Volgens mij zat die in de groep Gesink.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is bovengekomen (qua plaats) net voor oa Basso en Luis Leon Sanchez en net na Gesink. Maar geen idee over de tijdsverschillen ...
Verfris mijn geheugen even. Wat gebeurde er toen in 1996? Was dat niet de Tour van Riis?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat in zo'n etappe nog iets raars gebeurt. 1996 bijvoorbeeld in een vergelijkbare etappe.
Maar voor hetzelfde geld gebeurt er idd niets.
En wat dacht je van de kasseien-etappe. Contador had toen ook last van de val van Andy zijn broer. Cancellara gaf toen extra gas.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Menchov het volgende:
Wanneer is toch die wacht mentaliteit ontstaan. Het is een wedstrijd, er staat enorm veel op het spel. Natuurlijk val je aan op zo'n moment. Schleck's arrogantie van gisteren wordt afgestraft.
Yep. Etappe naar Pamplona kopgroep van 8 man. Rominger en Indurain toen definitief uit top 10 geslagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Verfris mijn geheugen even. Wat gebeurde er toen in 1996? Was dat niet de Tour van Riis?
En daar ook de juiste renners voor hebben natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef knep het volgende:
Tja de Fransen winnen hun 5e rit omdat zij wel durven aan te vallen.
Yah, hoeveel Nederlanders hebben we eigenlijk in de aanval gezien? Moerenhout en Boom?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef knep het volgende:
Tja de Fransen winnen hun 5e rit omdat zij wel durven aan te vallen.
Arrogantie?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Menchov het volgende:
Wanneer is toch die wacht mentaliteit ontstaan. Het is een wedstrijd, er staat enorm veel op het spel. Natuurlijk val je aan op zo'n moment. Schleck's arrogantie van gisteren wordt afgestraft.
De live-verslaggeving van letour.fr spreekt van een groep van 4 man met Gesink, Leipheimer, Hesjedahl en Gadret. Rodriguez moet ergens met Basso en LL Sanchez daar nog achter zitten. (op de top toch alleszinds)quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zat die in de groep Gesink.
Nee, belangrijk voor Gesink en zag hem zo gauw niet zitten.quote:
Tja, er zijn er maar 7 (na uitvallen Niki) en daarnaast waren ze in de aanval in van die kansloze rittenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, hoeveel Nederlanders hebben we eigenlijk in de aanval gezien? Moerenhout en Boom?
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:01 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Met een gele trui rijd je doorgaans een halve tot een minuut sneller in zo'n laatste lange tijdrit.
Jef D'Hont (verzorger Telekom toen) beweert in z'n boek dat die rit vooral duidelijk de scheiding maakte tussen degenen die véél met de EPO durfden en degenen die nog vooral aan de klassieke dope zaten ...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yep. Etappe naar Pamplona kopgroep van 8 man. Rominger en Indurain toen definitief uit top 10 geslagen.
Was wel een langere etappe trouwens.
Pffff...Contador is nog altijd de beste renner in koers. Schleck was echt niet weggereden vandaag en had zowieso geen tijd kunnen winnen met die afdaling er nog bijquote:
Sorry man, ik dacht dat men PI's wel zou snappen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Pffff...Contador is nog altijd de beste renner in koers. Schleck was echt niet weggereden vandaag en had zowieso geen tijd kunnen winnen met die afdaling er nog bij
Als Contador zo goed is, waarom heeft hij dan in de bergetappes nog geen 1x van Schleck heeft kunnen wegrijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Pffff...Contador is nog altijd de beste renner in koers. Schleck was echt niet weggereden vandaag en had zowieso geen tijd kunnen winnen met die afdaling er nog bij
Gezien het feit dat hij toch al de Tour ging winnen als het zo bleef had hij moeten wachten vind ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Had contador moeten stoppen of heeft die gelijk dat die gaat?
Doorrijden, vallen / pech etc hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Contador zo goed is, waarom heeft hij dan in de bergetappes nog geen 1x van Schleck heeft kunnen wegrijden.
Ik zou ook zijn weggereden.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik weet nog niet wat ik vind. Hij had sowieso niet moeten aanvallen denk ik. Het is in ieder geval een gele trui met een nare bijsmaak. Schleck was beter dan Contador.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Zonder de 01' 13" die Schleck pakte op Contador in de kasseienrit (na die laatste z'n valpartij daar) had hij niet eens in de gele trui rond gereden , eigenlijk ...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Contador zo goed is, waarom heeft hij dan in de bergetappes nog geen 1x van Schleck heeft kunnen wegrijden.
Ik vind Contador nou ook niet echt een toonbeeld van leuk wielrennen deze Tour.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef DuTank het volgende:
Anti-wielrennen van Schleck van gisteren is bestraft.
Klopt..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef marcodej het volgende:
Hobbeltje in de weg net op het moment dat hij schakelt? Ja, dan slaat je ketting over.
Ik herinner me Armstrong en Ullrich.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Omega3 het volgende:
Ik vond het niet sportief van Contador maar dat is mijn mening
Je wilt toch verdomme winnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Volgens De Cauwer zat 'ie op het buitenblad. Dan staat je ketting ook scheef en heb je meer risico op misschakelen. Heeft 'ie eigenlijk nog mazzel dat zijn derailleur niet in het achterwiel is geklapt.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef marcodej het volgende:
Hobbeltje in de weg net op het moment dat hij schakelt? Ja, dan slaat je ketting over.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 19 juli 2010 17:16 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik vind Contador nou ook niet echt een toonbeeld van leuk wielrennen deze Tour.
Typisch iets voor Luxemburgers. Altijd wachten totdat er iets gebeurt...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef DuTank het volgende:
Anti-wielrennen van Schleck van gisteren is bestraft.
Iedereen hier vergeet Sanchez, alsof die niet eens meedoet.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:16 schreef knep het volgende:
Wat een matige etappe.
Winnaars van vandaag zijn Contador en Menchov.
Ik verwacht een Ventoux scenario van vorig jaar. Contador hoeft alleen maar te volgen. Schleck kan toch ook niet echt wegrijden en de rest zijn zulke anti-renners, daar ga je zowieso niks van zienquote:
Als je voetbalt en je ziet dat de keeper uitglijdt, dan help je die toch ook niet eerst op de been, als spits zijnde?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Omega3 het volgende:
Ja, dan was er wel iemand anders vertrokken. Misschakelen doe je zelf.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef Ferdii het volgende:
contador had gewoon moeten wachten
dan toon je je een echte winnaar dat je dit soort dingen niet nodig hebt.
Ach ja, op zo'n moment ga je niet midden op de weg wachten tot zijn fiets het weer doet. Wel erg jammer dat hij zo tijdwinst pakt.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Omega3 het volgende:
En zonder Cancellara in de ardennen had hij nu achter Gesink gestaanquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zonder de 01' 13" die Schleck pakte op Contador in de kasseienrit (na die laatste z'n valpartij daar) had hij niet eens in de gele trui rond gereden , eigenlijk ...
Neuh die wint em vrij makkelijk. Gelukkig heb ik geld op hem staanquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMaar ook hij zal gestraft worden dan
Anders hadden Menchov/Sanchez wel doorgegaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, op zo'n moment ga je niet midden op de weg wachten tot zijn fiets het weer doet. Wel erg jammer dat hij zo tijdwinst pakt.
Je hebt gelijk, helemaal vergetenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen hier vergeet Sanchez, alsof die niet eens meedoet.
ja maar, als het iemand van saxo is moeten ze wachten, zo hoort het toch, canc?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je voetbalt en je ziet dat de keeper uitglijdt, dan help je die toch ook niet eerst op de been, als spits zijnde?
Niemand hier neemt die Basken echt serieus volgens mij. Ze hebben ook wel een lange geschiedenis van falen in de Tourquote:
daar is het ook lastiger aanvallen, ze kunnen nou eenmaal niet harder dan die motor gaatquote:Op maandag 19 juli 2010 17:18 schreef Meddo het volgende:
Net alsof er bij de formule 1 wordt gestopt bij materiaal pech
Ullrich had toen niet moeten luisteren.quote:
misschien wel, maar die andere mensen waren niet zo belangrijk voor de overwinningquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dan was er wel iemand anders vertrokken. Misschakelen doe je zelf.
En Ullrich had destijds ook niet moeten wachten.
Samuel Sanchez rijdt wel bij de Basken, maar is geen Bask.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Niemand hier neemt die Basken echt serieus volgens mij. Ze hebben ook wel een lange geschiedenis van falen in de Tour
Ik hoop op een slechte dag voor een van de top 5 waardoor er gereden moet worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:17 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik verwacht een Ventoux scenario van vorig jaar. Contador hoeft alleen maar te volgen. Schleck kan toch ook niet echt wegrijden en de rest zijn zulke anti-renners, daar ga je zowieso niks van zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |