Tsja, maar het gebeurde nu toch wel op een moment dat je echt niet meer kon wachten. Schleck zat ook wel flink te prutsen met die ketting.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
VDB2 laten even horen dat Andy niet blij was met het geheel, ik denk dat hij vrij boos was op Contador.
Het viel me wel op dat hij geen seconde omkeek. Hij reed gewoon door alsof ie inderdaad niets gemerkt had. Maarja, echt geloofwaardig is dat niet natuurlijk.quote:
Mwah, stel dat dit bij Contador was gebeurd toen hij wilde reageren op de aanval van Schleck dan had Andy ook nooit gewacht hoor. Dus prima beslissing in mijn ogen, onderdeel van de sport.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mee eens. Als een concurrent de bocht mist zou ik nooit wachten. Bij een lekke band is er nog twijfel, afhankelijk van de situatie.
Donderdag.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Is morgen de laatste bergetappe al?
Zo ja : Kut tour
Er zijn er nog twee ...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Nee dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Wat, interview? Hij zegt dat hij het niet wist???quote:
Donderdag ook nog een... Tourmaletquote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Nee, donderdag aankomst op de Tourmalet. Ik ben beetje bang dat het tegen gaat vallen, maar goed, we mogen hopen. De tour is nog wel een echte top-etappe nodig met meer dan 4-5km echt koers bergopquote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Zei 'ie datquote:Op maandag 19 juli 2010 17:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat, interview? Hij zegt dat hij het niet wist???
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink is gewoon niet in vorm deze tour. Vandaag was weer 'afzien', 'vermoeiend'. Is volgens mij tot nu toe nog elke klimdag zo geweest
Morgen:quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef Breekfast het volgende:
Gesink kan nog beter denk ik. Niveau Menchov.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je niet in vorm bent staat ook Gesink geen zesde.
Tuurlijk is Gesink wel in vorm, anders sta je nu geen 6e.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink is gewoon niet in vorm deze tour. Vandaag was weer 'afzien', 'vermoeiend'. Is volgens mij tot nu toe nog elke klimdag zo geweest
Armstrong had toen veel meer voorsprong, bovendien pech aan de fiets in een finale.quote:
Ik reageerde op The General, ik heb verder geen interview gezienquote:
quote:
Gesink zei dat ie het ook niet echt meekreeg hoor. Je bent in zo'n etappe toch vooral met jezelf bezig.quote:
Zijn wel Gesink etappes. Wat sneller bergop en niet zo'n lange aanloop. Plus hoge colsquote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Morgen:
[ afbeelding ]
Donderdag:
[ afbeelding ]
Dat bepaalt de organisatie.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Thomas B. het volgende:
Domme vraag misschien. Maar waarom is er geen ploegentijdrit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |