Scheelt een jaar. En Schleck is natuurlijk een supertalent he.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schleck is een leeftijdsgenoot en rijdt in de gele trui..
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Is het niet een ongeschreven regel /netjes om te wachten op je directe concurrent als die materiaalpech heeft?![]()
Wie wil nu zo de tour winnen?
Dat doet Schleck gewoon zelf.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Weet niet wat ik hiervan vind hoor. Demarreren precies als de ketting er afloopt bij je tegenstander
Met het huidige materiaal mag dat eigenlijk ook niet gebeuren dat 'ie er af loopt.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Weet niet wat ik hiervan vind hoor. Demarreren precies als de ketting er afloopt bij je tegenstander
Eigenlijk demarreerde contador niet hé, hij was terug naar Schleck en Vino aan het rijden en weg van de rest op het moment dat bij Schleck de ketting eraf vloog ... Waarom zou hij dan niet mogen doorgaan ?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Naja, Schleck pakte tijd in de rit naar Arenberg toen Contador viel of zo. Jammer dat de Tour zo beslist gaat worden (tenzij Contador een hongerklop krijgt over 2 dagen), maar goed. Ik ben een beetje cynisch aant worden over de Tourquote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Tja,...dat is ook sport. Het is geen plaspauze oid dus dan vind ik dat 't gewoon kan.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Dat kun je dus niet zeggen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij had gewoon Contador op achterstand gezet zonder die ketting, jemig tering
Geeft 'm wel moraal voor op de Tourmaletquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis een Schleck he.. hij zal nog wel vallen in de afdaling.
Ik durf dat betwijfelen. Zo scherp was die demmarage niet. Ze waren vooral verrast (Contador zat even achteraan) en Vino reed dat gaatje toch ook vrij vlotjes dicht.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn achterderailleur loopt vast, kweetniet precies hoe dat kanquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef Lagrinta het volgende:
Verkeerd schakelen van Schleck? Een ketting mag er in principe nooit afvallen.
Hij heeft er wel een minuut staan te klooien, maar verliest maar 15 seconden bovenop de beklimming.quote:
Contador reed niet vol.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een minuut staan te klooien, maar verliest maar 15 seconden bovenop de beklimming.
ah, daar komen ze ook wel weer met zijn 8'en samen bovenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geeft 'm wel moraal voor op de Tourmalet
Contador reed niet vol door bergop. En Menchov was ook vooraal aan het loerenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een minuut staan te klooien, maar verliest maar 15 seconden bovenop de beklimming.
Ach Contador veegt 'm echt wel op in die tijdrit, dat gaat ie sowieso wel goedmaken. Ik weet we hebben rare dingen zien gebeuren maar dat gaat Contador echt niet laten gebeuren.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Naja, Schleck pakte tijd in de rit naar Arenberg toen Contador viel of zo. Jammer dat de Tour zo beslist gaat worden (tenzij Contador een hongerklop krijgt over 2 dagen), maar goed. Ik ben een beetje cynisch aant worden over de Tour
Schleck heeft misschien nog wel betere bergbenen dan Contador. Zeker geen mindere op dit moment, dus dat slaat nergens op.quote:
Bij Contador is het altijd versnellen en weer wat terugvallen en bij Menchov lijkt het altijd alsof hij aan het toeren is.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Contador reed niet vol door bergop. En Menchov was ook vooraal aan het loeren
Yah, de Tour is gespeeld. Was eigenlijk ook een hopeloze missie voor Schleck. Contador volgt gewoon bergop en valt alleen aan op korte klimmen met weinig kans op een counter. Dan pakt hij minuten in de tijdrit en wint de Tour.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ach Contador veegt 'm echt wel op in die tijdrit, dat gaat ie sowieso wel goedmaken. Ik weet we hebben rare dingen zien gebeuren maar dat gaat Contador echt niet laten gebeuren.
En Evans omdat ie een mountainbikeverleden heeft en Vinokourov omdat hij ooit in Gap won enzovoorts.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:58 schreef Zwansen het volgende:
VDB kan aardig dalen, die is wereldkampioen tijdrijden geweest bij de beloften...
Met een gele trui rijd je doorgaans een halve tot een minuut sneller in zo'n laatste lange tijdrit.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ach Contador veegt 'm echt wel op in die tijdrit, dat gaat ie sowieso wel goedmaken. Ik weet we hebben rare dingen zien gebeuren maar dat gaat Contador echt niet laten gebeuren.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:01 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
En Evans omdat ie een mountainbikeverleden heeft en Vinokourov omdat hij ooit in Gap won enzovoorts.
En Frank Schleck omdat hij de kortste weg weet.
Ah ok. Dank je.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:01 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Wat is ongeveer het verschil tussen Schleck, VDB2 en Vino en het groepje Gesink.
Uiteindelijk valt de schade mee ja en zit hij waar hij 'hoort'. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij een mindere dag heeft.quote:
Die zitten er kort achter, minder dan 30 seconden.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:01 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Wat is ongeveer het verschil tussen Schleck, VDB2 en Vino en het groepje Gesink.
Yah, en het bied weinig hoop voor nog een leuke actie op de Tourmalet. Zo'n top10 plek is leuk en aardig, maar ik hoop wel dat hij nog eens iets gaat proberenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt de schade mee ja en zit hij waar hij 'hoort'. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij een mindere dag heeft.
Dat was toch vooral zo in de tijd dat ze nog een extra spuit zetten bij zo'n moment en daarmee weg konden komen (zie Pantani destijds)quote:Op maandag 19 juli 2010 17:01 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Met een gele trui rijd je doorgaans een halve tot een minuut sneller in zo'n laatste lange tijdrit.
Zeker.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Schlek kan de gele trui nog houden, alleen zal hij dus geen tijd genoeg hebben voor de tijdrit, aanval op Tourmalet?
Zekers.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt de schade mee ja en zit hij waar hij 'hoort'. Maar je kan toch niet ontkennen dat hij een mindere dag heeft.
haha, ze rijden morgen netjes met zijn allen naar de streep. Morgen aanvallen is wel heel riskant en dat gaat niemand wagen die nu top 10 staat.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zeker.
En misschien gaat er morgen dan toch nog wat gebeuren.
Haha ja. Toen Pantani de Tour won werd hij derde in de laatste tijdrit. Maar vergeet Sastre 2008 niet. Cadel Evans dacht wel even de Tour te winnen in die tijdrit. Nou mooi niet. Sastre in het geel reed een formidabele tijdrit voor zijn doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat was toch vooral zo in de tijd dat ze nog een extra spuit zetten bij zo'n moment en daarmee weg konden komen (zie Pantani destijds)
De laatste jaren hebben we toch gezien dat dat scenario minder voorkomt ...
Is bovengekomen (qua plaats) net voor oa Basso en Luis Leon Sanchez en net na Gesink. Maar geen idee over de tijdsverschillen ...quote:
Zal niet de eerste keer zijn dat in zo'n etappe nog iets raars gebeurt. 1996 bijvoorbeeld in een vergelijkbare etappe.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:04 schreef Lann555 het volgende:
[..]
haha, ze rijden morgen netjes met zijn allen naar de streep. Morgen aanvallen is wel heel riskant en dat gaat niemand wagen die nu top 10 staat.
Volgens mij zat die in de groep Gesink.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is bovengekomen (qua plaats) net voor oa Basso en Luis Leon Sanchez en net na Gesink. Maar geen idee over de tijdsverschillen ...
Verfris mijn geheugen even. Wat gebeurde er toen in 1996? Was dat niet de Tour van Riis?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat in zo'n etappe nog iets raars gebeurt. 1996 bijvoorbeeld in een vergelijkbare etappe.
Maar voor hetzelfde geld gebeurt er idd niets.
En wat dacht je van de kasseien-etappe. Contador had toen ook last van de val van Andy zijn broer. Cancellara gaf toen extra gas.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Menchov het volgende:
Wanneer is toch die wacht mentaliteit ontstaan. Het is een wedstrijd, er staat enorm veel op het spel. Natuurlijk val je aan op zo'n moment. Schleck's arrogantie van gisteren wordt afgestraft.
Yep. Etappe naar Pamplona kopgroep van 8 man. Rominger en Indurain toen definitief uit top 10 geslagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Verfris mijn geheugen even. Wat gebeurde er toen in 1996? Was dat niet de Tour van Riis?
En daar ook de juiste renners voor hebben natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef knep het volgende:
Tja de Fransen winnen hun 5e rit omdat zij wel durven aan te vallen.
Yah, hoeveel Nederlanders hebben we eigenlijk in de aanval gezien? Moerenhout en Boom?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef knep het volgende:
Tja de Fransen winnen hun 5e rit omdat zij wel durven aan te vallen.
Arrogantie?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Menchov het volgende:
Wanneer is toch die wacht mentaliteit ontstaan. Het is een wedstrijd, er staat enorm veel op het spel. Natuurlijk val je aan op zo'n moment. Schleck's arrogantie van gisteren wordt afgestraft.
De live-verslaggeving van letour.fr spreekt van een groep van 4 man met Gesink, Leipheimer, Hesjedahl en Gadret. Rodriguez moet ergens met Basso en LL Sanchez daar nog achter zitten. (op de top toch alleszinds)quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zat die in de groep Gesink.
Nee, belangrijk voor Gesink en zag hem zo gauw niet zitten.quote:
Tja, er zijn er maar 7 (na uitvallen Niki) en daarnaast waren ze in de aanval in van die kansloze rittenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, hoeveel Nederlanders hebben we eigenlijk in de aanval gezien? Moerenhout en Boom?
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:01 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Met een gele trui rijd je doorgaans een halve tot een minuut sneller in zo'n laatste lange tijdrit.
Jef D'Hont (verzorger Telekom toen) beweert in z'n boek dat die rit vooral duidelijk de scheiding maakte tussen degenen die véél met de EPO durfden en degenen die nog vooral aan de klassieke dope zaten ...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yep. Etappe naar Pamplona kopgroep van 8 man. Rominger en Indurain toen definitief uit top 10 geslagen.
Was wel een langere etappe trouwens.
Pffff...Contador is nog altijd de beste renner in koers. Schleck was echt niet weggereden vandaag en had zowieso geen tijd kunnen winnen met die afdaling er nog bijquote:
Sorry man, ik dacht dat men PI's wel zou snappen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Pffff...Contador is nog altijd de beste renner in koers. Schleck was echt niet weggereden vandaag en had zowieso geen tijd kunnen winnen met die afdaling er nog bij
Als Contador zo goed is, waarom heeft hij dan in de bergetappes nog geen 1x van Schleck heeft kunnen wegrijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Pffff...Contador is nog altijd de beste renner in koers. Schleck was echt niet weggereden vandaag en had zowieso geen tijd kunnen winnen met die afdaling er nog bij
Gezien het feit dat hij toch al de Tour ging winnen als het zo bleef had hij moeten wachten vind ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Had contador moeten stoppen of heeft die gelijk dat die gaat?
Doorrijden, vallen / pech etc hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Contador zo goed is, waarom heeft hij dan in de bergetappes nog geen 1x van Schleck heeft kunnen wegrijden.
Ik zou ook zijn weggereden.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik weet nog niet wat ik vind. Hij had sowieso niet moeten aanvallen denk ik. Het is in ieder geval een gele trui met een nare bijsmaak. Schleck was beter dan Contador.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Zonder de 01' 13" die Schleck pakte op Contador in de kasseienrit (na die laatste z'n valpartij daar) had hij niet eens in de gele trui rond gereden , eigenlijk ...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Contador zo goed is, waarom heeft hij dan in de bergetappes nog geen 1x van Schleck heeft kunnen wegrijden.
Ik vind Contador nou ook niet echt een toonbeeld van leuk wielrennen deze Tour.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef DuTank het volgende:
Anti-wielrennen van Schleck van gisteren is bestraft.
Klopt..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef marcodej het volgende:
Hobbeltje in de weg net op het moment dat hij schakelt? Ja, dan slaat je ketting over.
Ik herinner me Armstrong en Ullrich.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Omega3 het volgende:
Ik vond het niet sportief van Contador maar dat is mijn mening
Je wilt toch verdomme winnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Volgens De Cauwer zat 'ie op het buitenblad. Dan staat je ketting ook scheef en heb je meer risico op misschakelen. Heeft 'ie eigenlijk nog mazzel dat zijn derailleur niet in het achterwiel is geklapt.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef marcodej het volgende:
Hobbeltje in de weg net op het moment dat hij schakelt? Ja, dan slaat je ketting over.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 19 juli 2010 17:16 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik vind Contador nou ook niet echt een toonbeeld van leuk wielrennen deze Tour.
Typisch iets voor Luxemburgers. Altijd wachten totdat er iets gebeurt...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef DuTank het volgende:
Anti-wielrennen van Schleck van gisteren is bestraft.
Iedereen hier vergeet Sanchez, alsof die niet eens meedoet.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:16 schreef knep het volgende:
Wat een matige etappe.
Winnaars van vandaag zijn Contador en Menchov.
Ik verwacht een Ventoux scenario van vorig jaar. Contador hoeft alleen maar te volgen. Schleck kan toch ook niet echt wegrijden en de rest zijn zulke anti-renners, daar ga je zowieso niks van zienquote:
Als je voetbalt en je ziet dat de keeper uitglijdt, dan help je die toch ook niet eerst op de been, als spits zijnde?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Omega3 het volgende:
Ja, dan was er wel iemand anders vertrokken. Misschakelen doe je zelf.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef Ferdii het volgende:
contador had gewoon moeten wachten
dan toon je je een echte winnaar dat je dit soort dingen niet nodig hebt.
Ach ja, op zo'n moment ga je niet midden op de weg wachten tot zijn fiets het weer doet. Wel erg jammer dat hij zo tijdwinst pakt.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Omega3 het volgende:
En zonder Cancellara in de ardennen had hij nu achter Gesink gestaanquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zonder de 01' 13" die Schleck pakte op Contador in de kasseienrit (na die laatste z'n valpartij daar) had hij niet eens in de gele trui rond gereden , eigenlijk ...
Neuh die wint em vrij makkelijk. Gelukkig heb ik geld op hem staanquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMaar ook hij zal gestraft worden dan
Anders hadden Menchov/Sanchez wel doorgegaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, op zo'n moment ga je niet midden op de weg wachten tot zijn fiets het weer doet. Wel erg jammer dat hij zo tijdwinst pakt.
Je hebt gelijk, helemaal vergetenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen hier vergeet Sanchez, alsof die niet eens meedoet.
ja maar, als het iemand van saxo is moeten ze wachten, zo hoort het toch, canc?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je voetbalt en je ziet dat de keeper uitglijdt, dan help je die toch ook niet eerst op de been, als spits zijnde?
Niemand hier neemt die Basken echt serieus volgens mij. Ze hebben ook wel een lange geschiedenis van falen in de Tourquote:
daar is het ook lastiger aanvallen, ze kunnen nou eenmaal niet harder dan die motor gaatquote:Op maandag 19 juli 2010 17:18 schreef Meddo het volgende:
Net alsof er bij de formule 1 wordt gestopt bij materiaal pech
Ullrich had toen niet moeten luisteren.quote:
misschien wel, maar die andere mensen waren niet zo belangrijk voor de overwinningquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dan was er wel iemand anders vertrokken. Misschakelen doe je zelf.
En Ullrich had destijds ook niet moeten wachten.
Samuel Sanchez rijdt wel bij de Basken, maar is geen Bask.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Niemand hier neemt die Basken echt serieus volgens mij. Ze hebben ook wel een lange geschiedenis van falen in de Tour
Ik hoop op een slechte dag voor een van de top 5 waardoor er gereden moet worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:17 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik verwacht een Ventoux scenario van vorig jaar. Contador hoeft alleen maar te volgen. Schleck kan toch ook niet echt wegrijden en de rest zijn zulke anti-renners, daar ga je zowieso niks van zien
Geen kromme vergelijkingen gebruiken om dit dilemma te vereenvoudigen. Wielrennen heeft nul overeenkomsten met balsporten.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je voetbalt en je ziet dat de keeper uitglijdt, dan help je die toch ook niet eerst op de been, als spits zijnde?
Nou, ik vraag me af of Schleck dat uberhaupt wel kan. Ook kijkend naar vorig jaar lijkt hij toch nooit echt goed weg te komen. Hij slaat altijd een mooi gaatje, maar binnen 10 seconden valt het tempo terug en rijden de meesten terug. Hij heeft niet die splijtende demarrage van een Pantani bijv.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik hoop op een slechte dag voor een van de top 5 waardoor er gereden moet worden.
En ik verwacht toch echt een flinke aanval van Schleck zoals hij vandaag ook al wilde doen, hij had toch al wel een gaatje.
Dat had ook niet gehoeven. Ullrich reed zelf rechtdoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Armstrong wachtte ook toen Ullrich in z'n Bianchi-shirt de berm in reed in een afdaling.
http://www.letour.fr/2010/TDF/LIVE/us/1500/classement/index.htmlquote:1. VOECKLER Thomas 151 BBOX BOUYGUES TELECOM 4h 44' 51"
2. BALLAN Alessandro 122 BMC RACING TEAM 4h 46' 11" + 01' 20"
3. PEREZ ARRIETA Aitor 218 FOOTON-SERVETTO 4h 46' 11" + 01' 20"
4. MONDORY Lloyd 87 AG2R LA MONDIALE 4h 47' 41" + 02' 50"
5. ROBERTS Luke 146 TEAM MILRAM 4h 47' 41" + 02' 50"
6. REDA Francesco 136 QUICK STEP 4h 47' 41" + 02' 50"
7. CONTADOR Alberto 1 ASTANA 4h 47' 41" + 02' 50"
8. SANCHEZ Samuel 181 EUSKALTEL - EUSKADI 4h 47' 41" + 02' 50"
9. MENCHOV Denis 191 RABOBANK 4h 47' 41" + 02' 50"
10. VANDBORG Brian 49 LIQUIGAS-DOIMO 4h 47' 41" + 02' 50"
11. VAN SUMMEREN Johan 58 GARMIN - TRANSITIONS 4h 47' 41" + 02' 50"
12. SCHLECK Andy 11 TEAM SAXO BANK 4h 48' 20" + 03' 29"
13. VAN DEN BROECK Jurgen 101 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 48' 20" + 03' 29"
14. VINOKOUROV Alexandre 9 ASTANA 4h 48' 20" + 03' 29"
15. GESINK Robert 195 RABOBANK 4h 48' 46" + 03' 55"
16. HESJEDAL Ryder 54 GARMIN - TRANSITIONS 4h 48' 46" + 03' 55"
17. LEIPHEIMER Levi 25 TEAM RADIOSHACK 4h 48' 46" + 03' 55"
18. GADRET John 85 AG2R LA MONDIALE 4h 48' 46" + 03' 55"
19. KREUZIGER Roman 44 LIQUIGAS-DOIMO 4h 48' 59" + 04' 08"
20. DE WEERT Kevin 133 QUICK STEP 4h 48' 59" + 04' 08"
21. RODRIGUEZ OLIVER Joaquin 77 KATUSHA TEAM 4h 48' 59" + 04' 08"
22. KLÖDEN Andréas 24 TEAM RADIOSHACK 4h 48' 59" + 04' 08"
23. ARMSTRONG Lance 21 TEAM RADIOSHACK 4h 48' 59" + 04' 08"
24. SASTRE Carlos 91 CERVELO TEST TEAM 4h 48' 59" + 04' 08"
25. IVANOV Serguei 73 KATUSHA TEAM 4h 49' 05" + 04' 14"
26. PLAZA MOLINA Ruben 168 CAISSE D’EPARGNE 4h 50' 09" + 05' 18"
27. MOREAU Christophe 166 CAISSE D’EPARGNE 4h 50' 35" + 05' 44"
28. MORENO FERNANDEZ Daniel 107 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 50' 35" + 05' 44"
29. GARATE Juan Manuel 194 RABOBANK 4h 50' 35" + 05' 44"
30. SANCHEZ Luis-Leon 161 CAISSE D’EPARGNE 4h 50' 35" + 05' 44"
31. HORNER Christopher 23 TEAM RADIOSHACK 4h 50' 35" + 05' 44"
32. BASSO Ivan 41 LIQUIGAS-DOIMO 4h 50' 35" + 05' 44"
33. LLOYD Matthew 106 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 50' 35" + 05' 44"
34. CHAVANEL Sylvain 131 QUICK STEP 4h 50' 35" + 05' 44"
35. LÖVKVIST Thomas 37 SKY PRO CYCLING 4h 50' 35" + 05' 44"
36. EVANS Cadel 121 BMC RACING TEAM 4h 51' 49" + 06' 58"
37. ROCHE Nicolas 81 AG2R LA MONDIALE 4h 52' 43" + 07' 52"
38. LE MEVEL Christophe 61 FDJ 4h 53' 26" + 08' 35"
39. MONFORT Maxime 116 TEAM HTC - COLUMBIA 4h 53' 26" + 08' 35"
40. EL FARES Julien 174 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 4h 53' 26" + 08' 35"
41. PAURIOL Rémi 179 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 4h 53' 26" + 08' 35"
42. ROGERS Michael 118 TEAM HTC - COLUMBIA 4h 53' 26" + 08' 35"
43. GUSTOV Volodymir 93 CERVELO TEST TEAM 4h 53' 26" + 08' 35"
44. MORABITO Steve 128 BMC RACING TEAM 4h 53' 26" + 08' 35"
45. VELASCO Ivan 188 EUSKALTEL - EUSKADI 4h 53' 26" + 08' 35"
46. AERTS Mario 102 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 53' 26" + 08' 35"
47. NAVARRO Daniel 6 ASTANA 4h 53' 26" + 08' 35"
48. WIGGINS Bradley 31 SKY PRO CYCLING 4h 54' 26" + 09' 35"
49. ISASI Inaki 182 EUSKALTEL - EUSKADI 4h 54' 26" + 09' 35"
50. PAULINHO Sergio 27 TEAM RADIOSHACK 4h 54' 26" + 09' 35"
51. TURGOT Sébastien 158 BBOX BOUYGUES TELECOM 4h 54' 26" + 09' 35"
Gele trui en nummer twee zijn altijd dubieuzer in dit soort gevallen dan als de subtoppers wat gebeurt. Als Gesink lek rijdt wacht niemand.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef Dejannn het volgende:
Kunnen mensen nog die sicke val van Beloki herrineren een aantal jaar terug? Toen reed Armstrong ook gewoon door, zelfs door door dat maisveld te rennen. Schleck maakt hij waarschijnlijk zelf een fout met verkeerd schakelen waardoor zijn ketting er af vliegt en mensen nemen het dat kwalijk, dat vind ik echt lijp. Schleck had waarschijnlijk ook hetzelfde gedaan. Je wilt toch winnen in het heetst van de strijd?
Dat was niet in zn Bianchi trui, dat was in het Duitse kampioenenshirt volgens mij. Het jaar erop viel Armstrong en toen liet Ullrich iedereen wachten.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Armstrong wachtte ook toen Ullrich in z'n Bianchi-shirt de berm in reed in een afdaling.
Toen was Ullrich toch al min of meer verslagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Vino was daar weg en die stond 40 sec na Armstrong in het klassement, Armstrong moest zijn trui dus verdedigen. Als je goed naar de beelden kijkt zie je iemand suggereren dat ze moeten wachten en dan zie je Armstrong naar voren wijzenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef Dejannn het volgende:
Kunnen mensen nog die sicke val van Beloki herrineren een aantal jaar terug? Toen reed Armstrong ook gewoon door, zelfs door door dat maisveld te rennen. Schleck maakt hij waarschijnlijk zelf een fout met verkeerd schakelen waardoor zijn ketting er af vliegt en mensen nemen het dat kwalijk, dat vind ik echt lijp. Schleck had waarschijnlijk ook hetzelfde gedaan. Je wilt toch winnen in het heetst van de strijd?
Die situatie bedoelde ik. Als een renner rechtdoor rijdt in een bocht, dat is z'n eigen schuld. Armstrong had toen ook niet hoeven te wachten eigenlijk. Bij materiaalpech ligt het toch iets anders vind ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt ja, ik wist iig dat het een vrij lichte trui was.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was niet in zn Bianchi trui, dat was in het Duitse kampioenenshirt volgens mij. Het jaar erop viel Armstrong en toen liet Ullrich iedereen wachten.
Ullrich raakte daar uit zijn tempo, terwijl Armstrong juist in een hoger tempo kwam, en toen 'ie bijkwam eigenlijk meteen doorflitste.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Toen was Ullrich toch al min of meer verslagen.
Ullrich deed het zelf wel toen Armstrong viel, waarna Armstrong keihard wegreed en de Tour definitief besliste.
Dus jij vindt als Nederland tegen Urugay speelt, aanval van Suarez, Stekelenburg glijdt uit, dat Suarez netjes moet wachten tot hij weer is opgestaan, omdat ze beiden bij AJAX spelen?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja maar, als het iemand van saxo is moeten ze wachten, zo hoort het toch, canc?
Mee eens. Als een concurrent de bocht mist zou ik nooit wachten. Bij een lekke band is er nog twijfel, afhankelijk van de situatie.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die situatie bedoelde ik. Als een renner rechtdoor rijdt in een bocht, dat is z'n eigen schuld. Bij materiaalpech ligt het toch iets anders vind ik.
Klopt. In het wielrennen ben je soms van elkaar afhankelijk en 5 kilometer verderop weer vijanden, om vervolgens weer vrienden te zijn en samen te werken, om vervolgens wéér tegen elkaar te vechten..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:21 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geen kromme vergelijkingen gebruiken om dit dilemma te vereenvoudigen. Wielrennen heeft nul overeenkomsten met balsporten.
Hij moet voor top5 gaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:24 schreef knep het volgende:
Top 10 is toch wel redelijk safe voor Gesink, moet ie alleen donderdag niet ook een slechtere dag hebben.
Hij zal moeten.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:22 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af of Schleck dat uberhaupt wel kan. Ook kijkend naar vorig jaar lijkt hij toch nooit echt goed weg te komen. Hij slaat altijd een mooi gaatje, maar binnen 10 seconden valt het tempo terug en rijden de meesten terug. Hij heeft niet die splijtende demarrage van een Pantani bijv.
http://www.letour.fr/2010/TDF/LIVE/us/1500/classement/index.html#quote:1. CONTADOR Alberto 1 ASTANA 72h 50' 42"
2. SCHLECK Andy 11 TEAM SAXO BANK 72h 50' 50" + 00' 08"
3. SANCHEZ Samuel 181 EUSKALTEL - EUSKADI 72h 52' 42" + 02' 00"
4. MENCHOV Denis 191 RABOBANK 72h 52' 55" + 02' 13"
5. VAN DEN BROECK Jurgen 101 OMEGA PHARMA - LOTTO 72h 54' 21" + 03' 39"
6. GESINK Robert 195 RABOBANK 72h 55' 43" + 05' 01"
7. LEIPHEIMER Levi 25 TEAM RADIOSHACK 72h 56' 07" + 05' 25"
8. RODRIGUEZ OLIVER Joaquin 77 KATUSHA TEAM 72h 56' 27" + 05' 45"
9. VINOKOUROV Alexandre 9 ASTANA 72h 57' 54" + 07' 12"
10. HESJEDAL Ryder 54 GARMIN - TRANSITIONS 72h 58' 33" + 07' 51"
11. KREUZIGER Roman 44 LIQUIGAS-DOIMO 72h 58' 40" + 07' 58"
12. SANCHEZ Luis-Leon 161 CAISSE D’EPARGNE 72h 59' 01" + 08' 19"
13. SASTRE Carlos 91 CERVELO TEST TEAM 72h 59' 44" + 09' 02"
14. BASSO Ivan 41 LIQUIGAS-DOIMO 72h 59' 57" + 09' 15"
15. KLÖDEN Andréas 24 TEAM RADIOSHACK 73h 01' 56" + 11' 14"
16. LÖVKVIST Thomas 37 SKY PRO CYCLING 73h 02' 51" + 12' 09"
17. ROCHE Nicolas 81 AG2R LA MONDIALE 73h 03' 16" + 12' 34"
18. DE WEERT Kevin 133 QUICK STEP 73h 04' 49" + 14' 07"
19. GADRET John 85 AG2R LA MONDIALE 73h 05' 06" + 14' 24"
20. PLAZA MOLINA Ruben 168 CAISSE D’EPARGNE 73h 05' 29" + 14' 47
Dat wordt sowieso lastig, je zag vandaag duidelijk dat de eerste 5 er bovenuit steken.quote:
Armstrong is altijd nogal opportunistisch geweest met het wachten. Als het hem uitkwam moest het wel, maar toen b.v. Mayo viel voor de kasseien had 'ie geen probleem ermee om meteen vol gas door te gaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Vino was daar weg en die stond 40 sec na Armstrong in het klassement, Armstrong moest zijn trui dus verdedigen. Als je goed naar de beelden kijkt zie je iemand suggereren dat ze moeten wachten en dan zie je Armstrong naar voren wijzen
Ach, nee toch, lekker huidige plaats verdedigen. Goed naar de mensen achter je kijken en zo.quote:
Klopt, bovendien zat ie vol adrenaline, zeker nadat hij toen ook nog een keer met zijn voet uit zijn pedaal schoot.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ullrich raakte daar uit zijn tempo, terwijl Armstrong juist in een hoger tempo kwam, en toen 'ie bijkwam eigenlijk meteen doorflitste.
Misschien dat het hoge tempo in de Tour voor de klim begint niet ideaal voor hemquote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink is gewoon niet in vorm deze tour. Vandaag was weer 'afzien', 'vermoeiend'. Is volgens mij tot nu toe nog elke klimdag zo geweest
In de finale van een koers kun je niet wachten bij een lekke band. Bovendien hoort lekrijden erbij.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mee eens. Als een concurrent de bocht mist zou ik nooit wachten. Bij een lekke band is er nog twijfel, afhankelijk van de situatie.
Kasseien is ook wel een ander verhaal. Als je daar nite goed op kunt rijden dan val je. Kwestie van techniekquote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Armstrong is altijd nogal opportunistisch geweest met het wachten. Als het hem uitkwam moest het wel, maar toen b.v. Mayo viel voor de kasseien had 'ie geen probleem ermee om meteen vol gas door te gaan.
2001 was dat in z'n kampioenstrui inderdaad. Hoe Ullrich dat ravijn ook in reed. Dat was oook echt "op z'n Ullrichs". Gewoon traag rechtdoor langzaam naar beneden. Zag er droog uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat was niet in zn Bianchi trui, dat was in het Duitse kampioenenshirt volgens mij. Het jaar erop viel Armstrong en toen liet Ullrich iedereen wachten.
Ja, nu gaat het lastig worden. Maar top10 als ambitie vind ik tegenvallen, hij mag toch iets meer willen. Maar volgens mij wil hij dat zelf ook wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso lastig, je zag vandaag duidelijk dat de eerste 5 er bovenuit steken.
Plus, weet ik uit ervaring, als je in zo'n hoger tempo wordt 'gedwongen' door zo'n situatie (en je wordt even aangeduwd!), is het makkelijker vol te houden dan wanneer je dat volledig op eigen kracht moet doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, bovendien zat ie vol adrenaline, zeker nadat hij toen ook nog een keer met zijn voet uit zijn pedaal schoot.
Als je achter Frank Schleck rijdt kan je ook goed pech hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kasseien is ook wel een ander verhaal. Als je daar nite goed op kunt rijden dan val je. Kwestie van techniek
De val van Mayo was niet op de kasseien, maar ervoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kasseien is ook wel een ander verhaal. Als je daar nite goed op kunt rijden dan val je. Kwestie van techniek
Was in zn Telekom-tijd toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Hij praat elke dag hetzelfde. Ik heb ook het idee dat hij al over z'n top heen is of gewoon relatief minder wordt ten opzichte van concurrenten. Hij kan nog veel beter denk ik. Gelukkig is Menchov er nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink is gewoon niet in vorm deze tour. Vandaag was weer 'afzien', 'vermoeiend'. Is volgens mij tot nu toe nog elke klimdag zo geweest
Nja, met z'n schietgebaar en kloppen op het shirt was het niet ingetogen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef Cootz het volgende:
Ik vond Contador eigenlijk niet echt ontzettend blij doen. Hij lachte wat voor de foto, maar verder niet echt juichen ofzo...
Tja dat lijkt nog wat te hoog gegrepen. Als ie Leipo niet gelost krijgt gaat die hem in de tijdrit ook nog voorbij en dan wordt ie 7e. Ook dat is nog altijd een prima prestatie.quote:
Is waar.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In de finale van een koers kun je niet wachten bij een lekke band. Bovendien hoort lekrijden erbij.
Als je niet in vorm bent staat ook Gesink geen zesde.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tsja, maar het gebeurde nu toch wel op een moment dat je echt niet meer kon wachten. Schleck zat ook wel flink te prutsen met die ketting.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
VDB2 laten even horen dat Andy niet blij was met het geheel, ik denk dat hij vrij boos was op Contador.
Het viel me wel op dat hij geen seconde omkeek. Hij reed gewoon door alsof ie inderdaad niets gemerkt had. Maarja, echt geloofwaardig is dat niet natuurlijk.quote:
Mwah, stel dat dit bij Contador was gebeurd toen hij wilde reageren op de aanval van Schleck dan had Andy ook nooit gewacht hoor. Dus prima beslissing in mijn ogen, onderdeel van de sport.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mee eens. Als een concurrent de bocht mist zou ik nooit wachten. Bij een lekke band is er nog twijfel, afhankelijk van de situatie.
Donderdag.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Is morgen de laatste bergetappe al?
Zo ja : Kut tour
Er zijn er nog twee ...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Nee dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Wat, interview? Hij zegt dat hij het niet wist???quote:
Donderdag ook nog een... Tourmaletquote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Nee, donderdag aankomst op de Tourmalet. Ik ben beetje bang dat het tegen gaat vallen, maar goed, we mogen hopen. De tour is nog wel een echte top-etappe nodig met meer dan 4-5km echt koers bergopquote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Zei 'ie datquote:Op maandag 19 juli 2010 17:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat, interview? Hij zegt dat hij het niet wist???
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgen:quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Gesink kan nog beter denk ik. Niveau Menchov.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je niet in vorm bent staat ook Gesink geen zesde.
Tuurlijk is Gesink wel in vorm, anders sta je nu geen 6e.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Armstrong had toen veel meer voorsprong, bovendien pech aan de fiets in een finale.quote:
Ik reageerde op The General, ik heb verder geen interview gezienquote:
quote:
Gesink zei dat ie het ook niet echt meekreeg hoor. Je bent in zo'n etappe toch vooral met jezelf bezig.quote:
Zijn wel Gesink etappes. Wat sneller bergop en niet zo'n lange aanloop. Plus hoge colsquote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Morgen:
[ afbeelding ]
Donderdag:
[ afbeelding ]
Dat bepaalt de organisatie.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
Domme vraag misschien. Maar waarom is er geen ploegentijdrit?
Nou, dat heeft nogal consequenties voor het klassement meestal. Je ziet soms hele grote verschillen en de laatste keer leverde het ook veel valpartijen en zo op geloof ikkquote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
Ja maar hij gaat niet voor het geel.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[..]
Gesink zei dat ie het ook niet echt meekreeg hoor. Je bent in zo'n etappe toch vooral met jezelf bezig.
Hollandse mentaliteit hé, zo gauw er een kanshebber is moet ie 't ook meteen geweldig doen. In zijn eerste (hopelijk) volledige tour laat ie zijn potentieel onwijs goed zien, laten we blij zijn dat die jongen zo goed mee kan en afwachten hoe ie zich gaat ontwikkelen!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef knep het volgende:
[..]
Tuurlijk is Gesink wel in vorm, anders sta je nu geen 6e.
/edit spuit 11
Ja. Heerlijk om die vent te zien. Zo chaotisch met Contador die totaal niet in zijn wiel zat.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef VASND het volgende:
Was het Vino ook niet die reageerde op die aanval voor Andy stil kwam te staan?
Dacht ik te zien.
Dat heeft hij in een 1e reactie gezegd aldus Dijkstra.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik reageerde op The General, ik heb verder geen interview gezien
Contador let alleen maar op Schleck.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[..]
Gesink zei dat ie het ook niet echt meekreeg hoor. Je bent in zo'n etappe toch vooral met jezelf bezig.
Wees blij, denk niet dat Rabo die zo goed had afgerondquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
Die hele Bbox ploeg die onderuit gingquote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nogal consequenties voor het klassement meestal. Je ziet soms hele grote verschillen en de laatste keer leverde het ook veel valpartijen en zo op geloof ikk
Mwah, op dit moment nog niet denk ik. VDB2 en SamSan vallen erg mee, terwijl anderen weer wat tegenvallen. Uiteindeliijk staat hij waar hij hoort denk ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Gesink kan nog beter denk ik. Niveau Menchov.
Klopt. Andy kwam van achteruit en Vino reageerde alert. Contador was gewoon wat laat, hij werd er niet echt afgereden ofzo...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef VASND het volgende:
Was het Vino ook niet die reageerde op die aanval voor Andy stil kwam te staan?
Dacht ik te zien.
Laatste col is te ver van de streep.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Beregd het volgende:
morgen wordt een snipperdag.
Iedereen wil rust, buiten een paar aanvallers.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat bepaalt de organisatie.
Maar ik vind het wel OK, dat die er niet is. Door zo'n ploegentijdrit worden toch alleen maar de renners in de sterke teams extra bevoordeeld.
Ja daar is wel wat voor te zeggen inderdaad. Je gaat toch risico's nemen die niet ten goede komen aan je individuele prestatie. Kostte het Gesink niet de kop vorig jaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nogal consequenties voor het klassement meestal. Je ziet soms hele grote verschillen en de laatste keer leverde het ook veel valpartijen en zo op geloof ikk
Toen was hij wel de zwakste van het ploegje ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Ja daar is wel wat voor te zeggen inderdaad. Je gaat toch risico's nemen die niet ten goede komen aan je individuele prestatie. Kostte het Gesink niet de kop vorig jaar?
Nee, VDB, door een val.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Ja daar is wel wat voor te zeggen inderdaad. Je gaat toch risico's nemen die niet ten goede komen aan je individuele prestatie. Kostte het Gesink niet de kop vorig jaar?
Nee, want die viel er letterlijk uit een rit later ofzo.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Had ik 't toch goed gezien.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:34 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk om die vent te zien. Zo chaotisch met Contador die totaal niet in zijn wiel zat.
Zou leuk zijn, maar ik verwacht niet echt dat er iets gebeurt. Ik hoop er wel op, want als er iets gebeurt kan het forse verschillen opleveren.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef knep het volgende:
Wat een profiel van die rit van morgen.
Als je een sterke ploeg met goede klimmers hebt kun je alles aan gort rijden.
er gebeurt niks, ik zeg het je, toch niet voor het klassementquote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef knep het volgende:
Die ploegen bestaan helaas niet meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef knep het volgende:
Ik heb het idee dat het voor Robert al goed is dat hij 6e wordt J vdBroek is in betere vorm en Robert wordt moe, komt nog bij dat er renners binnen de ploeg ziek worden. hoop niet dat Robert ook ziek wordt, dat zou toch sneu zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Zijn wel Gesink etappes. Wat sneller bergop en niet zo'n lange aanloop. Plus hoge cols
Daar doelde ik ook niet op maar dat hij dat dus niet gezien heeft is grote onzin.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:35 schreef Cootz het volgende:
[..]
Klopt. Andy kwam van achteruit en Vino reageerde alert. Contador was gewoon wat laat, hij werd er niet echt afgereden ofzo...
ik heb het idee dat (buiten shleck nu) iedereen wel blij is met waar hij staat. Dat is kut, dan gebeurt er niks.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:38 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het voor Robert al goed is dat hij 6e wordt J vdBroek is in betere vorm en Robert wordt moe, komt nog bij dat er renners binnen de ploeg ziek worden. hoop niet dat Robert ook ziek wordt, dat zou toch sneu zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |