abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:32:55 #251
34586 kepler
No bounce, no play
pi_85737497
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:28 schreef Googolplexian het volgende:
Wordt trouwens een lekker nat weekendje als het zo doorgaat *O* op Spa notabene!
Laatste keer regen in Spa gaf een toffe race!
The line is a dot to you!
pi_85740054
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Selectief quoten kunnen we allemaal: uit het bericht.
[..]

Er is volgens mij nooit iets anders gezegd door de Schumacherfans. Of fanaten.
Mjah ... selectief lezen & denken en een gebrek aan logica schijnt ook een deugd te zijn.

Maargoed :

LIEGEN:

Leugen 1 :
quote:
What helps us in developing the car is that we have pretty similar requests, ” said Schumacher.
Leugen 2 :
quote:
Rosberg : No, definitely not. We drive exactly the same way me and Michael, so it is not that you can build something that suits him better than me. The only fact is that I really struggle with understeer, which we have in the car at the moment. But we are looking into that to try to improve it because for sure it is not a good thing for Michael either. It is a bad thing for both of us, and that could be the only thing where I might struggle a bit more in the end.
LOGICA:

Resultaten teamgenoten tijdens Schamacher's tijd @ Ferrari ("I achieved that with Ferrari")
plus
Het OF Rosberg OF Schumacher verhaal in behaalde resultaten bij Merc
plus
De eerder genoemde leugentjes
plus
Het ervan uitgaan van Schumacher (bevestid door Brawn) dat de auto -net als bij Ferrari- om hem heen gebouwd zal worden
plus
Rosberg stond ooit in 2010 tweede in het kampioenschap (goh ... net voor Spanje)
is ???
Nou ... in ieder geval in mijn boekje voortrekkerij.

QUOTES: (Voor als je zelf geen internet hebt :{

quote:
There we go again folks.When he was struggling in the first four races,they said he’s done.When his fortunes start turning around,they say he’s being favoured by Mercedes at the expense of his teammate. I guess when it comes to Schumi,some people just loose their cool
quote:
Mercedes needs the name Schumacher! It is a brand in itself and if anyone knows anything about marketing… it costs a lot of money to build such a brand.
So if push came to shove… do you think Mercedes would not put more effort into pleasing Schumacher? If he is beat at every race by Rosberg do you think he would hand around in year 2 and 3 of his contract??? come on.
quote:
Clearly the conspiracy theories are mistaken; it would only make sense to use Schumacher’s time at Mercedes to build brand as well as a racing car for the future. Who is better placed to help Mercedes enter F1 at the front? Is there anybody else alive who would be better at getting the car happening, and from the driver’s seat?
If he doesn’t win championships then so be it, but his influence upon the team will in time prove to be pivotal.
quote:
Right…I hate this…Why does everyone hold something against Schu? Even if Mercedes had “hurt” Rosberg to help Schu, what is wrong with that? He is a 7 time WDC…does he not deserve it?
Anyway this is completely untrue, go on the following link and you’ll know what im talking about. Rosberg made a disasterous decision on set-up, which was the main cause for his lack of pace AND because Shumi found his “sparkle”!
Mercedes REALLY needs to push on development!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/83555
Opmerkingen uit slechts 1 (één) James Allen draadje. Quotes uit de eerste vier races zeggen wellicht meer maar ach ... ik kan zo wel doorgaan maar je zult altijd mensen hebben die ervoor kiezen slechts één kant van het verhaal te lezen / horen.

Waar het uiteindelijk op neerkomt is dit :

quote:
Apparently, it’s all a big coincidence that the changes all make the car better for Schumacher. Whether you believe that or not, it is clear that Schumacher was always going to assert his seniority at some point.
Calm down, please!
pi_85740760
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mjah ... selectief lezen & denken en een gebrek aan logica schijnt ook een deugd te zijn.

Maargoed :

LIEGEN:

Leugen 1 :
[..]

Leugen 2 :
[..]

LOGICA:

Resultaten teamgenoten tijdens Schamacher's tijd @ Ferrari ("I achieved that with Ferrari")
plus
Het OF Rosberg OF Schumacher verhaal in behaalde resultaten bij Merc
plus
De eerder genoemde leugentjes
plus
Het ervan uitgaan van Schumacher (bevestid door Brawn) dat de auto -net als bij Ferrari- om hem heen gebouwd zal worden
plus
Rosberg stond ooit in 2010 tweede in het kampioenschap (goh ... net voor Spanje)
is ???
Nou ... in ieder geval in mijn boekje voortrekkerij.

QUOTES: (Voor als je zelf geen internet hebt :{
[..]

[..]

[..]

[..]

Opmerkingen uit slechts 1 (één) James Allen draadje. Quotes uit de eerste vier races zeggen wellicht meer maar ach ... ik kan zo wel doorgaan maar je zult altijd mensen hebben die ervoor kiezen slechts één kant van het verhaal te lezen / horen.

Waar het uiteindelijk op neerkomt is dit :
[..]

En dat is een probleem, want...? Je trekt een 7-voudig wereldkampioen nou niet eenmaal zo maar uit zijn pensioen zonder dat je (een paar van) zijn eisen inwilligt...

Als Schumacher in de auto van volgend jaar en/of het daaropvolgend jaar nog steeds geen potten kan breken tov zijn teamgenoot, dan praten we hier nog wel 's over.
Calmer than you are
pi_85740830
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

En dat is een probleem, want...? Je trekt een 7-voudig wereldkampioen nou niet eenmaal zo maar uit zijn pensioen zonder dat je (een paar van) zijn eisen inwilligt...

Als Schumacher in de auto van volgend jaar en/of het daaropvolgend jaar nog steeds geen potten kan breken tov zijn teamgenoot, dan praten we hier nog wel 's over.
Het is een probleem WANT dat hadden ze dan ook wel in de eerste helft van het jaar eerlijk kunnen toegeven, of niet? Zeker als het allemaal zo logisch is.
Calm down, please!
pi_85740891
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Het is een probleem WANT dat hadden ze dan ook wel in de eerste helft van het jaar eerlijk kunnen toegeven, of niet? Zeker als het allemaal zo logisch is.
Wie zijn ze dan? Heb je het nou over Mercedes, over Schumacher, over Rosberg, over Schumacher fanaten?

Ik had ook graag gezien dat Schumacher gelijk vanaf moment 1 vooraan reed en races won, terwijl hij zelf al vanaf race 1 elke verwachting temperde.
Calmer than you are
pi_85741603
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Wie zijn ze dan? Heb je het nou over Mercedes, over Schumacher, over Rosberg, over Schumacher fanaten?
Wat van het lange bovenstaande verhaal en bijgaande quotes is aan je voorbij gegaan? Quote ik het nog een keer. De (Schumacher-)fans lullen gewoon mee met de status quo zoals het hun uitpakt. Een verwaarloosbare factor.

quote:
Ik had ook graag gezien dat Schumacher gelijk vanaf moment 1 vooraan reed en races won, terwijl hij zelf al vanaf race 1 elke verwachting temperde.
Ik denk dat Fisichella en Badoer daar heel anders over denken. Logischer.

Waar ik het grootste probleem mee heb zijn de overduidelijke mis-informatie en PR fratsen die aan de ene kant zo ongeloveloos doorzichtig zijn maar aan de andere kant altijd steun vinden van subjectievelingen.
Het lijkt bijna onmogelijk kritiek te hebben op een coureur of een team (zie team-orders zeer recentelijk, maar ook Schumi's actie tegen Barrichello) ook al krijg je een paar uren / dagen / weken later confirmatie in de vorm van officiële uitspraken, bekentenissen of gewoon een U-bocht in de PR.

Voorlopig start Schumi in Spa -10 plaatsen op de grid door iets wat met hand en tand verdedigd werd door ... tsja... vul maar in. Nu nog Ferrari een vette straf voor team-orders en Rosberg vet boven Schumi in het kampioenschap eind dit jaar en alles is weer wat eerlijker.

Nee ... ik ben geen Rosberg fan. Ja, ik gun Schumi wat hij zou verdienen.
Calm down, please!
pi_85743588
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Wat van het lange bovenstaande verhaal en bijgaande quotes is aan je voorbij gegaan? Quote ik het nog een keer. De (Schumacher-)fans lullen gewoon mee met de status quo zoals het hun uitpakt. Een verwaarloosbare factor.
[..]

Ik denk dat Fisichella en Badoer daar heel anders over denken. Logischer.

Waar ik het grootste probleem mee heb zijn de overduidelijke mis-informatie en PR fratsen die aan de ene kant zo ongeloveloos doorzichtig zijn maar aan de andere kant altijd steun vinden van subjectievelingen.
Het lijkt bijna onmogelijk kritiek te hebben op een coureur of een team (zie team-orders zeer recentelijk, maar ook Schumi's actie tegen Barrichello) ook al krijg je een paar uren / dagen / weken later confirmatie in de vorm van officiële uitspraken, bekentenissen of gewoon een U-bocht in de PR.

Voorlopig start Schumi in Spa -10 plaatsen op de grid door iets wat met hand en tand verdedigd werd door ... tsja... vul maar in. Nu nog Ferrari een vette straf voor team-orders en Rosberg vet boven Schumi in het kampioenschap eind dit jaar en alles is weer wat eerlijker.

Nee ... ik ben geen Rosberg fan. Ja, ik gun Schumi wat hij zou verdienen.
Tja, ik ben een Schumacher fan, maar ik probeer alles objectief te zien en lul niet mee zoals het mij uitpakt; volgens mij kun je al jaren van mij eenzelfde verhaal horen over hem en andere coureurs.

Ik ga niet over de straffen, maar vond de actie van Schumacher ook gevaarlijk. Daarbij teken ik wel aan dat hij niet de enige en eerste is, geillustreerd door het voorbeel van Webber die zoiets drie jaar geleden ook deed bij Massa, bij hogere snelheid en in de regen (!). Daar waren de reacties van menigeen totaal anders

- Massa werd voor gek verklaard dat ie door ging met zijn actie (terwijl Rubens ook al over de witte lijn was toen ie nog niet halverwege Schumacher was)
- Webber kreeg geen straf.

Verder kun je vast nog wel het incident met Raikkonen en Hamilton herinneren twee jaar geleden in Spa. Toen stond je ook van de daken te schreeuwen FIARRARI, maar kreeg Hamilton straf en hoon van zijn medecoureurs.

Als de straf van Schumacher nu een argument van je is dat hij wel degelijk fout zat, had je diezelfde argumentatie ook toen moeten gebruiken. Selectiviteit is jou ook niet vreemd, blijkbaar. ;)
Calmer than you are
pi_85745486
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Tja, ik ben een Schumacher fan, maar ik probeer alles objectief te zien en lul niet mee zoals het mij uitpakt; volgens mij kun je al jaren van mij eenzelfde verhaal horen over hem en andere coureurs.

Ik ga niet over de straffen, maar vond de actie van Schumacher ook gevaarlijk. Daarbij teken ik wel aan dat hij niet de enige en eerste is, geillustreerd door het voorbeel van Webber die zoiets drie jaar geleden ook deed bij Massa, bij hogere snelheid en in de regen (!). Daar waren de reacties van menigeen totaal anders

- Massa werd voor gek verklaard dat ie door ging met zijn actie (terwijl Rubens ook al over de witte lijn was toen ie nog niet halverwege Schumacher was)
- Webber kreeg geen straf.

Verder kun je vast nog wel het incident met Raikkonen en Hamilton herinneren twee jaar geleden in Spa. Toen stond je ook van de daken te schreeuwen FIARRARI, maar kreeg Hamilton straf en hoon van zijn medecoureurs.

Als de straf van Schumacher nu een argument van je is dat hij wel degelijk fout zat, had je diezelfde argumentatie ook toen moeten gebruiken. Selectiviteit is jou ook niet vreemd, blijkbaar. ;)
Crap .... zit ik gewoon met een oerechte Schumi-fan te praten. Nou, nog 1 zinloze poging dan.

1) Context. Raikkonen was aan het racen met Hamilton, er was geen muur, er was geen sprake van gevaar, Raikkonen hield de wagen niet in de regen. De FIA heeft een mooi gevecht de kop ingedrukt en daarna er een regel voor gemaakt. Ow ... en nu zijn er ineens ex-coureurs bij de stewards zodat de shit-storm de de FIA over zich heen kreeg (over selectief gesproken, laten we die niet vergeten) nu hopelijk een ding van het verleden is.

2) Context. "Stewards deemed Hamilton did not properly allow Kimi Raikkonen to re-pass after overtaking the Ferrari driver by cutting the Bus Stop chicane with 3 laps to go. Hamilton did let the Finn pass him after the chicane, but he then used the slipstream of the Ferrari to immediately launch a successful overtaking move at the next corner." ... Dat kostte hem uiteindelijk de wereldtitel. Gepaste straf volgens jou maar je geheugen heeft het natuurlijk anders geregistreerd.

3) Context. Waarom je een straf van twee jaar geleden erbij haalt ... mij een raadsel maar waarschijnlijk om mijn gebrek aan objectiviteit te staven. Let dan wel : Op het moment dat ik hier het woord Schumi-fan laat vallen kom jij er altijd maar weer persoonlijk in. Nou, is goed hoor :)

4) Context. Om even terug te komen op waar het om gaat (geen straffen of wat dan ook) ... Schumi en Rosberg zeggen nu het tegenovergestelde van wat ze eerder zeiden. Als schaap heb jij daar misschien vrede mee (jouw eigen mening is tenslotte niet jouw eigen mening) maar ik hoor graag de waarheid, zeker als die er dik bovenop ligt.

5) Verdraaien van feiten. Sébastien Bourdais of Toro Rosso said that "the penalty is really rough but in the end it's up to you to give the position back or not. Pretty straightforward". Niki Lauda said that he did "not understand this completely wrong decision". He called for the formation of permanent race stewards, instead of the temporary steward system currently in place. Three-time world champion Jackie Stewart said that "F1 attracts the largest capital investment in sport, but it’s being overseen by people who are not doing it full-time and we get inconsistent decisions". The Finnish daily newspaper Helsingin Sanomat noted that though the Grand Prix had "crushed" Räikkönen's championship dreams, Hamilton had adhered "with the rules of racing" in giving the position back.
Natuurlijk waren er wat coureurs die een mening erover hadden maar de meningen waren verdeeld. Bovendien denk ik dat een deel jaloezie ook meespeelde in de reactie van sommige coureurs gezien Hamilton als (b)rookie alle kansen kreeg waar zij jaren voor hadden moeten knokken.

6) Objectiviteit. Jij zal waarschijnlijk de eerste zijn die zal zeggen dat de FIA een constante en rechtvaardige instantie is als het jou uitkomt (heeft jaren voor je gewerkt, natuurlijk dat zit erin geconditioneerd) maar feiten zijn toch dat er intern in de FIA veel is veranderd om hun geloofwaardigheid enigzins veilig te stellen wanneer het F1 betreft.

Maargoed. Het gaat niet om of over jou ... ik sprak je niet eens aan. Het trieste is dat -nu ik repliek heb gegeven- je waarschijnlijk alleen maar persoonlijker gaat worden, de feiten nog meer gaat verdraaien en er voorbeelden bij gaat halen uit 1950 ofzo.
Calm down, please!
pi_85746177
1). Hamilton kreeg terecht straf. Niet alleen stond het in de regels, maar het schijnt ook besproken te zijn in de rijdersbriefing. Zie de GP Monza in de race erna.

En nu de stewards er zijn, zijn ze nog steeds niet in staat regels te interpreteren (Monaco) of op tijd straffen te geven (volgens Alonso in Valencia).

2) Snap totaal niet wat je hier loopt te brallen. Zal wel te maken hebben met je zinloze poging, want het is een zinloze opmerking.

3) Zie 2. Waarom zou een race van twee jaar geleden er niet bij gehaald mogen worden? Omdat ie je argument 'als ie gestraft is, zat ie fout' onderuit haalt? Vast wel.

4) Daar hebben we geen discussie over; Alonso zei drie dagen na Valencia ook wat anders over de FIA straf, Webber was ook heel wat milder over het Silverstone-incident na de race. Dat je het trieste woord 'schaap als jij' erbij moet halen, geeft al aan dat je gewoon geen argumenten hebt.

5) Heidfeld en zat andere coureurs (kijk de BBC en Speed uitzending van de FP Monza er maar op na; gewoon te downloaden bij piranha) hadden een totaal ander beeld. Daarnaast had Hamilton in Magny Cours voor eenzelfde actie ook al straf gehad. Hij had dus beter moeten weten. En jij bent wederom selectief info ah vergaren.

6) Wederom totaal niet-onderbouwde argumenten.

Je maakt hier in twee posts aanzienlijke aannames op basis van selectieve argumenten en gaat hier ook nog 's op de man spelen.

Ik durf hem wel aan; je spoort niet.
Calmer than you are
pi_85746310
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Zoals ik al eerder zei : gesprek met jou heeft geen zin.

Veel fun dus met het baden in je eigen realiteit.
Calm down, please!
pi_85746504
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei : gesprek met jou heeft geen zin.

Veel fun dus met het baden in je eigen realiteit.
Geen argumenten en op de man spelen. Je bent een kind van 10 met het intellect van een kleuter van 3. Met bijpassende F1-kennis.

Dwaas.
Calmer than you are
pi_85747262
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Geen argumenten en op de man spelen. Je bent een kind van 10 met het intellect van een kleuter van 3. Met bijpassende F1-kennis.

Dwaas.
:') Aan je argumentatie te horen had ik je pa kunnen zijn ... maar ga door! Zo ken ik je weer.
Calm down, please!
pi_85748228
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

:') Aan je argumentatie te horen had ik je pa kunnen zijn ... maar ga door! Zo ken ik je weer.
Toch doorgaan in een zinloze discussie getuigt inderdaad van consistentie die zijn weerga niet kent. Je weet van voren echt niet wat er zich van achter bij je afspeelt he? :')

Om maar te zwijgen van de zelfverklaarde mensenkennis: DSM-IV is nog niet in staat om jou te categoriseren. Maar met 'selectieve dwaas met het F1-intellect van een kind van 3' komen we een heel eind.
Calmer than you are
pi_85748398
googolplexian heeft gewoon gelijk hoor.
bovendien heb ik jou nog nooit objectief zien reageren als het om schumi of alonso gaat :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_85748658
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Toch doorgaan in een zinloze discussie getuigt inderdaad van consistentie die zijn weerga niet kent. Je weet van voren echt niet wat er zich van achter bij je afspeelt he? :')

Om maar te zwijgen van de zelfverklaarde mensenkennis: DSM-IV is nog niet in staat om jou te categoriseren. Maar met 'selectieve dwaas met het F1-intellect van een kind van 3' komen we een heel eind.
Kom op ... meer van dat! Je koos ervoor om jezelf voor schut te zetten in deze dus ik laat je totaal de vrije baan.

DSM-Iv heb ik trouwens moeten opzoeken. Je zal er wel beroepsmatig mee te maken hebben gehad, hoop ik :')
Calm down, please!
pi_85748759
Nou, wellicht kun jij dus een antwoord geven

- Webber doet (nagenoeg) hetzelfde bij Massa als Schumacher bij Barrichello: zie . Geen straf voor Webber, geen internationale pers die over hem valt. Sterker nog, Massa wordt door sommigen voor gek verklaard.

- Het argument hierboven is 'Schumacher heeft straf gekregen dus zat ie fout'. Met eenzelfde argumentatie kom je dus 'Hamilton kreeg in 2008 straf voor Spa, dus zat ie fout'.

Maar dan ben je een schaap, mag je er geen races van twee jaar geleden bij halen enz.

Ik geef toe: ik kan me niet verlagen tot het dwazenniveau van Googol. Geen wonder dat ie 'Think Harder' heeft staan; het zal wel een cue voor zichzelf zijn.
Calmer than you are
pi_85748853
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Kom op ... meer van dat! Je koos ervoor om jezelf voor schut te zetten in deze dus ik laat je totaal de vrije baan.

DSM-Iv heb ik trouwens moeten opzoeken. Je zal er wel beroepsmatig mee te maken hebben gehad, hoop ik :')
In ieder geval speel ik niet op de man, zoals het dwaasje Googol doet.

En die beroepsmatigheid klopt. Alleen niet op die manier die jij denkt. Die mensenkennis van je faalt keer op keer.

Past wel bij je F1-kennis. Dwaas.
Calmer than you are
pi_85749067
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:

..........................................................................................................................

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Je bent een kind van 10 met het intellect van een kleuter van 3. Met bijpassende F1-kennis.

Dwaas.
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Ik geef toe: ik kan me niet verlagen tot het dwazenniveau van Googol. Geen wonder dat ie 'Think Harder' heeft staan; het zal wel een cue voor zichzelf zijn.
quote:

:')
pi_85749186
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

..........................................................................................................................
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:')
Ah, nog zo'n een met emoticons ipv argumenten: prima niveau hier. Googol zal het vast met je kunnen vinden.
Calmer than you are
pi_85749272
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ah, nog zo'n een met emoticons ipv argumenten: prima niveau hier. Googol zal het vast met je kunnen vinden.
je ziet zelf niet in dat je reacties een beetje belachelijk zijn?
hoe kun je nou in godsnaam beweren dat jij niet op de man speelt, je doet niks anders :')
pi_85749330
quote:

[..]

En die beroepsmatigheid klopt. Alleen niet op die manier die jij denkt. Die mensenkennis van je faalt keer op keer.

Nou ... jouw objectiviteit is bij deze wel bewezen, lijkt me zo.

Ik geloof niet dat je nog meer op de kast kunt (en als je terug gaat lezen toch echt je eigen schuld) dus laat ik je maar in die waan van superioriteit.

Nog effe het volgende : Je zal misschien een wandelende F1-database zijn (waarvan akte en waarvoor hulde) maar laat het nou niet je logica en/of je beoordelingsvermogen beïnvloeden... daar komen echt de domste uitspraken van, ondanks je massieve F1 kennis. Of iets eerlijk is, of iets gelogen is ... hoef je niet de statistieken van afgelopen 50 15 jaar voor in je hoofd te hebben ... Gewoon ogen en oren open houden en (als je dan toch beroepsmatig in het veld zit) je beoordelingen lekker vlak en objectief houden.

Hoef je ook niet elke keer als eerste de aangewezen Schumi-fan te zijn.

PS.: Mijn onderschrift is zeker niet voor jou bedoeld ... men moet eerst denken eer men harder kan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 26-08-2010 22:20:06 ]
Calm down, please!
pi_85749696
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nou ... jouw objectiviteit is bij deze wel bewezen, lijkt me zo.

Ik geloof niet dat je nog meer op de kast kunt (en als je terug gaat lezen toch echt je eigen schuld) dus laat ik je maar in die waan van superioriteit.

Nog effe het volgende : Je zal misschien een wandelende F1-database zijn (waarvan akte en waarvoor hulde) maar laat het nou niet je logica en/of je beoordelingsvermogen beïnvloeden... daar komen echt de domste uitspraken van, ondanks je massieve F1 kennis. Of iets eerlijk is, of iets gelogen is ... hoef je niet de statistieken van afgelopen 50 15 jaar voor in je hoofd te hebben ... Gewoon ogen en oren open houden en (als je dan toch beroepsmatig in het veld zit) je beoordelingen lekker vlak en objectief houden.

Hoef je ook niet elke keer als eerste de aangewezen Schumi-fan te zijn.

PS.: Mijn onderschrift is zeker niet voor jou bedoeld ... met moet eerst denken eer men harder kan denken.
Lol @ het laatste! Want 'nul' bestaat niet zeker in jouw wereld? Een WC-tegel opmerking; niks meer, niks minder. Dat past wel bij je niveau, want logisch nadenken lijkt je echt totaal vreemd.

Vandaar al die eenvoudige projectie en je bijna niet te stoppen behoefte om te blijven reageren terwijl je al een half uur geleden meldde dat het zinloos was.

Fanatiek wellicht?
Calmer than you are
pi_85749902
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Lol @ het laatste! Want 'nul' bestaat niet zeker in jouw wereld? Een WC-tegel opmerking; niks meer, niks minder. Dat past wel bij je niveau, want logisch nadenken lijkt je echt totaal vreemd.

Vandaar al die eenvoudige projectie en je bijna niet te stoppen behoefte om te blijven reageren terwijl je al een half uur geleden meldde dat het zinloos was.

Fanatiek wellicht?
Nee hoor ... vanaf een paar posts geleden ging het niet meer om Rosberg of om Schumacher maar om jou en mij. Waarom zou ik anderen een mooi popcorn-moment door de neus boren? Ik moedig je aan! Laat jezelf (zo mogelijk) nog meer kennen!

Tenzij de reacties natuurlijk nu teveel worden ... dan moeten we het maar over Alonso gaan hebben. Daar kan ik namelijk ook niet objectief over zijn.
Calm down, please!
pi_85750463
Kunnen we het verder weer gezellig houden?
als ik trouwens die inhaal manouvre van Massa op Webber kijk, dan denk ik: mooi gedaan van Massa, en een stukje minder lomp zoals die van Schumacher overkwam, gezien Massa voor het gras begon weer naar links kon voor de bocht.
pi_85750484
Heeft iemand toevallig enig idee wat een kaartje voor de zaterdag kost? Gewoon het goedkoopste zegmaar? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')