Ik zou ook zijn weggereden.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Had contador moeten stoppen of heeft die gelijk dat die gaat?
Ik weet nog niet wat ik vind. Hij had sowieso niet moeten aanvallen denk ik. Het is in ieder geval een gele trui met een nare bijsmaak. Schleck was beter dan Contador.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Zonder de 01' 13" die Schleck pakte op Contador in de kasseienrit (na die laatste z'n valpartij daar) had hij niet eens in de gele trui rond gereden , eigenlijk ...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Contador zo goed is, waarom heeft hij dan in de bergetappes nog geen 1x van Schleck heeft kunnen wegrijden.
Ik vind Contador nou ook niet echt een toonbeeld van leuk wielrennen deze Tour.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef DuTank het volgende:
Anti-wielrennen van Schleck van gisteren is bestraft.
Klopt..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef marcodej het volgende:
Hobbeltje in de weg net op het moment dat hij schakelt? Ja, dan slaat je ketting over.
Ik herinner me Armstrong en Ullrich.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Omega3 het volgende:
Ik vond het niet sportief van Contador maar dat is mijn mening
Je wilt toch verdomme winnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef maickeltje het volgende:
Wat vinden jullie?
Volgens De Cauwer zat 'ie op het buitenblad. Dan staat je ketting ook scheef en heb je meer risico op misschakelen. Heeft 'ie eigenlijk nog mazzel dat zijn derailleur niet in het achterwiel is geklapt.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef marcodej het volgende:
Hobbeltje in de weg net op het moment dat hij schakelt? Ja, dan slaat je ketting over.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 19 juli 2010 17:16 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik vind Contador nou ook niet echt een toonbeeld van leuk wielrennen deze Tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |