geloof niet dat je nog meer op de kast kunt (en als je terug gaat lezen toch echt je eigen schuld) dus laat ik je maar in die waan van superioriteit.
Nog effe het volgende : Je zal misschien een wandelende F1-database zijn (waarvan akte en waarvoor hulde) maar laat het nou niet je logica en/of je beoordelingsvermogen beïnvloeden... daar komen echt de domste uitspraken van, ondanks je massieve F1 kennis. Of iets eerlijk is, of iets gelogen is ... hoef je niet de statistieken van afgelopen 50 15 jaar voor in je hoofd te hebben ... Gewoon ogen en oren open houden en (als je dan toch beroepsmatig in het veld zit) je beoordelingen lekker vlak en objectief houden.
Hoef je ook niet elke keer als eerste de aangewezen Schumi-fan te zijn.
PS.: Mijn onderschrift is zeker niet voor jou bedoeld ... met moet eerst denken eer men harder kan denken.
Nee hoor ... vanaf een paar posts geleden ging het niet meer om Rosberg of om Schumacher maar om jou en mij. Waarom zou ik anderen een mooi popcorn-moment door de neus boren? Ik moedig je aan! Laat jezelf (zo mogelijk) nog meer kennen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol @ het laatste! Want 'nul' bestaat niet zeker in jouw wereld? Een WC-tegel opmerking; niks meer, niks minder. Dat past wel bij je niveau, want logisch nadenken lijkt je echt totaal vreemd.
Vandaar al die eenvoudige projectie en je bijna niet te stoppen behoefte om te blijven reageren terwijl je al een half uur geleden meldde dat het zinloos was.
Fanatiek wellicht?
Hier wat aan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand toevallig enig idee wat een kaartje voor de zaterdag kost? Gewoon het goedkoopste zegmaar?
Ik vind Webber ook te ver gaan bij die actie, vooral omdat hij hem bewust richting de muur stuurtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef Aresdreams het volgende:
Kunnen we het verder weer gezellig houden?
als ik trouwens die inhaal manouvre van Massa op Webber kijk, dan denk ik: mooi gedaan van Massa, en een stukje minder lomp zoals die van Schumacher overkwam, gezien Massa voor het gras begon weer naar links kon voor de bocht.
Het was mooi gedaan van Massa, net zoals het mooi gedaan was van Barrichello. Maar het was absoluut gevaarlijk van Webber, net als van Schumacher. En dat was mijn punt; de hele wereld valt over Schumacher, niemand valt over Webber. En erger nog: sommigen, waaronder ene A. Kalff, noemden Massa een mafketel dat ie zo iemand ging inhalen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef Aresdreams het volgende:
Kunnen we het verder weer gezellig houden?
als ik trouwens die inhaal manouvre van Massa op Webber kijk, dan denk ik: mooi gedaan van Massa, en een stukje minder lomp zoals die van Schumacher overkwam, gezien Massa voor het gras begon weer naar links kon voor de bocht.
Mjah ... daar sla je de spijker op z'n kop. Feit blijft wel dat de situaties niet vergelijkbaar zijn omdat de regelgeving in de laatste gevallen anders is. Natuurlijk ad ik ook liever gezien dat er nomaal geracet wordt op de baan maar juist van iemand als Schumacher (met de bijbehorende ervaring) verwacht je dat -ZEKER wanneer hij in een minder-dan-top-auto rijdt - hij het juiste doet. Tenminste ... als je Schumacher hoog hebt zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoge bomen en veel wind. Of zoiets.
Tot het moment dat toegegeven wordt dat de auto naar Schumacher's hand ontwikkeld wordt natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:38 schreef Waffle het volgende:
Hoezo heeft Rosberg het minder bij Mercedes? Doordat hij aan het begin van het jaar goed in het wk stond? Volgens mij kwam dat vooral door toevalligheden dat Rosberg zo hoog stond. Snel was de auto eerst niet bepaald. En ik geloof niet dat de updates Rosberg langzamer hebben gemaakt. Hij is nog steeds langzamer dan Red Bull, Ferrari en Mclaren. De auto zit ongeveer op hetzelfde level als Renault en dat was hij aan het begin van het jaar ook. Dat de updates voor Schumacher beter uitvallen dat is mogelijk, maar dat hoeft niet te betekenen dat Rosberg per definitie benadeeld wordt.
Voorlopig heeft dat rijden met Schumacher Rosberg geen windeieren gelegd, qua status dan, het was natuurlijk vanaf dag 1 duidelijk toen Schumacher kwam dat het team om heen gebouwd zou worden, ik neem ook aan dat de updates allemaal gedaan zijn voor hem (voor zijn manier van rijden), dat Rosberg die beter oppakt is alleen maar knap.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tot het moment dat toegegeven wordt dat de auto naar Schumacher's hand ontwikkeld wordt natuurlijk.
Zou jij daar nog willen rijden als je Rosberg was?
Trouwens ... Van Mercedes haar kant af gezien hebben ze momenteel een zo-goed-als-waardeloze 7-voudig wereldkampioen die ze -ongetwijfeld- een aardig jaarslaris kost. Ze kunnen twee dingen doen : OF de auto die helemaal voor Jensen was ontwikkeldomzetten naar Schumi's preferences OF de auto doorontwikkelen op een algemeen vlak (helaas wat moeilijker met het testverbod) en volgend jaar hopen op een kwiekere rookie naast Rosberg. Ow wacht ... Schumi heeft natuurlijk voor 3 jaar getekend ...
Dus ... zou jij daar nog willen rijden als je Rosberg was?
Mee eens maar dit geldt voor beide coureursquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef Googolplexian het volgende:
[quote]@ Tarado : Natuurlijk werkt het wel voor Rosberg z'n rep maar zoals alle ex-kampioenen roepen / eisen en zoals alle andere coureurs denken : ze willen in een race-winnende auto rijden. Beetje zuur dan als je weet dat het -hoe goed je ook rijdt - dit jaar niet voor je gaat gebeuren.
Mee eens dat de verschillen klein zijn maar toch steken er enkelen bovenuit qua snelheid, ik laat maar even in het midden wie.quote:Fisi en Badoer kwamen in een auto terecht die totaal om iemand anders heen was gebouwd. Ik vind de vergelijking dus wel opgaan want ik denk niet dat Schumacher het een haar beter had gedaan (ware het niet voor z'n onfortuinlijke maar goed getimede nek-blessure). Ik denk dan ook niet dat F1 coureurs zo onwijs veel van elkaar verschillen.
Ja zou kunnen, maar ik denk eerder dat het een samenloop van omstandigheden was en Brawn heeft bij Schumacher natuurlijk wel een streepje voor op iedere andere persoon in F1quote:Wel een groot verschil : als Schumacher inderdaad in de Ferrari terecht was gekomen en onvermijdelijk slecht had gepresteed dan was het niet automatisch het einde van ZIJN carrière. Logisch ook. Aan de andere kant; wellicht heeft Schumi het vertrekt van Badoer en Fisi als een voorteken gezien om het niet te riskeren bij Ferrari.
Genoeg, maar dat kwam omdat er een wiel overheen/tegenaan reedquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:26 schreef Googolplexian het volgende:
SPA topic vol ... dus dan maar hier:
Heeft iemand nog een Spa-vleugel zien flexxen?
Flexi wing testsquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:26 schreef Googolplexian het volgende:
SPA topic vol ... dus dan maar hier:
Heeft iemand nog een Spa-vleugel zien flexxen?
Ze kunnen heel 'makkelijk' de wing draaien, zodat de pitch minder wordt. Dan heb je niet echt zichtbare flex, maar wel veel winst. Dat is gewoon heel moeilijk te controlerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Flexi wing tests
After the heated debate in Germany and Hungary about the Red Bull front wing flexing to increase front downforce, a new more stringent test was introduced by the FIA. Red Bull passed the test.
The Red Bull wing at Spa featured fewer elements than the Hungary wing and observers say that it did not flex out on track as much as in Budapest. The team says that they have changed nothing in the wing apart from things they would normally do when moving from an ultra high downforce circuit like Hungary to a faster circuit like Spa. However senior composites technicians from the team’s Milton Keynes base, who do not normally attend Grands Prix, were noticed in the paddock, which means that something out of the ordinary was taking place. The theory is that the wing flexes outwards due to a sophisticated layering process of the carbon composite material.
The new test involved double the load being placed on the wing, so now it was now 100kg. As the severity of the new test is arbitrary, there has been a considerable amount of lobbying of the FIA technical people by Red Bull and Ferrari on the one hand and McLaren and Mercedes on the other.
The outcome from Spa was that McLaren and Mercedes were both privately unsatisfied that the test was stringent enough, while observing that the Red Bull wing flexed less than it had in Budapest, when out on track. The car was much closer to the performance of its rivals than it had been in Budapest, but there are several possible explanations for that, including the weather and the fact that the wing has significantly fewer flaps and thus is creating less downforce anyway.
Rivals suspect that the flexibility of the floor stay may be a larger contributing factor to Red Bull’s speed and have successfully lobbied the FIA to introduce a more stringent test for Monza.
As Monza is a low downforce, power circuit and Red Bull’s deficiency is in engine power, they are likely to be at a disadvantage there anyway and it will be tricky to draw many conclusions on what effect these new tests have had. We should see any differences more clearly in Singapore and particularly Suzuka.
Ja, als dat gebeurt moet ik nog eens goed nadenken of ik het dan wel wil blijven kijken... De limiet van de techniek opzoeken hoort gewoon bij Formule 1. En laat de vleugels nu 1 van de belangrijkste technische onderdelen zijn van een Formule-wagenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:54 schreef Atreidez het volgende:
Zal me niks verbazen als ze over een jaar of 2 komen met standaard vleugels
Dat is heel slecht nieuws, jammer als dat doorgaat, Ecclestone zou toch ook moeten beseffen dat SPA pure promotie voor de sport is en daar zijn maar heel weinig circuits vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:37 schreef Googolplexian het volgende:
Belgian GP in trouble, to run every other year?
NEEE!
alleen daarom hoop ik dat hij wdc wordt. gewoon omdat het een baas isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |